Nedēļas nogalē Gulbenē tradicionālais minirallijs Gulbis

 
4.augusts 2006 9:40

Nedēļas nogalē Gulbenes apkaimē risināsies Latvijas minirallija čempionāta ceturtais posms – rallijs „Gulbis 2006”. Sacensību starts pie Gulbenes kultūras centra sestdien pl. 14:30, bet svētdien – divas stundas agrāk. Pirmajā rallija dienā sportistiem būs jāveic četri ātrumposmi un svētdien vēl seši.

Minirallija čempionātā šobrīd aizvadīta puse no paredzētajiem sešiem posmiem un dažās klasēs ir izkristalizējušies favorīti. Tā jaudīgākajā 4WD+ klasē jau pēc rallija „Gulbis 2006” var kļūt zināmi pirmie čempioni – uz šo godu otro sezonu pēc kārtas pretendē Jānis Dūcis/Aivars Anevics. Šī ekipāža uzmanību piesaistīs arī ar to, ka pirmoreiz startēs ar „Mitsubishi EVO VIII”.


FOTO: WWW.4RATI.LV (uz foto ekipāža E. Janovs/Ģ. Kazainis („VW Golf”))

Tieši Dūcis/Anevics, kā arī Jānis Feldmanis/Juris Vilmanis („Subaru Impreza”) uzskatāmi par galvenajiem pretendentiem uz uzvaru Gulbenē. 4WD klasē līderpozīcijā atrodas Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”), tomēr turpat netālu ir arī pārējie konkurenti. 1600+ grupā astoņu punktu pārsvaru pār sāncenšiem iekrājuši Raivo Pikke/Artis Dreimanis („VW Golf II”).

Tomēr līderiem jāuzmanās gan no tuvākajiem sekotājiem Edgara Poriņa/Ģirta Roļskija („Opel Kadett”) un Ulda Apsīša/Māra Liepiņa („Renault Clio”), gan jo īpaši no Jāņa Kārkliņa/Armanda Šimka („Honda Civic TypeR”), kuri atguvušies no sezonas sākuma neveiksmēm. 1600 klasē pēc Ķekavas rallija izlaišanas ierindā atkal būs Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”), kuri būs neapšaubāmi sacensību favorīti. Kopvērtējuma vadībā šajā grupā pašlaik atrodas kurzemnieki Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf”). ROAD klasē kopvērtējuma situācija ir vissarežģītākā. Visvairāk punktu šobrīd Mārcim Ķenavam/Armandam Ķenavam („VW Golf II”).

Komandu vērtējumā līderpozīcijā jau no paša sezonas sākuma atrodas „Veģi” (piloti Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis).

Pieteikumus dalībai rallijā „Gulbis 2006” iesniegušas aptuveni 70 ekipāžas, starp kurām ir arī vairākas no Lietuvas. Sportistiem divās dienās būs jāveic vairāk nekā 210 km gara distance, no kuras 48,64 km veidos ātrumposmi.

Sacensību starts sestdien pl. 14:30 pie Gulbenes kultūras centra, bet pirmais ātrumposms sāksies pl. 14:47. Plašāku informāciju par sacensību norisi līdzjutēji varēs iegūt rallija centrā SIA „Gulbenes AUTO-MOTO” Kļavu ielā 30, kā arī www.4rati.lv.

Latvijas 2006. gada čempionāts minirallijā
Kopvērtējums pirms 4. posma

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics 45, Roberts Vuguls/Normunds Vuguls 28, Vilis Bulāns/Andrejs Bulāns 21.
4WD
Didzis Blūms/Aigars Rencis 37, Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš 33, Arvis Arums/Arnis Krasovskis 30.
1600+
Raivo Pikke/Artis Dreimanis 37, Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs 29, Uldis Apsītis/Māris Liepiņš 28.
1600
Andris Andiņš/Māris Ešmanis 35, Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis 30, Raivis Grīnfelds/Iveta Grīnfelda 26.
ROAD
Mārcis Ķenavs/Armands Ķenavs 25, Māris Freibergs/Itars Siliņš 24, Mareks Vītols/Elvis Stankevičs 22.

Komandas
„Veģi” 78, „GM Auto/V4 Motors” 71, „Auto Stils rally team” 58.


LAF Standartauto komisijas preses dienests
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti