Lietainais iAuto / A-ZET III posms noticis (+ rez) 106

 
23.maijs 2006 10:00

Sestdien Mūsas trasē notika iAuto / A-ZET rallija kausa III posms. Tas bija veltīts iAuto portāla V gadu un iAuto rallija III gadu jubilejai.



Sestdien uz starta stājās 36 ekipāžas. Mašīnas bija dažādas - bija gan busiņi, gan lepni Audi, gan arī Jaguar. Tā kā šāda iespēja izbraukties pa sporta kompleksa "Mūsa" autokrosa trasi mums iznāk tikai vienu reizi gadā, viss akcents tika likts uz šīm trasēm - autokrosa trasi un treku.



Šoreiz laika apstākļi mūs nelutināja - lija lietus. Bez lietus notika tikai daži sestdienas braucieni un orientēšanās brauciens. Tāpēc nācās rūpīgi izdomāt roteru izvietojumu, lai tie "palīdzētu" izvēlēties pašu drošāko trajektoriju. Izskatījās, ka tas bija izdevies.



Kā jau bija plānots, Mūsas sarkanbaltās betona malas disciplinēja un dalībnieki tās respektēja - neviens pret tiem savus auto neapskādēja. To gan nevarētu teikt par Gailīšu pagasta ceļiem - tur betona malu nav... - viens auto tika iznīcināts.



Ekipāžai paveicās - iztika ar sabrāzumiem, smadzeņu satricinājumiem un īsu pavizināšanos ar skaisto Bauskas slimnīcas transportu - "ātrajiem". Cik mums zināms, visi cietušās ekipāžas locekļi ir pie veselības. Šis negadījums vēl vienu reizi pierāda, ka labāk ir nokavēt laika kontroli, nekā pazaudēt auto un riskēt ar veselību.



Šis iAuto posms bija arī ugunskristības mūsu senajiem dalībniekiem no Liepājas ar starta numuru #21 - vecais Audi Coupe, ar ko tika braukts gan iAuto, gan minirallijos, nomainīts pret Mitsubishi Evo VII. Ekipāžas pilots gan atzina, ka ar šiem braucieniem vēl bija par maz, lai saprastu, kā jābrauc ar šo gandrīz 300 zirgu jaudīgo auto. Auto arī nedaudz tika apskādēts, bet tas jau pieder pie lietas.

Tika pārbaudīta arī ekipāžas saprašanās - katrai ekipāžai bija jāveic viens aplis pa treku (ar visiem roteriem) tikai stūrmaņa vadībā - pilotam aizsietas acis un viņam atliek tikai uzticēties tam, ko saka stūrmanis. Iesakām noklausīties šeit - bija interesanti.

Nākošais posms notiks Tukuma rajonā. Reģistrācija sākusies.

Foto »» (ja kādam vēl ir, sūtiet uz iauto@iauto.lv)
Rezultāti »» Visas pretenzijas jāsūta uz iauto@iauto.lv

Uzmanību: tā kā iAuto trešdien dodas uz nedēļas braucienu pa Skandināvijas valstīm, apbalvošana notiks šo otrdien, EUROSTOP, Valdeķu ielā 33, otrajā stāvā picērijā "Trīs pingvīni" plkst. 19. Gaidīti visi dalībnieki.

Tā kā šoreiz, lai nodrošinātu vienlaicīgu braukšanu divās trasēs, bija nepieciešami daudzi tiesneši vai to palīgi. Izsakām milzīgu paldies: Zvēram, Lapsai, Murgam, Bebram, Jurim ar ģimeni, Essītei, Intaram, Rūdolfam, Žurim, Bračkam, Robchikam, Maijai, Leo un ex-323 ekipāžai, kas nu no dalībniekiem pievienojušies tiesnešu komandai!

Protams, milzīgs paldies Edgaram Maišelim par sporta kompleksa "Mūsa" uzticēšanu.

iAuto / A-ZET rallija kausa organizators
Elmārs Biele, iAuto@iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
201724. viesis 22.maijs 2006 10:48
0 0 Atbildēt

tā Mūsas trase gadienā nebija baigi nelīdzena ?

Tipa evolūcija tas pie olām, bet Jaguaaram ? :)

Redaktors 22.maijs 2006 10:50
0 0 Atbildēt

Jaguārs neko nenolauza, bet tie ne-sporta auto nebrauca visas reizes - viņiem bija īsā distance.

201737. viesis 22.maijs 2006 11:56
0 0 Atbildēt

izskataas ka gaaja jautri :)

201741. viesis 22.maijs 2006 12:15
0 0 Atbildēt

Dzilli atvainojamies vietējās maajas saimniekam par mašīnas rūcināšanu un lukturīša spīdināšanu pie vinna govu kūts, kas savā veidā drosi vien neizbēgami atstāja savu iespaidu arī uz piena izslaukumu :)

201742. viesis 22.maijs 2006 12:17
0 0 Atbildēt

:):)

201745. viesis 22.maijs 2006 12:24
0 0 Atbildēt

Ekipāža #1 oficiāli atvainojas organizatoriem par sagādātajām galvassāpēm.... un pateicas tām daudzajām ekipāžām, kas visas bija gatavas palīdzēt ne tikai ar padomiem...

interesentiem pati pēdējā informācija ir tāda, ka visvairāk cietis ir pats auto...

stūrmanis ir ticis cauri ar vieglu izbīli...

pilotam no izsistajiem stikliem ir daudzi sīki skrāpējumi

pasažieris, kas vēlējās visu pasākumu apskatīties no iekšpuses, pret salona kustību sensoru ir uzplēsis galvas ādu 2cm garumā.

profilaksei, protams tika rīkots reids līdz bauskas slimnīcai.

turienes dakteriem ļoti patīk darboties ar adatām... mums tika uzreiz savāktas asinis ALKOHOLA PĀRBAUDEI ;) , pasažierei tika aizšūta uzplēstā brūcīte, bet pilotam iedurta tik nikna pote (laikam pret kautkādiem krampjiem vai kautko tur vēl), ka roku nevarēja pakustināt veselu dienu :D

ekipāžas ilgadīgais stūrmanis diemžēl objektīvu iemeslu dēļ šajā posmā nepiedalījās.... taču izteica gatavību piedalīties turpmākajās aktivitātēs. es gan vēl nezinu kā būs, vai paspēsim sarkano sakopt līdz Tukuma posmam.

iespejams viens posmiņš būs jaizlaiž.... tas nozīmē, ka tajā gadījumā interesentiem būs pieejami 2 lieki, labi aprīkoti stūrmaņi uz nākošo posmu...

201748. viesis 22.maijs 2006 12:32
0 0 Atbildēt

:) veseļojies! :)

201752. viesis 22.maijs 2006 13:28
0 0 Atbildēt

es esmu vesels - man pat tolkom smadzeņu satricinājuma nav - Sabīnei ir vājā formā

201761. viesis 22.maijs 2006 14:30
0 0 Atbildēt

izturīgs ķobis Tev :)

201762. viesis 22.maijs 2006 14:38
0 0 Atbildēt

Nu ļoti gaidām rezultātus:) Kad kaut kas provizorisks ir gaidāms?

201765. viesis 22.maijs 2006 15:02
0 0 Atbildēt

Laika apstākļu maiņa visu tikai padarīja interesantāku, tikai varēja būt starts no švakākākā gala! Pēc ritīgajiem gāzējiem es vai uz priekšu nekustēju pa izdzītajām vagām! Bet tas nav galvenais.............esmu jau sameklējis vienu laužmo uz nākošajiem posmiem!!!! :))

201767. viesis 22.maijs 2006 15:38
0 0 Atbildēt

Jā, kad varētu gaidīt pirmos rezultātus? Lai es zinu, vai portālā ielūrēt ik pa 5min vai reizi pusstundā.

201769. viesis 22.maijs 2006 16:22
0 0 Atbildēt

kur bildes?

201770. viesis 22.maijs 2006 16:46
0 0 Atbildēt

Atceros pirms paaris gadiem Baldones pusee aktivitaates ar aizsietaam aciim, bija jautri. Mums toreiz pat laikam sanaaca galvgalii inofinisheet, bet taa Njiva uz lielajiem ripuljiem gan sabiedeeja visus, kad meegjinaaja aizbraukt skjeersaam ;)

Lai izdodas naakamie pasaakumi, iespeejams driiz atkal pievienosimies shim pasaakumam, kautkaads fiilings jau tur ir :)

Redaktors 22.maijs 2006 16:48
0 0 Atbildēt

Šoreiz gan aklā braukšana bija pa trasi, kas norobežota ar betonu :) Bija arī grāvji, kuros piloti mācēja iestūrēt...

Redaktors 22.maijs 2006 17:45
0 0 Atbildēt

Rezultātus gaidiet otrdien no rīta!

201778. viesis 22.maijs 2006 18:06
0 0 Atbildēt

Būtu vismaz bildes ielikuši:((

201783. viesis 22.maijs 2006 18:49
0 0 Atbildēt

Kam ir fotografijas no tiem kaaziniekiem kas "popali pod razdachu". atsutiet ludzu uz iAuto .

#TK

201786. viesis 22.maijs 2006 19:06
0 0 Atbildēt

tas audio gabals spaarda! tagad no malas baigi reeciigi izklausas, bet tad iipashi smiekli nenaaca, kad acis bija ciet! :)

#123

201789. viesis 22.maijs 2006 20:17
0 0 Atbildēt

kazzinieku bildes nosuutiiju uz iauto.

201791. viesis 22.maijs 2006 21:46
0 0 Atbildēt

starpcitu, vai ir kaut kur pieejams tas video, ko pirmajaa braucienaa kaads filmeeja trekaa uz asfalteetaas daljas?

#123

Redaktors 22.maijs 2006 22:52
0 0 Atbildēt

Dažas bildes ir ieliktas galerijā.

Redaktors 23.maijs 2006 1:03
0 0 Atbildēt

rezultāti ir klāt

201800. viesis 23.maijs 2006 8:33
0 0 Atbildēt

rezultaati iepriecinoshi! :)

#123

201801. viesis 23.maijs 2006 8:33
0 0 Atbildēt

pirmo braucienu filmēju,taču vēl nekas nav apstrādāts.moška to nevienam rādīt nevarēs...

201803. viesis 23.maijs 2006 9:11
0 0 Atbildēt

Kross 4-5-6 braucieni, skiet , neatbilst muusu laikiem... Saakumaa starteejaam aiz#2, tad starpaa paraadiijaas Renault19... iespeejams tur kaut kas nojucis ar laikiem

Ekipaaza#3

201805. viesis 23.maijs 2006 9:18
0 0 Atbildēt

Trekaa ekipaazhai Nr20 (K.Cers) nav ielikta vieta bet atstaats tukshums kas vinju reaali pabiida uz augshu!

201809. viesis 23.maijs 2006 9:26
0 0 Atbildēt

Labrītt! Es drusku nesaprotu, kā nepaņemot divus KP orentēšanās un finišā iebraucot laikā, var dabūt 220 soda punktus:? :? Cik ta soda punkti pienācās par nepaņemto 1.KP, kuram nebija pārā:?

201810. viesis 23.maijs 2006 9:29
0 0 Atbildēt

nepanjemtais 1 punkts viens pats skaitiijaas kaa paaris! t.i. 120 punkti.

201811. viesis 23.maijs 2006 9:29
0 0 Atbildēt

Trijstuura kraameeshanas rezultaati netiks apkopoti :?

201813. viesis 23.maijs 2006 9:37
0 0 Atbildēt

jaa kur tie pazudushi???

201814. viesis 23.maijs 2006 9:37
0 0 Atbildēt

uwaga! uwaga!

visus pamatotos iebildumus un pretenzijas, ja tādas ir, lūdzu sūtīt loģiskā un labi formulētā tekstā uz iauto@iauto.lv !

201815. viesis 23.maijs 2006 9:38
0 0 Atbildēt

trijstūra rezultāti būs pieejami tīri informatīvi - pārdomām, tā teikt, un nekādi neietekmēs rezultātu.

201816. viesis 23.maijs 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Varbuut naakamreiz pie rezultaatiem var pielikt audto marku, piedzinju un tilpumu, vareetu saliidzinaat trases laikus.

201817. viesis 23.maijs 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Vienalga man škiet, ka par daudz kopumā man ir tie soda punkti.....'man škita ka es dienas legendas izbraucu ļoti pat labi, tik lielu kļudu kā 40 sekundes man dators nerādīja nevienu brīdi, mah mīnus, pluss 20 aptuveni.....bet nu......s jau to nevaru pierādīt..:( Nu nesaprotu tiešam, kā man varēja sanākt kopvērtējumā tik zema vieta:?

Redaktors 23.maijs 2006 10:08
0 0 Atbildēt

Ceru (#20) kļūda ir izlabota, trekā piešķirta 26.vieta un tāpēc tie pakrituši kopvērtējumā zemāk.

Tie, kas nesaprot, kas tur par koeficientu - aklā braukšana bija 2x mazvērtīgāka, tāpēc pielikts 0,5 koeficients pie vietu sadales. Resp. 25.vieta ir tikai 12,5 vieta - tādā veidā pat pēdējā vieta aklajā nav tik "sāpīga".

Redaktors 23.maijs 2006 10:15
0 0 Atbildēt

Un vēl krosa rezultāti nav ielikti tādā secībā, kā tika braukts, tāpēc varbūt kādam šķiet, ka kaut kas nav pareizi - mums nav info, kurš bija kurš brauciens pēc kārtas, tāpēc sarakstīti rezultāti no tiesneša lapām bez pareizas secības. Tas NEKO nemaina.

Redaktors 23.maijs 2006 10:18
0 0 Atbildēt

Visiem šodien jāierodas uz apbalvošanu - EUROSTOP otrajā stāvā plkst. 19. Adrese: Valdeķu iela 33 (Ziepniekkalns).

201828. viesis 23.maijs 2006 10:18
0 0 Atbildēt

vispār uz RS2f1 arī man nevajadzēja būt 11 sekundēm par vēlu

tas ir 11.22km no starta

pēc manā rīcībā esošās informācijas es biju 5 sekundes par agru, ja skaita no starta vai 1 sekundi par vēlu, ja skaita no iepriekšējā KP

Redaktors 23.maijs 2006 10:20
0 0 Atbildēt

RS2f nebija tur, kur jūs viņus redzējāt!

201831. viesis 23.maijs 2006 10:21
0 0 Atbildēt

Tātad tie jau ir oficiālie rezultāti?

Negaidīti pozitīvi:)))

Redaktors 23.maijs 2006 10:24
0 0 Atbildēt

Nu it kā vairs neko nozīmīgu nav rakstījis - it kā kļūdu vairs nevarētu būt, jo rezultāti tika rakstīti vakar (100% skaidrā ) :)

201836. viesis 23.maijs 2006 10:38
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 23.05.2006 10:20

es principā neskatījos tiesnešus trasē - atrašanās vietu es rēķināju izejot no rezultātos rakstītā IDEAL kolonnā ;)

un sakarā ar to, ka tas bija sinhronais brauciens, man ir trases ieraksti - arī Sviestcam tādi ir, viņš iet pēc manas programmas - es paskatīšos ko rāda viņa faili..

p.s.

tas nekādā gadījumā nebūtu uzskatās par uzbraucienu organizatoriem - vienkārši es cenšos panākt, lai mūsu reziltāti sakristu - es pielikšu koordināšu logošanu un moš mēs varam sarunāt, ka tu piefiksē tiesnešu koordinātes - tas palīdzēs saprast kur mēs kļūdījāmies....

p.n.

Sviestcs - marš skaipā - atsūtīsi man pieprasītos failus

Redaktors 23.maijs 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Tas nebija sinhronais brauciens - tas bija viens RS.

201840. viesis 23.maijs 2006 10:46
0 0 Atbildēt

OZ 15. vietas ir gan taam ekipaazhaam, kam ir 220 sekundes, gan arii kam 200...........

201841. viesis 23.maijs 2006 10:47
0 0 Atbildēt

es zinu, bet man un Sviestcam tas tika ierakstīts sinhronizācijai

tad mans jautājums ir - vai mēs varēsim uzzināt tiesnešu koordinātas pēc nākamajiem rallijiem

man nupat ienāca prātā jauna metode, kā ierakstīt datus sinhronizācijai ar nākamo braucienu :D

Redaktors 23.maijs 2006 10:55
0 0 Atbildēt

Pateicoties Bizenājam OZ rezultāti nedaudz mainījās (mana kļūda) - ir ielikts jauns rezultātu fails.

Redaktors 23.maijs 2006 11:08
0 0 Atbildēt

Rezultāti kļūst arvien oficiālāki :)

201845. viesis 23.maijs 2006 11:10
0 0 Atbildēt

Uh.... jāmūk prom no kompja, lai nav jānrvozē:)

201846. viesis 23.maijs 2006 11:11
0 0 Atbildēt

:-)

nu vaaji nobraucu, vaaji:-( zato liidz galam:-) gatavoshos ciitiigaak, par cik izskataas, ka aktuaals ir kljuvis stuurmanja jautaajums, tad buus jaasaak apmaaciit draudzene ne tikai saziimeet kartee kjinkeezinjus taa, ka vairs nekaa nevar saprast:-D, bet arii lasiit, orienteeties utt., varbuut tad stuurmanja jautaajums atkritiis....

201849. viesis 23.maijs 2006 11:16
0 0 Atbildēt

Atvainojos, bet pēc kādas sistēmas tiek vērtēts kopējais rezultāts, nu man nav skaidrs drusku, legenda 13 vieta, orentesanas 16 vieta, trekss 25, kross 21, a kopā sanāk tikai 22:?

Nu naf skaidrs:? :(

Redaktors 23.maijs 2006 11:36
0 0 Atbildēt

Nu vēl ir aklā braukšana arī klāt. Un te nu gan nav nekādu jauninājumu - tā tiek rēķināts jau gadiem!

201853. viesis 23.maijs 2006 11:44
0 0 Atbildēt

Sviestca ierakstītie dati uz RS2f1

-20 no pēdējā orientiera (nu tik daudz Meita nenokļudījās uz orientiera, značit Sviestcam bija aizmirsies nospiest gāzes pedāli)

starp citu sakrīt ideāli ar tiesnešu ziņoto...`

bet rēķinot no starta Sviestcs ir tajā laikā gājis ar -1

secinājums - šajā rallijā bija jābrauc nevis pēc attāluma no starta (kā ērgļos), bet gan pēc attāluma no kontrolpunkta

201854. viesis 23.maijs 2006 11:46
0 0 Atbildēt

bize, ja līdz nākamajam posmam nedabūšu dziemā savu rallija bitīti, tad piesakos tev par stūrmani ;)

201856. viesis 23.maijs 2006 11:52
0 0 Atbildēt

" Tā kā šoreiz, lai nodrošinātu vienlaicīgu braukšanu divās trasēs, bija nepieciešami daudzi tiesneši vai to palīgi. Izsakām milzīgu paldies: Zvēram, Lapsai, Murgam, Bebram, Jurim ar ģimeni, Essītei , Intaram, Rūdolfam, Žurim, Bračkam, Robchikam, Maijai, Leo un ex-323 ekipāžai, kas nu no dalībniekiem pievienojušies tiesnešu komandai! "

tas paldies tak nebūs man, ne ???? :D

Redaktors 23.maijs 2006 11:53
0 0 Atbildēt

Katram gan ir citas trajektorijas (lidz ar to uz 25km varetu but attālumu atskiribas +/-), tāpēc vajag piemēroties pie attālumiem, kas rakstiti pie tuvaka orientiera - tas tacu ir logiski, vai ne?. Es trasi mērīju braucot pa savu pusi, negriežot iekšmalas utt.

Redaktors 23.maijs 2006 11:54
0 0 Atbildēt

essss - Tu neesi essīte :)

201859. viesis 23.maijs 2006 11:58
0 0 Atbildēt

jā, essss esmu essssīte :)

201860. viesis 23.maijs 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Red, iesaku ielikt 1-3 uzvarētāju vārdus, auto markas un komandas nosaukumus arī raksta tekstā, lai tauta zin savus varoņus, ne visi saprot tos excel palagus:)

Redaktors 23.maijs 2006 12:10
0 0 Atbildēt

Tas būs tikai pēc apbalvošanas.

201862. viesis 23.maijs 2006 12:17
0 0 Atbildēt

Tukumā domāju piedalīties. Tur ķiveres vajadzēs?

Redaktors 23.maijs 2006 12:19
0 0 Atbildēt

Tukumā, visticamāk, ka nevajadzēs. Bet naktī noder :)

201864. viesis 23.maijs 2006 12:22
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 23.05.2006 11:53

tieši tāpēc jau es uztaisīju papildinājumu, kurā piezīmējas pie orientiera, bet ērgļos tieši tas mūs izčakarēja :D:D:D

atvainojos par nepareizajiem aprēķiniem iepriekš - biju paņēmis 1 brauciena vidējo ātrumu :)

201867. viesis 23.maijs 2006 12:41
0 0 Atbildēt

#2 RSf2 nevari paskatīt vēlreiz mūsu laiku?? Baigais kavējums...man nerādīja tik daudz.

201868. viesis 23.maijs 2006 13:02
0 0 Atbildēt

redaktoram

nu man tik un tā sanāk, ka pēc tiesneša domām mums abiem ar Sviestcu pie TĀ tiesneša (abas reizes) BIJA LIELĀKS kavējums kā mums reali dabā bija

lūdzu neuztvert šito, kā piesiešanos, es tikai NEoficiāli lūdzu redaktoru pārbaudīt tā tiesneša pulksteni pēc kura tika ņemti laiki - izskatās, ka tas varētu būt kādas sekundes 7 ātrāks kā GPS laiks... (vai arī ideal nav pareizs)

kur es to ķēru???

es paanalizēju Sviestca (un savus) ierakstītos datus

RS2f1 (13.166km no starta)

no starta -1 (man +3)

no pēdējā punkta -8 (man -4)

RS2f2 (25.305km no starta - tūlīt aiz interesantā āķīša)

no starta -47

no pēdējā punkta -60

protams LAI SVIESTCS NETIRŠ, ka viņam bija max -+20 sekundes

p.n.

Sviestcs - informācijai - tiesnesis bija sarkanā mašīnā tajā mājā, kas atradās ceļam kreisajā pusē tūlīt aiz tās vietas kur tu sa...sies meistarībā stāvēdams (es ierakstos redzu, cik tu kur stāvēji ;) ) uz vietas pie tās mājas, kas bija ceļa labajā pusē, kur vajadzēja iebraukt tādu cilpiņu iekšā :D:D:D

cepuri nost organizatoru priekšā!!!!!! kaut katrs varētu kautko tādu uzorganizēt.... bija pat ļoti OK, žēl, tikai ka netikām uz OZ

dziļā cieņā - #1

201869. viesis 23.maijs 2006 13:06
0 0 Atbildēt

Ja tiesnesis bija tajā vietā,kur pirmais raksta, mums NEBIJA 37 sek kavējums. Vienkārši nebija.

201870. viesis 23.maijs 2006 13:11
0 0 Atbildēt

Es jau arī redktoram rakstīju uz e-pastu, ka tajā 2 RS mums, gan pirmajā, gan otrajā reizē ir ieskaitīts aptuveni 10s papildus kavējums, kas reali nebija. Tā kā problēmas tajā laika ņemšanā ir ijušas!

#22

201872. viesis 23.maijs 2006 13:18
0 0 Atbildēt

man sanāk, ka tiesnesis bija 236m no krustojuma (15 ieraksts leģendā) un 135m (27 ieraksts leģendā) no tās cilpiņas izbrauktuves - reāli dabā tas bija viens tiesnesis, kuram saņāca braukt 2 reizes garām

deksters (kā jau vietējais) zinās precīzāk pateikt KUR tas bija

201873. viesis 23.maijs 2006 13:19
0 0 Atbildēt

Ja tiesnesis bija apļa vidus birzītē,tad kavējums uz RS2f1 bija mums 15-20 sek, un ja f2 bija aiz krustojuma uz izgāztuvi (apm 2 km no Krievgaļiem) tad kavējums tur nebija 37 sek, max 10

201875. viesis 23.maijs 2006 13:23
0 0 Atbildēt

ja tas ir viens tiesnesis,tad nebija pareizs hronometrs.

201878. viesis 23.maijs 2006 13:30
0 0 Atbildēt

gadijumā, ja nebraukšu nākamajā posmā es piedāvājos pastāvēt kādā vietā kā papildus laika tiesnesis ;)

201881. viesis 23.maijs 2006 13:36
0 0 Atbildēt

Man gan tīk domāt ka tur tiesnesis bija zaļā golfā.......

Pirmajam....

a ko:? Nu jau vairs pastāvēt nevarēs:?

:O :O :O

Kad ta lai pabučojas un pačurā:?

:D

201883. viesis 23.maijs 2006 13:41
0 0 Atbildēt

Domāju, ka ar hronometru viss bija OK drīzāk ar tās vietas, pret kuru tika ņemts laiks noteikšanu varēja būt problēmas, jo ja paskatās visus rezultātus kopumā, izteikti parādās divciparu skaitlis, lai gan reāli, lai tajā ceļa posmā nobraukt precīzi nebija nekas grūts, vismaz pirmajā reizē. Otrajā reizē tā kabata nedaudz varēja aizkavēt.

#22

201886. viesis 23.maijs 2006 13:51
0 0 Atbildēt

Nu mums ar īsti neštimmē - 12 sec pie pēdējā tiesneša it kā nekavējām, bet, jebkurā gadījumā - ja pat kļūda vietā vai hronometrā - spēles noteikumi visiem takš vienādi sanākuši.

Bet pasākums tiešām fantastisks bija!!

Respect organizatoriem:)

201894. viesis 23.maijs 2006 15:08
0 0 Atbildēt

Tagad vajadzētu uztaisīt kopvērtējumu, lai redz kāda šogad situācija.

Redaktors 23.maijs 2006 15:42
0 0 Atbildēt

Vairāk rezultāti mainīti NETIKS. Punkts.

Kopvērtējums būs rīt, kad veiksmīgi būs izdalītas balvas.

201913. viesis 23.maijs 2006 21:36
0 0 Atbildēt

Kur vēl bildes?? Tak dikti daudz tika knipsēts.

201917. viesis 23.maijs 2006 23:13
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 23.05.2006 15:42

pareizi ir - oficiālu (apmaksātu) pretenziju taču cerams nav.... a par velti tirst var visi, kam nav slinkums, to jau vari ņemt vai neņemt vērā, tas paša ziņā - lai paprovē kāds pats noorganizēt labāk.... labi jau, ka tu vēl kaut ko dari lai ļautiņiem būtu interesanti

201927. viesis 24.maijs 2006 8:30
0 0 Atbildēt

Lai pārmestu organizātoriem būtu labākl palīdzējuši organizēt! Tas tiešām nav tik viegli, jo īpaši pieaugot dalībnieku skaitam! Vienmēr atradīsies kādas kļudas (cilvēciskais faktors), bet vai visi dalībnieki ņēma vērā organizātoru ieteikumus - ES NEMANĪJU!!!!

201962. viesis 24.maijs 2006 22:37
0 0 Atbildēt

TE DAŽAS EKIPĀŽAS IZTEICĀS, KA MEKLĒ AUTO AR KO STARTĒT RALLIJĀ, ES PIEDĀVĀJU SAVU AUDI COUPE, GATAVS STARTAM!!!

--->>> www.audi-style.lv/forum/viewtop...=314448#314448

P.S.

TAS NAV JOKS.

201964. viesis 24.maijs 2006 23:04
0 0 Atbildēt

manu jaungada kupeju 2 janvārī man atrāva nost gandrīz kopā ar rokām....

varbūt arī šito kāds nopirks ;)

201981. viesis 25.maijs 2006 9:43
0 0 Atbildēt

to Pirmais a micuku domaa ka ir veerts taisiit?

Vai tas nesanaaks daargaak kaa pirkt citu un shito kaadam detaljaas paardot?

201984. viesis 25.maijs 2006 10:07
0 0 Atbildēt

roi

stiklus vien viņam salikt maksā vairāk kā nopirkt jaunu (pārdodot šito detaļās un atlikumu tolmetam)

pagaidām izskatu 2 variantus

1) paņemt pilnpiedziņu ar nokautu motoru un ielukt viņā šito bezturbīnu

2) piezvanīt uz tolmetu un vietā paņemt kādu golfu...

201986. viesis 25.maijs 2006 11:12
0 0 Atbildēt

3) iegaadaaties zilo Audi, seedies un brauc. :D

#25

201990. viesis 25.maijs 2006 12:07
0 0 Atbildēt

to #25

domaaju ka zilo audi var paardot kaadam pilseetas studentinjam jo skats vinjam ir labs... tik prieksh rallija kaads nu vinjsh jau ir izveerties ar vienpiedzinju ir pa maz...

Ja nu vieniigi vienpiedzinjas golfu vai ko citu mazauto(vieglinju)

Savaadaak shkjeit vairs izredzhu nav...

201991. viesis 25.maijs 2006 12:13
0 0 Atbildēt

Golfs ir OK:))

201994. viesis 25.maijs 2006 13:43
0 0 Atbildēt

Negribeetos piekrist Roi, nezinu peec kaa tu spried par to, ka ar audi tur nava ko mekleet, ja spried peec maniem rezultaatiem, tad es braucu sava prieka peec, un taa lai man buutu ar ko aizbraukt maajaas, taapeec arii rezultaatos esmu kaut kur pa vidu, un maajaas tieku saviem speekiem.

bet nu gan jau kaads iekaaros masiiniiti :D

#25

202001. viesis 25.maijs 2006 17:49
0 0 Atbildēt

201986. viesis 25.05.2006 11:12

plad.... tu taču vispabāk zini, ka tāds audis jau man bija ;)

es viņu lepni dēvēju par Jaungada Kupeju :D

p.n.

un pēc skata arī viņš bija smukāks par tavējo ;)

:D:D:D

p.p.n.

nu dažas mašīnas ar ko braukt iauto rallijā man vēl ir palikušas.... :D

202002. viesis 25.maijs 2006 19:25
0 0 Atbildēt

2 #25

nu nu! arii es braucu savam priekam un maajaas arii vienmeer braucu saviem speekiem. taa kaa nevajag tikai! :D

ar to Audi tur ir ko mekleet, tehniskais staavoklis ok, riepas ar Tev labu labaas. Braukt tik vajag! :D

#123

202004. viesis 25.maijs 2006 20:26
0 0 Atbildēt

eu nu pirks to masiinu kaads vai nee? vinja tieshaam ir laba un loti labaa tehniskajaa staavoklii, pat peedeejaa rallija traumas jau ir noveerstas un taa cena jau arii nava akmenii iecirsta!!!

:D

202008. viesis 25.maijs 2006 23:39
0 0 Atbildēt

Roi,kas tad vainas vienpiedziņai?? Kādas piedziņas mašīna vinnēja Bauskas posmu??? Ne jau viss gads sastāv no Mūsas trases ,kura tikai sakritības dēļ saslapa un bij redzams AWD pārsvars..

202015. viesis 26.maijs 2006 9:07
0 0 Atbildēt

to Daniels_Reebuss:

Kaa jau rakstiiju vienpiedzinjas tikai mazsvara.... un golfs ir mazsvara...

202039. viesis 26.maijs 2006 18:46
0 0 Atbildēt

Pirmais... Pa Ceesiim braukaajas Eclipse ar Nr xx-27 Nejuuti sakariibu? :D

202046. viesis 27.maijs 2006 20:12
0 0 Atbildēt

dajoš kopsavilkumu!

202052. viesis 28.maijs 2006 11:33
0 0 Atbildēt

to 202002. viesis 25.05.2006 19:25

... un maajaas arii vienmeer braucu saviem speekiem

nu nespļauj dieviņam acīs

202058. viesis 28.maijs 2006 18:08
0 0 Atbildēt

Arnijs [?] 26.05.2006 18:46

27 ir megānei (un tev)

eklipsei ir (bija) 89

203106. viesis 7.jūnijs 2006 11:30
0 0 Atbildēt

:D

203108. viesis 7.jūnijs 2006 11:31
0 0 Atbildēt

:) (sex)

203438. viesis 9.jūnijs 2006 15:09
0 0 Atbildēt

Red, kur kopveerteejums?

204157. viesis 15.jūnijs 2006 13:42
0 0 Atbildēt

Vispār derētu gan...

204493. viesis 18.jūnijs 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Ehh, viss jādara pašam...

Nr. 1 2 3 sum

27 15 15 20 50

15 20 20 8 48

123 17 9 17 43

4 8 11 11 30

11 13 13 4 30

21 11 4 15 30

1 6 17 23

14 7 8 3 18

44 9 9 18

22 5 6 6 17

2 3 13 16

8 3 7 2 12

16 1 7 8

99 5 5

51 5 5

204 4 4

112 2 1 3

36 2 2

3 1 1

varbūt tagad reds atdzīvosies un sāks meklēt kļūdas

206063. viesis 9.jūlijs 2006 19:58
0 0 Atbildēt

Skatoties dalībnieku sarakstu pamanu iznteresantu ekipāžu - Tidmanis/Vanters līdzšonējās Vanags/Tidmanis(#123) vietā. Vanags vairs nebrauks?

#25

206134. viesis 10.jūlijs 2006 20:53
0 0 Atbildēt

Hei, Red, vai kāda dzīvības pazīme ar' būs! Kā tad ar šo:

1. NOLIKUMA PAPILDINĀJUMI

1.1. Katram Tūrisma rallija kausa posmam tā Rīkotājs gatavo šī Nolikuma Papildinājumus, kas vismaz trīs nedēļas pirms sacensību datuma tiek apstiprināti LAF SAK un saskaņoti LAF, kā arī divas nedēļas pirms sacensību datuma tiek publicēti www.rally.iauto.lv

1.2. Nolikuma Papildinājumos obligāti tiek norādīts:

 Rīkotājs vai rīcības komiteja

 Sacensību nosaukums un statuss

 Sacensību norises laiks un vieta

Jeb lielais rallijs ar 04 atņēmis pēdējos spēkus?

206153. viesis 11.jūlijs 2006 11:26
0 0 Atbildēt

Reds noteikti ap shito laiku kautkur Tukuma mezzos ciitiigi pieraksta trasi :)

206154. viesis 11.jūlijs 2006 11:29
0 0 Atbildēt

naakamais posms vispaar buus?

Redaktors 11.jūlijs 2006 22:49
0 0 Atbildēt

Nākošais posms būs! Info būs trešdien līdz 12. Bāze: Sveikuļos. Trase - pa dienu 180km, nakts - 3 stundas un daudz matemātikas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti