Mazda serviss – tagad 100% digitāls 4

6.jūlijs 2006 0:01

Sākot ar 2006. gada 1. jūliju kompānija Mazda savu digitālā apkopes žurnāla (Digital Service Record - DSR) sistēmu attiecinās uz visām Mazda automašīnām, kas tiks reģistrētas Eiropā.

Digital Service Record sistēma ir vēl viena inovatīva un veiksmīga tehnoloģija, kas kompāniju Mazda tuvina mērķim – kļūt par Eiropā labāko kompāniju klientu vajadzību apmierināšanas jomā.

Novatorisko DSR sistēmu kompānija Mazda Eiropā sāka ieviest pirms astoņiem mēnešiem, kad pārdošanā laida Mazda5 un mazliet vēlāk – arī jauno Mazda MX-5.

Mazda servisiem tā nodrošināja papildu efektivitāti, bet Mazda5 un MX-5 īpašniekiem – ērtības un informācijas drošību, tādēļ gan kompānijas dīleru, gan klientu vidū šī sistēma ir guvusi lielu atzinību. Tagad DSR sistēma tiek attiecināta uz visiem jaunajiem Mazda klientiem, lai viņi pēc iespējas ātrāk varētu baudīt tās priekšrocības, kuras ir pieejamas Mazda5 un MX-5 īpašniekiem. Visiem pašlaik ražojamajiem Mazda modeļiem, kas Eiropā reģistrēti, sākot no 1. jūlija, apkopes vēsture tiks pierakstīta elektroniskā formā.

DSR sistēma ļauj remonta darbnīcām pilnu automašīnas servisa vēsturi fiksēt drošā, centralizētā elektroniskajā datu bāzē. Katru reizi, veicot automašīnas servisa apkopi vai remontu, ieraksti datu bāzē tiek papildināti, un klients saņem šo ierakstu izdruku.

Salīdzinot ar tagadējo servisa grāmatiņu sistēmu, DSR sistēma kompānijas Mazda automašīnu īpašniekiem sniedz vairākas priekšrocības. Piemēram, parastajās grāmatiņās ne vienmēr ir iespējams atbilstoši fiksēt paplašināta servisa darbības, tādas kā bremžu šķidruma vai aizdedzes sveču nomaiņu. Izmantojot DSR datu bāzi, var precīzi reģistrēt katru darbību, lai nepieļautu darbu atkārtošanu un ietaupītu klienta naudu.

Vieglāk arī ir atklāt izlaistus apkopes darbus, lai šos trūkumus ātri izlabotu. Ja vēlāk automašīnu nolemj pārdot, potenciālais pircējs varēs iepazīties ar detalizētu un pilnīgu apkopes darbu vēsturi.

“Digitālā apkopes žurnāla sistēma atvieglo Mazda automašīnu īpašnieku dzīvi,” norāda Edgars Suta, SIA Inchcape Motors Latvia pēcpārdošanas daļas vadītājs. “DSR sevi jau parādījusi kā ļoti mūsdienīga dokumentācijas sistēma, kura nepieļauj tādas lietas kā servisa grāmatiņu nozaudēšanu vai rezerves daļu trūkumu. Tagad katras Mazda automašīnas pilna apkopes vēsture elektroniskā formā tiks centralizēti uzglabāta drošā vietā. Klientiem tas nozīmē lielākas ērtības, servisa darbiniekiem - efektīvāku darbu, bet tagadējiem un nākamajiem mūsu automobiļu īpašniekiem - mierīgāku prātu.”

SIA Inchcape Motors Latvia (IML) ir oficiālais Mazda un Jaguar tirgotājs un tehniskās apkopes nodrošinātājs Latvijā. Jaguar un Mazda automašīnas tiek tirgotas IML salonā Skanstes ielā 33. IML īpašnieks ir „Inchcape Motors Finland Oy” (IMF), kas ir starptautiskās automobiļu tirdzniecības grupas „Inchcape plc” uzņēmums. IMF ir ekskluzīvs automašīnu marku Mazda, Jaguar un Land Rover importētājs un izplatītājs Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.
 
Visi komentāri
 
205911. viesis 6.jūlijs 2006 9:54
0 0 Atbildēt

Atradušies inovatori! Modernās DSR sistēmas vietā, Mazda savām automašīnām labāk būtu ieviesusi ne tik modernos servisa atgādinājuma indikatorus. Tas daudz vairāk "...atvieglo Mazda automašīnu īpašnieku dzīvi...” nekā 10 DSR kopā ņemot. :(

205917. viesis 6.jūlijs 2006 10:18
0 0 Atbildēt

Ford centrā jau tāda sistēma ir, pats redzēju!

205923. viesis 6.jūlijs 2006 11:34
0 0 Atbildēt

Domāju, ka ar laiku būs tāpat kā ar digitālajiem odometriem. Pirms pārdošanas izdzēsīs lieko un sarakstīs visu, ko vien vajag.

205944. viesis 6.jūlijs 2006 21:26
0 0 Atbildēt

Serviss digitāls..???

Kā tas iespējams???

Auto caur cipariem nosūtam uz servisu?

Vai jaunums tas, ka visas darbības konkrētajam auto tiek ievadītas datu bāzē???

Vai karstums man neļauj ieraudzīt patieso raksta būtību..

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Autovedējs ar jauniem Toyota Supra iekļūst avārijā (+ FOTO) 2

Autovedējs ar pilnīgi jauniem Toyota Supra sporta automobiļiem iekļuvis avārijā uz kāda no autoceļiem Ungārijā. Bojāti vairāki spēkrati, turklāt daži – visai nopietni. Lasīt vairāk

 

Norāda uz riepu apsaimniekošanas problēmām (+ VIDEO)

Nolietoto riepu kalni, tāpat kā daudzviet citur Latvijā, krājas arī atkritumu poligonā “Daibe”. Tur vērtē, ka riepu nodošana pārstrādei ir neefektīva un dārga. Par iespējām šo problēmu risināt šodien sprieda Valsts vides dienesta ģenerāldirektore Elita Baklāne – Ansberga reģionālās vizītes laikā Valmieras pusē. Lasīt vairāk

 

900 000 km jau ir, būs arī vairāk - Tesla Model S nobraukums tuvojas miljonam 14

Kāds Tesla Model S īpašnieks jau līdz šī gada beigām sola sasniegt jaunu rekordu, pārsniedzot vienu miljonu kilometru. Pagaidām viņa mašīnas odometrs rāda 900 000 km. Lasīt vairāk

 

Maksā 17 000 eiro, izskatās par 240 000 eiro – arābi pārbūvē Suzuki Jimny (+ VIDEO)

Arābu tūninga kompānija Fast Car Service Center no Dubaijas parādījusi pārbūvētu Suzuki Jimny, kas izskatās ļoti līdzīgs ekskluzīvajam Mercedes-AMG G 63 Edition 1 apvidus auto. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti