Fiat koncenrs nolēmis mainīt logo. Pirmo reizi jaunais logo tiks izvietots uz jaunā Bravo, bet vēlāk pakāpeniski arī uz pārējiem Fiat modeļiem.

Minēto logotipu izstrādājusi RobilantAssociati (aģentūra, kas specializējas zīmolu un stratēģiskā dizaina konsultāciju sniegšanas jomā) sadarbībā ar Fiat Style Centre. Jaunā simbola pamatā ir visiem labi zināmais vairogs, kas greznoja Fiat markas automobiļu priekšpusi no 1931. līdz 1968. gadam. Uz tā hromētā apaļā rāmī ietverti gareni burti, kas uz spilgti sarkana fona veido uzrakstu Fiat.
Šim logotipam ir trīsdimensiju efekts, kas raksturo tehnoloģijas sasniegumus, itāliešu dizainu, dinamismu un spilgti izteikto individualitāti, vienlaicīgi atgriežoties pie apaļā logo (balti burti uz sarkana fona, kurus ieskauj lauru vainags), kas daudzus gadus simbolizēja Fiat markas automobiļu varenību un kvalitāti.
Jaunais Fiat Bravo tiks demonstrēts starptautiskajiem plašsaziņas līdzekļiem Romā 29. janvārī.
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
Man jau vislabāk patika slīpais 4stūris. vismaz kaut kas oriģniāls. Tagad tāda pati olveida bļemba , kā visiem citiem.