Uzsākta atjauninātās «Mazda2» pārdošana 4

 
25.aprīlis 2006 9:21

Mazda2 parādījās 2003. gadā un ar savu ietilpīgo salonu iezīmēja jaunu pieeju kompaktauto tirgus sektorā. Atjauninātā, nupat tirgū laistā Mazda2, lepojas ar uzlabojumiem, tomēr ir ievērojami lētāka nekā agrāk.

Pirmoreiz Mazda2 tika parādīta Parīzes Auto izstādē 2002. gadā. Tas bija kompānijas Mazda jaunās modeļu programmas otrais posms - pēc Mazda6. Mazda2 pierādīja, ka kompaktā virsbūvē var būt ietilpīgs salons ar efektīvu un atjautīgu konstrukciju.



Iegādājoties jauno Mazda2, var izvēlēties divus benzīna motorus. Populārākais no tiem - 1,4 l 59 kW (80 ZS) dzinējs - ir pieejams ar aprīkojuma līmeni Touring. Savukārt jaudīgākais - 1,6 l 74 kW (100 ZS) - vienmēr ir ar aprīkojuma līmeni Sport. Abi motori tiek komplektēti ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Gan Touring, gan Sport līmeņa standarta aprīkojumā ietilpst – bremzes ar ABS/EBD, avārijas bremzēšanas palīgs, drošības spilveni vadītājam un priekšējam pasažierim, sānu drošības spilveni, klimata kontrole, priekšējo un aizmugurējo logu elektropiedziņa, miglas lukturi priekšā, ārējo spogulīšu elektropiedziņa un apsilde, radio/CD atskaņotājs ar 6 skaļruņiem. Sport aprīkojumā līmenim vēl ir no jauna projektēti 16” vieglmetāla riteņi, drošības aizkari, stūres rata ādas apdare un dinamiskās stabilitātes kontroles sistēma DSC. Savukārt Touring līmenī DSC ir pieejama kā papildu aprīkojums. Mazda Touring un Sport versijās visiem pieciem pasažieriem ir paredzēti pagalvji un trīs punktu drošības jostas.



Mazda2 izmēri nav mainījušies. Automašīnas garums - 3925 mm, platums - 1545 mm, augstums - 1680 mm. Tik liels mašīnas augstums konstruktoriem ļāvis salonā nodrošināt daudz vietas gan priekšējo, gan aizmugurējo sēdekļu pasažieriem. Bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz gandrīz 270 litru un var tikt palielināts līdz 1050 litriem, kad saloka aizmugurējos sēdekļus. Salocīt var arī priekšējā pasažiera sēdekļa atzveltni, tā atvieglojot garu priekšmetu pārvadāšanu.



Vadītājam tagad ir vairāk vietas, kas palīdz atrast ērtu pozīciju pie stūres, gan sēdekli, gan stūres ratu regulējot horizontālā un vertikālā plaknē. Pa kreisi no pedāļiem ir vieta vadītāja kreisās kājas pēdai.



Jaunajā modeļu gadā Mazda2 izskats nedaudz ir mainījies, klāt nākuši arī daži citi uzlabojumi. Ārpusē pārmaiņas izpaužas jaunajos prožektora veida priekšējos lukturos un aizmugurējos lukturos ar dzidrinātiem stikliem. C statnis vizuāli ir mazāk uzkrītošs, tāpēc mašīnas aizmugure izskatās zemāka, kā arī priekšējiem miglas lukturiem ir jauns dizains. Salonā Mazda2 lepojas ar jaunu, tumšu sēdekļu tapsējumu, savukārt, audio sistēmas tālvadība uz stūres tagad ir tāda pati kā modelim Mazda6. Nelielas, bet nozīmīgas izmaiņas skārušas Mazda2 atslēgu - tagad tā ir savāžama.

Tomēr jaunās Mazda2 svarīgākā atšķirība ir nevis aprīkojuma un funkciju izmaiņas, bet gan citāda cena. Mazda2 1.4 Touring tagad maksā ievērojami lētāk, nekā agrāk.

 
Visi komentāri
 
199109. viesis 25.aprīlis 2006 9:47
0 0 Atbildēt

Shito spanju brinumu jau vareeja vispaar nerazjot!

199237. viesis 25.aprīlis 2006 15:14
0 0 Atbildēt

Esmu jau redzējis Mazda 2 Rīgas ielās. Ir doma iegādāties šo auto. Būtu pateicīgs ja kāds varētu izteikt savas kompetentas domas par Mazda 2 (tās + un - ) salīdzinājumā ar citiem līdzīgas klases un cenu kategorijas autiņiem. Paldies!

199277. viesis 25.aprīlis 2006 17:39
0 0 Atbildēt

piemet naudinas un noperc mazda 3. ne tas ipasi labaks, bet latvija vel ilgi bus aizspriedumi pret mazda 2 klases auto. mazda 3 bus vieglak pec tam pardot, kad gribesi nomainit auto.

199290. viesis 25.aprīlis 2006 19:09
0 0 Atbildēt

Ja nav kazai piena tad nav. Esmu palietojis sho briinuma auto- labaak maksaat pariis latus parliizi vairaak nekaa pirkt Ford Fuison- Mazda2. Savas formas deelj shis a/m nav ekonomisks, seedekji neizceljas ar eertiibu, bet kreiso kaaju vispaar nav kur nolikt. Taa dancodams vari braukaat. Pilseetaa to neizjuuti, jo visu laiku izmanto sajuugu, bet pa shtraasi - potiiteem gals.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viens no retajiem sedaniem Toyota Camry būs pieejams Latvijā no 38 600 līdz 46 500 eiro (+ VIDEO)

Vidējās klases sedans Toyota Camry šogad ieiet savā devītajā paaudzē. Pasaulē tas ir visvairāk pārdotais sedans ar vairāk nekā 21 miljonu eksemplāru. Jaunākais modelis Eiropā tiek piedāvāts vien izvēlētos tirgos, tajā skaitā arī Baltijā. Lasīt vairāk

 

Pasaules pirmizrāde elektroauto Škoda Elroq Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance (+ VIDEO) 12

iAutolv ir klāt pilnīgi jaunā Škoda Elroq elektriskās piedziņas krosovera prezentācijā. Lasīt vairāk

 

Automašīnu lietošanas nodokli cels par 10% un prasīs samaksāt katru gadu 61

Finanšu ministrijas (FM) sagatavotie un saskaņošanai iesniegtie grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā paredz no 2025.gada palielināt visas transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likmes par 10%. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Škoda Kodiaq plug-in hibrīdu (+ VIDEO) 2

Lādējamie hibrīdi palielinātas valsts subsīdijas dēļ kļuvuši tik aktuāli, ka bez tiem neiztiek vien retais mūsdienu SUV. Škoda Kodiaq iV 1,5 litru benzīna turbodzinējs savienots ar 85 kW elektromotoru. Sistēmas summārā jauda ir 204 ZS. Uzlādes ligzda ir kreisajā spārnā, bet virs tās vīd uzraksts “SportLine”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti