Izskatās, ka kompānija Toyota ir noskaņojusies izmest no C-segmenta visus pārējos konkurentus. Jau ilgāku laiku klīda baumas, ka jaunais modelis Auris būšot Corolla turpinājums un tas novērsa uzmanību no tā, ka tapusi Corolla desmitā paaudze.

Jaunums ideāli ierakstās Toyota "ģimenes" koncepcijā un uzreiz redzama radniecība ar Camry, Avensis un Yaris. Pie tam, nesot dzimtas "zīmogu", tomēr Corolla ir kaut kas individuāls. Auto kļuvis par 130 mm garāks, kaut arī riteņu bāze palikusi iepriekšējā. Der atzīmēt, ka pēc kārtējās reinkarnācijas auto ir jūtami "uzbarojies" - tas ir 50 mm platāks par 9.paaudzes Corolla. Priekšējās gaismas, radiatora reste un daļēji arī bamperis atgādina Camry, bet aizmugurējās lampas tomēr ir individuālas.

Jau standarta komplektācijā mašīna būs aprīkota ar lielāku drošības sistēmu klāstu, sākot ar ABS un beidzot ar VSC. Atkarībā no komplektācijas auto var tikt aprīkots ar līdz pat 9 drošības spilveniem.

Desmitās paaudzes salona apdare un iekārtojums mērķēts uz gados jauniem pircējiem. Galvenā salona interjera ideja - izskatīties par klasi augstāk. Ne velti 10.paaudzes Corolla sauklis ir "Auto par klasi augstāks."
Jaunajai Corolla paredzēti četri dažādi dzinēji: divi benzīna un divi dīzeļi - 2,0D-4D (126Zs) un vecais 1,4D-4D. Īpaši der pievērst uzmanību pilnīgi jaunam dzinējam 1,6 VVT-i, par kuru ražotājs stāsta, ka tas esot ļoti ekonomisks, bet tajā pašā laikā dinamisks agregāts - jauda 124 Zs. Otrs benzīnnieks ir 1,4 litru motors - pazīstams jau no iepriekšējās paaudzes Corolla.
Spēku no dzinēja uz riteņiem varēs pārnest daudzos veidos - 5-pakāpju manuālā kārba, 6-pakāpju kārba, kas paredzēta niknajam dīzelim un visbeidzot arī automātiskā transmisija.

Izskatās, ka Toyota nolēmuši sadalīt savu veiksmīgo modeli divās daļās: sedans Corolla un hečbeks Auris. Nu ko, ja viena veca zirga vietā parādās divi jauni - tas ir tikai labi. Atliek vien piebilst, ka jaunās Toyota Corolla tirdzniecība sāksies 2007. gada februārī un ražota tā tiks Japānā.
Izskatās mazliet labāk par iepriekšējās paaudzes "korollām". Neredzot izmēru proporciju, tiešām rodas iespaids, ka auto ir "klasi augstāks".