Gada lielākā motoru rūkoņa Biķerniekos! 3

 
22.augusts 2006 7:05

Latviešiem šī gada nozīmīgākais autošosejas posms, no 25. līdz 27. augustam, norisināsies Biķernieku trases auto aplī. Sacensībās, kā ierasts, startēs NEZ un Latvijas čempionāta dalībnieki, pietam, uz starta dosies arī Haralds Šlēgelmilhs, kā arī tiks noskaidrots šī gada pirmais čempions!

Šis posms būs piektais Ziemeļeiropas zonas(NEZ) čempionāta un SABI kausa, kā arī trešais Latvijas čempionāta posms. Spraigākās cīņas latviešim, kā jau ierasts, gaidāmas „B2000” un „Super 1600” klasēs.

Savukārt intriģējošākās cīņas, ar 25 dalībniekiem ierindā, gaidāmas Nacionālajā klasē, kurā tiks noskaidrots arī pirmais šī gada Latvijas čempions. Kopā ar NEZ čempionāta „Formula Baltic” klasi startēs arī „F3” klase – kurā uz starta, ar savu „Dallara F304” spēkratu izies latviešu lielākā motoru sportu perspektīva – Vācijas „Formula 3 Recaro” pilots Haralds Šlēgelmilhs. Vai viņš būs jaunā Biķernieku trases auto apļa rekorda autors – to uzzināsim jau ļoti drīz.

NEZ un Latvijas čempionātā latviešiem saistošākā klase būs „B2000”. Uz starta šajā klasē izies veseli četri latvieši – divi „SRT” komandas braucēji – pašreizējais NEZ čempionāta līderis Juris Sprūde(„Honda Civic Type-R”) un ar „Opel Astra” startējošais Egons Lapiņš; „JH-Motorsport” pilots Jānis Horeliks, kurš startēs ar ierasto „Honda Integra” automobili; „AMB Arčers” pilots Arnis Jurševskis(„Opel Astra”) – tieši viņš šoreiz būs arī galvenais pretendents uz uzvaru. Paralēli četriem mūsējiem, uz starta izies arī spēcīgais igaunis Raimo Kulli(„Škoda Octavia”). Spēcīgs šeit būs arī otrs igaunis Margus Pihlaks(„Alfa Romeo 156”), kurš šī gada pirmajā NEZ čempionāta posmā, Biķernieku trases moto aplī, izcīnīja augsto trešo vietu. Vēl uz starta, iespējams, redzēsim jauno autošosejnieku – igauni Urmasu Kitsingu(BMW 320).

Pagaidām, pēc aizvadītiem četriem posmiem, NEZ čempionāta vadībā ir Juris Sprūde(135 p.), otrais, cieši astē Jurim sēž Jānis Horeliks(130 p.), trešais, ar labām cerībām uz trijnieku sezonas nobeigumā ir Raimo Kulli(123 p.), ceturtais, pēdējos posmos fantastiski straujus apgriezienus uzņēmušais Arnis Jurševskis(120 p.), piektais, visos posmos startējušais Margus Pihlaks(84 p.), sestais, pēdējos divus posmus tehnisku problēmu dēļ izlaidušais Egons Lapiņš(54 p.), bet septītais ir NEZ debitants Urmas Kitsings(10 p.).

Tikmēr Latvijas čempionāta vadībā ir izvirzījies Jānis Horeliks(87 p.), otrais, Juris Sprūde(77 p.), trešais, Arnis Jurševskis(46 p.), ceturtais, Egons Lapiņš(36 p.). Tātad cīņa gan NEZ, gan Latvijas čempionāta ieskaitē šajā klasē solās būt spraiga.

Otra latviešiem saistošākā klase būs „Super 1600”, kas startēs vienā braucienā ar jau minēto „B2000” klasi. Šajā klasē gaidāmi trīs latvieši – jūrmalnieks Atis Veismanis(VW Golf III), jelgavnieks Lauris Vidžis(VW Golf II) un NEZ debitants Kaspars Graudiņš(VW Golf III). Augsto otro vietu NEZ čempionāta kopvērtējumā šajā klasē, starp 14 dalībniekiem, ieņem Lauris Vidžis(115 p.). Pagaidām tikai septītajā pozīcijā atrodas autošosejas veterāns Atis Veismanis(46 p.) – iespējams, Biķernieku trase viņam būs tieši tā vieta, kurā viņš varētu parādīt ļoti labu sniegumu. Savukārt tikko autošosejā ienākušais Kaspars Graudiņš NEZ čempionāta kopvērtējumā, startējot tikai pēdējā posmā Pērnavā, pašlaik atrodas trīspadsmitajā pozīcijā. Šīs Klases stabilā vadībā, ar 158 punktiem, atrodas lietuvietis Mindaugas Neliubšis.

Klasē „Super 2000” uz starta, ļoti iespējams, redzēsim Jāni Ankravu(„Ford Focus”), kas, pagaidām, šajā klasē NEZ čempionāta kopvērtējumā ir vadībā(76 p.). Var cerēt, ka uz šo posmu ieradīsies arī somu „Super 2000” dalībnieki, kas ievērojami papildinātu dalībnieku skaitu šajā klasē.

Klasē „Baltic GT”, iespējams, redzēsim vecmeistaru Rolandu Dūdu, kas gan par augstām vietām šajā „touring car” klasē ar savu „BMW 325” cīnīties diez vai varēs. Vienozīmīgs favorīts un skatītāju mīlulis šajā klasē būs „Radical RS3” spēkrata braucējs, lietuvietis Andžejs Džikevičš. Bet ir gaidāmas arī citas eksotiskas mašīnas.

Klasē „Formula Baltic” pašlaik valda ļoti blīvi NEZ čempionāta kopvērtējuma rezultāti – vadībā ar 134 punktiem ir igaunis Erko Vallbaums, otrais, ar 129 punktiem ir igaunis Kristo Ebras, bet kā trešais pagaidām turās vēl arī trešais igaunis – Raivo Tamms(129 p.).

Vienā braucienā ar „Formula Baltic” klasi, klasē „F3” uz starta ar savu spēkratu(„Dallara F304”) izies latviešu talants Haralds Šlēgelmilhs. Galvenais mērķis nebūs uzvarēt, jo maz ticams, ka savā klasē „F3” vai klasē „Formula Baltic” viņš atradīs kādu pietiekami konkurētspējīgu braucēju. Galvenais mērķis būs atrādīties skatītājiem un kāpēc gan pie reizes nepārspēt pērnā gada Jegora Popova uzstādīto auto trases rekordu. Pārbaudījums varētu būt šaurās auto trases malu betoni, kas varētu būt kā laba sagatavošanās pirms nākošā Vācijas čempionāta posma, kurā trase solās būt vēl šaurāka.

Visintriģējošākās cīņas gaidāmas Nacionālājā klasē, kuras ietvaros norisināsies pēdējais Latvijas čempionāta posms un priekšpēdējais SABI Kausa izcīņas posms. Tātad – noskaidrosim pirmo Latvijas čempionu! Visticamāk, ka par čempionu kļūs vai nu pašreizējais Latvijas čempionāta līderis Kristaps Blušs(93 p.), vai otrās vietas īpašnieks Normunds Šubeckis(90 p.). Nelielas cerības uz uzvaru ir arī Artūram Zantanim(79 p.). Spraiga, bezkompromisa cīņa – tieši to mēs varam sagaidīt, vērojot šo intriģējošo klasi, kas aizvien turpina uzņem jaunus braucējus. Šoreiz Nacionālās klases saimei pievienojies Didzis Pope(starta nr. 36), kas startēs ar bijušo Raimonda Martinsona(„BMW 320”) automašīnu. Novēlēsim veiksmi viņam savā debijas sacīkstē! Kopumā uz starta gaidāmi 25 automobiļi – tas tik tiešām ir jāredz!

Piektdien ir gaidāmi treniņbraucieni, sestdien kvalifikācijas braucieni, bet svētdien – sacensību braucieni. Piektdien un sestdien ieeja Biķernieku trases tribīnēs ir bezmaksas.

25.-27. augusta sacensību dienaskārtība

Piektdiena, 25. augusts
11:00-19:00 treniņbraucieni visām klasēm
18:30-20:40 tehniskā pārbaude; dalībnieku reģistrācija

Sestdiena, 26. augusts
09:00-12:00 tehniskā un medicīniskā pārbaude; dalībnieku reģistrācija
12:30-13:00 dalībnieku sapulce
13:00-15:00 treniņbraucieni visām klasēm
15:00-15:30 kvalifikācija klasēm: „Formula Baltic”, „F3”
15:30-16:00 kvalifikācija klasei: „Baltic GT”
16:00-16:30 kvalifikācija klasēm: „B1600”, „Super 1600”, „B2000”, „Super 2000”

Svētdiena, 27. augusts
10:00-11:30 iesildīšanās braucieni visām klasēm
12:00-12:30 1. brauciens klasēm: „Formula Baltic”, „F3”
12:45-13:15 1. brauciens klasei: „Baltic GT”
13:30-14:00 1. brauciens klasēm: „B1600”, „Super 1600”, „B2000”, „Super 2000”
14:15-14:45 1. brauciens klasei: „Nacionālā klase”
15:00-15:30 2. brauciens klasēm: „Formula Baltic”, „F3”
15:45-16:15 2. brauciens klasei: „Baltic GT”
16:30-17:00 2. brauciens klasēm: „B1600”, „Super 1600”, „B2000”, „Super 2000”
17:15-17:45 2. brauciens klasei: „Nacionālā klase”
18:15-19:00 apbalvošanas ceremonija

 
Visi komentāri
 
209534. viesis 22.augusts 2006 13:35
0 0 Atbildēt

Interesanti, es būšu!!!

209541. viesis 22.augusts 2006 14:33
0 0 Atbildēt

cik ieejas bilete maksaa?

209551. viesis 22.augusts 2006 16:31
0 0 Atbildēt

rakstits, ka piektdien un sestdien ieeja tribines ir bezmaksas, bet svetdien laikam 2 vai 3 ls.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti