Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Sods svētkos jeb nestāviet «svešos» pagalmos! 74

 
8.maijs 2006 10:36

Lasītājs raksta: 2006.gada 4.maijā, tieši Latvijas neatkarības atjaunošanas deklarācijas pieņemšanas 16. gadadienā devos uz pasākumu krastmalā, atstājot savu VW kādā Avotu ielas pagalmā, vietā, kur regulāri tiek novietotas automašīnas.

Atnākot atpakaļ, konstatēju dzelteno plāksteri, apjautājos par šādu praksi šajā pagalmā - pirmā dzirdēšana, nekad nekas tamlīdzīgs nav gadījies. Protokols sastādīts par traucēšanu gājējiem.



Sāku jau domāt, vai tiešām kādam traucēju, bet gan starp blakus novietotajām mašīnām (kas stāvēja zaļajā zonā), gan tām pa priekšu un aizmuguri gājēji var netraucēti pūļiem vien doties katrs kur vēlas.



Kā izrādījās vēlāk gājēju traucēšana izpaudās pavisam citādākā un gaužām prozaiskākā veidā, proti. Pagalmā ir ļoti maz auto stāvvietas, jo nesen vienas no pagalmā esošo māju īpašnieks uzcēlis "sētu" (betona stabus, kas neļauj pārvietoties auto un iebraukt “aizliegtajā zonā”, bet gājējiem netraucē). Tādēļ par palikušajām stāvvietām cīņa notiek ar zobiem un nagiem. Esot dzirdēts par nolaistām riepām, par mašīnām priekšā speciāli noliktām citām mašīnām u.t.t. Izrādījās, ka biju ieņēmis kāda vietējā autoīpašnieka “personisko” stāvvietu tieši zem viņa loga (viņa auto acīmredzot gājējiem netraucē!).



Protams, tas krietni parīvēja kantes aizskartā autobraucēja “godam”.



Tas nebūtu nekas īpašs, ja vien tieši šis autobraucējs nebūtu izsaucis pašvaldības ceļu policijas nodaļas darbinieku, kas laipni atsaucās, atbrauca un sastādīja protokolu. Jūs domāsiet, kas tur īpašs? It kā jau nekas, vienīgi interesanta situācija: svētku diena, visi atpūšas, vai nu izbraukuši uz laukiem vai citur laukā no mājas, laiks ir labs, krastmalā notiek valsts svētki, Rīga gatavojas Hokeja čempionātam, kā arī uzņem daudzos pilsētas viesus, visa policija mobilizēta. Bet vai visa? Dažs labs policists ir ar mieru doties speciālā izbraukumā, lai sastādītu protokolu par pārkāpumu, kas acīmredzami “būtiski” apdraud satiksmes drošību, traucē gājējiem.

Kā Jūs domājat, vai gadījumā ja kāds no mums piezvanītu šādā situācijā uz Rīgas pašvaldības policiju un palūgtu, lai svētku dienā (!) konstatē pārkāpumu par kādā Rīgas pagalmā nepareizi novietotu auto, policija atbrauktu? Domāju, ka nē (varat veikt eksperimentu)! Ja vien būtu pazīšanās policijā, tad gan... Bet protams! Aizskartais autoīpašnieks taču ir policists (kā es varēju piemirst tādu “niansi”)!!! Kas nekait piezvanīt draugiem uz policiju (PO-PO-DRA... tas nekas, ka cita struktūra, cita pakļautība, svētki un tā...), lai atbrauc un kārtīgi pāraudzina nepieklājīgos ciemiņus (uzlikts sods 20 Ls), kas traucē gājējiem, gājējam, autobraucējam...?

Tajā pašā laikā pašvaldības ceļu policijas darbinieks, redzēdams, ka blakus esošās mašīnas atrodas zaļajā zonā, par šo pārkāpumu protokolus nesastādīja, jo ... tie taču ir kaimiņi, tā teikt, vai tad nu kaimiņiem riebsi? Kaut arī jāpiekrīt, ka nevar prasīt no policista, lai viņš ievērotu zaļo zonu tur, kur tā jau sen vairs nav nosaucama par zaļu (atļāvos to nokrāsot).



Tāpat pašvaldības policista skatam pagāja garām būvgružu kaudze, kas izveidojusies pēc nesenās kanalizācijas notekas remonta. Nevar taču konstatēt pārkāpumu pašam aizskartajam autobraucējam, kurš finansējis notekas remontu (esot samaksājis 300 Ls).



Skaidra lieta, kad remontēt, tad neviens, kad novietot automašīnu sakārtotā vietā, tad visi!

Asā vārdu pārmaiņā ar šo "pārkāpēju izskaudēju" noskaidrojās, ka nezinājis, ka tas ir kaimiņa ciemiņš (samērā regulāri VW jau 2 gadus mēdz stāvēt tieši zem šiem logiem), citādāk jau nebūtu saucis pašvaldības ceļu policiju. Tad jau sanāk, ka svešas mašīnas traucē gājējiem, bet sava un kaimiņu mašīnas – ne!

Zinu, ka daudzi varētu iebilst: nav ko likt mašīnas svešos (radinieku) pagalmos, citu autobraucēju “personiskajās” stāvvietās, “traucēt gājējiem", kas to vien dara, kā nevar izlīst starp mašīnām u.t.t. Piekrītu Jums visiem un piedodiet par nekaunību traucēt “gājējiem - policistiem” un citiem ...! Vienīgi padomājiet, vai arī jūs tas nesagaida kādā no Rīgas pagalmiem...?

P.S. Zināšanai: Rīgas pašvaldības policijas Ceļu policijas nodaļas tālrunis līdzīgu kā manējais pārkāpumu izskaušanai ir šāds: 7037238. Ja šo nevar sazvanīt, zvaniet pa šo: 7037803. Ja šo arī nevar sazvanīt, zvaniet nodaļas priekšniekam Aigaram Monahovam 7105770, kurš par to atbildīgs. Ja tas viss nedod gaidīto rezultātu, laikam Jūs neesat policists 

Cīnīsimies vienotā frontē pret pārkāpējiem!!!

Ar cieņu,
Pēteris Pētersons
Rīgā, 05.05.2006.
 
Visi komentāri
 
200429. viesis 8.maijs 2006 10:43
0 0 Atbildēt

Bllin taa vien prasaas pielietot beizboleni kura laikam gull noputeejusi, jo sen nebija ssitaadi kretiini redzeeti!

200436. viesis 8.maijs 2006 11:03
0 0 Atbildēt

Forši paķidāji poliču kauliņus! Malacis! :)

200437. viesis 8.maijs 2006 11:05
0 0 Atbildēt

Pilniigi normaala riiciiba, jo man arii konkreeti besii, ja manaa pagalmaa ir sabrauktas sveshas mashiinas un man pasham beigaas nav vietas! Es tikai daru savaadaak, noparkoju auto aiz sveshajiem un mieriigi eju uz dziivokli, lai peec tam haljavshchiki pasterso paaris h!!!

200441. viesis 8.maijs 2006 11:08
0 0 Atbildēt

pamegjini viesi man taa izdariit, es tavu miskasti pie dieviem aizsuutiishu ar savu kjengursitamo.

200445. viesis 8.maijs 2006 11:11
0 0 Atbildēt

Ienjirdzu par saziimeeto zaali :)

200446. viesis 8.maijs 2006 11:12
1 0 Atbildēt

n.o.c.

God. Pēteri Pēterson. Protams, ka esi pelnījis plāksteri 20 latu vērtībā, protams. Ar kādām tiesībām Tu (izskatās regulāri) atstāj savu a/m svešos pagalmos? Nu padomā taču ar galvu! Pelnīti. Un nesūdzies!

P.s. Svētkos nav ne vainas līdz centram aizbraukt arī ar sabiedrisko.

200448. viesis 8.maijs 2006 11:13
0 0 Atbildēt

oi chaliit, ka tu tik ar savu kjengursitamo neapraujies. ja mums naaksies satikties shaadaa situaacijaa, tad pats sapratiisi.

200450. viesis 8.maijs 2006 11:14
0 0 Atbildēt

ja teritorija nav privāta un atbilstoši marķēta, tad auto var likt kurš grib. priekšā bez numura logā likt gan nevajag, jo par to var atrauties

200457. viesis 8.maijs 2006 11:27
0 0 Atbildēt

Nu jā, šeit tiešām autovadītājs "traucē gājējiem"... Nav vārdam vietas ...

200461. viesis 8.maijs 2006 11:38
0 0 Atbildēt

Mums pagalmaa arii kaut kaadi geji no blakus esoshajiem ofisiem liek mashiinas, vinju deelj vakaros regulaari nav kur mashiinu likt tiem, kas tur dziivo - vai tas ir normaali? Ja nevari savu mashiino kaut kur nobaazt taa lai netraucee, tad kraties sabtransaa!!! Atradies te apvainotais, dabuuji peec nopelniem.

200462. viesis 8.maijs 2006 11:40
0 0 Atbildēt

Pēterson, ko gan tu pats teiksi, kad tev pie savas mājas nebūs kur atstāt savu automašīnu, jo pilns pagalms būs ar dundukiem kuri domā, ka ir paši gudrākie.

200465. viesis 8.maijs 2006 11:45
0 0 Atbildēt

pēc būtības, tā, protams, ir cūcība, ka brauc svešos pagalmos likt mašīnas; bet faktiski- līdz brīdim, kamēr nams un tā zemes gabals ir pašvaldības īpašums, ikvienam pilsonim ir tiesības novietot savu auto uz pašvaldības zemes.

nodibināsiet savu dzīks, uzliksiet zīmes- varēsiet 'kačāt pravas'

autoram- manuprāt, visas iespējas 'atsist' sodu, jo formulējums- 'traucē gājējiem' kaut kā galīgi nelīmējas kopā ar bildēm.

200466. viesis 8.maijs 2006 11:46
0 0 Atbildēt

Nebus savus auto svesos pagalmos likt! Punkts! Brauc uz stavvietu un maksa.

200472. viesis 8.maijs 2006 11:53
0 0 Atbildēt

Nav labais stils braukt sešos pagalmos un pamest savu auto, man ar besī, kad nav sētā kur auto nolikt, kad pilns ar svešām mašīnām, ko daži visai nejēdzīgi pamet tā ka citi normāli izgrozīties nevar.

200477. viesis 8.maijs 2006 12:03
0 0 Atbildēt

Šķiet Jūs, kungi, esat koncentrējušies uz "svešo pagalmu". Tas ir mana ļoti tuva radinieka pagalms, bijām ciemos svētku dienā aizbraukuši (vai tagad ciemos aizliegts ar auto braukt?). Vēl bija brīvas vietas pagalmā (nezināju, ka šī ir "aizliegtā vieta" - tur visas drīz būs aizliegtās). Arī pie manas mājas mēdz nebūt vietas, tad nolieku auto tālāk no mājas, kur ir vieta, tādēļ jau nezvanu CP, lai soda tos, kas "manā vietā" vai zaļajā zonā parkojas. Runa rakstā ir pavisam par citu, seklu rokat! P.P.

200480. viesis 8.maijs 2006 12:14
0 0 Atbildēt

He! :) Man sētā ir vieta piecām mašīnām. Un man patīk likt autiņu tieši tajā vietā, kur es vislabāk to no loga redzu. Protams, kretinē, ja kāds pie kāda atbrauc ciemos un ielien manā vietā, kā rezultātā man jāatstāj autiņš uz patumšas ielas. Bet nu būs māksla rokā - jāzvana pašvaldībniekiem. :) Teikšu, ka netieku pagrabā iekšā, man kā reizi kartupeļu maisu bija paredzēts stiept un svešais autiņš traucē. Un it kā jau sen atpakaļ tur arī zāle auga - sods par zaļo zonu nomīcīšanu. Kā reiz atcerējos, ka man bijusī klasesbiedrene pašvaldības policijā strādā. Ok, just kidding. Bet būtībā toch dažkārt gribas iedot bietē kādam, kurš noliek mašīnu tavā vietā. Es saprotu, ka tā vieta sētā nav mans privātīpašums, bet es tur tomēr lieku braucamo jau labu laiku. Un kaimiņi zin, kuram kurš autiņš pieder, vietas it kā neformāli tomēr ir sadalītas un svešā neviens parasti nelien.

200484. viesis 8.maijs 2006 12:26
0 0 Atbildēt

vai tieshaam viss shis bija vajadziigs deelj 10ls soda? domaajams laiku var izteereet arii lietderiigaak...

200493. viesis 8.maijs 2006 12:49
0 0 Atbildēt

Sods varbūt nav pamatots, bet piekrītu tam, ka svešos pagalmos nav ko līst, pat ja tur dzīvo paziņas vai radi. Un fui tādā gadījumā arī šiem paziņām, radiem, ja atbalstīja šādu auto novietošanu, šādi ieriebjot paši saviem kaimiņiem! Uz 5-10 min šādi izdarīt, tas vēl o.k. Bet atstāt uz ilgu laiku - nu nesmuki. Es noteikti tā nedarītu.

200494. viesis 8.maijs 2006 12:49
0 0 Atbildēt

naglijs tips - vēl cenšas svētkus pievilkt savam naglumam!

200515. viesis 8.maijs 2006 13:56
0 0 Atbildēt

un kāds sakars ir svētkiem ar mākslinieku līst svešos pagalmos nesaprotu :( noteikti viņam labāk patiktu, ja kāds ar naglu noietu pa tuvu garām, tad vismaz būtu klusiņām braucis uz servisu, nopogājis tur godīgi sasŗādātos 80 latus un svešā pagalmā arī svētkos un svētdienās nelīstu :(

200516. viesis 8.maijs 2006 13:57
0 0 Atbildēt

B,visi tadi privatipasnieciski kretini kluvusikapitalisms samaita cilvekus... un kas tas par iedalijumu mans pagalms/sveshs pagalmsir vai nu privati vai pasvaldibas.ja privatsliec seetu,ja pasvaldibas,tad nav ko iezimet sev nepiederosu teritoriju

127.0.0.1 212.93.97.206

SIE-M65/04 UP.Browser/7.0.0.1.181 (GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

200517. viesis 8.maijs 2006 14:00
0 0 Atbildēt

galvenais, ka šim pagalmam apkārt ir dahu!a vietu kur apstāties (turklāt par brīvu svētku dienās), visa pretējā mala skujiņā un pašas mājas priekšā uz apmales drīkst stāvēt, nu bet vienalga mūdzim jālien pagalmā.

200520. viesis 8.maijs 2006 14:02
0 0 Atbildēt

p.s.autoram. ja Tev neizdodas atcelt sodu tad novakte,kad tas kjems noliek auto sava vieta un izsauc mentuslai raxta protokolu par 20 Ls.viena taisniba visiem

127.0.0.1 212.93.97.206

SIE-M65/04 UP.Browser/7.0.0.1.181 (GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

200527. viesis 8.maijs 2006 14:19
0 0 Atbildēt

Tā jauir, tā jau ir! Ir gadījies saskarties ar pašvaldības policistiem - liela daļa no viņiem, manuprāt, pat nav cienīga saukties par policistiem, ja nu vienīgi par "Pašvaldības reketieriem"! Šie zēni pašvaldības lauciņā Milzu mēslu kaudzi nevar ieraudzīt, bet privātā lauciņā ar līneālu zālīti mēra, paši atnes gruzīšus - nomet pie ļaunā privātīpašnieka sētas un stāda protokolus, vēl saulīte lāga nav uzlēkusi jau skraida pa zināmām vietām lāstekas skaitīt utt.

Man pašam gadījās reiz pašvaldības policijai palīdzību prasīt saistībā ar "točku" - labāk nebūtu prasīji!

200529. viesis 8.maijs 2006 14:22
0 0 Atbildēt

ko avant točku nevarēji atrast un piegāji pie poliča palūdzi pēc palīdzības, skumji :))

200530. viesis 8.maijs 2006 14:23
0 0 Atbildēt

Visi tie kas paardzīvo par saviem pagalmiem ir ar klapēm uz acīm un redz tikai taisnvirzienā.

Ja jau tā ir tik svarīga vieta tieši tavai mašīnai, tad nu uzliec to sarkanbaltstrīpaino stalažu ffs, kamēr nestāvi, bet beidz pīkstēt un vainot cilvēkus, kas savu mūžu neiedomātos, ka tā, redz, kāda privāta vieta, pirmo reizi pagalmā iebraukuši. Bļins nu kā var vēl teikt "es atbalstu" kad kāds mērglis liek neadekvātus sodus visiem, kas viņam nepatīk. Vot neiepatiksies tādam kādreiz, ka tev labāka mašīna, nekā viņam, piezvanīs čomiem policijā, uzliks sodu, tad varbūt aizdomāsieties pat ar visu savu vienvirziena smadzeņpodu...

200533. viesis 8.maijs 2006 14:34
0 0 Atbildēt

Svētki un tas, ka Tev dzīvo tur radinieki, kuri ir akli un neredz, ka parasti tajā vietā stāv kaimiņa auto, nav attaisnojums, tam, ka vispār lien svešos pagalmos. Nākamreiz pamēģini atrast kādu tuvumā esošu maksas stāvietu, sanāks lētāk un bezjēdzīgus rakstus nevajadzēs cept.

200535. viesis 8.maijs 2006 14:42
0 0 Atbildēt

200530. viesis 08.05.2006 14:23

Visi tie kas paardzīvo par saviem pagalmiem ir ar klapēm uz acīm un redz tikai taisnvirzienā.

Viesi! Nu nav sveši pagalmi paredzētu Tava auto novietošanai! Nu nav!

Pašam domāšana nav īsti pareiza!

Padomā, kas notiktu pagalmos, ja visi domātu kā Tu???!!!

200540. viesis 8.maijs 2006 14:49
0 0 Atbildēt

Par soda uzlikšanu, par to strīdus nav. Tas laikam nav īsti korekts. Bet varhūt labāk tā, nekā kāds aizvainotais būtu atstājis ķieģeli auto logā vai kā savādāk apskādējis auto.

Zinot to, kādi par nožēlu pie mums ir ļautiņu, vismaz par to būtu aizdomājies, kas varbūt atturētu atstāt auto svešā pagalmā..

200544. viesis 8.maijs 2006 15:07
0 0 Atbildēt

Dragon - varbūt paskaidrosi, ko Tu saproti ar terminu "svešs pagalms"?

200545. viesis 8.maijs 2006 15:10
0 0 Atbildēt

Pēteri Pēterson!

Tas, ka Tavi ļoti tuvie radinieki nejēdz Tev apskaidrot elementārākos pagalmu lietošanas pamatprincipus, nenozīmē, ka tagad jāvaimanā pa visu internetu! Ņem zobos PP plāksteri un ej pie saviem dārgajiem radiniekiem, lai apmaksā, ja reiz Tu pats tik nevainīgs jūties.

200547. viesis 8.maijs 2006 15:21
0 0 Atbildēt

DimanC

Droši vien visi, izņemot to, kur pats dzīvo.

Man šķiet ļoti vienkārši..

200562. viesis 8.maijs 2006 16:04
0 0 Atbildēt

Man arī kaitina, kad manas mājas pagalmā uz manis iemīļota soliņa sēž citi cilvēki. Un ne jau 5 min apsēsties, bet gan stundu sēž un runājas. Un man rezultātā jāiet 50m tālāk piesēst. Tādus tikai šaut un saukt policiju.

Es pats pa laikam braucu pie čoma uz Valmieru, tur pagalmos parkovkas ir pa pilno, uz ielas arī. Bet pa dienu tās stāv tukšas. Nu un tad lieku mašīnu vietā, kas vistuvāk sētai, lai netraucētu tiem, kas brauc garām. Čoms gan man teica, ka viens šoferis savam busam iemīļojis stāvvietu tieši tajā vietā un lamājot visus, kas tur parkojas, bet man kaut kā nekrata. Pagājušoreiz viņš piebrauca, apturēja busu pretī manam vāģim, ilgi un dusmīgi mūs vēroja (kā reiz bijām izgājuši ārā), tad ar dusmīgu seju noparkojās 15 metrus tālāk. Teikt neko neteica :)

Un ko tāds beztiesisks privātais man var izdarīt? Mašīnai KASKO, pa zobiem ar diez vai iedos, bet ja arī bojās vāģi, papildus viņš riskē dabūt sīko huligānismu par svešas mantas bojāšanu. Diez vai kādam to vajag.

Ja grib savu vietu, lai iet uz domi, dabū atļauju dzeltenajai strīpai uz apmales, pieliek plāksnīti un dzīvo laimīgs. Bet es neuzskatu, ka man būtu jāizdabā vietējo nelikumīgajām prasībām. Vieta mīļa? Pieej un PIEKLĀJĪGI palūdz to atbrīvot. Uzliec pieklājīgu brīdinājuma plāksnīti. Maz kas būs tādi cūkas, lai tādā gadījumā atteiktu. Bet borzīt no sērijas - tas ir mans, jo man tā patīk, ir diezgan tizli. Vai nē?

Starp citu, savu vāģi glabāju maksas stāvvietā. Man ir līgums, ka vieta būs tikai mana un tur vieta reāli vienmēr man arī tiek rezervēta. Tas gan maksā naudiņš. Bet es nespringstu, kad kaut kāda duma fūre nostājusies gar visu manu māju un man jāparkojas 10m tālāk. Iela nepieder man vienam un ar to jāsamierinās.

200565. viesis 8.maijs 2006 16:23
0 0 Atbildēt

Dragon: pietiekami daudz cilvēku tā arī domā. Dzīvojot daudzdzīvokļu mājā, ir jāsaprot, ka teritorija nav tava. Sāpīgi, bet fakts. Man kā brīvam pilsonim ir atļauts darīt viss kas nav likumīgi aizliegts, tāpēc vienīgie šķēršļi automašīnas novietošanai šāda tipa pagalmā ir pieklājības motīvu vadītie vai arī nelikumīgie (kā aprakstīts rakstā), pie kam pēdējos neatbalstu un neieteiktu arī nevienam citam atbalstīt, pat ja "besī".

200582. viesis 8.maijs 2006 16:49
0 0 Atbildēt

"devos uz pasākumu krastmalā, atstājot savu VW kādā Avotu ielas pagalmā"

Pētersons pats atzinās, ka izmantojis svešu pagalmu kā bezmaksas autostāvvietu! Tad nav ko pukstēt!

200594. viesis 8.maijs 2006 17:04
0 0 Atbildēt

Nu, džeki, dodat, viens neprot lasīt, cits rakstīt, citam nav paraduma domāt. Pirms rakstiet komentārus izlasiet rakstu 3 reizes, tad komentārus un, varbūt, ka pieleks un mazāk stulbības rakstīsiet! Tā jau ir, jāpiekrīt Delfu īpašniekam, ka anonīmajos čatos idioti ir visaktīvākie!

200611. viesis 8.maijs 2006 18:14
0 0 Atbildēt

Kāds vēl savs/svešs pagalms. Ja zeme pieder pašvaldībai, tad tas nav nekāds tavs pagalms, paņem un to zemi no pasvaldības atpērc un tad varēsi kliegt. Tas, ka zeme atrodas blakus tavai mājai, vai mājai, kurā tu dzīvo (iespējams pat ne sev piederošā dzīvokliī, bet tikai īrētā) vēl nenozīmē, ka tev tur kaut kas pieder. Nav ko te aurot, ja negribat, lai citi stāv jūsu pagalma, to visu var noorganizēt, bet ne jau šādā veidā, tas ir tiesiskais nihilisms. Sodu autoram noteikti jāpārsūdz, ja vien viņš vēlas šādu praksi kaut kādā veidā pārtraukt.

200629. viesis 8.maijs 2006 21:46
0 0 Atbildēt

Pēteri Pēterson!

Neaizmirsti, ka cilvēks, kurš pašvaldības namā ir privatizējis dzīvokli, ir privatizējis arī zināmu daļu no kopīpašuma (tātad - arī daļu no pagalma). Tā lūk!!!

Besī ārā šitādi tūdaliņitādaliņi, kuri to nesajēdz, ka šī nama iedzīvotājiem tomēr ir daļa priekšrocību, kuru nav un nevar būt citiem !

200631. viesis 8.maijs 2006 22:14
0 0 Atbildēt

Dzīvoju blakus La-Rocca klubam. ir sēta - zaļā zonā.

kad notiek akšons wīkendos, sēta pilna ar mašīnām zaļajā zonā.

ziemā zvanu plskt 2.00 pašvaldībai un stāstu lietu. tad šiem bija atmazka - ziemā redz nevar pateikt - aug vai neaug zāle.

zvanīju nesen - saku - nu vīri - kamon, zaļā zonā, auto ap 30 gab, nākat un bildējat, līmejat tiem tirliņiem-klubos dirnētajiem virsū odus.

Jams ļoti pasīvi trubas otrā alā apskaidro - redz tagad varam tikai sastādīt protokolus, un sodīt vēlāk.

nauda tur būtu iekasējama reulāri - no iecirkņa ar kājām atčapot un tikia darboties.

bļin - banānu valsts - lai kāut ko izdarītu. tas ir psc :(

200636. viesis 8.maijs 2006 22:59
0 0 Atbildēt

tu sadod tam idiotam pa purnu8 un iebaz vina galvu taja kanalizacijas cauruma, un iespraud davanu karti pa 20 ls vinam p.....!!!

200642. viesis 8.maijs 2006 23:25
0 0 Atbildēt

Ne jau Ls 10 vai Ls 20 ir tā štelle. Es arī nemaksātu - principa pēc pārsūdzētu. Šitādu maksātāju dēļ, kuriem vieglāk samaksāt Ls 20, nekā oanākt taisnību, arī ir tāds bezpreģels. Paši pieļaujat!

200649. viesis 9.maijs 2006 7:33
0 0 Atbildēt

Prihvatizaatori atradusies. Deelj savas iedomiibas likumi liekas savaadaaki. Ja nav aizlidzosjaas ziimes tad visiem vienaadas tiesiibas uz Juusu smilskasti. Iebrauksju svesjaa pagalmaa un redzot ka vissaulainaakaa vieta aiznjemta- izdusju riepas tam autinjam, lai neliek tur, jo MAN vislabaak taa vietija patiik. NNu ja vissi peec saadiem seetas likumiem dziivosim, tad buus trsais seetas karsj....

200654. viesis 9.maijs 2006 8:44
0 0 Atbildēt

Tā jau gadās "Ekonomiskās klases" braucejiem, izdomajās kā būtu lētāk, še tev. Brašais Šarāna vadītāj iedomājies, ka kads Lohs nosviestu savu auto Tavā pagalmā.......... Padomāji? Padomā vēlreiz. Tava šibrīža reakcija pēc pārdomām?

200658. viesis 9.maijs 2006 9:19
0 0 Atbildēt

200654. viesis rakstīja: "Padomāji? Padomā vēlreiz. Tava šibrīža reakcija pēc pārdomām?"

Nu padomāju, no tā mans uzskats nemainīsies, publisks pagalms pieder visiem, savas prīvātīpašnieku tieksmes varat iesālīt, nopērc savus 2 kvadrātmetrus un tad dari tur ko vēlies, ja tie nav tavi - stāvi malā un skaties kā to dara citi. P.P.

200661. viesis 9.maijs 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Šitais policistu bezpriģels un dienesta stāvokļa ļaunprātīga izmantošana vienreiz jāizbeidz. Jāpaziņo uz poliča darba vietu lai ierosina disciplinārlietu. Turies pēterson!

200668. viesis 9.maijs 2006 10:27
0 0 Atbildēt

P.P.- jāpārsūdz tas lēmums. Tiesā 90% vajadzētu vinnēt. Turklāt, esmu nedaudz šokēts, lasot komentārus, cik aprobežot, skaudīga un neiecietīga ir tauta. Nu nolika cilvēks mašīnu pagalmā, bet zīmes vai kāda cita likumīga pamata to nedarīt taču nebija?! Ir cilvēki, kas arī RS autostāvietās darba dienās regulāri mašīnu liek vienā un tajā pašā vietā- varbūt arī viņiem vajadzētu izsaukt PP un lūgt līmēt plāksteri, jo lūk viņs te "parasti"parkojas. Tikpat labi varētu jebkurš Pļavnieku, Imantas vai cita mikrorajona iedzīvotājs sūdzēties, ka lūk kāds "kretīns" novietojis autiņu viņa pagalmā. Pag, pag, labāk pasūdzēties kādam dzīvokļa īpašniekam uz Brīvības ielas vai kur citur, ka kāds noparkojies pie viņa superīgā dzīvokļa logiem, bet šamajam nav kur savu spēkratu nolikt. Vai arī pie LU uz Inženieru ielas, vai pie Ģenerālprokuratūras, kur ir nedaudzās bezmaksas (bet varbūt turpmāk "plākstermaksas"?) Normāli cilvēki gadījumos, kad grib savu autiņu likt pie mājas, noorganizē vārtus, zīmi P ar atļaujām nr.x. . Ja nevari to noorganizēt, tad jāpacieš, ka citi izmanto savas tiesības un parkojas. Jā, arī man dažkārt ir škrobe, kad pie daudzdzīvokļu mājas, kur arī man pieder neliels zemes pleķis, visādi neiedzīvotāji saliek savus autiņus, bet nākas to paciest, jo tās ir viņu tiesības. Tāpat kā man ir tiesības aizbraucot pie kāda drauga nolikt autiņu attiecīgā pagalmā un neuztraukties, kad tik nebūšu kāda super tiesīgā "vietā" nolicis autiņu. Cartman 626 labi uzrakstīja par sēdēšanu pie mājas uz soliņa. Vispār man arī nepatī, ka pa parku, kur es allaž pastaigājos ir sākuši staigāt kaut kādi nepazīstami cilvēki. Vajdzētu viņus patramdīt un pases pārbaudīt, vai ir deklarēta dzīvesvieta utt. Kādreiz, bērnībā, kad vēl pa ielām staigāju, arī pilsēta bija sadalīta, kur drīksts staigāt šitādi puiši, kur labāk neiet, jo tas nav viņu rajons. Šis gadījums izskatās pēc tāda paša, tikai cilvēki vecāki, bet prātiņš tur pat bērnībā palicis..

200676. viesis 9.maijs 2006 11:22
0 0 Atbildēt

Sitie nejegas no pilsetas, ja taa ir pasvaldibas zeme vai kada cita zeme bet ne tav tad ko tu tur klaiga, besi besi ka mana vieta liek. Pienemsim es no laukiem braucu un ka lai es to zinu ka tam tur ir mila vinam nepiederosa zeme un ka tur kaimini lohi par kaut ko vienojas kur kurs liek. ejiet ieskrieties.

200678. viesis 9.maijs 2006 11:29
0 0 Atbildēt

Pēterson! A ko nenoparkojies tai bedrē ko tu tik vēlīgi esi atvēlējis gājējiem. Kas i negribēji savas laķenes putekļos smērēt. Nu stāvi tu uz gājēju celiņa un pareizi tevi aplīmēja.

200683. viesis 9.maijs 2006 12:26
0 0 Atbildēt

autorloh, kaapeec nevareeji parkoties uz avotu ielas apmales iepretim maajas ieejai vai ielas otraa pusee?

200701. viesis 9.maijs 2006 13:46
0 0 Atbildēt

Janoperk kaut kadi veci golfi un zapadlu jaliek vinu milajas vietas, izdomajusi kautkadus nerakstitos likumus, viesis 200683 rakstija ka var nolikt tur un tur tad liec tur un pats ej ar kajam uz majam. Turies Peterson

200702. viesis 9.maijs 2006 13:50
0 0 Atbildēt

Tas, ka kādu kaut kas "besī" nav arguments. Svešos pagalmos ir atļauts līst un ir pat jālien (ja cilvēki nav spējīgi uzlikt barjeru vai kādu zīmi ar "atļaujām", acīmredzot, grib, ka viņu pagalmos stāv svešas mašīnas)

200705. viesis 9.maijs 2006 14:02
0 0 Atbildēt

Šitās krieviņu tradīcijas vienreiz būtu jābeidz! Ir likums un tas attiecas uz visiem. Ja pagalmā nebija aizlieguma zīme - diskusijām vairs nav vietas, tur drīkst braukt katrs, kurš grib. Daudzos pagalmos ir spējuši uzlikt ķieģeļus nepiederošiem. Ok, tad man nav pretenzijas, bet ka kāds sapļaks mani tagad te mācīs, kur es drīkstu stāvēt un kur nē, jo, saproties, šī ir "viņa vieta" jau kopš tā brīža, kad viņš uz šejieni no sava Pleskavas apgabala atvilkās. Paldies! Gudrinieki atradušies, dažs te ģēnijs vēl vilks ar naglu un durs riepas :) Domājat, baismīgi grūti atšifrēt? Praktiski jau vienmēr tikai viens kandidāts ir..

200713. viesis 9.maijs 2006 14:28
0 0 Atbildēt

Man gan šķiet, ka nevienu īpaši neinteresē, ir aizlieguma zīme vai nav. Manas mājas pagalmā (pie Kino52) darbdienā policisti varētu mēneša sodu normu iztērēt, kaut arī virs vārtiem glīti stāv "ķieģelis". Citreiz ir tā, ka iebrauc, un vairs ne uz priekšu, ne atpakaļ:( Toties vīkendos viss ir smuki tukšs;)

200723. viesis 9.maijs 2006 15:33
0 0 Atbildēt

Izskatās citi brauc ciemos ar sabiedrisko. Mentus saukt tā ir vislielākā zapadla.Tīri es atbildētu ar to pašu, un pamēģinātu tikai menti nebraukt.

200724. viesis 9.maijs 2006 15:36
0 0 Atbildēt

jā. nu skumjš stāsts. piedevām vēl tas kalpo par atgādinājumu, kādi **** strādā mūsu policijā un valkā vārdu" likuma sargi" :(

bet klau - Pēteri. vai Tev neliekas, ka tas jau nu ir pārāk liels risks glabāt auto kādā Avotu ielas nama pagalmā ? liekas , ka dāvanu karte 20 LVL vērtībā ir nieks salīdzinājumā pret kādu izsistu stiklu, vai skrambu sānos.

200746. viesis 9.maijs 2006 19:32
0 0 Atbildēt

Un kā tu domā , lielais gudriniek, vai tev pašam patiktu , ja tavā pagalmā , vai stāvvietā kur tu dzīvo vai patstāvīgi novieto savu autiņu kāds tev līdzīgs kretīns ar pārgudru seju tipa - es neko nepārkāpju, nomestu savu braucamo.Pie savas mājas netiec , kaut vai bikses pār galvu aiz dusmām velc.Tādus mudakus kā tu vajag ne tikai ar Pašvaldības Policijas palīdzību drāzt , bet slānīt ar sūdainu mietu. Atpūsties redz viš atbraucis. Ar tramvaju brauc.

200747. viesis 9.maijs 2006 19:48
0 0 Atbildēt

Domāju, ka kaut kādā [narkomānu] Avotu ielas pagalmā zeme nepieder turienes iedzīvotājiem - nav vērts saspringt! Iespējams, ka pat dzīvokļi [ja tos tā var saukt] tur nepieder iedzīvotājiem.

200751. viesis 9.maijs 2006 21:51
0 0 Atbildēt

Nepird tas ir avotu ielas biezakais gals pie pasa krustojtojuma ar chakeni, narkomani apgrozas talak.

127.0.0.1 212.93.97.206

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

200761. viesis 9.maijs 2006 23:55
0 0 Atbildēt

tu veel ielien svešaa lauliibas gultaa, un tad saac taisniibu mekleet, vai vareeji šeit ''noparkoties'' ! tu nebriiniitos, ja kaads savu suni buutu pieseejis pie tava dziivokļa roktura? proti kaunu, un nelien kur nevajag, priecaajies, ka tev stiklu veel neizsita !!!

200768. viesis 10.maijs 2006 3:03
0 0 Atbildēt

he, man arī ir viens tāds paziņa no laukiem, kurš nopircis dzīvokli Rīgā, bet no niķa, ka bez dzīvojamās teritorijas jāpieder arī kādam sētas pleķītim, nav ticis vaļā. Smieklīgi īstenībā, it īpaši, ja nevar nolikt savu mašīnu pāris metrus tālāk un aizvilkt savu pēcpusi līdz dzīvoklim...

200778. viesis 10.maijs 2006 10:33
0 0 Atbildēt

Es tā arī nesapratu - atcēla tad to sodu vai nē? Ja neatcēla, tad tas ir jāpārsūdz obligāti un ir ļooooti lielas iespējas, ka šāds sods tiks atcelts - ja ne RPP tad administratīvajā tiesā noteikti...

200851. viesis 10.maijs 2006 21:54
0 0 Atbildēt

Pilnīgi nepamatots protokols!

Iesaku pārsūdzēt, pievienojot šīs foto, kas uzskatāmi demonstrē to, ka ceļu satiksmes noteikumu pārkāpuma nav.

Protams, novietot automašīnu svēšā pagalmā neaizdomājoties par to vai šī vieta būs nepieciešama kāda šīs mājas iedzīvotāja transportlīdzeklim ir katra paša ētikas un morāles jautājums!

200874. viesis 11.maijs 2006 10:18
0 0 Atbildēt

autoru nesaprotu.

Tiešām, priecājies, ka Tev logu neizsita, bet ar problēmu (nekauņām svešos pagalmos) cīnās civilizēti.

200904. viesis 11.maijs 2006 12:49
0 0 Atbildēt

Nebrīnīšos ja paša asprātīgā stāvvietas prihvatizatora auto logs drīz vien varētu izbirt, ja jau viņš taisās būt gudrākais par visiem...

200907. viesis 11.maijs 2006 13:00
0 0 Atbildēt

Blin un kas tie visi par gudriniekiem kas te klaigā -> nelien svešos pagalmos. Man atkal nav īsti skaidri tie kritēriji sadalot savējos un svešajos (ja pie manis atbrauc vecāki ciemos tad tādi idioti zvana PP vai sit logus?! ).

Es arī auto pie mājas turu, bet tapēc jau nav jāsit citiem logi ja kāds apstājas "manā vietā". Ja nejēdzat savam pagalmam vārtus ielikt tad kautkādi bomži jūs esat :P

201189. viesis 15.maijs 2006 17:06
0 0 Atbildēt

Jā,jā visi policisti to vien dara kā ņem kukuļus....un soda tikai ja izsauc cits policists! Murgs

201237. viesis 16.maijs 2006 14:32
0 0 Atbildēt

Uv. Pēteris Pētersons... 4to z vi takoj obrazovannij 4elovek , neobratilisj v Rajonnij sud. Jesli s4itajete 4to vasha a/m nikomu ne meshala vi v sude mogli sprashivatj s togo 4eloveka kotorij vizival RPP CPN

Redaktors 16.maijs 2006 15:01
0 0 Atbildēt

Skat, kādi komentāri no Rīgas Domes IP puses :)

201389. viesis 17.maijs 2006 16:12
0 0 Atbildēt

Koks ar diviem galiem. No vienas puses taisnība ir raksta autoram, bet no otras mājas iedzīvotājam. Man pagalmā arī ir ierobežots stāvvietu skaits, bet pašvaldības policiju es nesaucu. Es uz kapota pie gaia ventilācijas caurumiem izberu sava kaķa smilšu kastes saturu. 100 procenti iedarbīgs pasākums.

201753. viesis 22.maijs 2006 13:38
0 0 Atbildēt

Un??

202249. viesis 31.maijs 2006 15:59
0 0 Atbildēt

reizeem taadiem savu pagalmu aizstaavjiem der uzshaut pa muti... saakumaa visi bravuuriigi, bet, kad dabuun paaris reiziites, tad arii dialogs saak veidoties konstruktiivs.

206359. viesis 14.jūlijs 2006 17:41
0 0 Atbildēt

PP - malacis ka cel shitaadu lietu gaismaa.

lielaakajai daljai lohu - ar pie manas maajas uzradaas probleema ar auto novietoshanu - cp un citus nesaucaam - saskanjojaam ar domi un palielinaajaam stajanku - un ja arii tagad nav kur nolikt (tb "manaa" vietinjaa) nolieku protams puksteedams bet citaa vietaa...

buutiibaa jautaajumu cilat absurdi - sods nevietaa.punkts.

paareejais ir debiilisma izpausmes - drikst nedriikst. viens likums un taisniiba visiem.vAI - PIEMIRSU MENTUS...

206912. viesis 26.jūlijs 2006 11:23
0 0 Atbildēt

Žēl,ka pa purnu nedabūji... Lohs paliek lohs...

Boteļu 17.oktobris 2019 17:39
0 0 Atbildēt

Latvija ir pilna ar šādiem komunistiem, kas nerespektē privāto īpašumu un citu cilvēku tiesības uz savu īpašumu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi bojāgājušie, vairāk nekā 60 ievainoti - Magdeburgā automašīna ietriekusies cilvēkos Ziemassvētku tirdziņā 8

Piektdienas vakarā Vācijas centrālajā pilsētā Magdeburgā automašīna ietriekusies cilvēkos Ziemassvētku tirdziņā. Lasīt vairāk

 

Kā balsoja žūrija par “Latvijas Gada auto 2025” konkursa laureātiem (+ BALSOJUMS) 9

Jaunāko automobiļu konkurss “Latvijas Gada auto 2025” noslēdzies ar vienu no visblīvākajiem žūrijas balsojumiem pēdējo gadu laikā – vienādu punktu skaitu fināla septiņniekā ieguva gan 1. un 2. vieta, gan arī 3. un 4. vieta. Lasīt vairāk

 

Dobeles novadā apturēts bēgošs transportlīdzeklis; tā vadītājs alkohola reibumā (+ VIDEO) 11

Valsts policijas amatpersonas pirmdienas vakarā veica pakaļdzīšanos no Jelgavas novada uz Dobeles novadu, kur automašīnas "Audi" vadītājs nepakļāvās amatpersonu likumīgām prasībām un pārsniedza atļauto braukšanas ātrumu. Lasīt vairāk

 

JAUTĀJUMS: Ja Tu apbrauktu negadījuma vietu Rīgā pa sabiedriskā transporta joslu, vai tiktu sodīts? (+ VIDEO) 18

iAutolv ir jautājums attiecībā par Rīgas domes izvietotajām kamerām uz sabiedriskā transporta joslām, kas fiksē pārkāpumus un izsūta protokolus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti