Mitsubishi Motors Corporation (MMC) un Mitsubishi Motors Sport (MMSP), kopējiem spēkiem ir radījuši jaunu Mitsubishi Pajero Evolution.
Jaunā modeļa kodētais nosaukums ir MPR13. Jaunajā Pajero Evolution modelī būs skaidri saskatāma līdzība ar pārdošanai paredzēto Mitsubishi Pajero versiju.
MPR13 ir pilnīgi no jauna radīta virsbūves struktūra. Automašīna tiek gatavota 2007.gada Dakaras rallijam, kura starts ir Lisabonā 5. janvārī, pirms tam jaunais MPR13 ir veicis nopietnus testus Marokā, viena no trasēm, kurā tika izmēģināts jaunais Pajero Evolution ir iekļauta arī 2007.gada Dakāra rallija maršrutā.
Jaunais Pajero Evolution veiks arī izmēģinājumus sacīkšu apstākļos kā ierasts piedaloties - UAE Desert Challenge, kas ir pēdējais FIA Pasaules kausa posms, kura starts ir novembrī. Šis rallijs kļuvis par ierastu pēdējo treniņu iespēju daudzām rūpnīcas komandām, kuras pretendē uz augstām vietām Dakāras maratonrallijā.

Pirmais Pajero modelis tirgū parādījās 1982.gadā, Dakaras rallijā Mitsubishi sāka piedalīties jau nākošā sezonā. Mitsubishi iegūtā pieredze un praktiskās zināšanas, kuras gūtas ilggadēji piedaloties Dakaras rallija sacensībās,tiek izmantotas pārdošanai paredzēto modeļu izstrādē.

Ceturtās paaudzes Pajero modelis tika demonstrēts 2006. gada oktobrī Parīzes autoizstādē. Tieši 2007.gada Dakāras rallijs sakritīs ar 25. gadadienu, kad Mitsubishi Pajero pirmo reizi piedalījās nogurdinošājās un smagajās Āfrikas sacensībās. Pateicoties aizvietojamam balstrāmim ar pilnīgi no jauna radīto integrālo daudzslāņu rāmja konstrukciju, jaunajai automašīnai būs papildus priekšrocības gan smaguma centra samazināšanā, gan virsbūves stingrībā.

Pajero Evolution jaunās paaudzes sniegums tiek uzlabots izmainot smaguma centru automašīnai. Piemēram, ar savādāku degvielas tvertnes un rezerves riteņa izveitojuma palīdzību. Šādas izmaiņas uzlabo jaunā sacīkšu auto manevrētspēju un stabilitāti.
Līdzība starp MPR13 un ceturtās paaudzes Pajero tika radīta jau 2002. gadā ar nodomu pastiprināt saikni starp sacensību Pajero un pārdošanai paredzēto Pajero.

Jaunākie testi pārliecina ka modificētais dzinējs,smaguma sazmazināšana,kā arī uzlabotā degvielas padeves sistēma ir padarījuši jauno Pajero Evolution MPR13 vēl ātrāku un izturīgāku. Marokas testu laikā nav radušās nekādas problēmas ar jauno MPR13.
Mitsubishi mērķis ir nosprausts - uzvarēt pasaules slavenākajā rallijā janvārī, septīto reizi pēc kārtas un divpadsmito reizi kopumā.
www.mitsubishi-motors.lv
Kaut kas līdzīgs, vai nospiests no OSC.