Luksofors Maskavas un Taisnās ielas krustojumā 13

 
22.jūnijs 2006 9:04

Lai paaugstinātu gājēju un transportlīdzekļu satiksmes drošību, Maskavas ielas un Taisnās ielas krustojumā ir izbūvēts luksoforu objekts.

Līdz šim šajā krustojumā gan gājējiem bija bīstami šķērsot Maskavas ielu, lai nokļūtu uz autobusu pieturu, gan arī autovadītājiem bija sarežģīti, izbraucot no Dārziņu mikrorajona, veikt kreiso pagriezienu pilsētas centra virzienā.

Pēc luksoforu objekta izbūves šajā krustojumā gājējiem ir iespēja droši šķērsot ielu pa regulējamu gājēju pāreju un autovadītājiem ir daudz ērtāk un drošāk veikt kreiso pagriezienu. Maskavas un Taisnās ielas krustojumā ir uzklāts arī jauns asfaltbetona segums, izbūvēta gājēju drošības saliņa, uzstādītas gājēju metāla drošības barjeras un atjaunotas ielas zaļās zonas.


Informāciju sagatavoja
Ieva Prauliņa
Rīgas domes
Satiksmes departamenta
preses sekretāre
 
Visi komentāri
 
204782. viesis 22.jūnijs 2006 10:42
0 0 Atbildēt

viens prāta darbs. ar to arī apsveicam.

204784. viesis 22.jūnijs 2006 10:49
0 0 Atbildēt

Murgaini tur uztaisīja. Bet ja jau uztaisīja, tad varēja lai būtu labāk pielikt papildsekciju, kas ļautu tiem kas brauc ārā no Rīgas nogriezties pa labi uz Dārziņiem. Citādi brauc uz Dārziņiem un stāvi pie sarkanā jo nedrīksti nogriezties pa labi, būtu papildsekcija varētu uzreiz mierīgio nekam netraucējot nogriezties.

Un otrs jautājums, kā lai tagad braucot no Rīgas centra iebrauc pie kafejnīcas Visdari, pa kreisi griezties tur nedrīkst, sanāk vainu brauc taisni līdz Salaspils memoriālam kura apgriezies un brauc atpakaļ un tad Visdaros iekšā, vai griezies pa labi uz Dārziņiem, tad tur kautkur griezies riņķī un brauc taisni pāri uz Visdariem.

Projektētāji nedomā par nākotni, vajadzēja uzreiz būvēt gaisa tiltu gājējiem un 3 joslas katrā virzienā, jo auto skaits kas tur brauc cauri pieaug un 2 joslas tur drīz būs par maz un tad vajadzēs atkal pārbūvēt to ko nesen būvēja. Vai tiešām ir grūti būvēt ar skatu nākotnē, lai tas arī pēc 10 gadiem būtu lietderīgi.

204787. viesis 22.jūnijs 2006 11:27
0 0 Atbildēt

Vel vismaz 5 minutes klat laikam kuru pavadisu cela no Salaspils uz Rigu rita stundas... :(

204789. viesis 22.jūnijs 2006 11:58
0 0 Atbildēt

es ceru ka tagad to tumso gajeju parbrauktuvi 50m talak Salaspis virziena likvidees

204790. viesis 22.jūnijs 2006 12:07
0 0 Atbildēt

Nu kādu laiku vēl nebūs droši - pats vakar aiz ieraduma nemaz nepamanīju kāds signāls bija luksoforā šajā karstumā. Bet anyway būs vēl viena vieta sastrēgumiem Salaspilī, Ikšķilē, Ogrē utt. dzīvojošajiem.

204791. viesis 22.jūnijs 2006 12:18
0 0 Atbildēt

to JPSL

taa paareja jau ir likvideta

204794. viesis 22.jūnijs 2006 13:35
0 0 Atbildēt

Nafig, tur tas luksofors nebija vajadzīgs, nevar vairs normāli ne iegriezties, ne izgriesties no Dārziņiem. Cerams, ka šo luksoforu sagaidīs līdzīgs liktens, kā Rumbulā pirms pāris gadiem -likvidācija, protams, ja ātrāk vietējie urļiki nenolauzīs :)

204821. viesis 22.jūnijs 2006 15:35
0 0 Atbildēt

> 204794. viesis 22.06.2006 13:35

Par kuru Rumbulas luksoforu iet runa?

204828. viesis 22.jūnijs 2006 17:24
0 0 Atbildēt

Pluss: 70 ziime ir uzreiz aiz krusta un zaljo viirinju iemiiljotaa vieta pirms mezjinja vairs tiem nav aktuaala.

Miinuss: Kaa lai iegriezjas uz pusdienaam Visdaros no Riigas puses? Maksas pagrieziens...lai gan gruuti iedomaaties ka kaads tur seedees un dezjurees, taapat grieziis :P

204944. viesis 24.jūnijs 2006 15:55
0 0 Atbildēt

es arii nobriiniijos par to murgaino konstrukciju - braucot no riigas nav (bezmaksas) kreisaa pagrieziena uz visdariem. nu labi, nav jau gruutie peeckara gadi, taisiis maksas pavarotu. :-D

205029. viesis 26.jūnijs 2006 10:21
0 0 Atbildēt

Šodien no rīta novēroju, ka visi no Taisnās ielas, to "debilo" luksaforu ignorējot, brauca kā parasti. Ja nebūtu tās jau apskādētās "drošības" salas, tad vēl būtu daudz maz OK, ja pārskatītu luksafora darbības intervālus. Lai veiktu pagriezienu no Dārziņu ielas uz Taisno ielu un pēc tam attiecīgi uz Maskavas ielu, jābūt vai nu nekaunīgam vai pacietīgam.

205238. viesis 27.jūnijs 2006 12:54
0 0 Atbildēt

pa svētkiem luksafors bij atteicis... un centīgie trubiņās pūst licēji nu metās regulēt satiksmi... izrādījās vien, ka luksafors uz pāris minūtēm iestrēdzis, esot izskatījies smieklīgi...

par luksaforu kā tādu - vajadzēja jau laikam mums viņu tur... pašu mani bērnībā no vilciena ejot uz gājēju pārejas mašīna notrieca.. lai cik tas bij sen, tomēr šādu gadījumu bij gana...

gribētos, protams, uz Dārziņiem no centra braucot, labās joslas papildsekciju, bet tad būtu nepieciešama šī josla jau laicīgāk, lai to ieņemot varētu brīvi ripot Dārziņos... bet vietais šai trešajai joslai tur īsti nav... domāju, tieši tāpēc, arī tā netika pielikta...

uz Visdariem no Rīgas var tikt diezgan vienkārši.. iemest Dārziņos pa labi un pirmajā ceļā (Dārziņu ielā) vēlreiz pa labi, apmest riņķi un braukt droši laukā... patērēsi divas minūtes, bet nebūs maksas pagrieziena...

tagad, paldies Dievam, vismaz no Visdariem var brīvi (bez maksas) pārbraukt pāri uz Dārziņiem.. kad nebija luksafora, drīkstēja braukt tikai pa labi... un tad, lai tiktu mājās, nācās līkumu mest, vai arī pa taisno un pa maksu...

nav slikts tas luksafors būtībā...

protams, tagad no rītiem un vakaros ir bišķi sastrēdzis, bet ne tā pirmā, ne pēdējā vieta...

205312. viesis 28.jūnijs 2006 15:44
0 0 Atbildēt

Luksafors tur ir salīdzinoši laba lieta, jo bija brīži, kad sagaidīt labu momentu, lai izgriestu bija grūti, BET tā kā pirms luksafora uzstādīšanas pretējo virzienu braukšanas joslas atdalīja vienkārši ceļa apzīmējumi, starp kuriem mierīgi varēja izbraukt, ieskrieties un netraucēti iekļauties plūsmā.

Grūtāk bija sabiedriskajam transportam, tas gan fakts, jo pietura ir uzreiz pēc izgriešanās no Dārziņiem uz Maskavas ielu.

Nepieciešama papildsekcija labajam pagriezienam no Rīgas uz Dārziņiem braucošajiem un viss būs kārtībā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti