Audi S3 nosaka jaunus standartus savā klasē – sporta auto līmenī. Ātrumu 100 km/h tas sasniedz 5,7 sekundēs, protams, tas tiek elektroniski ierobežots pie 250 km/h.
Jaudīgais divu litru turbokompresora četru cilindru spēka agregāts ar FSI benzīna tiešo iesmidzināšanu ir enerģiski agresīvs, pārliecinošs un ar skanīgu akustisko profilu. Tas ir pierādījis, ka ir vienmērīgs, augsti kvalitatīvs dzinējs.
Jauda quattro pastāvīgajai četru riteņu piedziņai tiek pārvadīta ar sešu ātrumu pārnesumkārbu. Audi S3 jaunā S sporta atsperojuma sistēma ļauj īpaši sportisku braukšanas stilu apvienot ar maksimālu komfortu. Šis sportiski kompaktais automobilis aktīvi reaģē uz stūresrata kustībām un demonstrē precīzus un drošus vadības raksturlielumus.
Audi S3 dinamiskais potenciāls ir pamanāms uzreiz - vienrāmja radiatora režģa hromēta apdare, priekšējais spoileris ar lielām gaisa ieplūdes atverēm un stilistiski pārveidoti sānu sliekšņi. Aizmugures bamperī ir iebūvēts kontrastējošs platīna pelēks spoileris un divi S- veida ovāli hromēti izpūtēji. Vizuālo iespaidu pastiprina alumīnija izskata durvju spoguļi un virsbūves krāsas jumta spoileris.

Salonā ar augstākās kvalitātes materiāliem un rūpīgu meistarību panākta sportiska atmosfēra. Pārliecinoši izskatās sporta sēdekļi ar izvirzītām sānu daļām. Arī mērinstrumentu paneļa dizains un alumīnija pedāļi, pārnesumu pārslēgs un ventilācijas gaisa atveres izceļ auto sportiskumu. Sporta stūres ratu, mērinstrumentu paneli, pārnesumu pārslēgu un durvju sliekšņus grezno S3 emblēma.
Vēl jaudīgāks TSFI
Audi S3 spēka agregāts sniedz visu, kas tiek gaidīts no jaudīga sporta dzinēja, un dara to izcili labi. 2,0 TFSI dzinējs, kurā kombinēta tiešā iesmidzināšanas un turbokompresora tehnoloģijas, dod 195 kW (265 Zs) pie 6 000 apgr./min. Un jau pie 2 500 apgr./min tas sasniedz iespaidīgu 350 Nm griezes momentu – šis vilcējspēks paliek nemainīgs līdz pat 5 000 apgr./min. Kombinētā braukšanas ciklā 2,0 TSFI parāda citu vēlamu rakstura iezīmi - tas patērē tikai 9,1 litru degvielas uz 100 km – tas ir vēl viens pierādījums progresīvai Audi radītās TFSI tehnoloģijas efektivitātei.
Salīdzinot ar Audi A3, šis dzinējs ir uzlabota versija, kurai veiktas pamatīgas izmaiņas. Jaunais turbokompresors ar savu palielināto turbīnas rotoru rada 1,2 bārus lielu spiedienu – tas ir neparasti liels skaitlis. Pārveidots starpdzesētājs ievērojami pazemina saspiestā gaisa temperatūru, tādējādi palielinot sadegšanai nepieciešamo gaisa daudzumu.
Pastiprināti virzuļi, klaņi un jauni klaņu gultņi uz kloķvārpstu pārvada iespaidīgu spēku. Cilindru bloks ir paaugstināts, un cilindru galva ir izgatavota no jauna sakausējuma ar ļoti augstu karstumizturību.
Izplūdes sadales vārpstas pielāgotas palielinātajai jaudai. Augstspiediena sprauslas ar palielinātu šķērsgriezumu iesmidzina degvielu tieši degkamerā.
Neskatoties uz šo moderno tehnoloģiju, augstas kvalitātes turbo dzinējs sver tikai 152 kg, kas ir mazāk nekā salīdzināmas tiešo konkurentu spēka iekārtas, un tai ir pozitīva ietekme uz ass slodzes sadalījumu. Kompaktie 2,0 TFSI izmēri padara to piemērotu uzstādīšanai šķērsvirzienā, kas S3 dod papildu salona telpu.

Jaunajam Audi S3 ir proporcionāli tuvu izvietotu sešu ātrumu manuālā pārnesumkārba. Audi S3 pārnesumu pārslēgšanas gājiens ir samazināts, piedāvājot vēl sportiskāku un precīzāku pārnesumu pārslēgšanu. Tāpat kā visiem Audi S modeļiem, jaunais Audi S3 ir aprīkots ar quattro pastāvīgo četru riteņu piedziņu. Ieguvums līdzsvaram ir elektroniski vadāms daudzdisku sajūgs, kas ir novietots aizmugurē un sadala griezes momentu kā nepieciešams – dodot lielisku saķeri un maksimālo braukšanas drošību. Visas pārvada piedziņas detaļas ir pastiprinātas, lai būtu atbilstošas lielajam dzinēja griezes momentam
Vadāmība: Zibenīga reakcija
Runājot par vadāmību, Audi S3 parāda visus augstas kvalitātes sporta auto raksturlielumus; tas nekavējoties reaģē uz stūresrata kustībām un sasniedz lielu ātrumu pagriezienos. Audi S3 vajadzībām ir uzlabota A3 ritošā daļa.
Atsperes un amortizatori ir stingrāki, virsbūve atrodas 25 mm zemāk nekā A3 ar standarta piekari. Alumīnija sviras samazina priekšējās piekares masu. Stingrāka ritošā daļa un sportiskāka elektromehāniskā stūresrata raksturlīkne sniedz vēl lielāku dinamiku un precizitāti. 18 collu lietie diski un 225/40 riepas nodrošina stingru saķeri ar ceļa virsmu. 17 collu bremžu sistēma ar sporta bremžu klučiem garantē maksimālu ātruma samazinājumu; uz melni krāsotiem bremžu diskiem ir S3 emblēmas.
Ka papildus aprīkojuma īpašā sporta stūre un no quattro GmbH - regulējami kausveida sēdekļi. Informatīvās izklaides zonā Audi piedāvā jaunu audiosistēmu paaudzi, universālu pieslēgumu mobilajam tālrunim un iPod, kā arī Bose skaņu sistēmu.
Latvijā pirmie Audi S3 sagaidāmi oktobrī.
Audi S3 dinamiskais potenciāls ir pamanāms uzreiz - vienrāmja radiatora režģa hromēta apdare, priekšējais spoileris ar lielām gaisa ieplūdes atverēm un stilistiski pārveidoti sānu sliekšņi. Aizmugures bamperī ir iebūvēts kontrastējošs platīna pelēks spoileris un divi S- veida ovāli hromēti izpūtēji. Vizuālo iespaidu pastiprina alumīnija izskata durvju spoguļi un virsbūves krāsas jumta spoileris.
----------------------------------------------------
Visi dinamikas priekshnosaciijumi tiek izpildiiti. :D
Reliize - sux. Anyway, skaists auto... zheel, ka nevaru taadu atljauties. :)