Jelgavā atklāj rekonstruēto Rīgas ielas posmu 12

 
1.jūnijs 2006 10:31

Pektdien, 2. jūnijā plkst. 13.00 Rīgas un Institūta ielas krustojumā notiks Rīgas ielas rekonstrukcijas, posmā no Institūta ielas līdz Loka maģistrālei, svinīgā atklāšana, kurā piedalīsies Latvijas Republikas satiksmes ministrs Krišjānis Peters un Jelgavas Domes priekšsēdētājs Andris Rāviņš.

Kā uzsver A.Rāviņš, "Pēdējos gados Jelgavā ir uzsākta vērienīga ielu rekonstrukcijas darbi. Visbūtiskākie rekonstrukcijas darbi ir veikti Tērvetes, Rūpniecības, Mātera un Rīgas ielās, kuras ir vitāli svarīgas tranzīta ceļa nodrošinātājas. Tomēr, ļoti nepieciešams ir valsts atbalsts, lai varētu turpināt gan Rīgas ielas rekonstrukciju posmā no Loka maģistrāles līdz pilsētas robežai, gan arī citu, ne mazāk svarīgu ielu rekonstrukcijas darbus."



Pirms vairākiem gadiem pabeidzot Drikas un Lielupes tiltu atjaunošanas darbus, kā loģisks turpinājums bija Rīgas ielas rekonstrukcijas projekta realizācija. Ņemot vērā, ka ielas atjaunošanas darbi bija laikietilpīgi un sarežģīti, tie tika veikti pa posmiem. Šodien Rīgas iela ir viena no svarīgākajām Jelgavas pilsētas tranzīta ielām un tās rekonstrukcija ir veicinājusi ielas strauju apbūvi gan ar sporta un atpūtas kompleksiem, gan tirdzniecības centriem un privātmājām. Ielas rekonstrukcija ir lielisks piemērs, kā veicināt strauju attīstību konkrētā teritorijā, sakārtojot tās infrastruktūru. Strauja apbūve pēc ielu atjaunošanas ir sākusies arī Tērvetes un Rūpniecības ielās.

Šodien Rīgas ielas pārbūvētais posms ir kļuvis ievērojami plašāks, jo braucējiem tagad katrā virzienā ir divas joslas, bet pusē, kurā iepriekš nebija gājēju ietves, tagad ir gan ietve, gan veloceliņš. Projekta ietvaros ir uzstādītas jauni luksafori un apgaismes iekārtas, kā arī izbūvētas jaunas lietusūdeņu kanalizācijas sistēmas.

"Atjaunojot Rīgas ielu, tika domāts par kājāmgājēju un velosipēdistu ērtāku pārvietošanos. Ietve un veloceliņš ir apvienoti, tomēr ar atšķirīgu krāsojumu norāda katram atbilstošo. Kā interesants risinājums kājāmgājēju atpūtas vietai, ir izveidoti soliņi pie Valdekas pils. Bieži mērojot garo ceļu no RAF mikrorajona uz pilsētas centru vai otrādi, kājāmgājēji uz soliņiem var atpūsties un vērot pilsētas nepārtraukto dzīves ritmu", gandarījumu pauž JPPA "Pilsētsaimniecība" direktors Andrejs Baļčūns.

"JPPA "Pilsētsaimniecība", izstrādājot projektu un organizējot rekonstrukcijas darbus, gādāja arī par Rīgas ielas akcentiem, liekot uzsvaru uz apstādījumu veidošanu un puķu podu izvietošanu pie ielas apgaismes laternām, kas izdaiļo pilsētas veidolu un akcentē šīs ielas dzīvīgumu.

Rīgas ielas rekonstruējamā posma, no Institūta ielas līdz Loka maģistrālei, realizācija bija iespējama, apvienojot Jelgavas pašvaldības finansējumu un Nacionālo finansējumu. Pašvaldība 2005. gadā šim mērķim piešķīra 750 000 latus, bet no Nacionālā finansējuma saņēma 564 000 latus. Savukārt 2006. gadā pašvaldība piešķīra 25 000 latus, bet no Nacionālā finansējuma saņēma 221 000 latus. 1.4 kilometru garā ielas posma rekonstrukcija tika uzsākta 2005. gada maijā, tā kopējās izmaksas bija 1, 54 miljoni lati. Rekonstrukciju veica SIA "Ceļu būves sabiedrība "Igate"".
 
Visi komentāri
 
202324. viesis 1.jūnijs 2006 10:58
0 0 Atbildēt

Līdz šim tieši Jelgava ir izcēlusies ar vieniem no visbriesmīgākajiem ceļiem lielo pilsētu vidū. Cerams, ka tagad ir sākušies uzlabojumi.

202326. viesis 1.jūnijs 2006 11:21
0 0 Atbildēt

izcelas tieshi tapec ka ir loti gruti saskonot projektejamos objektu, es to saku no savas pieredzes, jo darbojos shaja joma, tur aarpratiga birokratija un samera nekompetenti cilveki Pilsetsaimnieciba, kuri nezina ko vinji isti galu gala grib, tapec mainot risinajumus nepartraukti tiek kaveta projektu istenoshana dzive. Tas taa, lai viss neliekas parak rozheini, nav kartibas taja pilseta un nebus, kamer nebus kompetenti vaditaji pie organizeshanas.

202328. viesis 1.jūnijs 2006 11:34
0 0 Atbildēt

Viena skaista iela, pabrauciet pa pārējām, ratus nolauzīsiet, ibio!

202347. viesis 1.jūnijs 2006 12:23
0 0 Atbildēt

Pats dzīvoju Jelgavā un mācos Jelgavas 4. vidusskolā.

Katru dienu nākas mērot ceļu pāri visai pilsētai, tagad beidzot tiešām šī iela ir sakopta..

Arī privātmāju rajoni tiek sakopi(ielas, es domaju), agrāk mašinas 1 pēc otras pa manu ielu lūza kopā, dēļ bedrēm, tagad atjauno kanalizācijas sistēmas un vecā pirmskara bruģa vietā liek asfaltu, vismaz manai ielai atstās bruģi, tikai pārlis, jo tagad nu nav no tiem labākajiem stāvokļiem, prieks, ka pilsētu atjauno/sakopj. :]

bildē izskatās smukāk kā dzīvē..

202354. viesis 1.jūnijs 2006 13:04
0 0 Atbildēt

Es īsti nesapratu, ko tad atklās? - tā Rīgas iela jau ir saremontēta un gandrīz gadu jau kā remonts beidzās...

202355. viesis 1.jūnijs 2006 13:08
0 0 Atbildēt

Iegružot miljons Rūpniecības ielas rekonstrukcijā pislēta nevelējās savest kārtība visas komunikācijas zem ielas.

Rezultātā pirms mēneša plīsa ūdensvads un jauno ielas segumu nācās ārdīt...

Tad Pilsētsaimniecība taisnojās, kāpec nav mainīts ūdensvads un kanalizācija, bet ir nomainīti tika to atsevišķie elementi, t.i. patērētāju/ klientu pieslēguma vietas pie trubām...

Vot te mēs apzeltījām sarusējošu autiņu bez tehniskās apskates :(

202356. viesis 1.jūnijs 2006 13:27
0 0 Atbildēt

Blin katru dienu braukāju pa Rīgas ielu un neesmu pamanijis tur kāda krustojuma remontu

202391. viesis 1.jūnijs 2006 21:59
0 0 Atbildēt

Viss jau būtu jauki,jauna iela,trotuāri ar veloceliņiem,bet tādu sīkumu,kā atkritumu tvertnes aizmirsuši uzlikt.No Loka maģistrāles līdz Izstādes ielai ir tikai divas urnas,un tās pašas atrodas autobusu pieturās.Un nav brīnums,ka grāvji,kas atrodas visas ielas garumā ir piedrazots ar PET pudelēm,u.c.atkritumiem.

202420. viesis 2.jūnijs 2006 11:20
0 0 Atbildēt

Kā nu nē, saremontēja gan... runājot par to Rūpniecības ielu, tad jāsaka ka no iepriekšējās platās ielas uzmurgoja tikai vienu joslu, kur visu laiku jāvelkas astē kādai fūrai. Situācijā, kad LV ar katru dienu paliek vairāk autņu, to var nosaukt par aprobežotu naudas izsviešanu un par tālredzības trūkumu, jo pēc gadiem 2-3 atkal iela būs jātaisa ciet...

Par Rīgas ielu... luksofori kaut kā nav salikti un tie darbojas nevis pēc loģikas principiem, bet pēc to uzstādītāju neizprotamas motivācijas. Luksofors pie veikala IKI vispār ir kaut kāds murgs, tieši tāpat kā luksofors pie Maximas.

Par Tērvetes ielu... salaboja ielu, bet tās ielas, kuras kalpoja kā apbraucamais ceļš un remonta laikā tika izdangātas tagad neviens nelabo (Vīgriežu un Kastaņu ielas)

Rezumējot, nebrauciet uz Jelgavu ar savu automašīnu, jo ir iespēja nolauzt ne tikai mašīnas riteņus, bet arī savu sprandu.

Rāviņam, lai saules mūžs!

202437. viesis 2.jūnijs 2006 12:04
0 0 Atbildēt

Driksa, nevis Drika!!! :)

202536. viesis 2.jūnijs 2006 15:51
0 0 Atbildēt

Paldies protams par remontu. Taču kā jau pie mums pieņemts visu līdz galam sakarīgi uztaisīt nekādi nevaram. Luksafori šajā jaunatjaunotajā gabalā ir superunikāli saregulēti. Iebaraucējiem vienkārši jāuzmanas, bet Jelgavniekiem jābruņojas ar pacietību! Rīgas - Loka maģ. Izbraukt no pilsētas var divreiz ātrāk kā iebraukt. Ja esi iebraucot trāpījis uz zaļo, tad nākamajā 99% deg sarkanais. Strazdu ielas krusts - Kāpēc vajadzīgs tik ilgs sarkanais uz Rīgas ielas, ja no Strazdu ielas parasti izbrauc 3-4 auto un skolnieki pārskrien 10 sek? Maxima - vispār nesaprotu - tas ir privātais luksofors vai kā? Visa iela naktī ieslēdzas dzeltenajā režīmā tikai šī megabīstamajā vietā ne! Nu apsveicam, Ideāli! Un vēl iebraucējiem iesaku cītīgi sekot joslām- kuras tikai taisni, kuras tikai pa labi, kraisi- jo tas projektētājs nav draudzējies ar galvu un laikam šmigā būs zīmējis joslas- tādas vairāk kartinga trasei piemērotas trajektorijas sanākušas.

203377. viesis 8.jūnijs 2006 22:24
0 0 Atbildēt

uz taa jaunaa asfalta pirms luksaforiem jau trepiite veidojas, psc

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti