Šlēgelmilham divas uzvaras «Formula 3» Vācijā 3

 
24.aprīlis 2006 8:18

Latvijas auto šosejas līdz šim augstāko sasniegumu – divas pirmās vietas Formula 3 Recaro seriālā – šajā nedēļas nogalē izcīnījis mūsu valsts autosportists Haralds Šlēgelmilhs.

Formula 3 Recaro pirmie divi posmi notika sestdien un svētdien Ošerslēbenes trasē Vācijā. Haralds startēja “Trophy” vērtējumā, kur sportisti sacenšas ar 2004. gadā ražotām formulām. Šajā ieskaitē brauc teju puse no visiem Formula 3 Recaro dalībniekiem – pārējie startē ar 2006. gada mašīnām, kas esot vidēji vienu sekundi aplī ātrākas.

“Trophy” vērtējumā Šlēgelmilhs pārliecinoši uzvarēja sezonas abos pirmajos braucienos. Pirmajā piegājienā, startējot no otrās pozīcijas, finišā Haralds tuvāko sekotāju vācieti Roniju Vehzelbergeru apsteidza par 1,2 sekundēm. Otrais brauciens latvietim izdevās vēl pārliecinošāks – izcīnījis pirmo starta pozīciju, finišā Šlēgelmilhs bija vairāk nekā 25 sekundes priekšā otrajā vietā finišējušajam Vehzelbergeram!

Lieliskus rezultātus, pat neskatoties uz tehniku (atgādināsim, ka tā ir sekundi aplī lēnāka kā favorītiem) Latvijas autosportists izcīnīja arī absolūtajā vērtējumā. Pirmajā braucienā Haralds finišēja astotais (13. starta pozīcija), bet otrajā – no piektās starta vietas bija trešais! Pirmajā braucienā uzvaru izcīnīja ķīnietis Ho Pins Tungs (Šlēgelmilhs atpalika par 13 sekundēm), bet otrajā – anglis Džoijs Fosters (Šlēgelmilhs finišēja piecarpus sekundes aiz viņa).

Lieliski Šlēgelmilham veicās arī “Rookie” vērtējumā. Tajā startē šīs sezonas Formula 3 Recaro debitanti. Neskatoties uz to, ka šajā ieskaitē kopā startē gan 2004., gan 2006. gada automašīnas, Haralds pēc pirmajiem diviem posmiem spējis kļūt par “Rookie” klasifikācijas līderi. Pirmajā braucienā Šlēgelmilhs bija ceturtais, otrajā – trešais, bet kopvērtējumā par vienu punktu apsteidz angli Džoiju Fosteru un holandieti Rengeru van der Zandi.

Kopumā Formula 3 Recaro pirmajā posmā piedalījās 30 automašīnas, no kurām Trophy vērtējumā startēja 14, bet “Rookie” vērtējumā – 18. Sacensībās piedalījās sportisti no Šveices, Vācijas, Brazīlijas, Čehijas, Latvijas, Itālijas, Austrijas, Nīderlandes, Korejas, Japānas, Ķīnas un Lielbritānijas.

Tādējādi patlaban Trophy vērtējumā ar 20 punktiem Haralds ir līderis, tāpat kā ar 11 punktiem “Rookie” vērtējumā. Absolūtajā ieskaitē latvietim 7 punkti un astotā vieta. Nākamās Formula 3 Recaro sacensības – jau pēc nedēļas Hokenheimā.

23.04.2006.

 
Visi komentāri
 
198976. viesis 24.aprīlis 2006 8:30
0 0 Atbildēt

Bet Latvijas himnas vinjiem nebija, ko atskanjot! :D

199005. viesis 24.aprīlis 2006 11:12
0 0 Atbildēt

Malacs :)

233050. viesis 26.aprīlis 2007 21:28
0 0 Atbildēt

ei kapeec neraada pa TV? Vai ta nesoliija?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti