Jaunais Suzuki GSX-R 1000 (2007) 6

 
21.novembris 2006 0:19

Viens no pasaules vadošajiem litra superbaikiem kļūst vēl komfortablāks, vēl ātrāks un pirmo reizi pasaulē – ar regulējamu motora vadību.



Kas tas ir ?


Suzuki vadošais superbaiks ir ticis vispārīgi uzlabots, kļuvis lietotājam vēl draudzīgāks un tam ir piešķirtas dažas ļoti iekārojamas sacīkšu tehnoloģiju nianses.



Regulējama motora vadība ?

Motori ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu tiek vadīti ar Elektroniskās kontroles mezglu (ECU). To var izteikt kā ļoti daudz datu, iekļaujot gaisa temperatūru, droseles pozīciju un pārprogrammētu degvielas karti, kura attiecīgi saskaņo gaisa/degvielas proporcijas.
Sacīkšu motocikliem ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu ir vairākas kartes un pārslēdzoties starp viņām, tas ļauj braucējam efektīgāk pielāgot motociklu mainīgiem apstākļiem : ātri dilstošām riepām, pēkšņi uznākušam negaisam vai lai ātri nozustu no konkurenta.
Pārslēgs stūres labajā pusē ļauj Tavai rokai brīvi izvēlēties starp trim motora vadības kartēm. Viena nodrošina pilnvērtīgu jaudas izmantošanu ( 186 zs), otra piedāvā mazāk jaudas, aptuveni 156 zs, bet lielāku griezes momentu. Turklāt, ECU spēj uzķer braucēja domu gājienu un braukšanas stilu, kas nozīmē, atgriežot pilnu gāzes rokturi šajā otrajā režīmā, karte automātiski atgriezīsies jaudīgajā režīmā. Trešā karte nodrošina 120 zs jaudu motoram, kas paredzēta braukšanai slapjā laikā, pilsētas braukšanai, iesācējiem vai bailīgajiem.



Kas vēl jauns ?

Kamēr motora pamatuzbūve palikusi nemainīta, jaunajam GSX-R 1000 motoram ir jaunas, lielākas un ražīgākas sprauslas, divas uz katru cilindru, ar 12 maziem caurumiem katra. Motoram ir vertikāli novietoti vārsti un agresīvāks sadales vārpstas profils. Lielāki caurumi motora bloka apakšējā daļā palielina produktivitāti, kamēr uzlabotā izplūdes sistēma regulē izmešu daudzumu.
No jauna veidotais aizmugurējais amortizācijas izvietojums atstāj vietu vēl vienam trokšņu slāpētājam, kas novietots aiz pārnesumu kārbas.

Vēl šis tas interesants

Kamēr pārslēgs pie labās rokas rada brīnumus, šim motociklam ir vēl dažas interesantas lietas. Jaunajam 3-pozīciju pēdu atbalstam ir 14 mm regulēšanas diapazons. Jaunā Suzuki elektroniskais demferis atrodas priekšā, kas palielina demfera darbību motociklam braucot ātrāk.
Uzlaboto, vieglāko aizmugurējo dakšu savienot ar rāmi palīdz kaltu klaņu sistēma, tāpat kā Moto GP sacīkšu motocikliem. Rezultāts ir kompakts un paredzēts, lai uzlabotu motocikla stabilitāti.

Vairāk komforta !

Pieprasījums pēc labākas aerodinamikas un ergonomikas ir pacēlis plastmasas karkasu par 10 mm augstāk, sēdvieta ir kļuvusi šaurāka un braucējam ir iespējams vairāk piegulties motociklam, kas ir būtiski pie liela ātruma. Jaunā priekšējā lampa piešķir motociklam jaunu, izsmalcinātu izskatu.



Tehniskā analīze


GSX-R motoram, kas pats par sevi jau ir meistardarbs, ir lielākas ieplūdes un izplūdes lūkas, ražīgāka degvielas iesmidzināšanas sistēma un hidrauliskais sajūgs.
Motors ir aprīkots ar ECU ( elektroniskajām smadzenēm) kas kontrolē degvielas plūsmu droseles sistēmā un degvielas padevē, regulē aizdedzi un izpūtēja izplūdes vārstu darbību.
ECU normāli strādā ar vienu karti – programmu, kas regulē elektronisko vadību, nosakot griezes momentu, uz ko attiecīgi reaģē motors. Ar trīs kartēm, kas tiek mainītas ar slēdzi, ECU var mainīt motora raksturu, lai pielāgotos braukšanas apstākļiem, piemēram, lai slāpētu motora jaudu braukšanai slapjā laikā.

Motors :        999 cm3, 4 cilindri, 16 vārsti
Jauda :        186 zs
Sausais svars:     172 kg
Max. Ātrums:     299 km/h
Krāsas :         zils/balts
            sudrabs/sarkans
            sarkans/melns
            melns
 
Visi komentāri
 
218543. viesis 21.novembris 2006 14:25
0 0 Atbildēt

Taa neko iesaaceeju rezjiims ar 120zs :D

218576. viesis 21.novembris 2006 15:23
0 0 Atbildēt

Galvenais, lai neviens no čomiem neredz, ka tev uz moča ieslēgts "iesācēja režīms". Ja tas izgaismojas uz paneļa, tad tūlīt būs nepieciešams tuning kit's, lai "iesācēja režīma" vietā tiktu uzrādīts "hard ass" režīms.

218637. viesis 21.novembris 2006 17:39
0 0 Atbildēt

vispār tīri labs, ķipa nopērc un sāc ar 120zs un tad lēnām uz augšu. tādu varētu a/m arī izdomāt, ekonomiskais režīms un sportiskais utt.

219023. viesis 23.novembris 2006 21:18
0 0 Atbildēt

bmw m6 ir 400zs un 507zs variants,vienkaarshi nospiezhot pogu, identiska ideja :)

219027. viesis 23.novembris 2006 21:29
0 0 Atbildēt

Ka var salidzinat vienu no niknakajiem divritenjiem ar ma$inu-tie 120zs priek$ kirbja liksies 1000 tapat?????! Starpcitu netikai M6 modeli ta var darit,to pogu vislabak ir amputet,izbaudot visus 507lopus,nevis kemoties(saudzet degvielu utt-who cares 4f**k sake,ja var vienu atljauties nopirkt)!!!!:):)

219216. viesis 28.novembris 2006 16:02
0 0 Atbildēt

Labi buutu ar taadu izlaist kaadu liikumu.....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti