Elektromobilis «Venturi Fetish» debitēs Parīzē 8

 
3.augusts 2006 0:28

Franču kompānija Venturi konkretizējusi sava sērijveida superelektromobiļa debijas datumu – šā gada rudenī Parīzes autosalona ietvaros. Pirmo reizi par saviem nodomiem radīt šādu auto Venturi paziņoja jau vairāk nekā pirms diviem gadiem.



Fetish par pamatu ņemts unikāls karbona monokoks. Tam pateicoties, auto masa bez baterijām ir tikai 750 kg, bet pilna auto masa – 1 100 kg. Venturi Fetish izmantotā elektrodzinēja jauda līdzinās 180 kilovatiem, kas ir līdzvērtīgi 330 Zs benzīna dzinējam. 100 km/h ātrumu elektromobilis sasniedz mazāk nekā piecās sekundēs.

Gaitas rezerve auto ir vairāk nekā 350 km, pilnīgai uzlādei vajadzīgas aptuveni 3,5 stundas. Turklāt tikai 10 minūtēs Venturi Fetish akumulē tik daudz enerģijas, ka pietiek 16 ceļa kilometriem.

Pēc sākotnējiem plāniem, gadā Venturi uzbūvēs 25 elektromobiļus, kuru katra cena būs nedaudz vairāk par 300 000 mārciņām jeb 500 000 ASV dolāriem.
 
Visi komentāri
 
207413. viesis 3.augusts 2006 9:48
0 0 Atbildēt

kur no 180 kW sanaak 330 Zs es gan iisti nespeeju saprast.

207419. viesis 3.augusts 2006 10:15
0 0 Atbildēt

elektrodzineejiem ar jaudaam ir savaadaak, nekaa ieksdedzes, taa ka nav ko briiniities. ir iislaiciigaa max jauda, un ilglaiciigaa, un iisaa laika spriidii 180 kw nominaala elektrodzineejs mieriigi var izdot savus 230+kw....

207433. viesis 3.augusts 2006 10:40
0 0 Atbildēt

mja, ta pedeja nulle pie cenas saboja prieku par so interesanto auto:/

207454. viesis 3.augusts 2006 12:32
0 0 Atbildēt

un cik kWh tas meesls nosvilina kameer salaadeejas no 0-100%???

207474. viesis 3.augusts 2006 15:38
0 0 Atbildēt

to kliks ... domaju,reali katram pie privatnamela ari staves atseviska buda trafikim ...

207475. viesis 3.augusts 2006 15:39
0 0 Atbildēt

to kliks papildus ... domaju baigais action varetu but,ja sadam kaut kas uz iso noiet ladesanas laika ...

207479. viesis 3.augusts 2006 16:10
0 0 Atbildēt

vispaar jau elektromobilis ir gana ekonomiska parikte ar labu lietderiibas koeficientu. piem bmw 3xx seerijas kustinaashanai ar elektriibu uz 100 km aiziet ap 17 - 20 kwh. tb naudas izteiksmee sanaak zem 2Ls.

207482. viesis 3.augusts 2006 16:44
0 0 Atbildēt

Vidusmēra elektrodzinēja max jauda vidēji ir 10x no nominālās. Šādam 180kW dzinējam, kurš visdrīzāk ir ar ūdens dzesēšanu 241kw ne tuvu nav max jauda. Ierobežjošais faktors ir nevis mtora jauda, bet bateriju jauda.

180kw ir 241 hp, bet rakstā jau minēts, ka tas ir "līdzvērtīgs". Kamēr benzīnieks pārštepselē pārnesumus un tos savus max jaudai atbilstošos rpm panāk tikai īsu brīdi, elektromotors sāk ar max griezi un palielinoties rpm jaudu zaude dēļ tā, ka pats sāk strādāt kā ģenerators un pievadītais-ģenerētais spriegums paliek arvien mazāks. Rezultātā sanāk, ka 180kw elektromotors un 330hp benzinieks ceturdaļjūdzi nodrago vienādi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti