Dinamika un vadīšanas prieks - jaunais Audi S3 6

11.augusts 2006 10:36

Audi S3 nosaka jaunus standartus savā klasē – sporta auto līmenī. Ātrumu 100 km/h tas sasniedz 5,7 sekundēs, protams, tas tiek elektroniski ierobežots pie 250 km/h.

Jaudīgais divu litru turbokompresora četru cilindru spēka agregāts ar FSI benzīna tiešo iesmidzināšanu ir enerģiski agresīvs, pārliecinošs un ar skanīgu akustisko profilu. Tas ir pierādījis, ka ir vienmērīgs, augsti kvalitatīvs dzinējs.




Jauda quattro pastāvīgajai četru riteņu piedziņai tiek pārvadīta ar sešu ātrumu pārnesumkārbu. Audi S3 jaunā S sporta atsperojuma sistēma ļauj īpaši sportisku braukšanas stilu apvienot ar maksimālu komfortu. Šis sportiski kompaktais automobilis aktīvi reaģē uz stūresrata kustībām un demonstrē precīzus un drošus vadības raksturlielumus.

Audi S3 dinamiskais potenciāls ir pamanāms uzreiz - vienrāmja radiatora režģa hromēta apdare, priekšējais spoileris ar lielām gaisa ieplūdes atverēm un stilistiski pārveidoti sānu sliekšņi. Aizmugures bamperī ir iebūvēts kontrastējošs platīna pelēks spoileris un divi S- veida ovāli hromēti izpūtēji. Vizuālo iespaidu pastiprina alumīnija izskata durvju spoguļi un virsbūves krāsas jumta spoileris.



Salonā ar augstākās kvalitātes materiāliem un rūpīgu meistarību panākta sportiska atmosfēra. Pārliecinoši izskatās sporta sēdekļi ar izvirzītām sānu daļām. Arī mērinstrumentu paneļa dizains un alumīnija pedāļi, pārnesumu pārslēgs un ventilācijas gaisa atveres izceļ auto sportiskumu. Sporta stūres ratu, mērinstrumentu paneli, pārnesumu pārslēgu un durvju sliekšņus grezno S3 emblēma.

Vēl jaudīgāks TSFI

Audi S3 spēka agregāts sniedz visu, kas tiek gaidīts no jaudīga sporta dzinēja, un dara to izcili labi. 2,0 TFSI dzinējs, kurā kombinēta tiešā iesmidzināšanas un turbokompresora tehnoloģijas, dod 195 kW (265 Zs) pie 6 000 apgr./min. Un jau pie 2 500 apgr./min tas sasniedz iespaidīgu 350 Nm griezes momentu – šis vilcējspēks paliek nemainīgs līdz pat 5 000 apgr./min. Kombinētā braukšanas ciklā 2,0 TSFI parāda citu vēlamu rakstura iezīmi - tas patērē tikai 9,1 litru degvielas uz 100 km – tas ir vēl viens pierādījums progresīvai Audi radītās TFSI tehnoloģijas efektivitātei.

Salīdzinot ar Audi A3, šis dzinējs ir uzlabota versija, kurai veiktas pamatīgas izmaiņas. Jaunais turbokompresors ar savu palielināto turbīnas rotoru rada 1,2 bārus lielu spiedienu – tas ir neparasti liels skaitlis. Pārveidots starpdzesētājs ievērojami pazemina saspiestā gaisa temperatūru, tādējādi palielinot sadegšanai nepieciešamo gaisa daudzumu.

Pastiprināti virzuļi, klaņi un jauni klaņu gultņi uz kloķvārpstu pārvada iespaidīgu spēku. Cilindru bloks ir paaugstināts, un cilindru galva ir izgatavota no jauna sakausējuma ar ļoti augstu karstumizturību.

Izplūdes sadales vārpstas pielāgotas palielinātajai jaudai. Augstspiediena sprauslas ar palielinātu šķērsgriezumu iesmidzina degvielu tieši degkamerā.

Neskatoties uz šo moderno tehnoloģiju, augstas kvalitātes turbo dzinējs sver tikai 152 kg, kas ir mazāk nekā salīdzināmas tiešo konkurentu spēka iekārtas, un tai ir pozitīva ietekme uz ass slodzes sadalījumu. Kompaktie 2,0 TFSI izmēri padara to piemērotu uzstādīšanai šķērsvirzienā, kas S3 dod papildu salona telpu.



Jaunajam Audi S3 ir proporcionāli tuvu izvietotu sešu ātrumu manuālā pārnesumkārba. Audi S3 pārnesumu pārslēgšanas gājiens ir samazināts, piedāvājot vēl sportiskāku un precīzāku pārnesumu pārslēgšanu. Tāpat kā visiem Audi S modeļiem, jaunais Audi S3 ir aprīkots ar quattro pastāvīgo četru riteņu piedziņu. Ieguvums līdzsvaram ir elektroniski vadāms daudzdisku sajūgs, kas ir novietots aizmugurē un sadala griezes momentu kā nepieciešams – dodot lielisku saķeri un maksimālo braukšanas drošību. Visas pārvada piedziņas detaļas ir pastiprinātas, lai būtu atbilstošas lielajam dzinēja griezes momentam

Vadāmība: Zibenīga reakcija

Runājot par vadāmību, Audi S3 parāda visus augstas kvalitātes sporta auto raksturlielumus; tas nekavējoties reaģē uz stūresrata kustībām un sasniedz lielu ātrumu pagriezienos. Audi S3 vajadzībām ir uzlabota A3 ritošā daļa.

Atsperes un amortizatori ir stingrāki, virsbūve atrodas 25 mm zemāk nekā A3 ar standarta piekari. Alumīnija sviras samazina priekšējās piekares masu. Stingrāka ritošā daļa un sportiskāka elektromehāniskā stūresrata raksturlīkne sniedz vēl lielāku dinamiku un precizitāti. 18 collu lietie diski un 225/40 riepas nodrošina stingru saķeri ar ceļa virsmu. 17 collu bremžu sistēma ar sporta bremžu klučiem garantē maksimālu ātruma samazinājumu; uz melni krāsotiem bremžu diskiem ir S3 emblēmas.

Ka papildus aprīkojuma īpašā sporta stūre un no quattro GmbH - regulējami kausveida sēdekļi. Informatīvās izklaides zonā Audi piedāvā jaunu audiosistēmu paaudzi, universālu pieslēgumu mobilajam tālrunim un iPod, kā arī Bose skaņu sistēmu.

Latvijā pirmie Audi S3 sagaidāmi oktobrī.

 
Visi komentāri
 
208465. viesis 11.augusts 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Audi S3 dinamiskais potenciāls ir pamanāms uzreiz - vienrāmja radiatora režģa hromēta apdare, priekšējais spoileris ar lielām gaisa ieplūdes atverēm un stilistiski pārveidoti sānu sliekšņi. Aizmugures bamperī ir iebūvēts kontrastējošs platīna pelēks spoileris un divi S- veida ovāli hromēti izpūtēji. Vizuālo iespaidu pastiprina alumīnija izskata durvju spoguļi un virsbūves krāsas jumta spoileris.

----------------------------------------------------

Visi dinamikas priekshnosaciijumi tiek izpildiiti. :D

Reliize - sux. Anyway, skaists auto... zheel, ka nevaru taadu atljauties. :)

208486. viesis 11.augusts 2006 11:16
0 0 Atbildēt

SZ, pirmaamkaartaa, tu tur nespeej ieliist, jo veeders trauce, otraamkaartaam, pat ja tev tomeer izdodas tikt tajaa vaagjii iekshaa, tas momentaali zaudee visas savas sportiskaas iipashiibas, jo vinsh nav domaats niilzirgu paarvadaashanai. Un radiatora hromeetaa apdare kaa arii stilistiski parveidoti saanu sliekshnji tur neko vairs neliidz...

208553. viesis 11.augusts 2006 14:02
0 0 Atbildēt

cena tikpat cik EVO vai STI...

208561. viesis 11.augusts 2006 14:42
0 0 Atbildēt

Tad viņam ir pastāvīja riteņu piedziņa (quattro) vai pakaļa piespēdzas atsevišķi (4motion), kā iepriekšējiem modeļiem???

208593. viesis 11.augusts 2006 16:13
0 0 Atbildēt

Galvenais, ka "tas nekavējoties reaģē uz stūresrata kustībām". Nevienam citam tā nav! :)

208760. viesis 14.augusts 2006 19:22
0 0 Atbildēt

vo vo, es par to pašu ko Vilks - auto jau nav slikts, bet ja par tādu pašu cenu var dabūt kādu feinu Japānas ražojumu - EVO vai WRX STI izskatā, tad kam būs vajadzīga šī vācu klaburkaste? :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

50 km/h vietā gandrīz 140 km/h - jaunietis "testē" mašīnu pēc remonta; policija iejaucas 20

Piektdien tika apturēts, kāds jaunietis, kurš, "testējot auto", apdzīvotā vietā vairāk nekā divas reizes pārsniedzis atļauto ātrumu. Tajā pašā dienā policijas darbinieki fiksēja vēl divus ātrumpārkāpējus. Lasīt vairāk

 

87 % iedzīvotāju elektriskos skrejriteņus uzskata par draudu satiksmes drošībai 5

Lielākā daļa jeb 87 % iedzīvotāju elektriskos skrejriteņus uzskata par draudu satiksmes drošībai, liecina apdrošināšanas sabiedrības ERGO (ERGO) pētījums*, kas veikts kopā ar Latvijas Automoto biedrību (LAMB) kopīgi īstenotās kampaņas “Ar cieņu brauksi, tālāk tiksi!” ietvaros. Lasīt vairāk

 

No 60 450 - Audi papildina Q5 saimi ar Q5 55 TFSI e quattro Plug-in hibrīdu (+ FOTO) 8

Vācijas autobūves kompānija pievienojusi krosovera Q5 saimei jaunu modeli - Q5 55 TFSI e quattro, kas maksās 60 450 eiro (Vācijā) un uz 100 km patērēs vidēji 2,1-2,4 litru degvielas. Lasīt vairāk

 

70 gadu vecumā miris austriešu uzņēmējs un "Formula 1" pasaules čempions Nikijs Lauda 4

Austriešu uzņēmējs un trīskārtējs autosacīkšu "Formula 1" pasaules čempions Nikijs Lauda pirmdien miris 70 gadu vecumā, paziņoja viņa ārsts. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti