RAMI R-evolution Racing gatavojas rallijam Cēsis-2006 2

14.jūnijs 2006 11:06

17. un 18.jūnijā notiks starptautiskais rallijs Cēsis-2006. Tas būs gan Latvijas čempionāta, gan arī Baltijas kausa un NEZ (North European Zone) čempionāta posms.

Iepriekšējos trīs gadus, kopš rallija Cēsis atdzimšanas, RAMI R-evolution Racing ir guvuši vislabākos panākumus. Absolūtajā ieskaitē divos rallijos uzvarēja Matīss Mežaks, bet vienā Aivis Egle. Savukārt, komandu vērtējumā RAMI R-evolution Racing izcīnīja divas uzvaras un vienu otro vietu. Arī šogad komandas ekipāžas centīsies atkārtot iepriekšējo gadu panākumus.


Foto: Timo Anis

Trīskārtējais Latvijas čempions N4 klasē Aivis Egle ar stūrmani Normundu Aizkalnu startēs ar 6.numuru un cīnīsies par uzvaru rallija absolūtajā ieskaitē. Iepriekšējā posmā, Talsos, ekipāža rādīja ļoti ātru sniegumu ar savu jauno Mitsubishi Lancer Evolution 9 automašīnu, tomēr neveiksme trīs ātrumposmus pirms finiša neļāva kāpt uz pjedestāla. Lai arī par ceturto Latvijas čempiona titulu pēc kārtas šogad būs grūti cīnīties, jo iepriekšējos rallijos zaudēts daudz punktu, Baltijas kausa un NEZ čempionāta ieskaitē viss vēl ir iespējams. NEZ čempionātā pēc Cēsīm vēl atlicis pa vienam posmam Igaunijā un Lietuvā. Ziemas posmos Somijā un Zviedrijā Egle/Aizkalns nepiedalījās, taču labi startējot atlikušajos rallijos, ir iespējas cīnīties par pirmo NEZ čempionāta uzvarētāju lauriem. Līdzīga situācija ir Baltijas kausā, kurš šogad sāksies no Cēsīm un kopā sastāvēs no četriem posmiem.

Divkārtējais Cēsu ralliju uzvarētājs absolūtajā vērtējumā Matīss Mežaks startēs ar 14.numuru un Mitsubishi Lancer Evolution 7 automašīnu. Viņa stūrmanis tāpat kā Talsos būs brālis Miķelis Mežaks. Matīsa mērķis ir apgūt automašīnu, kas ievērojami atšķiras no viņa iepriekšējā Ford Escort WRC jo vairāk atbilst N grupai, un pakāpeniski uzlabot rezultātu. Matīss Mežaks: „Noskaņojums mums ir labs, cīnīsimies par sekundēm. Galvenais mērķis ir nobraukt ātrāk nekā Talsos. Šogad netēmējam ne uz kādām vietām – galvenais ir apgūt auto un braukt pēc iespējas ātrāk, par prieku sev un skatītājiem.”

Arvis Vecvagars/Ainars Kalniņš ir visveiksmīgākā no RAMI R-evolution Racing ekipāžām Latvijas čempionāta ieskaitē un šobrīd ir līderi AR2000 grupā. Ekipāžas mērķis ir uzvarēt savā klasē un iekļūt pirmajā pieciniekā starp vienass piedziņas braucējiem. Ainars Kalniņš: „Cēsu rallijs mums vienmēr ir paticis, jo tam ir profesionāli organizatori. Mums patīk ātri ralliji un arī šoreiz sola normālus ceļus. Tāpēc esmu pārliecināts, ka varēsim cīnīties par uzstādītajiem mērķiem.”

Cēsu rallija pirmā ātrumposma starts tiks dots sestdien, 17.jūnijā, plkst. 16.50. Īpašs pārbaudījums sportistiem būs trīs ātrumposmi kas notiks pa nakti, ar kopējo garumu 34 kilometri. Savukārt, rallija finišs būs svētdien, 18.jūnijā Cēsu pilsētas centrā.

RAMI R-evolution Racing
www.r-evolution.lv

 
Visi komentāri
 
203905. viesis 14.jūnijs 2006 11:55
0 0 Atbildēt

Matīs - iedod iekšās visiem jo skaidri ir zināms ka Tu māki braukt.....

203969. viesis 14.jūnijs 2006 15:46
0 0 Atbildēt

Nevarēs jau Matīss tā richtīgi iedot, jo tas auto tāds pašvaks, bet cerēt jau mēs visi varam :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropā ievieš jaunus elektromobiļu uzlādes noteikumus; braukšana ar elektrību kļūs dārgāka 52

Ionity - viens no lielākajiem uzlādes staciju tīkliem Eiropā, maina lietošanas noteikumus un nosaka citus tarifus. Ja līdz šim automašīnu īpašniekiem par akumulatora uzpildi bija jāmaksā konstanta maksa (8 eiro), tad turpmāk būs jāmaksā par izlietoto elektroenerģijas daudzumu (0,76 eiro par kilovatstundu). Lasīt vairāk

 

Ātrvilciens "noslauka degunu" vieglajam (+ VIDEO) 9

Vieglais auto piebrauc par tuvu sliedēm un nolaižoties barjerai, iekļūst slazdā. Iespējams, pārprastās signalizēšanas dēļ, vadītājs cenšas pārbraukt sliedes, taču vilciens ir pārāk tuvu. Lasīt vairāk

 

Opel – mazāk modeļu, mazāks apgrozījums

Opel piedāvājumā vairs nav Karl, Adam un dažu citu modeļu, līdz ar to ietekmēts arī apgrozījums. Lasīt vairāk

 

Pērn jauno auto tirgus Latvijā uzrādījis izaugsmi 8,6% apmērā; galvenā artava - kompakto krosoveru segments 4

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādīja stabilu 8.6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti