Viens no pasaules vadošajiem litra superbaikiem kļūst vēl komfortablāks, vēl ātrāks un pirmo reizi pasaulē – ar regulējamu motora vadību.

Kas tas ir ?
Suzuki vadošais superbaiks ir ticis vispārīgi uzlabots, kļuvis lietotājam vēl draudzīgāks un tam ir piešķirtas dažas ļoti iekārojamas sacīkšu tehnoloģiju nianses.

Regulējama motora vadība ?
Motori ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu tiek vadīti ar Elektroniskās kontroles mezglu (ECU). To var izteikt kā ļoti daudz datu, iekļaujot gaisa temperatūru, droseles pozīciju un pārprogrammētu degvielas karti, kura attiecīgi saskaņo gaisa/degvielas proporcijas.
Sacīkšu motocikliem ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu ir vairākas kartes un pārslēdzoties starp viņām, tas ļauj braucējam efektīgāk pielāgot motociklu mainīgiem apstākļiem : ātri dilstošām riepām, pēkšņi uznākušam negaisam vai lai ātri nozustu no konkurenta.
Pārslēgs stūres labajā pusē ļauj Tavai rokai brīvi izvēlēties starp trim motora vadības kartēm. Viena nodrošina pilnvērtīgu jaudas izmantošanu ( 186 zs), otra piedāvā mazāk jaudas, aptuveni 156 zs, bet lielāku griezes momentu. Turklāt, ECU spēj uzķer braucēja domu gājienu un braukšanas stilu, kas nozīmē, atgriežot pilnu gāzes rokturi šajā otrajā režīmā, karte automātiski atgriezīsies jaudīgajā režīmā. Trešā karte nodrošina 120 zs jaudu motoram, kas paredzēta braukšanai slapjā laikā, pilsētas braukšanai, iesācējiem vai bailīgajiem.

Kas vēl jauns ?
Kamēr motora pamatuzbūve palikusi nemainīta, jaunajam GSX-R 1000 motoram ir jaunas, lielākas un ražīgākas sprauslas, divas uz katru cilindru, ar 12 maziem caurumiem katra. Motoram ir vertikāli novietoti vārsti un agresīvāks sadales vārpstas profils. Lielāki caurumi motora bloka apakšējā daļā palielina produktivitāti, kamēr uzlabotā izplūdes sistēma regulē izmešu daudzumu.
No jauna veidotais aizmugurējais amortizācijas izvietojums atstāj vietu vēl vienam trokšņu slāpētājam, kas novietots aiz pārnesumu kārbas.
Vēl šis tas interesants
Kamēr pārslēgs pie labās rokas rada brīnumus, šim motociklam ir vēl dažas interesantas lietas. Jaunajam 3-pozīciju pēdu atbalstam ir 14 mm regulēšanas diapazons. Jaunā Suzuki elektroniskais demferis atrodas priekšā, kas palielina demfera darbību motociklam braucot ātrāk.
Uzlaboto, vieglāko aizmugurējo dakšu savienot ar rāmi palīdz kaltu klaņu sistēma, tāpat kā Moto GP sacīkšu motocikliem. Rezultāts ir kompakts un paredzēts, lai uzlabotu motocikla stabilitāti.
Vairāk komforta !
Pieprasījums pēc labākas aerodinamikas un ergonomikas ir pacēlis plastmasas karkasu par 10 mm augstāk, sēdvieta ir kļuvusi šaurāka un braucējam ir iespējams vairāk piegulties motociklam, kas ir būtiski pie liela ātruma. Jaunā priekšējā lampa piešķir motociklam jaunu, izsmalcinātu izskatu.

Tehniskā analīze
GSX-R motoram, kas pats par sevi jau ir meistardarbs, ir lielākas ieplūdes un izplūdes lūkas, ražīgāka degvielas iesmidzināšanas sistēma un hidrauliskais sajūgs.
Motors ir aprīkots ar ECU ( elektroniskajām smadzenēm) kas kontrolē degvielas plūsmu droseles sistēmā un degvielas padevē, regulē aizdedzi un izpūtēja izplūdes vārstu darbību.
ECU normāli strādā ar vienu karti – programmu, kas regulē elektronisko vadību, nosakot griezes momentu, uz ko attiecīgi reaģē motors. Ar trīs kartēm, kas tiek mainītas ar slēdzi, ECU var mainīt motora raksturu, lai pielāgotos braukšanas apstākļiem, piemēram, lai slāpētu motora jaudu braukšanai slapjā laikā.
Motors : 999 cm3, 4 cilindri, 16 vārsti
Jauda : 186 zs
Sausais svars: 172 kg
Max. Ātrums: 299 km/h
Krāsas : zils/balts
sudrabs/sarkans
sarkans/melns
melns
Taa neko iesaaceeju rezjiims ar 120zs :D