Ungārijā triumfē Džensons Batons 3

 
7.augusts 2006 0:40

Honda komandas pilots Džensons Batons uzvarējis F-1 Ungārijas posmā. Šī ir viņa karjerā pirmā uzvara. Otro vietu izcīnīja McLaren pilots Pedro de la Rosa, bet Mihaels Šūmahers sacīksti pameta pēdējo apļu laikā. Abi Renault piloti netika galā ar bolīdu vadību uz slapja seguma un izlidoja no trases.

Sacīkstes sākumā lija lietus un priekšrocība bija sportistiem, kas brauca ar Michelin lietus riepām. Tomēr distances vidū lietus mitējās un trase sāka apžūt. Kādu laiku ātrākie bija bolīdi, kam bija „apautas” Bridgestone „puslietus” riepas, bet pēc tam lielākā daļa braucēju devās boksos pēc sausā laika riepām.



Fernando Alonso, sacīkstes līderis, viens no pirmajiem nomainīja riepas uz „pseidoslikiem”. Tomēr pašreizējais pasaules čempions netika galā ar savu bolīdu un tā neuzsildītajām riepām un izslīdēja no trases.

Mihaels Šūmahers, turpretī, nedevās boksos, lai nomainītu riepas un turpināja sacīksti ar nelielam mitrumam paredzētajām. Bet viņa ātrums bija acīm redzami mazāks par Pedro de la Rosas ātrumu. Abu bolīdu saskaršanās rezultātā cieta Šūmahera braucamā piekare un viņam nācās sacīksti pamest trīs apļus pirms finiša.

Pilotu čempionāts
1. Fernando Alonso, Renault 100
2. Mihaels Šūmahers, Ferrari 89
3. Felipe Massa, Ferrari 51
4. Kimi Raikonens, McLaren 49
4=. Džankarlo Fisikella, Renault 49
6. Džensons Batons, Honda 31
7. Huans Pablo Montoija, McLaren 26
8. Rubenss Barikello, Honda 21
9. Niks Haidfelds, BMW Sauber 19
10. Ralfs Šūmahers, Toyota 16
11. Deivids Kuldhards, Red Bull 14
12. Jarno Trulli, Toyota 10
12=. Pedro de la Rosa, McLaren 10
14. Žaks Vilnēvs, BMW Sauber 7
15. Marks Vēbers, Williams 6
16. Niko Rosbergs, Williams 4
17. Roberts Kubica, BMW Sauber 2
17=. Kristians Klīens, Red Bull 2
19. Vitantonio Liucci, STR-Cosworth 1

Konstruktoru kauss
1. Renault 149
2. Ferrari 140
3. McLaren 85
4. Honda 52
5. BMW Sauber 28
6. Toyota 26
7. Red Bull 16
8. Williams 10
9. Scuderia Toro Rosso 1
10. Midland F1 0
11. Super Aguri 0
 
Visi komentāri
 
207646. viesis 7.augusts 2006 9:49
0 0 Atbildēt

Neprecīza infa: pusass aizgāja pa pieskari tam Alonso nevis neuzsildītu riepu vaina, Kubicu diskvalificēja, u.t.t.

207793. viesis 7.augusts 2006 17:53
0 0 Atbildēt

kas ir bolīdi?

207799. viesis 7.augusts 2006 18:45
0 0 Atbildēt

Honda dzer šampi .....

Patiess prieks par Batonu, šāds F1 paliek interesantāks

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti