Sākot ar 2006. gada 1. jūliju kompānija Mazda savu digitālā apkopes žurnāla (Digital Service Record - DSR) sistēmu attiecinās uz visām Mazda automašīnām, kas tiks reģistrētas Eiropā.
Digital Service Record sistēma ir vēl viena inovatīva un veiksmīga tehnoloģija, kas kompāniju Mazda tuvina mērķim – kļūt par Eiropā labāko kompāniju klientu vajadzību apmierināšanas jomā.Novatorisko DSR sistēmu kompānija Mazda Eiropā sāka ieviest pirms astoņiem mēnešiem, kad pārdošanā laida Mazda5 un mazliet vēlāk – arī jauno Mazda MX-5.
Mazda servisiem tā nodrošināja papildu efektivitāti, bet Mazda5 un MX-5 īpašniekiem – ērtības un informācijas drošību, tādēļ gan kompānijas dīleru, gan klientu vidū šī sistēma ir guvusi lielu atzinību. Tagad DSR sistēma tiek attiecināta uz visiem jaunajiem Mazda klientiem, lai viņi pēc iespējas ātrāk varētu baudīt tās priekšrocības, kuras ir pieejamas Mazda5 un MX-5 īpašniekiem. Visiem pašlaik ražojamajiem Mazda modeļiem, kas Eiropā reģistrēti, sākot no 1. jūlija, apkopes vēsture tiks pierakstīta elektroniskā formā.
DSR sistēma ļauj remonta darbnīcām pilnu automašīnas servisa vēsturi fiksēt drošā, centralizētā elektroniskajā datu bāzē. Katru reizi, veicot automašīnas servisa apkopi vai remontu, ieraksti datu bāzē tiek papildināti, un klients saņem šo ierakstu izdruku.
Salīdzinot ar tagadējo servisa grāmatiņu sistēmu, DSR sistēma kompānijas Mazda automašīnu īpašniekiem sniedz vairākas priekšrocības. Piemēram, parastajās grāmatiņās ne vienmēr ir iespējams atbilstoši fiksēt paplašināta servisa darbības, tādas kā bremžu šķidruma vai aizdedzes sveču nomaiņu. Izmantojot DSR datu bāzi, var precīzi reģistrēt katru darbību, lai nepieļautu darbu atkārtošanu un ietaupītu klienta naudu.
Vieglāk arī ir atklāt izlaistus apkopes darbus, lai šos trūkumus ātri izlabotu. Ja vēlāk automašīnu nolemj pārdot, potenciālais pircējs varēs iepazīties ar detalizētu un pilnīgu apkopes darbu vēsturi.
“Digitālā apkopes žurnāla sistēma atvieglo Mazda automašīnu īpašnieku dzīvi,” norāda Edgars Suta, SIA Inchcape Motors Latvia pēcpārdošanas daļas vadītājs. “DSR sevi jau parādījusi kā ļoti mūsdienīga dokumentācijas sistēma, kura nepieļauj tādas lietas kā servisa grāmatiņu nozaudēšanu vai rezerves daļu trūkumu. Tagad katras Mazda automašīnas pilna apkopes vēsture elektroniskā formā tiks centralizēti uzglabāta drošā vietā. Klientiem tas nozīmē lielākas ērtības, servisa darbiniekiem - efektīvāku darbu, bet tagadējiem un nākamajiem mūsu automobiļu īpašniekiem - mierīgāku prātu.”
SIA Inchcape Motors Latvia (IML) ir oficiālais Mazda un Jaguar tirgotājs un tehniskās apkopes nodrošinātājs Latvijā. Jaguar un Mazda automašīnas tiek tirgotas IML salonā Skanstes ielā 33. IML īpašnieks ir „Inchcape Motors Finland Oy” (IMF), kas ir starptautiskās automobiļu tirdzniecības grupas „Inchcape plc” uzņēmums. IMF ir ekskluzīvs automašīnu marku Mazda, Jaguar un Land Rover importētājs un izplatītājs Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.
Atradušies inovatori! Modernās DSR sistēmas vietā, Mazda savām automašīnām labāk būtu ieviesusi ne tik modernos servisa atgādinājuma indikatorus. Tas daudz vairāk "...atvieglo Mazda automašīnu īpašnieku dzīvi...” nekā 10 DSR kopā ņemot. :(