«Stihija» ir klāt - auto mētājas pa grāvjiem... (+ foto) 119

 
2.novembris 2006 11:41

Šodien rīts daudzus vadītājus pārsteidza ar sniegu apledojumu un ... dziļajiem renovētā Iecava-Ķekava ceļa grāvjiem.





Riepas, riepas un vēlreiz riepas. Vai tavam auto jau ir ziemas riepas?

P.S. Grāvji gan šajā jaunajā ceļa posmā ir izrakti pamatīgi - ilgi būs, ko ņemties, lai auto izvilktu... Neviens no šeit redzamajiem auto incidentiem nav cietis.

Foto: shadow, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
216145. viesis 2.novembris 2006 11:46
0 0 Atbildēt
216146. viesis 2.novembris 2006 11:48
0 0 Atbildēt

Kā vienmēr-mūsu tizlajiem autovadītājiem pirmais aukstums - nepārvarams šķērslis! Un ne jau ziemas riepas tādus neprašus paglābs.. vnk braukt vajag mācēt! Pats esmu braucis vēl tajos laikos, kad ziemenes nebija obligātas un nekas! Tā kā ziemenes nav noteicošais...

216147. viesis 2.novembris 2006 11:49
1 0 Atbildēt

Tukša muldēšana par tām riepām! Braukt vajag mācēt, kādreiz braucu ar žiguli visu sezonu ar vienām riepām praktiski līdz lisakam. Ne reizi nekur grāvjos neieslīdēju, jo tomēr ir jāzina, kur var veikt manevru un kur labāk braukt taisni un vienmērīgi...

216148. viesis 2.novembris 2006 11:49
0 0 Atbildēt

Pirmais teikums bija attiecināts uz tiem kas mucā dzīvo, jo par to ka šonakts gaidāms apledojums un sniegs bija zināms jau pagājušās nedēļas beigās. ;)

Nu un protams arī blīve starp baranku un pedāļiem - labi redz ka uz ceļa ir *** bet nomest ātrumu nespēj.

216149. viesis 2.novembris 2006 11:51
0 0 Atbildēt

Neviens no šeit redzamajiem auto incidentiem nav cietis

storms, izskaidro šo teikumu. man nedalec, vai auto nav cietis ( tas būtu dīvaina) vai ciolvēki nav cietuši.

216150. viesis 2.novembris 2006 11:52
0 0 Atbildēt

Man galīgi nav saprotams,kāpēc gar atjaunotajiem ceļiem bija jāveido šie dziļie grāvji? Šai bildē redzamajiem autiņem un to vadītājiem vēl ir paveicies, bet,ja paskatās uz "ierakumiem", kas izveidoti gar tikko atjaunoto Rīgas-Tallinas šoseju, šermuļi pārskrien.Jau vasarā, kuriem bija nepaveicies,paši no tiem tikt ārā nespēja un 100% gadījumos autiņi bija lupatās. Tagad, ziemā, tur būs daudz traģēdiju!

216151. viesis 2.novembris 2006 11:53
0 0 Atbildēt

Nez, vai grāvis nav labāks variants par koku...

216152. viesis 2.novembris 2006 11:57
0 0 Atbildēt

hmm... ne mazaak svariigs jautaajums... vai audim bija superduper quattro, kas izglaabj jebkuraa situaacijaa? :) :P

216153. viesis 2.novembris 2006 12:00
0 0 Atbildēt

braucu tur pims 8, nevienu nemaniiju. tik vien kaa 98% brauceeju kuri vilkaas ar 50-70km/h. neko dariit, naacaas pieaukst kautkaadu tur maati un vilkt garaam, es gaaju taa pieklaajiibas normaas uz 100. protams ar jaunaam ziemas riepaam, kas jau nedelejas divas kaa uzliktas. man ziemas istaashanaas nav dabas stihija kas muus aplaimo 1 reizi 10 gados, bet gan katra gada zinaams periods!

ja runaajam par sho celju, tad no riita Iecavas celja daljas paarzinjaa esoshaa dalja bija zem katras kritikas, riigas zonaa jau bij cilveeciigi.

kaads labums no papildus pusjoslas, ja cilveeki nejeedz to izmantot???? tad labaak netaisiit plataaku, bet noasfalteet garaaku gabalu!!! vakar braucot maajaas naacaas apdziit vismaz 20 auto, no kuriem tikai viens bij tik sparaatiigs ka palaida normaali garaam...

216154. viesis 2.novembris 2006 12:00
0 0 Atbildēt

Es gan priecājos par ziemas atnākšanu. Foršāka braukšana un arī ielas tukšakas.

P.S. Pēdējais teikums ir jāuzraksts pareizi.

216155. viesis 2.novembris 2006 12:01
0 0 Atbildēt

dabiskaa atlase akau jauki atsijaa tos kam uz ielaam nav ko dariit :)

P.S. bet nu glumsh bij pamatiigi no aadazjiem liidz saulkrastiem ...

216158. viesis 2.novembris 2006 12:27
0 0 Atbildēt

216153. viesi.tā pusjosla,pēc CSN, IR APSTĀŠANĀS JOSLA un visi ,kas tajā joslā iebrauc un izbrauc, bez apstāšanās var tikt SODĪTI!

Maldies,ja domā ka,tā josla kādam uzliek par pienākumu vākties malā,lai palaistu kādu "lidotāju".

p/s Ja braucu ar atļautajiem+10 ,tad braucu pa joslu ,kas noteikta CSN,BRAUKŠANAI, visiem ,citiem atstāju iespēju pārkāpt CSN,pēc viņu ieskatiem....( apdzīt, pa labo pusi,grāvi, pļavu utt. )

216159. viesis 2.novembris 2006 12:28
0 0 Atbildēt

vai tad grāvis vainīgs, ka viņā kāds iebrauc? brauksim prātīgi!

216161. viesis 2.novembris 2006 12:31
0 0 Atbildēt

Njā es ar esmu no tiem loshiem, kas nepaspēja nomainīt riepas. Bet laika zinjas klausijos un soritam gatavojos: celos agraak, veicu nelielu testu braucienu pa tuvumaa esoshajaam slidenaakajaam ielaam, lai saprastu vai ar auto vispar ir iespejams braukt vai ari jadodas uz vilcienu, konstateju, ka ir daudz maz OK un ljoti praatiigi (pat uz celja, kur nebija sniega paziimju braucu

216163. viesis 2.novembris 2006 12:36
0 0 Atbildēt

a man vajag salaapiit vienu riepu un visos servisos ir f*^^in rindas

216164. viesis 2.novembris 2006 12:36
0 0 Atbildēt

Superīgi :)

216165. viesis 2.novembris 2006 12:37
0 0 Atbildēt

Viesi 216158, izlasi jaunos sat noteikumus un tad gudri pljuutiii :)

216166. viesis 2.novembris 2006 12:39
0 0 Atbildēt

viesi 216161 tieshi deelj taadiem lohiem arii nekur normaali aizbraukt nevareeja, jo redz priekshaa velkas uz 70, blin un katru gadu shitaa :)

216167. viesis 2.novembris 2006 12:41
0 0 Atbildēt

Jomajo, kas par problemam... Iemeginaju es ar sodien savas vasarenes. Nebij ne vainas. Galvenais ir braukt pratigi un neizveikt asus manevrus. Un ja - tajos laikos, kad ziemas riepas nebij obligatas man ari tadam nemaz naudina nebija. Ta ari braucu visu gadu ar to, kas nu kadetam bija apauts. Un gana labi iztiku bez avarijam, ka ari pie vecakiem pa netiritiem lauku celiem vareju aizbraukt.

216168. viesis 2.novembris 2006 12:46
0 0 Atbildēt

216158. viesi, lūdzu izlasi CSN, tieši 124. punktu, un beidz čakarēt satiksmi!

Pusjosla ir domāta, lai palaistu ātrāk braucošos, nevis, lai tajā nedrīkstētu iebraukt!

216169. viesis 2.novembris 2006 12:49
0 0 Atbildēt

Krutāks tas kurš pēc iespējas ilgāk brauks ar vasaras riepām:)

Vienvārd sakot ekstrēmisti

216172. viesis 2.novembris 2006 13:00
0 0 Atbildēt

216168. viesis-es ar ar lielu zinkāri lasu CSN, bet nekur tādu punktu neatradu- ka man kads lidotajs būtu jālaiž garām! Vēl vairāk- pirms pāris nedēļām uz Saulkrastu ceļa CP intensīvi turēja tos, kas brauca pa šo pusjoslu! Jo CSN ir punkts, ka braukt pa ceļu apzīmējumu sadalosajām joslām nav atļauts!

216173. viesis 2.novembris 2006 13:01
0 0 Atbildēt

viesis 216163 raksta, to: kvatra. Nav jau tik traki, tā kā braucu no carenes pa Kalngales celju, tad tur 70 nav vilkshanaas, otrkaart, pretii prakstiki uato nenaak un apdziit nav probleemu, turklaat esmu ljoti draudziigs brauceejs un vienmeer pabidos malaa ja mani apdzen (lielai daljai tas gan laikam sagaadaa mentalas probleemas :))), treskaart daudz vairaak trauceeja dazhi smagie, kas brauca ar < 50kmh :)

es jau atzinu, ka nolohojos ar riepaam, jo kad sāku par tām domāt bija jau rindu rindas un izrauties no darbiem nesanaca

216174. viesis 2.novembris 2006 13:02
0 0 Atbildēt

Pašam nav gadījies - tāpēc...

Interesanti - a kā tādā dziļā grāvī ieslīdējušu auto dabūt ārā?

Ar vienkāršu vilkšanu, lai arī ar kamazu, diezin vai sanāks, ne? Drīzāk to štrunta cilpu noraus. Vai pakaļējo tiltu, ja ap to apmest...

Aiz kā šādā gadījumā kabināt???

216175. viesis 2.novembris 2006 13:04
0 0 Atbildēt

216168. viesis 02.11.2006 12:46

tiesiibas tev nost chaliit :D

Pusjosla ir domāta, lai:

1) uz tās varētu apstaaties

2) pa to varētu pārvietoties velo

3) pa to vareetu paarvietoties gaajeeji.

punkts.

ja kaads "labu gribeedams" iebrauc tajaa "pusjoslaa" lai tipa palaist garaam "lidotaajus", vinjsh riskee:

1) nokjert kaadu staavosho auto tieshi pakaljaa (veelams - lauksaimnieciibas vai smago tehniku)

2) notriekt kaadu ritenjbrauceeju

3) notriekt gaajeeu.

punkts.

nekaada "lidotaaju palaishana" uz taas joslas nav paredzeeta un nav atbalstaama.

protams, saapiigi noskatiities uz taas shosejas uz fuktiem, kas velkas uz 70-80 un nepavaacas malaa, bet ar to jaasamierinaas. apdzen kaa pienaakas - pa kreiso, un brauc taalaak.

par labo maleejo pusjoslu labaak aizmirst.

216177. viesis 2.novembris 2006 13:08
0 0 Atbildēt

Labuci, shaubos, ka cilpu noraus.

216178. viesis 2.novembris 2006 13:09
0 0 Atbildēt

Nu pēc 124.punkta gan nekas nekur nav jālaiž, un ja brauc ar max atļauto ātrumu 90km/h tad kāda X pēc vēl ir jādzen šis braucējs garām?

124. Ja ārpus apdzīvotām vietām ceļa platums vai brauktuves stāvoklis, ņemot vērā pretim braucošo transportlīdzekļu satiksmes intensitāti, neļauj apdzīt lēni braucošu, lielgabarīta vai ar noteiktu ierobežotu ātrumu braucošu trans-portlīdzekli, tā vadītājam, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, jābrauc iespējami tuvāk ceļa (nomales) labajai malai, kā arī, ja nepieciešams, jāaptur transportlīdzeklis un jāpalaiž garām transportlīdzekļi, kas aiz tā izveidojuši sastrēgumu.

216179. viesis 2.novembris 2006 13:11
0 0 Atbildēt

Abi bildees redzamie kadri izskatas ka pat laagaa auto nav apskaadeejushi, tas noziime ka aatrums bija ljoti mazs jau pashaa graavi, kas princippa noziimeeja to ja buutu bijusi pietiekosha pieredze abi nemaz graavii neatrastos, lielaakais buutu izaardiijushi apamli un aizvilkushi taalaak. Bet nu primais sniegs ir nepatiikams pat profesionaalim ,tomeer braukshana buutiski atshkjiras, neatkariigi no taa kaadas ir riepas. Protams ar vasareneem ( bet ne liseneem) ir jaauzmanaas reizes 3 vairaak, tachu teikt ka tie ar vasareneem bremzee pluusmu ir mazaakais aprobezjoti. Jo 100km/h apledojushaa celja posmaa pirmaja nopietnajaa aukstaja dienaa ir paargalviba, veel ar shipiem vai iipashi iestradaatajaam stiklashkjiedras plaaksniiteem ir OK, kaut gan kaa kuram.

216180. viesis 2.novembris 2006 13:11
0 0 Atbildēt

Neviens no šeit redzamajiem auto incidentiem nav cietis.

Neviens incidents necieta? paldies Dievam. :D Un kaa ar cilveekiem un auto? :PPP

Autor, pasveicini savu latvieshu valodas skolotaaju, kura (ja atpaziist Tevi peec nika) noteikti sarkst...

P.S. Par taam pusjoslaam - tak jau pirms 1/2 gada Timrots Zebraa staastiija, ka noteikumi ir mainiiti tieshi taapeec lai lohi vareetu pavaakties malaa, kad dzigiti brauc. :-)

216181. viesis 2.novembris 2006 13:14
0 0 Atbildēt

Un par izvilkshanu - vislielaakais stulbums ko vareetu izdariit ir piesiest strikji pie kaada no tiltiem. Velkot jaaizmanto tikai tam paredzeetie aakji, veel var arii piekabes aakji. Jo peim. pakaljeejo tiltu priekhspiedzinjas auto noraut nav sevishkji lielu probleemu, bet protams vienmeer atkariigs no konstrukcijas.

216183. viesis 2.novembris 2006 13:24
0 0 Atbildēt

jā, kāpēc neviens nebrēc, ka ceļi nav notīrīti un neizskatās tāpat kā vasarā?

216185. viesis 2.novembris 2006 13:28
0 0 Atbildēt

Sasodīts, džekiņi, visi tiiik gudri!

CSN 124. punkts (Ar grozījumiem, kas izdarīti ar MK 21.06.2005. noteikumiem nr.441), izlasiet lūdzami vēl vienu reizi - nekādi gājēji, nekādi stāvoši transporta līdzekļi!

Asfaltētā pusjosla domāta, lai palaistu ātrāk braucošu transporta līdzekli, un nekam citam!

216187. viesis 2.novembris 2006 13:34
0 0 Atbildēt

Sasodiits pats - shiis pusjolas NAV atveeleetas tikai tam lai lidonjus palistu garaam, taas taapat joprojaam ir paredzeets auto aptureeshanai un staaveeshanai. Taatad lai palaistu garaam ja taada veelme ir radusies, tad ir pasham palaidejam jaapaarliecienaas par droshiibu, ja tas neliekas droshi, tad neviens "krutais" brauceejs kas rausta churu un nemaak taapat apdziit nekur nav jaalaizj. Ko var kunksteet par leenbrauceejiem, ja visi pusliidz vienaadi ripina, un tikai kaadam 1 no 20 kaut kur jaalido. Iegaadaajies varbut SAAB, bet ne jau to kursh uz 4 ratiem bet to kuram ir vai 3 vai 5.

Kas mani neapmierina no leenas braukshasn viedoklja ir tas ka tie kas brauc tomeer aatraak nereti nejeedz apdziit leenbrauceejus un taisa kolonnu - vot tas gan ir nepatiiikami, tachu ne letaali.

216189. viesis 2.novembris 2006 13:36
0 0 Atbildēt

No Rīgas uz Saulkrastiem ap 9 no rīta braucu kopējā plūsmā ar vidējo ātrumu ~50 km/h. Kur varēju droši apdzīt - darīju to. Pa ceļam no Gaujas tilta līdz Lilastei (apm 10 km) TRĪS avārijas. Ceļi nebija kaisīti. Par ko mēs maksājam visus tos sasodītos nodokļus??? Vai atkal ziema pārsteidza kaisītājus nesagatavotus?

216190. viesis 2.novembris 2006 13:38
0 0 Atbildēt

www.csdd.lv/documents/nor...umi/mk/csn.pdf reku te, ja kāds vēl lasa no vecām grāmatām :) un tas, ka kādam spidometrs rāda "90" nebūt nenozīmē ka arī citiem tas ir tāpat. pie tam LV gudrīši liek riepas, ka tik krutāk izskatās, nevis kādas paredzējis ražotājs... tad nu nevajag uzreiz spriest tā precizi .. vienam 90 uz borta kompja - citam knapi 85... tad nu esam tik laipni un saprotoši - palaižam. Ne mums sodīt un mācīt...

216191. viesis 2.novembris 2006 13:38
0 0 Atbildēt

ne jau ātrāk braucošu :)

ja es braucu uz 90, tad man nekas nav jālaiž un uz pusjoslu jāvācas. Ja es braucu uz 70, kur atļauts 90, tad gan.

216192. viesis 2.novembris 2006 13:41
0 0 Atbildēt

un būtu labi, ja tie, kas citus dzen uz pusjoslu, atcerētos arī citus CSN punktus :)

216193. viesis 2.novembris 2006 13:41
0 0 Atbildēt

wala, beidz te gudri dir%^. Ja Tev katru dienu buutu uz Saulkrastiem jaabraukaa, tad zinaatu par ko tauta runaa. Ne jau lidotaaji taias suudus, nu labi - reti taisa. Vislielaakos suudus taisa tie, ka brauc ar kreiso ratu pa ass liiniju! uz 65-75 km/h un nemaz nedomaa kaut bikinj pavaakties malaa. Un te jau saakas risks pie intensiivas satiksmes, jo paraadaas manevrs apdziishana ar iebraukshanu preteejaa joslaa, kas ir faktiski biistamaakais manevrs no droshiibas viedoklja. Diemzheel joprojaam daudzi brauc ar domu - leenaak braukshu taalaak tikshu un paareejie ir psihi. Ja shitaas bremzes nebuutu uz celjie, CSNG buutu daudz mazaak, jo nebuutu sho negadiijumu provakatoru. Viss.

216194. viesis 2.novembris 2006 13:43
0 0 Atbildēt

Manis pēc vispār var tos ceļus netīrīt,interesantāka braukšana

216195. viesis 2.novembris 2006 13:44
0 0 Atbildēt

WALA [?] 02.11.2006 13:34

Tu nevari 100% zināt, ka brauc uz 90, nevis uz 60, jo Tavs spidometrs nav attiecīgi verificēts, kalibrēt un sertificēts un nevar tikt uzskatīts par mērinstrumentu. Tāpēc, ja kāds brauc ātrāk par Tevi, tev viņš iespēju robežās ir jāpalaiž, jo var gadīties, ka viņš nemaz atļauto ātrumu nepārkāpj, bet Tev, vienkārši, ir pēkšņi sabojājies spidometrs, un, ja tukša pusjosla Tev neliekas pietiekoši droša, tad Tev vispār uz ceļa nav ko darīt.

216196. viesis 2.novembris 2006 13:44
0 0 Atbildēt

pusjoslas ir paredzētas tāpēc, lai CP varētu izdrāzt durakus. Un pareizi vien ir, ka izdrāž tos muļķus, kas nezin savas tiesības.

216198. viesis 2.novembris 2006 13:46
0 0 Atbildēt

ziema pārsteidz ceļu uzturētājus nesagatavotus, kā jau katru gadu, nekas nav mainījies......:DDD

216199. viesis 2.novembris 2006 13:46
0 0 Atbildēt

Tas pats attiecas uz anonīmiķi un citiem kompleksu māktajiem nelaidējiem.

216200. viesis 2.novembris 2006 13:47
0 0 Atbildēt

mazdist! tieši tāpat tu nevari zināt par savu spidometru! Tāpēc, braucot ātrāk var gadīties, ka tu pārkāp atļauto ātrumu. Un ja tu nespēj apdzīt bez apdzenamā pavākšanās malā, tad tev vispār uz ceļa nav ko darīt.

216201. viesis 2.novembris 2006 13:47
0 0 Atbildēt

216190. viesis.Izlasi līdz galam!

CSN.124.punkts nosaka to, ka lielgabarīta un c.lēni braucosiem tr.līdz. ir jāpalaiž, nevis visiem pēc kārtas, kas brauc ar kopējās plūsmas vai c.z. noteikto atļauto atrumu! Tapēc jau CP arī tos soda!

Un tam, kam jāskrien, lai apdzen pēc noteikumiem!

216202. viesis 2.novembris 2006 13:47
0 0 Atbildēt

zin lasot šitos gudros, kas uzskata csn ir nepareizi, ka tv raidijumos kompetenti cilvēki stāsta muļķibas un ka būvē ceļus, lai braukt klūtu vēl sliktāk.... bail paliek... škiet katram savi csn :)

216203. viesis 2.novembris 2006 13:48
0 0 Atbildēt

mazdist netirs, es pat braucot uz 120 parasti ripinu ar labo riteni pa līniju. un palaižu ļoti labprāt, ja rāda pagriezienu. Tos, kuri nerāda, tos gan nelaižu un pārkārtojos labi cieši pie viduslīnijas :)

216204. viesis 2.novembris 2006 13:50
0 0 Atbildēt

Tā pusjosla ir paredzēta poļu FIATiem :DDD

Tiem, kam tādi ir, brauc pa to un i vyss!

216205. viesis 2.novembris 2006 13:55
0 0 Atbildēt

palasot dažu labu "sašutuša asa" komentus, kuri jutas apvainoti, uzmetuši lūpu par to, ka viņus kāds kaut kur nav palaidis, rodas pamatotas aizdomas, ka tādi māk braukt ātri tikai pa taisnu ceļu, bet tiklīdz ir jāveic kāds apdzīšanas manevrs ar izbraukšanu pretējā joslā, tā bikses pilnas :) Taisni vai jūtas kā braucam ar tramvaju :D

Tramvaju gan es parasti palaižu, nobraucot pa labi malā, bet tādus "zemos lidotājus" nekad!

216206. viesis 2.novembris 2006 13:55
0 0 Atbildēt

Viesi, Visi visu izlasa līdz galam - CSN paredz palaist ātrāk braucošu transporta līdzekli.

Ja ir tāda iespēja, vai ir kāds iemesls to nedarīt??

216207. viesis 2.novembris 2006 13:58
0 0 Atbildēt

216185. viesis,Kvatra utt.

124. Ja ārpus apdzīvotām vietām ceļa platums vai brauktuves stāvoklis,

ņemot vērā pretim braucošo transportlīdzekļu satiksmes intensitāti, neļauj apdzīt lēni braucošu, lielgabarīta vai ar noteiktu ierobežotu ātrumu braucošu transportlīdzekli, ( atļautais ātrums,nav uzskatāms par LĒNI )

tā vadītājam, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, jābrauc

iespējami tuvāk ceļa (nomales) labajai malai, kā arī, ja nepieciešams, jāaptur transportlīdzeklis un jāpalaiž garām transportlīdzekļi, kas aiz tā izveidojuši s a s t r ē g u m u. ( uguņu midžinātājs –CSN PĀRKĀPĒJS NAV UZSKATĀMS PAR SASTRĒGUMU!

Un vēl, skatiet sadaļu HORIZONTĀLIE APZĪMĒJUMI ( svītru garumi nosaka,kas tā par joslu )_

216209. viesis 2.novembris 2006 14:00
0 0 Atbildēt
216211. viesis 2.novembris 2006 14:07
0 0 Atbildēt

Tas, ka ir nejēgas gandrīz pusotra gada garumā par 124. punktu būtu pusbēda, bet kad vēl šobaltdien uzrodas lohi, kas neievēro 84.punktu (nogriešanās pa kresi no tramv.sliedēm), tas vispār ir ūnikums!

216212. viesis 2.novembris 2006 14:07
0 0 Atbildēt

Lielakai dalai seit esoso "pareizo" brauceju tacu lepnums nelauj pabraukt mala no viduslinijas un palaist kadu atrak braucosu garam jo redz vini ir "istenie latviesi" un zin savas tiesibas!! Un visiem, kuri rikojas savadak nev taisniba un vini ir tas kriterijs...

Lasu uz brinos par jums - nu kur rodas tas stulbais principialisms?! Tjipa vecajiem padomjlaika veciem, kuriem ir sava taisniba un viss parejais pie kajas.

Man piem. nesagada grutibas nobraukt cela mala un palaist garam citus braucejus, kuri brauc/lido atrak. Man nav nekas japierada un vini jakontrole. Prieks tam ir CP. Un esmu ne mazak pateicigs tiem, kuri palaiz mani jo es tacu pats maksaju par saviem parkapumiem.

Bet tie kuri sava tausnibas apzina iedomajas ka audzina sabiedribu, patiesiba rada realas avarijas situacijas uz cela jo apdzit pie tas satiksmes ir gruti un sava zina lieki jo var tur izmainities masinas...

Padomajiet pareizie un godkarie "latviesi"......:)

neitralais

216213. viesis 2.novembris 2006 14:10
0 0 Atbildēt

Visi kas šodien ir grāvjos ir pamuļķi un ļoti lieli :))

216214. viesis 2.novembris 2006 14:15
0 0 Atbildēt

Man nav nekādu pretenziju pielīst tuvāk ceļa malai, kad kādam "šumaherim" gribās palidot garām, bet...!!! ir jānovērtē situācija. Šodien mierīgi braucu, kā braucu un pat domas nebija līst tuvāk malai, ja kāds tuvojās - hvz, kas tajā malā darās un nebija galīgi nekādas vēlmes pavārtīties pa grāvi kā rakstā minētajiem. Tā arī mierīgi aizvilku līdz darbam, sveiks un vesels...

216215. viesis 2.novembris 2006 14:15
0 0 Atbildēt

Un vēl - ja CSDD teorētiskajā eksāmenā kāds atbildētu, ka NAV atļauts iebraukt tajā pusjoslā lai palaistu, tad viņš dabūtu 1 kļūdu!

216217. viesis 2.novembris 2006 14:22
0 0 Atbildēt

124. punkts, nosaka, ka "drīkst pārkārtoties un īslaicīgi braukt pa ceļa nomali, ja tā ir ar asfalta vai asfaltbetona segumu." Ka visi labi zinam, parkartosanas nozime veco labo "spogulis-signals-manevrs". Tatad, ja skersosi so balto liniju, lai kadu palaistu, pirms tam neparadot signalu, draziens bus pamatots. Jaatzist, ka es pats tajos retajos gadijumos, kad kads ir atraks par mani (braucu +10 - +20 robezas), vienmer esmu palaidis NEparadot signalu... Tatad butu ari varejis izpelnities sodu. Turpmak zinasu :)

216219. viesis 2.novembris 2006 14:23
0 0 Atbildēt

par shodienu es nerunaaju, shodien par taas pusjoslas tiiriishanu atbildiigie dienesti bij aizmirsushi! i nevienam nedevu maajienus ka buutu jaapavaacas uz malu, jo spatotu ka tas buutu biistami vinjam pasham un apkaarteejiem.

runa iet par tiem kuri ir tik tupi kad nepalaizh garaam ideaalos apstaakljos, turklaat ir arii taadi kas izraada savu nepatiku asi uzdodot uz bremzeem!

bij viens taads eksemplaars uz maskavas ielas, jau aiz Rumbulas (3x ljauju mineet ar kaadu auto vinjsh paarvietojaas).

216220. viesis 2.novembris 2006 14:25
0 0 Atbildēt

Visa vaina iekš tā,ka katru 1/2 gadu tiek mainīti,laboti,koriģēti utt..Csn... rezultātā katrs autoskolas metiens noteikumus saprot "po svojemu",bet 5-10 gadus braucošais vairs nesaprot NEKO,jo šajos gados noteikumi mainīti reizes piecas. ( katrs satiksmes ministrs-mudaks sapnī redz savu kaligrāfisko parakstu uz dokumenta, kas saucās CSN!

216221. viesis 2.novembris 2006 14:29
0 0 Atbildēt

tieshi tapeec ir valstis kuraas peec noteikta laika, mainot tiesiibas, ir jaapaarliek teoreetiskais eksaamens:)

ok, ja pienjemtu taadu likumu, es iesaakumaa arii buutu sashuumeejies un dusmiigs, bet ja padomaa, tad tas tik ir normaali, jo citaadaak jau mees peec slokas beigshanas noteikumus nepaarlasaam!!!

taa arii veidojaas tas slaanis kas tiesiiabs likushi pirms gadiem 10 un vairaak (es pirms 10 gadiem), kas taa arii daudzus jauninaajumus i nezin!

216222. viesis 2.novembris 2006 14:30
0 0 Atbildēt

314.5. 924.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums divas reizes pārsniedz atstarpes starp tām, -

apzīmē brauktuves malu ceļa posmos, kuros atļauts apstāties un stāvēt.

124. Netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, lai palaistu garām ar lielāku ātrumu braucošu transportlīdzekli,

drīkst pārkārtoties un īslaicīgi braukt pa ceļa nomali..

Nju un kas te nesaprotams :? ceļa nomale beidzas šī apzīmējuma kreisajā pusē apzīmejuma labā pusē paredzēta vieta kur var apstāties vai stāvēt (punkts). Neviens nekur nav jālaiž un iebraukt šai joslā it īpaši pie nepietiekamas redzamības ir maigi sakot bīstami.

216223. viesis 2.novembris 2006 14:30
0 0 Atbildēt

Alister, kāds ir tas 84. punkts? Pēc manas saprašanas ir tā. Pa sliežu klājumu drīks braukt gadījumā, ja tas atrodas vienā līmenī ar pārējo brauktuvi un ja to neliedz speciāla ceļazīme un pie nosacījuma, ka brauktuve blakus šim sliežu ceļam ir aizņemta un tu netraucē tramvaja kustību. Savukārt nogriešanās pa kreisi vienmēr notiek no sliežu ceļa izņemot gadījumus kad to noliedz tā zilā plāksne, kura parasti novietota kādus 35 metrus pirms krustojuma un kurā tad norādīts, ka kustība atļauta tikai pa brauktuvi blakus sliežu klājumam. Piemēram es bieži velku pa Baroneni ārā no centra līdz Pērnavietei. Krustojumā ar Raiņa bulvāri stāvu uz sliedēm, ar Merķeļa tikai pa brauktuvi, Elizabetes pa sliedēm, lāčplēša pa brauktuvi, no Blaumaņa līdz Stabenei pa sliedēm, Bruņinieku pa brauktuvi, Matīsa sliedes, Tallinas brauktuve, Pērnavas sliedes utt.

216226. viesis 2.novembris 2006 14:31
0 0 Atbildēt

nja nu smiekligi kljust visu sheit lasot. Ir protams daudz labu domu!!!

Par spidometriem kam ir vaidzigs spidometrs. es domaju ka katrs normals braucejs zin cik atri vinsh parvietojas ari spidometra neskatoties!!! tie kas velkas lai velkas varbut vinji ta jutas labak un ja vinji jutas pie lielaka atruma nedroshi lai brauc lenak jo mums nemaz nav vaidzigs lai kads uz celja dara ko tadu ko pats nesaprot!!! Nu nja medz gadities ka kads nemegjina palaist garam pieklaujoties celja malai!!! bet brizji kad nav iespeja vinjus apdzit nomierinoties un kadu gabalu paripinoties vinjiem aste ari nak par labu!!! Jo ikdienas braukshana jau notiek vai uz darbu vai no darba ka mes visi zinam darbs nekur neaizmuks. Un majas nezinu vai kas launs ntixies ja mes atbrauxim majas piecas vai desmit minutes velak!!! Isteniba brizjiem lenu braucot pa loti jau pierastu celju var daudz ko pamanit. pats galvenais nesatraukties pie stures tas var apdraudet jus pashus un cilvekus jums apkart!!! Es pats laizju braucejus sev garam nav problemu ja man nav kur lidot lai jau tie jaunie skrien:D bet ja mani nelaiz pabraucot tuvak celja malai ta ir vinju pashu problema!!! ja bus vaidziba apdzishu jebkura gadijuma ja nesanax nu neko papriecashos par dabu aiz logiem!!!

Par shi rita apstakljiem tagad jau mes varm but gudri visko spriest nja tur riepas nav labas pieredze par mazu bet mes visi esam tikai cilveki un mes visi kludamies!!!

Es domaju ka lielaka Latvijas iedzivotaju nelaime ir neiecietiba pret citiem konkretaja situacija pret autovaditajiem vienam pret otru.

216228. viesis 2.novembris 2006 14:33
0 0 Atbildēt

Vai esat padomajushi kapec ir noteikumi izdomati? :) tapec ka cilvekiem nav cienjas vienam pret otru!!!

216231. viesis 2.novembris 2006 14:53
0 0 Atbildēt

Grāvji rullē!!!

216232. viesis 2.novembris 2006 14:54
0 0 Atbildēt

Tiem, kas ta noilgojushies braukt pa labo malejo joslu iesaku braukt dziivot uz GB un iiriju!

216237. viesis 2.novembris 2006 15:19
0 0 Atbildēt

Lasu komentārus par apdzīšanām - dzīve iet uz priekšu, bet cilvēki nemainās. Daži komenti nu gluži kā "limuzīns jāņu nakts krāsā":)

216247. viesis 2.novembris 2006 15:28
0 0 Atbildēt

EŠITO CEĻU ASFALTĒJU

216250. viesis 2.novembris 2006 15:34
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu Maruttas tekstam, it sevišķi secinājumam. Patiesībā tā ir liela problēma, šī savstarpējo attiecību kultūra. Es divu dienu laikā divas reizes gandrīz uzrāvos uz idiņiem, kas galvu nepagriezuši apzināti gatavojas mani taranēt tikai tādēļ, ka es sastrēguma stundās cenšos beidzot no mazāksvarīga ceļa uzbraukt uz galvenā ceļa. (pirmais pie Kazarmu ielas tramvaja pieturas, virziena uz Mezparku, otrs no Juglas Statoila cenšotie sizbraukt). Nelīdu nahāli, redzēju, ka ir paliela sprauga un centos izpildīt manevru, a šis ierauga un reāli piedod gāzi, lai tik es netiktu. Nu nafig, un šitie principiāļi, kas ātrākus braucējus ne pa kam nelaidīs garām, piedodiet, bet laikam jau tas daikts ir pa īsu, ka jāmēģina pagarināt ar tādu uzvedību. Nu kam kaut ko vajag pierādīt, tikai bīstamākas situācijas uz ceļa tiek radītas un viss ...

216251. viesis 2.novembris 2006 15:35
0 0 Atbildēt

Tiesam nekas nemainas - nezinu kam jabut lai dala musu sabiedribas "domu giganti" saktu aizdomaties talak par savu "ego" un ari par citiem. Dala neredz talak par savu jau ta iso degungalu..

216232. viesis 02.11.2006 14:54

Tadu ka tevi tur noteikti gaida jo normala sabiedriba ir ta, kura spej mainities nevis tadi cietpauri kuri visu laiku velk deki uz savu pusi:)

neitralais

216252. viesis 2.novembris 2006 15:38
0 0 Atbildēt

visiem jefiņiem, kas kasās par kautkādiem nenozīmīgām replikām; patiesībā šeit ir tikai viens vērā ņemams komentārs, kurš saistīts ar grāvjiem jauno ceļu malās - vai kāds var izskaidrot, kāpēc jauno ceļu malās ir jātaisa šie milzīgie un stāvie grāvji ? Šajā posmā vēl neko, bet kas notiek uz Tallijas šosejas aiz Tūjas pagrieziena - tur, ja nobrauc no 1 m platās grunts joslas vienkārši iekrīt kā pāris metrus dziļā bedrē. Tajā pašā laikā Somijā un Igaunijā šādiem ceļiem ir lēzenas nogāzes, lai ziepju gadījumā auto nevis veļas, bet slīd un iestrieg.

Interesanti, kurš guru ir projektējis mūsu jaunos ceļus ar superslideno asfaltu ( par asfaltu es saprotu - konkurā jāuzvar ar zemāko cenu, tāpēc nevar atļauties mūsu platuma grādiem atbilstošu graudaino asfaltu, kā igaunijā un somijā .....shēma skaidra ) ?

216253. viesis 2.novembris 2006 15:38
0 0 Atbildēt

Citēju 216205: "rodas pamatotas aizdomas, ka tādi māk braukt ātri tikai pa taisnu ceļu, bet tiklīdz ir jāveic kāds apdzīšanas manevrs ar izbraukšanu pretējā joslā, tā bikses pilnas ".

Neesi padomajis nopirkt Rotaxu par 1,5 kLs un pabraukt sačos, tur ir vieta, kur kāds kādam var pierādīt ka kaut ko māk vai nemāk, nevis uz koplietošanas ceļiem. Vai tiešām palīdzēšana kādam ātrāk Tev tikt garām ir jāuztver tik perosniski slimīgi ...

216257. viesis 2.novembris 2006 15:46
0 0 Atbildēt

nevekli, ko teikt, nejau tas ka nesanaca savaldiit auto bet vispar...

a tie kuri te muld par palaisanu un paviksanos pa labi pasi vienmer skatas kur un ka apdzen? Taja josla drikst iebraukt, tacu nav pienakums to darit. Turklat musdienas ir jauna apdzisanas tehnika, piebrauc pie bampera, nervozi kko tur raustas un tad lec pa kreisi un spiez to pedaali liidz galam un vel drusku talak, un atpakal ielien ari kadu metru prieksa, sasktaijusies F1. Reti kurs mak drusku atpalikt lai labak redzetu celu un varetu uznemt atrumu pirms list preteja josla., Atpalikt negrib tadel, ka noteikti bus kads cits, kurs ielidis taja sprauga.

Apdzit kad ir neparedzams cels ir tikai norma, braucot uz tiltiem un likumos pa labi...

neko nesaku par tiem kas normali apdzen, bet parejiem iesaku atrak atrast savu fuuri, vai stabu, un ceru ka tas nebus kads cits vieglais kuram ievilks aciis....

biezi vien ir ta ka pa taisno gabalu kads lido nejega atri tacu pec kada gabalina es vienalag vinu panaku, nu kur tad jega bija skriet un risket?

akjaa celu uzturetaji nezinaja ka sogad buus ziema, tadel nekas netika darits...

gachoman

216262. viesis 2.novembris 2006 15:52
0 0 Atbildēt

Tipisks latvietis: tajā joslā var iebraukt, bet to darīt nav obligāti, līdz ar to braucu kaut vai pie pašas viduslīnijas un uz pārājiem vnk uzd****. Nu kur vēl latviskāk.:))

Jā man arī nepatīk lidotāji, kas apdzenot neievēro manas intereses -(liek man pamukt bez maz pavisam no ceļa nost, bremzēt, piebrauc tuvu priekša utt), bet es NEKAD necenšos viņus kaut kā baidīt, traucēt vai kā tamlīdzīgi, jo nojaušu, ka kāda nejauša kļūme var radīt pamatīgu crashu un tajā varu ciest es pats, mani pasažieri un varbūt kādi pretimbraucieši'. Vienīgais, ko daru - pēc manevra uzmidžinu ar tālajiem, lai šis zina manu attieksmi pret tādu manevru un viss.

216267. viesis 2.novembris 2006 16:05
0 0 Atbildēt

2 216193. viesis un Mazdists

lai cik paradoksaali tas jums varbuut neliktos, bet tajaa celjas posmaa( ~ 190 km) ko es ljooooti biezji veicu pa 6 dienaam- 7dienaam esmu viens no tiem kas ljoti biezji apdzen un tajaa posmaa videejais aatrums man ir ja ne 80 tad tuvu tam, ar visaam apdziivotajaam vietaam, un atbilstoshu aatruma ieveeroshanu. Jaa OK Tallinas virzienu es videeji lietoju kaadas 2 reizes gadaa, bet shiis pusjoslas noziimi tadaa izpratnee kaadaa taa ir tagad ieksh LV CSN zinaaju jau taalajaa 92/93 gadaa kad pa Zviedriju braukaleejos.

Un veel kas esmu ari viens no retajiem kas meedz paraadiit pagriezienu taapat kaa to dara kravinieki, lai aizmugureejais dzen. Taa kaa cieniitie labaak paskatas pashi uz sevi.

216269. viesis 2.novembris 2006 16:07
0 0 Atbildēt

-> 216262. viesis

Sliktas redzmības apstākļos ārpus pilsētas tiešām braucu tuvāk viduslīnijai un man tiešām uzd*** tiem kas nesaprot ka pārprasta "pieklājība" braukt pa maliņu kur ātrums ir +/-90 km/h un pilni ceļi ar slikti redzamiem gājējiem, riteņbraucējiem traktoriem ir vienkārši stulbums.

216270. viesis 2.novembris 2006 16:08
0 0 Atbildēt

Un veel kas - es ljoti labi redzu kas manai mashiniai aiz muguras meedz darities un tas man ljooooti biezji nepatiik.

216271. viesis 2.novembris 2006 16:09
0 0 Atbildēt

Un tas bija domaats nevis ka es tam muljkjim centiishos visaadi trauceet utt., bet centiishos peec iespeejas aatrak vinju palaist garaam - man izdupseeta mashina nav vajadziiga.

216272. viesis 2.novembris 2006 16:11
0 0 Atbildēt

nevajag jau list galejiibaas, runa ir par indiviidiem, kas uz plata celja normaalos laika apstaakljos, dienaa dara visu, lai tik vinjus buutu gruutaak apdziit. Jaa protams, pasaurs cels, tums, lietus - tad ir citi apstaaklji. Runa ir par to, ka reizees, kad ir iespeejasm apdziishanu atvieglot, daudziem ir psihiskas probleemas to dariit, jo redz iedomaajas, ka ir sacikshu trases, kur aizmugureejam nedriikst ljaut taa vienkaarshi bez ciinjas paiet malaa. Vot par shaadiem te ir diskusija.

216274. viesis 2.novembris 2006 16:17
0 0 Atbildēt

vova >> gachoman

nebūt nebiju domājis iesaistīties šitajās stulbiskajās debatēs, bet nu tik precīzi uzrakstīji, ka nespāju nepaslavēt!

216275. viesis 2.novembris 2006 16:18
0 0 Atbildēt

Un veel L.Cien. Mazdist esmu atskatiijies skreejeejus un apdzineejus kas ar saviem 2 un vairaak litru superjauniem megarulziem nevar vien apdziit uz 80 km/h braucoshu busu. Ielien tam vaagjim aizmuguree ar taadu distanci ka busam bremzeejot pashi nezinaatu kur likties un tad kad jaapdzen ir chush - nevar vien iesaakt. Taada viena meerglja vietaa tur sen vareetu 3 vaagji garaam aiziet, bet redz kunksteet ka kaads nelaizj garaam ir vieglaak.

216276. viesis 2.novembris 2006 16:18
0 0 Atbildēt

Visiem gudrīšiem varu pateikt, ka līdotāju palaišana pabraucot uz pusjoslu, vai uz labo pusi, vai citādi ir pašu ētikas norma, jo ir likumi kas nosaka, ka JĀPALAIŽ ir operatīvais transporta līdzeklis un viss!! P.S. pati laižu visus, jo uzskatu, ka ja cilvēks grib zemu lidot, tad lai lido - nav mana darīšana kas notiks ar viņu pēc tam (noķers poliči vai kas)

216277. viesis 2.novembris 2006 16:19
0 0 Atbildēt

viesim 216252 par graavjiem, taapeec, ka lai nebuutu jaatpeerk privaataas zemes celju naakas iespiest starp robezjaam. Liidz ar ko var iziet tikai uz minimaalajiem nogazju kritumiem. Vispaar jau tur normaali buutu, ja buutu ieliktas barjeras!

216279. viesis 2.novembris 2006 16:26
0 0 Atbildēt

Kādreiz braucu no Rīgas uz Daugavpili un viens busiks brauca ļoti dīvaini - ātrums bija no 70 līdz 90, protams tas man apnika, jo ceļa stāvoklis un redzamība bija perfekti, gribēju apdzīt, sagaidīju momentu un sāku manevru, tad šis mērglis palielināja ātrumu līdz 130. Un tā mēs braucam - viņš 130 pa savu joslu - es 130 pa pretīmbraukšanas joslu, jo gribēju jau pabeigt manevru, tad ieraudzīju, ka man pretī brauc automobīlis, sapratu ka šis mērglis mani nelaidīs priekšā, redzēju, ka aimugurē neviena nav, tad sāku bremzēt, un ko jūs domājat, šis arī sāka bremzēt!! No 130 vajadzēja nolaisties uz 50 tikai tad izdevās iebraukt atpakaļ sava joslā!! Un sakiet vai tas ir normāli? Situācija bija ļoti bīstama, bet tādi braucēji jau ne vienu reizi sastapās, gribās novelēt tādiem stūrgalvīgiem, lai kādreiz tāda situācija gadītos ar jums, tad varbūt sapratīsiet ka ir JĀCIENA vitus uz ceļa!

216282. viesis 2.novembris 2006 16:38
0 0 Atbildēt

Ha mljin man ar viens taads paargudrelis ir traapiijies aiz Ierikjiem ar VW jauna bulkuvaagja( laikam Caddy ??? ) pasazhieru versiju. Padomaaju ka stulbs kas stulbs, ja brauc aatri tad brauc un nau ko churu raustiit, bet ja nevari pavilkties vai no CP baidies tad nav ko spreegaat nepiemeerotos briizjos. Buutu bijis pasham SAABs (vai jebkas cits ar normaali izturiigu bumperi) droshi vien nevareetu notureeties un buutu pamiiljojis vinja bumperi no aizmugures, lai jau taas biksinjas paslapinaas.

216291. viesis 2.novembris 2006 17:01
0 0 Atbildēt

Seit jau neiet runa par atseviskiem idotiem vai individiem kuriem vajag kaut kada veida likt sevi ieraudzit vai paradit savu vareno saprata dzirksti, bet par kopejo logiku. Par to ka tauta biezi pat neienak prata, ka izdarot kadu sikumu: 1) nesacakere pats sev dienu/ritu, 2) nesacakare citam, 3) rezultata visi ir laipnaki un att. savadaka.

Jo ne jau velti saka - ka sauc ta atsaucas.

Par siem piemeriem:

Kuzenjka [?] 02.11.2006 16:26

WALA [?] 02.11.2006 16:38

vinekarsi masinu piegriezt mala un uzsaut pa muti tad nakosreiz padomas pirms kartejo stulbibu izdaris. Ir lietas par kuram ir jasit un tam nav sakara ar kulturas trukuma...

neitralais

216296. viesis 2.novembris 2006 17:37
0 0 Atbildēt

KO JŪS LECATIES? Padomājiet par to marasmu, kas ir uz šiem ceļiem, tā pati atjaunotā Tallinas šoseja- tur nav variantu, ja noslīd nost no ceļa tur ir p...., tādi grāvji sarakti, kara laikā tādas tranšejas nez vai būvē. Aiz robežas- Igaunijā- normāla lēzena mala. Neticu, ka jums kaut reizi katram nav gadījies, ka mašīnu sanes- un uz šādām malām mēsli ir garantēti.

216300. viesis 2.novembris 2006 17:51
0 0 Atbildēt

Ko var cepties par to palaišanu vai nelaišanu! Protams, nav obligāti jālaiž, bet tas ir braucēja kultūras jautājums. Tāpat jau arī obligāti nav jāslauka dibens pēc lielo darīšanu nokārtošanas, taču tas neprasa pārāk lielu piepūli, un ir gan pašam labāka sajūta, gan apkārtējiem netraucē ar savu smaku, ja tas tiek izdarīts. :)

216304. viesis 2.novembris 2006 18:39
0 0 Atbildēt

Redzkur širīta pasakainie ceļi...

foto.inbox.lv/vmartini/Daza...11-06-0937.jpg

216312. viesis 2.novembris 2006 19:53
0 0 Atbildēt

->Kuzenjka

Katru dienu braucot, daudzi tādi redzēti. Šāda rīcība vien jau ir diagnoze: BRAUCU KĀ ĀZIS.

216318. viesis 2.novembris 2006 20:36
0 0 Atbildēt

sodien nevaji ierecu. velkas visadi sroti, kamer es ar savu subaru outback nevaji atvilku. jaunas ziemas riepas, 4WD - pilnigi simetriska pilnpiedzina un es jutos ka cela karalis, protams, CSN likuma ramjos. Bija loooti patikami braukt uz 90, kamer lielaka dala velkas uz 50-60. Taa vien gribejas pirkstus palaist veja heheeheee.

Subaru fans

216319. viesis 2.novembris 2006 21:01
0 0 Atbildēt

nevāji ierēcu par viesi 216318.

216325. viesis 2.novembris 2006 21:51
0 0 Atbildēt

216318. viesis: Iebāz tu to savu 4WD tur kur skan! :D :D :D Es ar savu FWD arī šodien braucu itin normāli, ja neņem vērā ka visādi pseidodžipi pinās pa kājām. :P

216326. viesis 2.novembris 2006 21:51
0 0 Atbildēt

*******s bobans.. no riita visi siikumi rajonaa bija beernu speeliites... vakara plikais ledus ierulleeja nemanjaa... 2 stundas no Skanstes liidz Deglava... piiiiiiiiii nah :)

ooPIS

216330. viesis 2.novembris 2006 22:03
0 0 Atbildēt

to 216318. viesis - nu redzēsim, redzēsim, kāds tavs subaru izskatīsies martā ;))) - cāļus skaita rudenī, autiņus - pavasarī.

216333. viesis 2.novembris 2006 22:27
0 0 Atbildēt

Bet kaads tam sakars ar tiem ka siesliideeja shodien graavii???

nu nesanaaca, es arii kaadreiz domaaju ka visu zinu visu protu.

figu.

atlika divas ziemas pee ckaartas nobliezt pa autinam lai saprastu kas ir kas.

e sjau protams negribu piesaukt shaizi, bet nu 90% no sheit esoshajiem "profiem", ka sluuk skrienot uz 120 speej savaakties, reaalaa avaarijas situaacijaa aizietu pa pieskari tieshi taa pat kaa es.

nu atslaabstiet, reizeem pat pro nesavaac savu auto ;]

216334. viesis 2.novembris 2006 22:33
0 0 Atbildēt

taadiem kas par daudz dirshaas uz celjiem vajag zobus retinaat un jo vairaak taa dariisim,jo mazaak buus taadu aazhu!!!

216335. viesis 2.novembris 2006 22:35
0 0 Atbildēt

:D :D ļautiņi ļautiņi, cik zinu posms iecava-ķekava ir slēgts, vismaz zīme - caurbraukt aizliegts, tātad pieļauju ka abi vaģilas brauca pa ceļu kuršs slēgts, tātad sekojoši saņēma ko pelnījuši....

216336. viesis 2.novembris 2006 22:45
0 0 Atbildēt

LAIKAM DUMJŠ, JA REDZOT DIVAS ĶERRAS GRĀVĪ RUNĀ PAR STIHIJU??? SKATIES, KA CITUS BILDĒJOT, PATS TUR NEATTOPIES... :D :D :D :D :D :D

216337. viesis 2.novembris 2006 22:49
0 0 Atbildēt

Vispaar jau ja taa njem tad shis variants kad kaads ir iesliideejis graavii nebuut nav slikts, vismaz ir pieticis praata izdariit pareizu izveeli, daudziem tam nepietiek laika, vai arii praata un tad ir letaals gadiijums.

216342. viesis 2.novembris 2006 23:05
0 0 Atbildēt

Viesim 216417

Varētu padomāt, ka Tavam slavenajam žigulim bij gan tāda masa gan jauda kā mūsdienu autiņiem (nerunājot par ātyrumu un intensitāti uz ceļiem)

216343. viesis 2.novembris 2006 23:11
0 0 Atbildēt

jeppal... aiz pau... tb aiz boleem celjiniekus.. visu dienu netapa maniits neviens kaisiitaajs... :E

normaali buutu ja nokaisiitu pa briidim(pa dienu tak bij zinaams ka snieg un snigs) to pashu dolbano saali i viss... blj.. nah koroch pider asi un maitas.. shito jautriibu paaris stundu garumaa laikam uz ilgu varees atcereeties :D

216348. viesis 3.novembris 2006 0:10
0 0 Atbildēt

Nav ne vainas . Šodien un vakar kad ar bij slidens braucu ar audi FWD ar vasaras R17 riepām un pamanījos pat apdzīt se pa priekšu braucošos parketņikus, bet rīt gam kāpšu iekš audi quattro un braukšu kā cilvēks. Visur un ar visu var aizbraukt, tikai jadomā līdz un biku jamāk braukt

216349. viesis 3.novembris 2006 0:16
0 0 Atbildēt

Viegli jau nav.

Man tikko bija tas prieks atbraukt ar kolēģes autiņu no Viļņas. Ar vasaras riepām... Laimīgi esmu mājās, bet sasprindzinājums nevajadzīgs. Liekam virsū ziemenes un uz priekšu :)

Pa ceļam redzēju vismaz 4 konkrēti sasistus auto. Bez priekšām :( Labi, ka tikai tehnika cieš...

Iekāpu vakarā savējā aparātā, kam ziemenes jau uzmontētas - SUPER :)

216350. viesis 3.novembris 2006 0:27
0 0 Atbildēt

mjaa es ar pa sho slideno laicinju slidinos , nospied bremzes bet nekas nenotiek, taa ir laba sajuta!!

ar visaam ziemeneem slid!!!

216351. viesis 3.novembris 2006 1:07
0 0 Atbildēt

Juris

iecavas celjsh jau ir valjaa!

un tas celjs nav domaats staaveeshanai, bet gan braukshanai!

216355. viesis 3.novembris 2006 10:07
0 0 Atbildēt

Vakar vel pie darba skatijos, ka tikai labi ja 1 no 10 mashinam ir ziemenes... Mja. Shoriit arii skatijos ejot uz darbu, ka vairums peedu sniegaa ir no vasareneem. Optimisti.

Ne, nu nesaku, kanevar braukt, var, bet diezvai tik labi un atri kaa ar normalam ziemeneem...

216376. viesis 3.novembris 2006 11:07
0 0 Atbildēt

mja pa rajona celjiem vakar ar plikaam vasareneem uz 100-110 gaaja labi. grante+sniegs+uudens. uhh

216389. viesis 3.novembris 2006 11:50
0 0 Atbildēt

Problēmas uz ceļiem taisa tie, kam nav bijis saprāta nomainīt vasaras riepas uz ziemas... un atsevišķi indivīdi, kas tiešām nejēdz braukt slidenos apstākļos. Un vēl par tām pusjoslām - jau no pagājušās vasaras ir atļauts īslaicīgi iebraukt tajās, lai palaistu ātrāk braucošus auto... BET pāliecinoties, ka tas ir drošs manevrs, netraucējot gājējiem vai ceļa malā novietotiem auto, un tas nav obligāts pasāukms, bet brīva griba, un zinot, ka tās apmales vai nu vispār tagad nav tīrītas vai var būt apledojušas - nevienam ārī neiesaku to darīt. Par tiem kas brauc, maximāli tuvu vidējai līnijai - tā ir saprātīga rīcība, ņemot vērā, ka ceļa malā bieži vien ir putra, kurā trāpot ar vienu riteni, var ieraut visu auto. Pluss tumšajā laikā tā var nodrošonātes pret neredzamajiem gājējiem. Un vēl - daudzi vasarā atgādina punktu, ka ir jāiekļaujas kopējā plūsmā un braukt uz 70km/h uz šosejas ir kretīniski, ja visi brauc uz 90km/h, tad tagad es gribētu atgādināt šo punktu visiem kurutajiem raideriem - ja jūsu auto vai braukšanas spējas ļauj pabraukt ātrāk par pārējiem, neviens nav atcēlis punktu, ka ir jāiekļaujas kopējā plūsmā... ja plūsma ir uz 70km/h, tad nav ko zīmēties, nevajag taisīt sūdus uz ceļa un vilkt garām 20 auto vienlaicīgi.

216390. viesis 3.novembris 2006 11:56
0 0 Atbildēt

Vispaar jau vis vienkaarshi - CSN jau var arii uzd=st, bet nu fizikas likumus neviens veel nav atceelis. :D

216400. viesis 3.novembris 2006 12:29
0 0 Atbildēt

Lūdzu palaidīsim garām ātrāk braucošos. Kādam tas sagādā briesmīgas problēmas? :? Ja redzi ka malā mašīna stāv tad nebrauc uz to pusjoslu, palaid garām ātrāk braucošo tad kad nav bīstami. Nevajag taisīt liekus sastrēgumus. Starp citu tas tikai pašiem vien pa labu nāks.

216417. viesis 3.novembris 2006 13:12
0 0 Atbildēt

Ok par gravjiem jauno celju malas!!! Tas ir jusu pashu ljautinji droshibai lai celsh butu taisnaks un un talak parredzams un jabrauc ir jau pa celju nevis pa gravjiem!!!

216426. viesis 3.novembris 2006 13:45
0 0 Atbildēt

Toč pilns ar lohiem:

www.lad.lv/LV/?i=112&t=1&f=5

.....

Maršrutā Ainaži – Rīga (no Tūjas pagrieziena) un Rīga – Bauska ir paredzēts izveidot (posmā no Rīgas apvedceļa līdz Lilastei jau ir izveidots) autoceļu ar 11,0 metru platu asfaltbetona segumu un divām braukšanas joslām.

Galvenais, kas jāatceras, braucot pa šādu ceļu ir, ka šis ir ceļš ar divām braukšanas joslām, katram braukšanas virzienam pa vienai joslai. Katras joslas platums ir 3,75 metri un braukšanas joslas mala ir apzīmēta ar 924. pārtraukto horizontālo garenapzīmējumu. Tai pat laikā šim ceļam ir 1,6 metri plata nostiprinātā nomale, kuru Jūs esat nosaucis par „pusjoslu”.

Ņemot vērā, ka uz nomales var atrasties stāvošas automašīnas, velosipēdisti un gājēji, tad atbilstoši Ceļu satiksmes noteikumu 124. punkta 2005. gada 21. jūnijā veiktajiem papildinājumiem ir noteikts, ka: „Netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, lai palaistu garām ar lielāku ātrumu braucošu transportlīdzekli, drīkst pārkārtoties un īslaicīgi braukt pa ceļa nomali, ja tā ir ar asfaltbetona segumu”.

Īpaši vēršam Jūsu uzmanību uz divām normām. Pirmkārt: uz nostiprināto nomali drīkst pārkārtoties, bet nav pienākums to darīt. Tātad, izvērtējot situāciju un pie pietiekamas redzamības un transporta kustības prognozējamības, drīkst pārkārtoties, lai palaistu garām kādu ātrāk braucošo. Otra lieta, uz kuru vēršam Jūsu uzmanību, ir, ka Jūs to drīkstat darīt netraucējot citus satiksmes dalībniekus. Turklāt saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem, ceļu satiksmes dalībnieks ir jebkura persona, kas atrodas uz ceļa vai tieši piedalās ceļu satiksmē.

Runājot par šāda plata seguma autoceļa priekšrocībām, jāsaka, ka šis ceļa tips nodrošina vienmērīgāku satiksmes plūsmu un pietiekami augstu drošību, salīdzinot ar parastu divjoslu autoceļu.

Par platā ceļa svarīgu priekšrocību ir uzskatāma vienmērīgāka satiksmes plūsma. Tā kā ir pieaugušas apdzīšanas iespējas un satiksmes intensitātes ietekme uz ātrumu ir ievērojami mazāka nekā uz tradicionāliem divjoslu ceļiem, tad platais ceļš veicina gan atsevišķu transportlīdzekļu, gan visas satiksmes plūsmas ātrumu, bet rindā braucošu automašīnu skaits un šādu rindu veidošanās biežums samazinās.

Saskaņā ar Somijā iegūtajiem pētījumu rezultātiem, uz platajiem ceļiem notiek mazāk ceļu satiksmes negadījumu nekā vidēji uz tradicionālā divjoslu ceļa. Tomēr jāatzīst, ka jaunais ceļa tips pilnībā nenovērš tieši divjoslu ceļiem raksturīgus frontālas sadursmes negadījumus. Bojā gājušo skaits ceļu satiksmes negadījumos uz platajiem ceļiem ir tādā pat līmenī kā uz divjoslu autoceļiem.

Par platā ceļa problēmu ir uzskatāms tas, ka šāds ceļš skaidri nenorāda uz nepārprotamu un viegli prognozējamu braukšanas uzvedību. Tāpēc, braucot pa plato ceļu, ir jāievēro mērens braukšanas stils un jāliek lietā atbildīgas braukšanas iemaņas. Šādu iemaņu ātrāku apguvi veicina šī ceļa tipa izmantošana garākos ceļu posmos. Ir konstatēts, ka ilgāku laiku lietotos platā ceļa posmos atbilstošs braukšanas stils tiek pieņemts.

.....

216427. viesis 3.novembris 2006 13:53
0 0 Atbildēt

Kas attiecas uz grāvjiem - ja tos nepareizi izmanto (jeb precīzāk - neizmanto), tad arī no tiem nav nekāda jēga.

Ārzemēs, pat Polijā, šosejas tīra jaudīgi tīrītāji, kas to sniegu vai nu sastumj grāvī, vai aizmet nafig prom. Un tajā grāvī sniegs pavasarī kūst, un sasūcas zemītē.

Kas notiek pie mums - sastumj sniegu kupenās ceļa malās. Parasti tas vai nu jau ir netīrs, vai ātri paliek netīrs. Tad, uzspīdot saulītei, melnais sniegs kūst. Strauji. Nevag pat gaisa t virs nulles. Un kur lai tas ūdens paliek - protams, ka uz braucamās daļas. Sekas:

1. netīras mašīnas, jo katra saulaina diena saistās ar slapju šoseju, un katra slapja šoseja - ar pilnu seju sālsūdens no priekšā braucošā;

2. sabojāta ceļa, jo pa nakti saules nav, un mīnusos visa tā zapte sasalst, bojājot segumu, kas ne visur ir ideāls (plaisas utt);

3. satiksmes drošības pazemināšanās, jo (skat 2.punktu)

Turpretim citur (ārzemēs) ar saules parādīšanos ceļi ir sausi un gludi.

216467. viesis 3.novembris 2006 22:15
0 0 Atbildēt

Lv noteikumi ir smiekligi..........Ziemas riepam jabut no 1.Decembra....taka mes dzivotu dienvidos:((, bet reali vaidzetu no 1.Oktobra:))

216486. viesis 5.novembris 2006 10:19
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu. Nu vismaz no 1. novembra :)

216536. viesis 6.novembris 2006 9:45
0 0 Atbildēt

KO njemaas par taam vasareneem, iznaaca kaa reiz 6dien iemeegjinaa vasarenes kaa iet pa kalniem ar sameera sabliiveetu sniegu ( pie kam bija sameera lisas prieksheejas) - OK no vietas ar taam konkreetajaam riepaam apstaajoties puskalnaa uz augshu protams netikt, bet ja neapstaajas briivi kaada 50 metriiga paceeluma ar 10 % sliipumu uzbraukt var. Ja labas - jaunas vasarenes tad vispaar nekaadu probzu. Bremzeet gan deelj ABS ir diezgan nereaali, jo no kalna lejaa sajuuta bija ka aatrums nesamazinaas, tikai paliek apmeeram taads pat. Un Riigaa shaja sakara vispaar neredzu probzas, daudzi ar ziemeneem probleemas taisa veel vairaak. Sorry, bet nu shis kas te bija nemaz nav uzskataams par sniegu, tik tas ka tas bija pirmais sniegs kas vienmeer ir radijis un arii radis probleemas neatkariigi no taa kaadas ir riepas.

216773. viesis 7.novembris 2006 10:00
0 0 Atbildēt

>WALA

Pats pateici, ka no vietas kalnā ar vasarenēm netikt - pilsētā nevar ieskrieties un pārbraukt vienā rāvienā pāri tiltam tā iemesla dēļ, ka tādā gadījmā visiem pārējiem tavā priekšā būtu jāpašķiras... un nobremzēt pēc tam ne tik nevar. Un nevar salīdzināt sablīvētu sniegu ar ledu un ūdeni, kas bija izveidojies cetrudien gandrīz uz visiem Rīgas tiltiem. Pie tam ne jau visi ir tik meistarīgi braucēji ar tām vasaras riepām... daudzi bij redzami, kas zin tikai gāzi grīdā un bremzi grīdā...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti