Lai paaugstinātu satiksmes drošību, posmā starp Vanšu tiltu un Zunda estakādi tiek uzstādītas metāla drošības barjeras. Tās tiek uzstādītas estakādes pār Zunda kanālu renovācijas ietvaros.
Ar metāla drošības barjeru palīdzību tiek norobežotas pretējās braukšanas joslas, lai transportlīdzekļi neiebrauktu pretējā braukšanas joslā un tādējādi neizraisītu ceļu satiksmes negadījumus. Tās arī pasargā transportlīdzekļu vadītājus un pasažierus no ceļu satiksmes negadījumu sekām un samazina to smagumu, transportlīdzeklim zaudējot vadāmību un novirzoties no brauktuves. Iepriekš bieži ir bijuši gadījumi, kad pārgalvīgākie autobraucēji sastrēgumu apbraukšanai šajā posmā mēdza izmantot pretējo brakšanas joslu, radot nopietnu apdraudējumu citiem satiksmes dalībniekiem.Līdz šīs nedēļas nogalei metāla drošības barjeras ir paredzēts uzstādīt posmā no Vanšu tilta līdz estakādei pār Zunda kanālu. Savukārt nākošnedēļ tās turpinās uzstādīt arī posmā no estakādes pār Zunda kanālu līdz pat Slokas ielai.
Metāla drošības barjeras parasti tiek uzstādītas bīstamākajās pilsētas vietās, kur ir nogāzes vai tuvu brauktuvei ir ēku sienas vai tiltu balsti. Tās tiek izmantotas, lai droši sadalītu pretējās plūsmas, gan atturētu autovadītājus veikt neatļautus manevrus, gan arī lai norobežotu gājējus no vietām, kur ir intensīva satiksme.
Sadalošās joslas ir uzstādītas daudzviet pilsētā uz ielu posmiem un uz tiltiem. Piemēram, uz Salu tilta, Zemitānu pārvada, satiksmes pārvada pār dzelzceļu K. Ulmaņa gatvē, satiksmes pārvada pie Zemitānu stacijas, Vairoga ielas satiksmes pārvada, kā arī K. Ulmaņa gatvē, Vienības gatvē, Brīvības gatvē u.c.
biju nedaudz pārsteigts,kad pirmo reizi tos dzelžus ieraudzīju.
apsveicams pasākums,nu vairs nevarēs pa pretējo aizvikt visiem garām.
varbūt sastrēgumi arī mazināsies?