Dans Leščs dodas uz Cēsīm kā N3 grupas līderis

 
13.jūnijs 2006 8:09

Liepājas Rallija Komandas ekipāža Dans Leščs/ Jānis Vīksna (Honda Civic Type-R) jau no pirmā čempionāta posma nevienam nav atdevuši līderu dzelteno krekliņu N3 grupā.

Cīņa N3 grupā Cēsīs solās būt spraiga, jo tuvākie divi sekotāji Artis Štrauss un Andis Neikšāns (abi brauc ar Renault Clio) ir sešus punktus aiz Lešča. Vai kāds spēs pietuvoties Leščam – tā noteikti būs Cēsu rallija galvenā intriga vientilta piedziņas auto ieskaitē.


Dana Lešča/ Jāņa Vīksnas ekipāžai rallijā „Talsi” galvenais uzdevums bija finišēt, tā kā iepriekšējo reizi Talsos tas liepājniekiem bija izdevies tikai pirms sešiem gadiem

Liepājnieki uzvarēja pirmajā sezonas čempionāta posmā rallijā „Vidzeme”, kurā Dans Leščs par cīņassparu saņēma arī pirmo šī gada Siemens un LMT zvaigznes balvu. Otrajā čempionāta posmā uzvarēja Artis Štrauss, liepājniekiem ieņemot otro vietu, bet pirmajā vasaras rallijā Talsos uzvaru izcīnīja Andis Neikšāns, Leščam kāpjot uz trešā goda pjedestāla pakāpiena.

„Visi vadošie braucēji ir ļoti spēcīgi,” izkārtojumu rezultātu tabulā komentē Leščs. „Talsu rallijā man svarīgi bija, lai uzvarētu braucējs, kas man pēc punktiem būtu bijis tālāk, un ar to ņemtu punktus līderiem nost. Un tā arī notika.” Lešča/ Vīksnas ekipāža pēdējo reizi Talsos bija finišējuši pirms sešiem gadiem, tāpēc galvenais uzdevums bija nonākt līdz galam.

Ar ralliju „Cēsis” čempionāts ievirzās tā otrajā pusē, tāpēc konkurenti zaudēt punktus vairs nevar atļauties. Tuvākie sekotāji – Štrauss un Neikšāns – no liepājnieku ekipāžas atpaliek par sešiem punktiem. Te jāņem vērā, ka gan Cēsu, gan Kurzemes rallijs – abi nākamie čempionāta posmi – patreizējam līderim ir sevišķi mīļi. „Cēsu rallijs priekš manis ir vislabākais. Man tas vislabāk patīk no organizatoriskā viedokļa, gan pirms un pēcrallija izklaides pasākumu piedāvājuma, gan no pašas trases,” atzīst Dans Leščs.


Čempionāta N3 grupas līderi Dans Leščs un Jānis Vīksna sniedz interviju TV5 pēc veiksmīgā finiša rallijā „Talsi”

Danu nebaida arī samērā augstie vidējie ātrumi ātrumposmos: „Rallija organizators – Guntis Ervalds – pats ir braucējs, un viņš arī taisa trasi priekš sevis kā priekš sportista – ātru un braucamu. Rallijs apkopo visus autosporta elementus. Tas, kas bija Talsos, vairāk bija kross un rallijkross, bet es īsti nemāku ātri pabraukt pa dziļām špūrēm. Man tuvākas ir ātras trases. Cēsu rallijā uz spidometra var redzēt bultiņu aizgriežamies līdz mašīnas iespēju maksimumam.”

Naktī un tumsā

Cēsu rallijā pirmo reizi tiks iekļauti ātrumposmi diennakts tumšajā laikā - 3 ātrumposmi 34 kilometru kopgarumā naktī no sestdienas uz svētdienu. Dans Leščs atzīst, ka precīzai stenogrammai un psiholoģiskai sagatavotībai būs izšķiroša nozīme.

„Lampas nekad neparādīs tik daudz, cik redzēsi dienā. Pa dienu braucot var nenojaust, ka nevainīgs uzkalniņš, neierakstīts stenogrammā, neļaus naktī saskatīt aiz viņa sekojošo trases pagriezienu,” komentē Dans. „Ideāli būtu, ja varētu trasi pierakstīt pa gaismu, bet vēl tumsā pārbaudīt. Naktī arī līkumi liekas asāki nekā dienā. Jāsakož zobi un jābrauc! Neesmu sajūsmā par nakts ātrumposmiem, bet tie dažādo rallija norisi.”

Meldrājs/ Vītols šobrīd ceturtie

Ceturto vietu N3 grupā šobrīd ieņem vēl viena Liepājas Rallija Komandas ekipāža Mārtiņš Meldrājs/ Gundars Vītols (Renault Clio), par trīs punktiem apsteidzot brāļu Šimkusu ekipāžu. Ņemot vērā, ka sestdien Saldus apkaimē notikušajā minirallijā Meldrājs duetā ar vienu no pieredzējušākajiem Latvijas stūrmaņiem Gunāru Franci bija ātrākie starp vientilta piedziņas auto, un absolūtajā vērtējumā izcīnīja sesto vietu, Cēsu rallijā varam sagaidīt pārsteigumus arī no šī braucēja.


Mārtiņš Meldrājs/ Gundars Vītols ar savu Renault Clio Talsu rallija trasē

„Trase bija ātra, stingra – špūres veidojās tikai vienā vietā,” trasi novērtē Mārtiņš Meldrājs, un domā, ka arī Cēsu rallija ceļi varētu būt līdzīgi.

Rallijā „Cēsis 2006” gatavojas startēt sešas „Liepājas Rallija Komandas” ekipāžas. Pēc pirmajiem trīs čempionāta posmiem „Liepājas Rallija Komanda 1” komandu ieskaitē ierindojusies 3. vietā, savukārt ekipāža Dans Leščs/ Jānis Vīksna ieņem pirmo vietu N3 grupā.





 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti