Kompānija BMW paziņojusi par savu nodomu mainīt galveno reklāmas saukli, ko tā izmantojusi Ziemeļamerikas tirgū jau 31 gadu, uz pilnīgi jaunu jēgu nesošu.
"Ultimate Driving Machine", kas nozīmē maksimālas baudas gūšanu no auto vadīšanas vietā Bavārijas marka izmantos "A Company of Ideas", ko varētu tulkot kā Ideju Kompāniju. Tai pat laikā kompānija vēlas akcentēt savos modeļos izmantotās modernās tehnoloģijas.
Der atcerēties, ka frāzi "Ultimate Driving Machine" BMW sāka izmantot ASV vēl 1974.gadā, kad vācu kompānija nopietni nolēma iekarot Ziemeļamerikas tirgu. Tobrīd tā tirgū ieņēma tikai 11.vietu pārdošanas ziņā, salīdzinot ar citiem Eiropas autoražotājiem. 31 gadu vēlāk BMW tā jau bija pirmajā vietā, apsteidzot savu seno konkurentu Mercedes-Benz. Kā uzskata daudzi analītiķi, par daudz ko jāpateicas tieši markas izveidotajam imidžam kā „auto vadītājam”.
Jaunā BMW reklāmas stratēģija, pēc dažu speciālistu domām, varētu attālināt no markas tos klientus, kas pirka šo auto tikai dēļ „driver’s car” imidža. Toties, kā ziņo Advertising Age, pirmā drukātā reklāma ar jauno saukli akcentēšot vadītāja drošību un ietvers frāzi "Safety isn't just ABS and DSC but also DNA", ko varētu tulkot kā "Drošība – tas nav tikai ABS un DSC, bet arī DNS (gēni)".
ups, tas par tajiem gēniem labs. Latvijā BMW arī izvēlas cilvēki kuriem gēnos ir kautkas līdzīgs. :-)