VW Golf R32 - līdz 100km/h 6,4 sekundēs 28

 
28.maijs 2002 8:39

Madrides auto salonā Volkswagen parādīja savu Golf R32. Pārdošanā tas parādīsies šā gada rudenī kā 3 durvju hečbeks. Zem motora pārsega tam slēpjas 3,2 litru V6 dzinējs...

Dzinēja jauda ir 240 zs, ar tādu pašu VW aprīko ari Phaethon automašīnas. Pēc Volkswagen pārstāvju apgalvojumiem, Golf R32 līdz 100 km/h spēj ieskrieties nieka 6,4 sekundēs. Maksimālais ātrums arī iespaidīgs - 230 km/h. R32 ir aprīkots ar 6-pārnesumu ātrumkārbu. Bez tam auto būs aprīkots ar pilnpiedziņas sistēmu 4Motion, tas atšķirsies ar 18" vieglmetāla diskiem, palielinātu priekšējo "resti", modificētiem sliekšņiem un dubultu izplūdes cauruli... Vēl mašīna noteikti būs ar visu četru riteņu ventilējamām disku bremzēm, alumīnija pedāļiem un alumīnija ātrumpārslēdzēja "kloķis". iAuto // car keys
 
Visi komentāri
 
24657. viesis 28.maijs 2002 9:24
0 0 Atbildēt

O-o-o-o! Gribu tādu!

24659. viesis 28.maijs 2002 9:27
0 0 Atbildēt

Sviests kautkaads. Pameegjini ar visaadu suuda elektroniku piebaaztu plastmaskasti uzdziit 6 sec liidz simtam.... Saliidzinaajumam var ieseesties g2 gti ar forseetu dzineeju un tad redzees kas un kaa.

24663. viesis 28.maijs 2002 9:32
0 0 Atbildēt

hehe, un maksimaalais aatrums ar liekas "ljoti iespaidiigs" :))

24666. viesis 28.maijs 2002 9:37
0 0 Atbildēt

un kur tad tu deels taa uz 230 brauksi? kas tev Formulu 1 piedaavaad losi???

24671. viesis 28.maijs 2002 9:50
0 0 Atbildēt

Viss jau jauki, bet 1) driiz jau iznaaks Golf V paaudze; 2) cena it kaa buushot virs usd 30000. Nu un tad rodas jautaajums kam par taadu naudu pirkt shaadu moraali novecojushu, relatiivi paleenu kasti? Var jau dabuut arii Evo VII vai WRX Sti, kuri ir krietni dinamiskaaki. V-max jau tieshaam nav noziimes. Cilveekam jaabuut absoluuti bezatbildiigam lai meegjinaatu visot virs 200km/h pa Latvijas skjiibajiem,bedrainajiem utt celjiem

24679. viesis 28.maijs 2002 10:15
0 0 Atbildēt

To: viesis 2002-05-28 09:37:13

Pirmkaart aaziit nelamaajies. Otrkaart tev laikam nav elementaaras sajeegas kamdeelj tiek sniegta informaacija par auto maksimaalo aatrumu. Treshkaart tu pats esi losis:))

24691. viesis 28.maijs 2002 10:51
0 0 Atbildēt

nu un? kam tev vairaak par 230? kur tu liksies ar tiem 340??

24699. viesis 28.maijs 2002 11:05
0 0 Atbildēt

Hehe 3,2 un tikai 6,4 sek man šķiet ka citi ar 3,2 spējīgi uz ko vairāk

24711. viesis 28.maijs 2002 11:57
0 0 Atbildēt

Nu redz Impreza ar 2.0t motoru ar 211ZS rāda tādu pašu maksimālo ātrumu, toties 0-100 ir pat jestrāka! Tad vai ir vērts pirkt smirdīgu Golf ar 3.2, kas noteikti pat ir dārgāks par pieminēto Impreza?

24734. viesis 28.maijs 2002 12:50
0 0 Atbildēt

tad peerc savu imprezu un aizrijies.. kad tev kaukas viņai nobruks.. piemineesi manus vaardus.. Golfs taadaa ziņā ir daudz izdeviigaaks un starp citu... arii smukāx

24738. viesis 28.maijs 2002 12:58
0 0 Atbildēt

Es varbuut neko nesaprotu, bet mans vecais II Golfeens, parastais GTI, bez 16 ventiljiem gaaja uz 215 km/h... un tikai ar 117 zirgiem...

Auzins

24741. viesis 28.maijs 2002 12:59
0 0 Atbildēt

O golpisti savu atvikli aizstāv :))) HAHAHA.

24751. viesis 28.maijs 2002 13:15
0 0 Atbildēt

to viesis 12:50:35 : taadam 4-tajam golfam detaljas nemaz nav leetaakas kaa imprezai, nejauc exkluziivu 4to golfu ar parastu otro .

24755. viesis 28.maijs 2002 13:21
0 0 Atbildēt

Nevaru saliidzinaat Golfa IV detalju cenas ar citu mashiinu cenaam. Braucu ar Golfu IV jau ilgi un par rezereves detalju cenaam nav bijis biezhi jaainterseejas. Ljoti izturiigs auto. Un gaumiigs arii ljoti. Dizains ir atturiigi excelents un sharmants. Esmu braucis ar daudz un dazhaadaam mashiinaam. Golfaa ir juutama dveesele. Nedomaaju, ka Golf V spees paarspeet Golf IV dizainu. Vieniigaa priekshrociiba - jaunaax modelis. Patiesiibaa piekriitu 100 % - Golfs ir stils. To pashu par savaam mashiinaam saka BMW, Audi un ZAZ fani. Respekteeju vinju izveeli taapat kaa vinji maneejo.

P.S. Golfam IV ir ljoti labi paardomaat audio akustika un priekshaa ir ljoti daudz vietas. Apdares materiaali ir absoluuti vaacu kvaliaatee.

24757. viesis 28.maijs 2002 13:23
0 0 Atbildēt

Eeee Ubju es piemeeram neko neiaizstaavu, jo tas golfs man bija pirms 2 gadiem... Tagad citi aparaati modee... :))

Auzins

24768. viesis 28.maijs 2002 13:35
0 0 Atbildēt

Nu bišku spridzeklis, tas arī viss!!

VEDRO Z BOLTAMI!!!!!!! HE

24779. viesis 28.maijs 2002 13:57
0 0 Atbildēt

Var jau buut, ka Golfam ir labi materiaali salonaa un citas labas lietas ir liimenii, savai klasei. Bet imidz paliek vecais, machos vinsh nebrauks un pec skata buus taads pats kaa usd 6000 veerts Golf IV, 1,4i, 98.g. Un tava draudzene varbuut pat neticees un neatskjirs, ka Tu par savu 3,2L esi izgaazis 5x vairaak naudas nekaa kaiminjsh kursh tiko iepircis 4g vecu 1.4L Golf IV.

24867. viesis 28.maijs 2002 16:42
0 0 Atbildēt

to viesis 13:21:08 : jaa bet 1.4 golfa detaljas nemaksaa vienaadi ar 3.2 golfa detaljaam, es runaaju par ritoshajaam un motora detaljaam.

24947. viesis 28.maijs 2002 22:01
0 0 Atbildēt

Chau arii! Ja kaadam ir info par VW tusiem, klubiem, maajas lapaam, vai ko liidziigu Latvijaa un tuvaakajaa apkaartnee, mosh dodiet zinju!!!!

NoFear

24993. viesis 29.maijs 2002 11:08
0 0 Atbildēt

to: viesiem

Tādam smalkam Golf 3.2 tās detaļas maksās tik, ka gribēsies uzreiz no viņa vaļā tikt! Un starp citu Golf, kā arī VW pārējie vispār nav mašīnas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25000. viesis 29.maijs 2002 11:50
0 0 Atbildēt

VW un Golfs ir kaut kas vairaak nekaa vienkaarshi mashiina. Fakts neapstriidams - lietotiem Golf un paareejiem VW cenas ar gadiem kriitas visleenaak saliidzinot ar citaam. Golf un paareejos VW vairumaa izveelas cilveeki, kuriem ikdienaa ir vajadziigs uzticams un droshs auto. Tie ir auto zinaataajiem, nevis tiem kuriem patiik izraadiities. Ar VW brauc tie, kuriem nav probleemas ar pashonoveerteejumu. Protams, ka VW nebuus nekaada piemeerotaa mashiina tiem, kuri nespeej ne ar ko citu palieliities draudzenes aciis, kaa tikai ar lepnu auto. Iisti vechi mashiinas izveelas droshai un uzticamai braukshanai, sievieshu acii izceljoties un pieraadot sevi citaas jomaas.

25018. viesis 29.maijs 2002 12:46
0 0 Atbildēt

Interesanti, kaadaas piemeeram jomaas pieraada sevi iistie vechi ar Golfiem ?

25051. viesis 29.maijs 2002 14:28
0 0 Atbildēt

Droshi un uzticami jau var braukt arii ar 1,4 Golfu. Bet shis te 3,2 jau it kaa domaats lekt augstaak. Cilveeki, kas peerk sporta auto, peerk lai aatri brauktu un/vai izraadiitos. Ta nu luuk tas 3,2 ar savu uzpuusto cenu nav ne izcili aatrs , ne iespaidiiga izskata.

Golfa imidzh joprojaam - ljoti, ljoti labs mietpilsonju & pensionaaru auto, varbuut pat labaakais klasee, bet ne vairaak. Un ko gan grib mainiit shis gaileens?

25089. viesis 29.maijs 2002 16:34
0 0 Atbildēt

Nu tad taa. Pats braucu ar IV Golfu pusotru gadu un tagad man ir pilniigi skaidrs, ka ne tikai kaads cits Golfs man vairaak nebuus, bet pat VW ne.

Ja te viens no viesiem muld, ka tas (meesls Golfs) neluust, tad tas ir iespeejams tikai tad, ja ar to nebrauc. Jaapiekriit, ja gadaa nobrauc 5-10 tūkst., tad jaaremontee droshi vien arii nav, bet ja vairaak...

Uz 80tūkst dabuuju nomainiit uudenssuukni (ap 80 Ls), nemaz nerunaajot par visaam ritoshajaam gumijaam un veel visaadaam *******njaam. Iisaak sakot zinu tikai vienu cilveeku, kas ar sho modeli ir apmierinaats, un tas pats gadaa vairaak par 10tuukst nenobrauc.

Izmantojot gadiijumu, gribu veerst Juusu uzmaniibu uz Siguldas Iiles "autoservisa" atklaati pretiigi riebiigo attieksmi un nekvalificeeto, zemas kvalitaates darbu un darbinieku neprofesionaalismu, vai pat analfabeetismu. Taa kaa, ja Juusu VW vai meeslam Golfam kaarteejo reizi gadaas probleemas, tad lai nepaliktu pashiem veel suudiigaak negriezieties tajaa idiotu kantorii. Bet vislabaak neiegaadaajieties miskastes ar VW abreviatuuru.

...esmu runaajis...

25104. viesis 29.maijs 2002 17:00
0 0 Atbildēt

Visiem gadaas traapiit uz suudiigaam mashiinaam. Es ari Golf IV nobraucu vairaak kaa 150 tkst km pa visaadiem iedomaajamiem un neiedomaajamiem celjiem. Vieniigaa kjibele bija aizmugureejais logu tiiriitaajs. Bet to aatri un bez probleemaam apmainiija. Protams nevaru iipashi slaveet VW servisu Latvijaa un cenas tam. Bet taa ir slimiiba daudziem servisiem un mechaanikjiem. Nevajag slimot ar komplexiem - izsaukt servisa priekshnieku un pateikt visu ko par vinjiem domaa. Citaadi nekas nemainiisies.

Veel viena probleema visiem Golf IV - apaksheejaas motora pannas, manupraat, ir no papiira. Nopliist peec pirmajiem 3 km. Protams peec tam ir iespeejams VW centraa nopirkt jaunu un stiprinaatu. Tas priex maxaa .... 50 Ls. Kad lamaajos, tad vinji mieriigi atbildeeja - VW nenes atbildiibu par suudiigajiem Latvijas celjiem. Kaada suuda peec tad vinji vispaar tirgo savas labaas mashiinas valstii, kur tik suudiigi celji?

Tas taa - bet kopumaa Golf IV ir labais.

25105. viesis 29.maijs 2002 17:03
0 0 Atbildēt

Ar GOLF IV 3,2 es buushu pirmais pensionaars ciemataa un visas skaistaas pensionaares buus maneejaas. Ari manaa Tiinuuzhu ciemata krustojumaa vareeshu aizvilkt visiem priekshaa. Un, protams, visvairaak vistas nobraukt!!!!!

25176. viesis 30.maijs 2002 8:53
0 0 Atbildēt

Sbinks .

Nu ko jūs golfisti terejaties

25455. viesis 31.maijs 2002 9:01
0 0 Atbildēt

IV itkā ir labs, bet arī man nācās chakarēties, kad manam tdi pie 45 000 nobira kaut kāds zobrats degvielas sūknī (no plastmasas) un tikai pēc 1 nedēļas kasīšanās to nomainīja par garantiju, uzburbulēja salona apšuvums, pie 75 000 sāka *******ies kompjūters (autiņš vienkārši ikpareizei noslāpst) Iistenībā šausmīgi nodirst negribu, bet otru tādu nepirkšu.

P.S. garantijas serviss arī bija miskaste, ļoti nepatīkamas atmiņas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti