300 zirdziņi priekš «Volkswagen Polo» 16

 
5.septembris 2006 9:01

Tūninga ateljē B&B izstrādājusi pamatīgu pārsteigumu - VW Polo GTI, kas jau bāzes versijā ir "aprīkots" ar 180 zirgiem, padarīts vēl niknāks.



Zem mazulīša motora pārsega "dzīvo" 1,8 Turbo. Šis agregāts jau labi pazīstams B&B inženieriem. Ne vienu vien reizi ar to pārsteigta publika, pamatīgi tam palielinot jaudu.

No dzinēja pārbūves "dziļuma" ir atkarīgs rezultāts un arī ... cena. Lai jūsu VW Polo iegūtu 210 zirgspēkus, nāksies šķirties no 998 eiro. Šāda naudiņa jāiztērē par elektronikas pārprogrammēšanu un aizdedzes pārregulēšanu.



Bet 210 Zs nav robeža! B&B speciālisti var šo pašu dzinēju iekustināt līdz 220, 250, 272 un pat 300 Zs. Beidzamajam variantam ir samērā skaļš nosaukums: EVO R. Tur ir ne tikai 300 Zs, bet arī 410 Nm griezes moments. Lai sasniegtu šādus rādītājus, inženieri ir pilnībā pārbūvējuši 1,8 litru dzinēju, nomainot tam visu, ko iespējams.

Ekstremālais Volkswagen Polo ieskrienas līdz 100 km/h 5,8 sekundēs un spēj sasniegt 254 km/h lielu ātrumu.

autonews.ru

 
Visi komentāri
 
210367. viesis 5.septembris 2006 9:04
0 0 Atbildēt

Ai joo...... šitai blusai 300 Zs.

210368. viesis 5.septembris 2006 9:12
0 0 Atbildēt

nez kaarbu un ritosho arii shie uzlabo, jeb tjipa pietiek ar motoru? :)

210371. viesis 5.septembris 2006 9:46
0 0 Atbildēt

ar šādu blusu braucot pa liepājas šoseju 4 cilvēkiem uz 120 jau sāc justies neomuliigi, ipasi brizos kad uzsaak liit vai arii saakas kaads liikums, bet te 300 zirgi...

210386. viesis 5.septembris 2006 11:30
0 0 Atbildēt

pieljauju, ka konkreetaa blusa, kam 300 zs, pie 120km/h uz celja vareetu tureeties labaak, jo diez vai shameejie apstaajas tikai pie motora tuuninga.

210389. viesis 5.septembris 2006 11:41
0 0 Atbildēt

resurss taadam motoram gan vareetu nebuut liels un kapitālais remonts varētu maksāt veselu kapitālu :)

210390. viesis 5.septembris 2006 11:41
0 0 Atbildēt

Šet vēl viena blusa www.vox.de/28379_29249.p...on&bereich=Ams

Divi motori katrs pa 350 ZS Maksimālais aprēķinātais ātrums 360 km/h pats auto īpašnieks ir braucis tikai 330 km/h ātrāk paliekot neomulīgi.

210393. viesis 5.septembris 2006 11:50
0 0 Atbildēt

Redaktor, kāpēc tik nejēdzīgi noformulēts virsraksts. Nav tādas formas "priekš manis", bet gan "man" - tas pats attiecas arī "priekš "Polo"".

210396. viesis 5.septembris 2006 12:35
0 0 Atbildēt

arny, autonews.ru -> Dlja VW Polo, lūk arī perevods :)

210400. viesis 5.septembris 2006 13:10
0 0 Atbildēt

Kā mani tas tracina. Labi vēl ja cilvēks tā runā, bet kad sāk rakstīt, tālāk vair nav kur. Tad jau sākam rakstīt davai, vot utt.

210413. viesis 5.septembris 2006 16:17
0 0 Atbildēt

"prieksh" ir ievazaajums no krievu "dlja"

210419. viesis 5.septembris 2006 17:31
0 0 Atbildēt

Normāls mazs spridzeklītis, citādi visi 3er, GTI u.c. ir izauguši par riktīgām govīm, kur asuma vairs nekāda...

210426. viesis 5.septembris 2006 18:22
0 0 Atbildēt

iedoamaajaties kamazu, svars kaadas 8 tonnas, taadad turaas uz celja labaak par jebkuru vaagji, gan taisnee gan liikumos, vai ne? tad F1 ar saviem 600 kg ir megablusa kuru vispaar nekur nevar laist!

210427. viesis 5.septembris 2006 18:22
0 0 Atbildēt

Prieks taadas jaudas man un tik mazas masiinas man liekas ka par leenu ieskreejien liidz 100Km/H un masimaalais aatrums ar vareeja buut lielaaks.

210439. viesis 6.septembris 2006 9:28
0 0 Atbildēt

Nav gan par lēnu, jāņem vērā ka šim blusakam ir viens "neliels" trūkums - priekšējā piedziņa.

210520. viesis 6.septembris 2006 15:23
0 0 Atbildēt

Pirkšu minirallijam nakošajam gadam...pārējiem iesaku nemaz neiziet uz starta :)))))

210556. viesis 7.septembris 2006 7:34
0 0 Atbildēt

Vajag jau drosmi lai ar šitādu te ja uz 254 ja!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti