Oranžs, ekskluzīvs un dārgs Carrera GT 10

 
19.septembris 2006 0:06

Tūninga ateljē TechArt ķēries pie Carrera GT uzlabošanas, kam pateicoties jau tā ekstremālais sporta auto kļuvis vēl sportiskāks un ekskluzīvāks. 5,7 litru V10 dzinējs ar 635 zirgspēkiem 612 Zs spēka agregāta vietā.

Pārregulēta šasija, pamatīga izplūdes sistēma no nerūsējoša tērauda. Pateicoties tai, auto radītā skaņa liek asinīm ritēt straujāk.


Šī Carrera GT krāsa saucas „metāliskais apelsīns”

Dizaineri izmainījuši lukturus, piešķirot optikas izskatam vairāk dinamikas, nomainījuši spoileri un pārkrāsojuši vieglo virsbūvi lieliskā oranžā tonī. Divvietīgā auto virsbūves priekšējā daļa tikusi pie jaunām gaisa savācējlūkām un spoilera.


Oranži krāsots ir pilnīgi viss

Asprātīgi projektētais aizmugures spoileris sastāv no trīs (!) daļām. Turklāt, pārvietojoties lielā ātrumā, virspusē izbīdās vidējais sektors, kas garantē papildu spiedienu uz aizmugures tiltu.


Tūlīt aiz sēdekļiem atrodas dzinēja nodalījums, kur pukst Carrera GT sirds

Vadītāja „darba vieta” ieturēta tajos pašos dzīvespriecīgajos toņos. Ergonomiskie sēdekļi, sportiskais stūres rats ar kombinēto ādu. Auto maksā ap 473 000 eiro.


Atcerieties šo "apelsīnu"! Iespēja ieraudzīt TechArt Carrera GT uz ielas ir vairāk nekā niecīga


Plastikas valstība: pat pārslēga rokturis ir no tās


Jaunais spoileris rotā priekšējo buferi


Melnā gumijas detaļa aizmugures spoilerī saucas Gurney-Flap un palīdz piespiest asi pie lieliem ātrumiem
 
Visi komentāri
 
211566. viesis 19.septembris 2006 7:46
0 0 Atbildēt

Mehāniskais apelsīns.... :D

211567. viesis 19.septembris 2006 8:14
0 0 Atbildēt

Ja pie šitāda tiktu, būtu jāmācas braukt no jauna.

211576. viesis 19.septembris 2006 9:10
0 0 Atbildēt

''Pamātīgs'' jaudas pieaugums ''tūninga'' rezultātā... :)

211584. viesis 19.septembris 2006 9:36
0 0 Atbildēt

oo, kopsh lasiiju sho rakstinju pirms apmeeram stundas, jau daudzas buutiskas nianses ir mainiijushaas. :) Palikusi veel tikai plastika...

211591. viesis 19.septembris 2006 9:55
0 0 Atbildēt

un vai tur baigi jutīs to 23 ZS pieaugumu kas ir tikai ~3%

211662. viesis 19.septembris 2006 21:50
0 0 Atbildēt

kaut kur biju lasījis ka ir izstrādātas ekoloģiski draudzīgās riepas, kam vienīgā šaize ir oeanžā krāsa, jo mellā esot tā nedraudzīgākā lieta riepu gumijā. šim auto tās būtu īstās. un tad riktīgi viss iespējamais būtu iekš orange

211674. viesis 20.septembris 2006 1:39
0 0 Atbildēt

Ha ha oranžas riepas :D Padomājiet, kā izskatītos asfalts pēc tam, kad ar tādām riepām atrautu kārtīgu skaidu :D

211679. viesis 20.septembris 2006 8:44
0 0 Atbildēt

vot par skaidas raušanu tur nekas nebija minēts, bet to ka lielie a/m ražotāji riepu izgatavotājus par pilna rubuļa īpašniekiem neuzskatīja tas gan. jo šim GT vēl nekas, bet cik peredastiski tās izskatītos uz kāda prastiža limo vai bezceļnieka....

218657. viesis 21.novembris 2006 19:32
0 0 Atbildēt

sviests ! njaa jaudu manupraat nemaz nevarees just , ka naakusi klaat kaa ies taa ies

221043. viesis 18.decembris 2006 10:38
0 0 Atbildēt

īsts šrots

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti