Bosch un Getrag kopīgi radīs hibrīddzinēju 2

8.jūnijs 2006 11:50

Kompānijas Bosch un Getrag šajā nedēļā noslēgušas partnerības vienošanos par kopīgu darbu pie paralelas hibrīdsistēmas radīšanas. Ierīce būs īpaša ar to, ka elektrodziinējs būs tieši integrēts transmisijā.



Sadarbības projekta ietvaros kompānija Bosch nodarbosies ar visu topošās sistēmas elektronisko mezglu radīšanu un tās programmnodrošinājumu. Savukārt Getrag rūpēsies par transmisijas tehnoloģiju ar diviem sajūga diskiem, analoģiski Volkswagen DSG. Tad abi ražotāji veiks kompleksu darbu pie savu izstrādājumu integrācijas un hibrīdsistēmas sagatavošanas ekspluatācijai.

Plānots, ka Bosch un Getrag piedāvās auto ražotājiem savu jauno sistēmu – izstrādātā tehnoloģija paredzēta pirmām kārtām nelielām auto kompānijām, kurām savas hibrīdsistēmas radīšana varētu izrādīties pārāk dārga. Pēc kompāniju pārstāvju paziņotā, jaunā ierīce ļaus paaugstināt auto ekonomiskumu par 20%.
 
Visi komentāri
 
203313. viesis 8.jūnijs 2006 12:05
0 0 Atbildēt

Kaa teica viens viirelis CNN, tad videeji auto teeree degvielu tikpat, cik 20 0gadus atpakalj, vnk auto paliek jaudiigaaki. Taaka uz taas ekonomijas palielinaas jaudu un teerees to pashu.

203389. viesis 9.jūnijs 2006 8:16
0 0 Atbildēt

Amerikāņu kompānija "AFS Trinity Power Corporation" patentējusi hibrīdtehnoloģiju, kurai apzīmējums "ekstrēma" ir vairāk nekā piemērots.

"AFS Trinity" izstrādājums ļauj automobilim ar vienu galonu benzīna vai etanola veikt 250 jūdzes ceļa, kas saprotamās mērvienībās nozīmē, ka auto uz 106 kilometriem nobraukta ceļa vidēji patērē litru degvielas. Papildus tam, ja degvielas resursi pēkšņi beidzas, auto var turpināt ceļu (40 jūdzes jeb aptuveni 64 kilometri), lietojot mājās no 220V rozetes uzlādētajos akumulatoros uzkrāto enerģiju. Starp citu, ASV Satiksmes ministrija aprēķinājusi, ka vidējais statistiskais amerikānis dienā veic tieši 40 jūdzes, un tas nozīmē, ka, lietojot "AFS Trinity" automobili, degvielas uzpilde vispār zaudē savu aktualitāti.

Tehnoloģijas izstrādātāji arī norāda, ka tā ļaus būtiski samazināt tēriņus degvielas iegādei. Piemēram, ja saskaņā ar ministrijas oficiālajiem datiem amerikāņi nedēļā vidēji nobrauc 300 jūdzes un izdevumi degvielas iegādei standarta automobilim septiņu dienu periodā ir 48 dolāri, tad "AFS Trinity" lietotājs ar vienu degvielas uzpildes reizi varēs "nodzīvot" desmit nedēļas, bet tēriņi degvielas iegādei nesasniegs pat 8 dolārus. Vienīgi jāatzīmē, ka šādā gadījumā būs nepieciešams katru vakaru automobili pieslēgt elektrotīklam un uzlādēt akumulatorus.

"ASF Trinity" speciālisti pat izskaitļojuši, ka "ekstrēmais hibrīds" tā īpašniekam atmaksāsies ne tikai uz ikdienas tēriņu samazinājuma rēķina, bet arī salīdzinoši īsā laikā kompensēs salīdzinoši augsto cenu. "AFS Trinity" aprēķini liecina, ka piecu gadu laikā ietaupījumi var sasniegt 11 tūkstošus dolāru, savukārt desmit gadu laikā - 22 tūkstošus.

The Extreme Hybrid™ will be the first practical drive train for a Plug-in Hybrid Vehicle. Its two-part energy storage system combines a Lithium-ion battery pack with a bank of ultracapacitors. This “hybrid within a hybrid” energy storage system exploits the strengths of li-ion batteries (light weight and high energy density) and ultracapacitors (small size and high power density). Batteries alone, have high energy density but they must be greatly oversized in today’s hybrid vehicles to avoid deep discharges. Battery-only hybrids also require a powerful internal combustion engine for hill climbing and acceleration.

Adding ultracapacitors with their high power density and high cycle life allows the Extreme Hybrid™ Plug-in to achieve top speeds and rapid acceleration in electric-only mode equal to a conventional hybrid. The Extreme Hybrid™ design allows for a smaller internal combustion engine while preserving high vehicle performance. For a typical daily commute of 40 miles round trip, an Extreme Hybrid™ vehicle will not use its internal combustion engine at all.

afstrinity.com/extr-tech.html

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi joslu mainītāji sarīko avāriju - kurš vainīgs? (+ VIDEO) 1

Divi joslu mainītāji satiek viens otru. Video autors piedāvā izteikt savas domas par to, kurš šajā situācijā vainīgs. Lasīt vairāk

 

Automašīnai nobraucot no ceļa un apgāžoties, gājis bojā pasažieris

Automašīnai nobraucot no ceļa un apgāžoties, gājis bojā tās pasažieris, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Vai SEAT LEON bagāžniekā var ielikt neizjauktu velosipēdu? 14

Vienādi, bet tik atšķirīgi! Tā varētu teikt par šiem diviem ugunīgi sārtajiem jaunākās paaudzes Seat Leon. Ar tā hečbeka modifikāciju, kopā ar Tavs Auto TV viesi Miķeli Visocki, mēs jau izbraucām pirms kāda laiciņa. Tādēļ šodien ir kārta ietilpīgākajai LEON versijai - SPORTSTOURER! Lasīt vairāk

 

Lielbritānijā izgatavos 56 retro bagijus (+ FOTO) 6

Britu kompānija Moke International iepazīstinājusi ar miniatūrā apvidus auto Mini Moke mūsdienu versiju, solot izgatavot 56 šādus automobiļus. Lasīt vairāk