Rallija «Cēsis» uzvarētājs – Ivars Vasaraudzis (+ foto) 17

 
19.jūnijs 2006 10:21

Par rallija “Cēsis 2006”, kas bija LMT un Siemens Latvijas autorallija čempionāta ceturtais posms, Ziemeļeiropas zonas (NEZ) kausa trešais posms un Baltijas kausa autorallijā pirmais posms, uzvarētāju kļuvusi “Skandi Auto Rallija komandas” ekipāža Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis, kuri startē ar Mitsubishi Lancer Evo 8 automobili.

Kā jau gaidīts, galvenā intringa bija cīņa N4 klasē, kur objektīvi spēcīgākās šobrīd ir Jāņa Vorobjova, Ivara Vasaraudža, Māra Neikšāna un Aivja Egles ekipāžas. Ātri vien no uzvaras pretendentu loka izkrita pēdējie divi. Egle zaudēja vairākas minūtes, ieslīdot grāvī, savukārt Neikšāns pagalam neveiksmīgi veica pirmos trīs ātrumposmus.

Vēl palielinot intrigu, vakar prāvus laika sodus par nesavlaicīgu ierašanos uz laika kontroli nopelnīja Vasaraudzis (90 sekundes), Vasaraudzis (80 sekundes) un Neikšāns (70 sekundes).



Tomēr neskatoties uz milzīgajiem laika zaudējumiem sodu dēļ, Vasaraudzis, kurš visu rallija laiku bija ātrākais pilots trasē, ātri nokavēto atguva un finišā bija par vairāk nekā minūti priekšā Jānim Vorobjovam/Guntim Ervaldam (Falck Rally Team). Trešie palika lietuvieši Vilius Rožukas/Audrius Šošas, bet ceturtie viņu tautieši Vaidas Barakauskas/Marius Samuolis. Piektie absolūtajā vērtējumā un trešie LMT un Siemens Latvijas rallija čempionāta ieskaitē finišēja Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons (Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda). LMT un Siemens Latvijas autorallija čempionāta līderis pēc četriem posmiem ir Vasaraudzis, aiz viņa seko Vorobjovs un Aldis Pīlēns.

N3 klasē, pārsvaru ieguvuši nakts ātrumposmos, uzvarēja Andis Neikšāns/Edgars Utāns, kuri pārstāv „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu”. Finišā viņus no otrās vietas – Arta Štrausa/Raimonda Tihonova (Apvienotā Rallija komanda) šķira 22 sekundes. Trešie palika Kaspars Šimkus/Armands Šimkus (Bensons Honda Racing). Čempionātā līderis ir Neikšāns, bet tikpat daudz punktu ir Leščam. Trešajā vietā ir Artis Štrauss.

A Plus kategorijā, kur sportisti cīnās par Latvijas kausu, ātrākais bija šīs sezonas līderis no „Skandi Auto Rallija komandas” Raimonds Kisiels, kurš startē ar stūrmani Gati Panavu. Otrie, piekāpjoties Panavam desmit sekundes, bija Aivars Rudzītis/Gatis Vilciņš, bet trešie – viesi no Krievijas Vjačeslavs Travņikovs/Oļegs Krilovs. Latvijas kausa izcīņā pirmajā vietā ir Kisiels, otrajā – igauņi Slava Popovs Talis Perosti, bet trešā ir Staņislava Travņikova ekipāža.

Komandu vērtējumā uzvaru rallijā „Cēsis” izcīnīja Latvijas Mobilā telefona rallija komanda, apsteidzot savus sīvākos sāncenšus Skandi Auto Rallija komandu. Trešie naskākie punktu vācēji bija Falck Rally Team. Tādējādi Latvijas čempionātā ir divvaldība – Latvijas Mobilā Telefona rallija komandai ir tikpat punktu kā Skandi Auto Rallija komandai. Trešie patlaban ir Liepājas rallija komanda 1.

Visi rezultāti apskatāmi internetā – www.autorally.lv, bet čempionāta kopvērtējumu var apskatīt šeit.

Fotogalerija šeit »» un šeit »»
 
Visi komentāri
 
204549. viesis 19.jūnijs 2006 10:43
0 0 Atbildēt

...njā, tikai zinot, ka PS8 ir atcelts un tirgot biļetes uz neesošu posmu ir mazliet nekorekti un manuprāt diezgan lielā pretrunā ar patērētaju aizsardzības padarīšanu. Samaksāta naudiņa par neesošu pakalpojumu. :(

204557. viesis 19.jūnijs 2006 11:20
0 0 Atbildēt

ljoti veertiigs links uz kopveerteejumu - tur ceesis veel nav iekshaa.

204564. viesis 19.jūnijs 2006 11:39
0 0 Atbildēt

204549 gudriniekam: tā ir rallija specifika - dops var tikt atcelts īsi pirms starta, ja tiek konstatēti drošības traucējumi un to parast dara safity + 0 auto, kas ziņo sacensību vadībai un tā pieņem lēmumu - vai vajadzēja izķert pa mežiem visus, kas iegādājušies biļetes un katram personīgi atvainoties ?

204569. viesis 19.jūnijs 2006 12:15
0 0 Atbildēt

204564. viesis 19.06.2006 11:39

Tirgoja arī tad, kad zināja ka nekas nenotiek.

204608. viesis 19.jūnijs 2006 14:42
0 0 Atbildēt

"Vēl palielinot intrigu, vakar prāvus laika sodus par nesavlaicīgu ierašanos uz laika kontroli nopelnīja Vasaraudzis (90 sekundes), Vasaraudzis (80 sekundes) un Neikšāns (70 sekundes"

Malacis Vassarraudzis.. 2x sodu dabuu, bet tomeer uzvar :)

P.S. Tur nebija Vorobjovam jaabuut?

204609. viesis 19.jūnijs 2006 15:08
0 0 Atbildēt

Neliela tehniska kļūme:( Tagad kopvērtējums ir pieejams.

204610. viesis 19.jūnijs 2006 15:17
0 0 Atbildēt

Andric,

nu naf takopv. pieejams. Tur tikai ir līdz Talsiem!

204611. viesis 19.jūnijs 2006 15:22
0 0 Atbildēt

a kur ta tirgoja biletes uz to SS8 es kautkaa nemaz i nepamaniju ka vispaar kautko prassa maksaat :)) varbuut ka vienkaarshi ieshmaucu pats nezinot :P

204613. viesis 19.jūnijs 2006 16:44
0 0 Atbildēt

Kas ta nu, Magistr!?! Omnibuss pukjkaapostus izbraukaaja?

204620. viesis 19.jūnijs 2006 18:31
0 0 Atbildēt

Taisnība Maģistram. Pateicoties mūsu augstajam kultīras līmenim (atkārtoju vēlreiz un bez ironijas- mūsu augstajam kultūras līmenim), organizators nav spiests domāt par atkritumu maisu izvietošanu un mēslu savākšanu.

Būtu mēs tādi paši cūkas, kā teiksim Somi, tad musarovozs pēc rallija būtu tik pat pašsaprotama lieta, kā ceļu šķūrēšana.

204623. viesis 19.jūnijs 2006 19:51
0 0 Atbildēt

Magistrs ..

Viss tika saskaņots ar Cēsu domi...

204627. viesis 19.jūnijs 2006 21:41
0 0 Atbildēt

Par SS-8;pateicoties SKATĪTĀJIEM dops tika atcelts(precīzāka infa rodama www.4rati.lv diskusijās)-nu nevar laist sporta auto trasē,ja atrodas i.d.i.o.t.i. šī vārda tiešākajā nozīmē,kuri mauc pa TRASI kaut pa spalvu pēc TREŠĀS nulles(pats redzēju),gabalu tālāk vēl viens tāds pats,tikai pretim...

Tā ka,cienījami līdzjutēji,šādi turpinam un atcelto dopu skaits pieaugs,varēsiet kaukt vēl skļāk par zudēto latu vai trīnīti.

Skumji,ka atrodas šādu izgājienu izpildītāji,vēl jo vairāk,draugi tādam,kuri to pieļauj...

Līdzi jušana ir laba lieta,protams,saprāta robežās,taču skati,ko redzēju Cēsu rallī,tālu pārspēja veselo saprātu.

204628. viesis 19.jūnijs 2006 23:04
0 0 Atbildēt

skatiitaaji, kas traucee rallim - L0HI!

204639. viesis 20.jūnijs 2006 9:03
0 0 Atbildēt

Ar ralliju lēnām sāk notikt tas pats, kas ar hokeju - aizvien lielāka kļūst to "līdzjutēju" daļa, kas tur atrodas tikai tāpēc, ka tas skaitās cool, var normāli ietusēt un kārtīgi aizliet acis... labi, ka vēl taurēs nepūš :D

Redaktors 20.jūnijs 2006 9:14
0 0 Atbildēt

Pūš arī taurēs... :)

204657. viesis 20.jūnijs 2006 9:34
0 0 Atbildēt

nu vismaz ne tik uzkrītoši bezjēgā kā hokejā... pagaidām :)

204668. viesis 20.jūnijs 2006 10:12
0 0 Atbildēt

Fanu skaits visticamaak veel nav sasniedzis optimaalo, bet taurees puuteeju skaits gan ir :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti