Vidējais degvielas patēriņš - 5,3 litri uz 100 km, CO2 līmenis – 140 g/km, un mēs nerunājam par kādu mazjaudīgu mazlitrāžas automobili, bet gan par jauno „Honda Civic 5D” ar 2,2 litru dīzeļdzinēju.
Šis ir jaunākais automobilis astotās paaudzes „Honda Civic” saimē, kas kļuvis pieejams Latvijas autobraucējiem.
Tā kā šis dzinējs oriģināli radīts „Accord” modelim, inženieriem bija jāveic nozīmīgas modifikācijas, lai adaptētu to salīdzinoši mazākajam „Honda Civic”. Kombinējot „Honda logic” un „Honda magic” – „Honda” tehnoloģijas, progresīvu dizainu un plašu alumīnija pielietojumu konstrukcijā, tika radīts dīzeļdzinējs ar 140 ZS jaudu pie 4000 apgriezieniem un maksimālo griezes momentu 340 Nm jau pie 2000 apgriezieniem. Tas ir šķērsvirzienā izvietots četrcilindru DOHC agregāts, ar četriem vārstiem uz cilindru, balansiera vārpstām, otrās paaudzes common rail degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu un turbīnu ar variējamu gaisa caurplūdi un starpdzesētāju.
Lai uzzinātu „Honda Civic 5D 2,2 i-CTDi” raksturojumus vai pieteiktu testa braucienu, apmeklējiet „Honda Civic” veltīto sadaļu mūsu mājas lapā.
www.bensons.lv
Well... reklāmrakstiņš... ;-( Tomēr auto tiešām foršs - vadāmība un dinamika vienkārši neticama! Griezes moments manuprāt lielākais no pieejamiem šāda tilpuma dīzeļiem, kas dod kolosālu elastību, utt.
Mīnusi - salona atpakaļskata spogulis varētu arī nebūt, jo redzēt caur to nevar ne-mārutka. Un nenoliedzami - CENA! Bļāviens, gan paša auto cena, gan prognozēto apkopju cenas ir ... ļoti lielas...
Fakts - operatīvā līdzinga gadījumā autosalons uzskata ka 5gadīgam auto ar noskrējienu ap 200tk atlikusī vērtība ir... 10% ;-) Vai tas nozīmē, ka paši apzinās kāds sū#$% būt šis auto pēc 200tk noskrējiena...? Vai arī taisās to TIK LABI apkalpot, ka piecgadīgam auto vairs nebūs nekādas vērtības... ;-) ;-) ;-)