Uzsākta atjauninātās «Mazda2» pārdošana 4

 
25.aprīlis 2006 9:21

Mazda2 parādījās 2003. gadā un ar savu ietilpīgo salonu iezīmēja jaunu pieeju kompaktauto tirgus sektorā. Atjauninātā, nupat tirgū laistā Mazda2, lepojas ar uzlabojumiem, tomēr ir ievērojami lētāka nekā agrāk.

Pirmoreiz Mazda2 tika parādīta Parīzes Auto izstādē 2002. gadā. Tas bija kompānijas Mazda jaunās modeļu programmas otrais posms - pēc Mazda6. Mazda2 pierādīja, ka kompaktā virsbūvē var būt ietilpīgs salons ar efektīvu un atjautīgu konstrukciju.



Iegādājoties jauno Mazda2, var izvēlēties divus benzīna motorus. Populārākais no tiem - 1,4 l 59 kW (80 ZS) dzinējs - ir pieejams ar aprīkojuma līmeni Touring. Savukārt jaudīgākais - 1,6 l 74 kW (100 ZS) - vienmēr ir ar aprīkojuma līmeni Sport. Abi motori tiek komplektēti ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Gan Touring, gan Sport līmeņa standarta aprīkojumā ietilpst – bremzes ar ABS/EBD, avārijas bremzēšanas palīgs, drošības spilveni vadītājam un priekšējam pasažierim, sānu drošības spilveni, klimata kontrole, priekšējo un aizmugurējo logu elektropiedziņa, miglas lukturi priekšā, ārējo spogulīšu elektropiedziņa un apsilde, radio/CD atskaņotājs ar 6 skaļruņiem. Sport aprīkojumā līmenim vēl ir no jauna projektēti 16” vieglmetāla riteņi, drošības aizkari, stūres rata ādas apdare un dinamiskās stabilitātes kontroles sistēma DSC. Savukārt Touring līmenī DSC ir pieejama kā papildu aprīkojums. Mazda Touring un Sport versijās visiem pieciem pasažieriem ir paredzēti pagalvji un trīs punktu drošības jostas.



Mazda2 izmēri nav mainījušies. Automašīnas garums - 3925 mm, platums - 1545 mm, augstums - 1680 mm. Tik liels mašīnas augstums konstruktoriem ļāvis salonā nodrošināt daudz vietas gan priekšējo, gan aizmugurējo sēdekļu pasažieriem. Bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz gandrīz 270 litru un var tikt palielināts līdz 1050 litriem, kad saloka aizmugurējos sēdekļus. Salocīt var arī priekšējā pasažiera sēdekļa atzveltni, tā atvieglojot garu priekšmetu pārvadāšanu.



Vadītājam tagad ir vairāk vietas, kas palīdz atrast ērtu pozīciju pie stūres, gan sēdekli, gan stūres ratu regulējot horizontālā un vertikālā plaknē. Pa kreisi no pedāļiem ir vieta vadītāja kreisās kājas pēdai.



Jaunajā modeļu gadā Mazda2 izskats nedaudz ir mainījies, klāt nākuši arī daži citi uzlabojumi. Ārpusē pārmaiņas izpaužas jaunajos prožektora veida priekšējos lukturos un aizmugurējos lukturos ar dzidrinātiem stikliem. C statnis vizuāli ir mazāk uzkrītošs, tāpēc mašīnas aizmugure izskatās zemāka, kā arī priekšējiem miglas lukturiem ir jauns dizains. Salonā Mazda2 lepojas ar jaunu, tumšu sēdekļu tapsējumu, savukārt, audio sistēmas tālvadība uz stūres tagad ir tāda pati kā modelim Mazda6. Nelielas, bet nozīmīgas izmaiņas skārušas Mazda2 atslēgu - tagad tā ir savāžama.

Tomēr jaunās Mazda2 svarīgākā atšķirība ir nevis aprīkojuma un funkciju izmaiņas, bet gan citāda cena. Mazda2 1.4 Touring tagad maksā ievērojami lētāk, nekā agrāk.

 
Visi komentāri
 
199109. viesis 25.aprīlis 2006 9:47
0 0 Atbildēt

Shito spanju brinumu jau vareeja vispaar nerazjot!

199237. viesis 25.aprīlis 2006 15:14
0 0 Atbildēt

Esmu jau redzējis Mazda 2 Rīgas ielās. Ir doma iegādāties šo auto. Būtu pateicīgs ja kāds varētu izteikt savas kompetentas domas par Mazda 2 (tās + un - ) salīdzinājumā ar citiem līdzīgas klases un cenu kategorijas autiņiem. Paldies!

199277. viesis 25.aprīlis 2006 17:39
0 0 Atbildēt

piemet naudinas un noperc mazda 3. ne tas ipasi labaks, bet latvija vel ilgi bus aizspriedumi pret mazda 2 klases auto. mazda 3 bus vieglak pec tam pardot, kad gribesi nomainit auto.

199290. viesis 25.aprīlis 2006 19:09
0 0 Atbildēt

Ja nav kazai piena tad nav. Esmu palietojis sho briinuma auto- labaak maksaat pariis latus parliizi vairaak nekaa pirkt Ford Fuison- Mazda2. Savas formas deelj shis a/m nav ekonomisks, seedekji neizceljas ar eertiibu, bet kreiso kaaju vispaar nav kur nolikt. Taa dancodams vari braukaat. Pilseetaa to neizjuuti, jo visu laiku izmanto sajuugu, bet pa shtraasi - potiiteem gals.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 1

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 17

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti