SAAB ir kļuvis par straujāk augošo Premium automobiļu marku Eiropā, jo, salīdzinot ar 2005.gadu, tirdzniecības apjomi 2006.gada 1.pusgadā ir palielinājušies par 24%, veidojot 48 990 pārdotās vienības.
Šī gada markas sasniegumu Eiropā papildināja arī visu laiku labākie pārdošanas rādītāji Lielbritānijas, Spānijas un Beļģijas tirgū. Kopumā pasaulē 2006.gada 1.pusgadā ir pārdoti 70 846 Saab automobiļi, kas ir par 10% vairāk nekā pērn.Augošos tirdzniecības rādītājus nodrošināja veiksmīga Saab 9-3 SportCombi modeļa debija Eiropas, palielinot vidējās klases modeļa pārdošana apjomus par 37%. Savukārt 9-3 Convertible modelis (kabriolets) vairākos Eiropas valstu tirgos ir nostiprinājis savas līderpozīcijas klasisko kabrioletu (ar mīksto jumta segumu) segmentā. Tāpat savu ieguldījumu Saab tirdzniecības rekordu sasniegšanā ir devis arī jaunais Saab 9-5 modelis, kura pārdošanas apjomi Eiropā palielinājušies par 21%.
Zviedrijā, Saab vietējā tirgū, pārdošanas pieaugums sasniedza 55%, galvenokārt pateicoties negaidītajiem panākumiem, ko radīja Saab 9-5 BioPower modeļa tirdzniecības uzsākšana pērn augustā. Šis modelis, kura motors darbināms ar bioetanola degvielu E85, pateicoties arī teicamajām gaitas un dinamikas īpašībām, ir kļuvis par populārāko „videi draudzīgo” automobili Zviedrijā.
„Šis ir bijis lielisks gada sākums un esam apņēmības pilni turpināt šo veiksmes gājienu arī gada otrajā pusē,” norāda Jans Ake Jonsons (Jan Åke Jonsson), Saab Automobile izpilddirektors. „Savukārt inovatīvie konceptautomobiļi, kā, piemēram, Saab Aero X un Saab BioPower Hibrid, ne tikai piesaista uzmanību, bet arī demonstrē markas filozofiju un skatu nākotnē.”
Nu ta beidzot SAAB izliidis no bedres - tas priecee.