Maserati Quattroporte Automatic - vēl komfortablāks 30

 
8.decembris 2006 0:04

Maserati, vēl vairāk dažādojot savu piedāvājumu, līdztekus esošajam Quattroporte gatavojas laist tirgū jauno «Quattroporte Automatica», aprīkotu ar «DuoSelect» pārnesumkārbu.

Automātiskā ātrumkārba komfortam un ekonomiskumam

-    jauna automātiskā ātrumkārba
-    pamatīgi uzlabots motors
-    lielāks griezes moments
-    mazāks degvielas patēriņš
Maserati Quattroporte modifikāciju skaits divkāršojies līdz ar līnijas Quattroporte Automatic ieviešanu. Ja līdz šim sportiskajam un komfortablajam četrdurvju sedanam bija trīs modifikācijas, tad kopš 2007. gada janvāra to skaits pieaudzis līdz sešām. Jau zināmās Quattroporte, Quattroporte Executive GT un Quattroporte Sport GT tagad papildina Quattroporte Automatic, Quattroporte Executive GT Automatic un Quattroporte Sport GT Automatic – būtībā tas ir jauns modelis Maserati Quattroporte Automatic trīs dažādās versijās.



Pārmaiņu pamatā ir jauna transmisija. Tagad līdztekus pusautomātiskajai sešpakāpju Maserati DuoSelect ātrumkārbai ar elektrohidraulisko pārslēgšanas mehānismu kā alternatīva ieviesta klasiskā automātiskā pārnesumu kārba ar hidrotransformatoru. Tā paredzēta ne tik sportiski noskaņotiem braucējiem un ļauj padarīt auto vadīšanas procesu vieglāku un komfortablāku, bet automobiļa gaitu – līganāku. Līdz ar to palielinās auto pircēju mērķa grupa, kas tagad var vieglāk izvēlēties savām prasībām atbilstīgu modifikāciju.

Jauno sešpakāpju automātisko ātrumkārbu izstrādājuši Maserati un ZF inženieri, un tā īpaši domāta darbam ar augstu apgriezienu dzinējiem. Tai ir četri darba režīmi: trīs automātiskie (Normal, Sport un Ice), kā arī manuālais, kas ļauj vadītājam pašam pārslēgt pārnesumus ar selektoru uz transmisijas tuneļa vai ar sviriņām pie stūres rata. Rezultātā kopā ar citiem tehniskajiem jaunievedumiem ne vien uzlabojas braukšanas komforts un kļūst plūdenāka pārnesumu pārslēgšana, bet arī samazinās degvielas patēriņš (apmēram par 9 % ārpilsētas režīmā). Līdz ar to Maserati Quattroporte Automatic var lepoties ar unikālu jaudas un degvielas patēriņa attiecību.

Jauna komponējuma shēma

Kopā ar automātisko ātrumkārbu Maserati konstruktori ieviesa vairākas citas būtiskas izmaiņas, kas pārvērta Maserati Quattroporte vairāk, nekā sākumā varētu domāt. Pārnesumu kārba tagad novietota gareniski automašīnas priekšā uzreiz aiz motora (DuoSelect pusautomātiskā ātrumkārba atrodas aizmugurē), bet aizmugurē pie velkošajiem riteņiem palicis tikai pašbloķējošais diferenciālis. Tāpat pārveidota divu kardānvārpstu pievada shēma, jo vairs nav nepieciešama stingrā nesošā caurule, kas savienotu pašu dzinēju un Transaxle transmisijas bloku aizmugurē. Līdz ar to pilnībā izmainīta ne vien automašīnas komponējuma shēma, bet arī masu sadalījums pa asīm. Maserati Quattroporte Automatic masas vairāk koncentrētas ap ģeometrisko centru un sadalītas pa riteņiem, attiecīgi, proporcijā 49/51 % (modelim ar DuoSelect transmisiju šis sadalījums ir 47/53 %).

Dzinēja uzlabojumi

Lai pielāgotu dzinēja darbību automātiskajai ātrumkārbai, neupurējot auto dinamiku, V8 cilindru 4,24 litru darba tilpuma motors diezgan būtiski pārstrādāts. Sacīkšu izcelsmes sausā kartera vietā ieviests slapjais karteris ar tajā ievietotu eļļas sūkni. Motors ieguvis jaunas konfigurācijas ieplūdes kolektoru un apjomīgāku gaisa filtra korpusu, kā arī modificētus virzuļus. Gāzu sadales mehānismā izmainītas ieplūdes fāzes.

Rezultātā maksimālais griezes moments palielināts līdz 460 Nm pie 4250 apgr./min (bija 450 Nm pie 4500 apgr./min), turklāt galvenie darba režīmi tagad pārbīdīti uz mazliet zemāku apgriezienu diapazonu: ikdienas braukšanas režīmos izdevīgāk. Motora jauda palikusi nemainīga – 400 ZS (295 kW) pie 7000 apgr./min.

Lai arī automobilis kļuvis par 20 kg smagāks un tā masa sasniedz gandrīz divas tonnas (1990 kg), dinamiskie rādītāji nav jūtami pasliktinājušies un joprojām ļauj saukt Maserati Quattroporte par vienu no sportiskākajiem komforta un prestiža sedanu grupas pārstāvjiem. Maserati Quattroporte Automatic maksimālais ātrums ir 270 km/h, uzrāviens no vietas līdz 100 km/h – 5,4 sekundes (modifikācijām ar pusautomātisko DuoSelect transmisiju šie parametri ir, attiecīgi, 275 km/h un 5,2 sekundes).

Interjera izmaiņas

Maserati Quattroporte Automatic interjerā veiktas pavisam minimālas izmaiņas, kas tieši saistītas ar automātiskās transmisijas vadību. Tādēļ salonā izveidots jauns centrālais tunelis ar citāda dizaina viduskonsoli. Tur atrodas automātiskās pārnesumu kārbas selektors (modifikācija Sport GT tāpat saglabājusi arī sacīkšu parauga pārnesumu pārslēgšanas sviriņas pie stūres rata) un jaunās elektroniskās stāvbremzes EPB vadības poga. Stāvbremze EPB (Electric Parking Brake) domāta tieši modifikācijām ar automātisko transmisiju, tā darbojas uz aizmugures riteņiem un tiek darbināta nevis ar sviru vai pedāli, bet gan ar podziņu.



Vēl starp 2007. gada inovācijām minami jauni salona apdares materiāli (gan ādas, gan koka) un jauna krāsu gamma ar vēl nebijušiem toņiem, piemēram, Blu Oceano un Grigio Granito. Turklāt jaunie materiāli un toņi pieejami arī 2007. gada Quattroporte modifikācijām ar pusautomātisko DuoSelect transmisiju. Tagad šīs modifikācijas saucas Quattroporte DuoSelect, Quattroporte Executive GT DuoSelect un Quattroporte Sport GT DuoSelect.

Trīs modifikācijas

Maserati Quattroporte ar jauno sešpakāpju automātisko transmisiju no 2007. gada pieejams trīs modifikācijās. Bāzes modelis ir Quattroporte Automatic, ko tāpat iespējams pielāgot katra konkrētā pircēja gaumei un individualitātei Maserati personalizācijas programmas ietvaros. Quattroporte Executive GT Automatic ir modifikācija, kas orientēta vairāk uz komfortu un solīdu stilu. Tā izceļas ar citu, greznāku interjera noformējumu ar koku un ādu, hromētiem eksterjera dekoriem, oriģināla dizaina 19 collu riteņiem un hromētām sīka ornamenta dekoratīvajām radiatora restītēm. Tieši Executive GT filozofijai automātiskā pārnesumu kārba piestāv vislabāk.



Savukārt Quattroporte Sport GT Automatic pārstāv dinamisko stilu un sporta automašīnu garu. Tam jau standartaprīkojumā iekļautas pārnesumu pārslēgšanas sviriņas pie stūres rata, bet vairs nav sporta izplūdes sistēmas, jo tās raksturs īsti neatbilst automātiskās ātrumkārbas būtībai. Toties palikuši gan interjers ar karbonu un perforētu alumīniju, gan oriģinālie 20 collu riteņi un sportiski stingrā piekare, gan dekoratīvās radiatora restītes ar melnu krustenisku ornamentu, kas atgādina klasiskos Maserati sacīkšu modeļus.
 
Visi komentāri
 
220155. viesis 8.decembris 2006 0:28
0 0 Atbildēt

..bez komentaariem, jo sii ir ljoti augstas raudzes masiina ... par izmeeginaajuma braucieniem pat nesapnojiet (tie notiek tikai somijaa...protams par juusu naudu) un pilniigaa diilera uzraudzibaa. Bugatti un desovka Ferrari nobaal so auto prieksaa, lai viegl...r..pojas kungi((

220157. viesis 8.decembris 2006 0:33
0 0 Atbildēt

Skaisti!!!

220160. viesis 8.decembris 2006 1:07
0 0 Atbildēt

Jā un tagad visi iAuto jūzeri skrieniet katrs sev pasūtīt pa QP Automatic

220161. viesis 8.decembris 2006 1:09
0 0 Atbildēt

Nu superb informācijai Ferrari ir dārgāks par Maserati un abi tiek likti kopā vienā rūpnīcā!

220163. viesis 8.decembris 2006 1:20
0 0 Atbildēt

Superb biž iebrauca auzās! Izbraukt var arī Latvijā, ja labi sarunā. Tur gan tas notiek savādāk. Respektīvi nav tāda izmēģinājumu autiņa, bet pamēģināt ir iespējams sarunāt. Un vispār ar Maserati Latvijā ir tā - cik viņus atved, tik arī pārdod Kaut kādi pāris desmiti auto gadā.

Šis auto ir apmēram BMW, MB, Audi līmeņa, nekas labāks, ja neskaita to, ka tiek uzsvērts sportiskums ārējā izskatā. Pat cenas ~ līdzīgas. Ar Ferrari nemaz salīdzināt nevar, Ferrari ir citas cenu kategorijas auto, pie tam nepiedāvā šādu biznesa klases auto.

220186. viesis 8.decembris 2006 9:13
0 0 Atbildēt

Piebilde Edzulim...

Quattroporte nemaksā zem 100 kEUR nekādā komplektācijā... (līdz ar to jautājums vai tīri godīgi ieliekama ar Tevis nosauktajiem vienā katliņā paliek atklāts...)

Ja jāizvēlas starp 7 bembi, A8, MB 55 AMG, utt es labāk ņemt šo, jo šī vismaz nav katram otrajam gucci treniņbikšu īpašniekam...

220192. viesis 8.decembris 2006 9:24
0 0 Atbildēt

BMW 760li sākas no 120k eur.

220196. viesis 8.decembris 2006 9:31
0 0 Atbildēt

4.2GT standarta versija maksa sakot aptuveni 57.000Ls,4.2GT sport 81.000Ls.4.2 EXECUTIVE GT-84.000Ls-tada ir aptuvena bilde Eiropa. Nevajag ludzu teikt kad sportiskums uzsverts tikai areja izskata-autinjam pat ka visadiem BMW MB nav atruma ierobezotaja,kur$ nostrada pie 250km/h-tas griezas lidz 290...........izbrauc ar jebkuru Massiti,tad salidzini ar Eiropas auto!!!!!!!!

220197. viesis 8.decembris 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Ci zināms BMW 760li nav gluži sērijveida mašīna

Pagarinātās versijas tomēr ir sava veida specpasūtījums...

Šiet iet runa par parastu, sērijveida širpotrebu Maserati izpratnē... Lai gan pats četrdurvju sedans par sevi velk uz ekskluzivitāti. Un braukšanas sportismumā, manuprāt labāka "luxury sedan" nau. Tas 760 li tomēr ir smagnējs čļenovozs...

Ar automātu es domāju plikā bāzemazajiem ratiem vilks uz 115 kEUR...

Es nesaku, ka visi mb, oooo, bmw utt ir vienā katlā metami, bet šis jau vairāk velk uz stilīgu maibach aizvietotāju, jo manuprāt tas maibach ir sanācis visai drūms un nesmuks, ērts, labi nostrādāta ar dārgiem materiāliem un apgādāts ar cirkam līdzīgas izrādes cienīgu pasūtīšanas procesu.

220204. viesis 8.decembris 2006 9:43
0 0 Atbildēt

Maybach aizvietotājs bez variantiem ir jaunā S klase! Pat krāsojumu līdzīgu var pasūtināt. Gan ideoloģiski, gan dizainiski tieši S klase ir nabagu maybach. Quattroporte pat nav tāds tīrs limo un luxury. Tādiem auto parasti nespīd ārā izplūdes trubas un nav sekvenciālās kārbas. Īpatnējs un vajadzīgs auto tas Quattroporte, arī nodefinēt grūti kurā klasē viņš lien un ar ko konkurē. Da ne ar ko. Pats ar sevi.

220209. viesis 8.decembris 2006 9:54
0 0 Atbildēt

tas ir luxury sports sedan...

un ar to var reāli krāmēt un nu arī pateicoties tomātam - arī stilīgi kruizēt...

220213. viesis 8.decembris 2006 10:00
0 0 Atbildēt
220233. viesis 8.decembris 2006 10:51
0 0 Atbildēt

Tajos glazu turetajos tacu nevar ielikt McDonald'a glazes!!!

220239. viesis 8.decembris 2006 11:03
0 0 Atbildēt

redzeju "top gear" kur izmeginaja parsto QP un secinajumi bija gauzam vienkarsi...............tas nau auto, lai sedetu aizmugureja benki un un tas ir sportiskakais auto saja klase (skana, dinamika, ka robi sledzas,piekare esot nenormala-sport perfomance)....:))) Sis autins nav liekams viena plaukta ar BMW,AUDI, MB, jo sis ir augstakas klases auto:)):tomer

vins skaitas sporta luxus auto:)) ar to brauc ari Italijas bagatakais cilveks (Berlusconi)

QP cenas sakas ar 100 000eiro:))

to Polarlacis:

Tas cenas kas tew nosauktas ir par lietotiem Maserati:)

220240. viesis 8.decembris 2006 11:04
0 0 Atbildēt

intresanti cik sis tere, jo raxtits ka sis ar automatu tere mazak..............parasts QP tere ~18 pa pilsetu

220241. viesis 8.decembris 2006 11:05
0 0 Atbildēt

es domāju, ka tie, kas brauc ar M makdonaldu mcdrive neapmeklē, ja tur nepasniedz dzērienus kritāla glāzēs... :D

Bet polārlāča cenas ir ticamas, jo viņš rakstija latos - izdali ar 0,702804 un dabūsi eur...

220243. viesis 8.decembris 2006 11:06
0 0 Atbildēt

kpx

vai nav pofg, cik tas tērē?

ja pērc vāģi ar cenu > 100kEUR ir jāb't paralēlam patēriņam un apkopju izmaksām...

īstenībā 18 Litri pa pilsētu priekš šitādas bričkas ir ĻOOOOOTI ok!

220248. viesis 8.decembris 2006 11:20
0 0 Atbildēt

Manā uztverē pašreiz VIENĪGAIS sportiskais lielais sedans, bija vēl Jaguars, bet to Fords padarīja par tādu pašu govi kā visi lielie vācieši.

220250. viesis 8.decembris 2006 11:28
0 0 Atbildēt

Normāls cilvēks pats nesēžas pie stūres ne Maybach, ne S klasei, pat ne 760, bet sēž pakaļējā sēdeklī, šis auto ir radīts lai saimnieks sēž pie stūres.

Kā jau tecu viņu faktiski nav ar ko salīdzināt.

220258. viesis 8.decembris 2006 12:03
0 0 Atbildēt

Kurš tad jaguārs bija tāds pats?

220273. viesis 8.decembris 2006 13:03
0 0 Atbildēt

Superb,Bugatti Veyron ir pavisam savādāks(divvietīgs) auto,un maksā virs miljonaEUR.

220274. viesis 8.decembris 2006 13:06
0 0 Atbildēt

Vēl pirms 10 gadiem Jaguāri atgādināja sportisku sedanu, kur par ērtību uz pakaļējā beņķa maz domāts, tagad tādi pati gosvs kā MB produkti

220276. viesis 8.decembris 2006 13:10
0 0 Atbildēt

Muļķības tu runā. Jaguāros sportiskums parādijās līdz ar XJR versijām pirms ~ 10 gadiem. V8 kompressor. Sportiskuma tur nav, izņemot uzrāvienu.

220279. viesis 8.decembris 2006 13:13
0 0 Atbildēt

Tev sportiskums ciparos, man sajūtās.

220281. viesis 8.decembris 2006 13:41
0 0 Atbildēt

edzuli, tu laikam esi tas katalogu rulletaajs, kursh mahsinas sportiskumu nosaka pec cipariniem kaut kados katalogos :) suds ar cipariem bukletos, bet XJR buus sportiskaaks par jebkuru BMW 7xx gan balstiekartas, gan dzineeja zinaa. Vismaz XJR visi priekshnosacijumi tehniski buut sportiskam ir, kamer 7xx tadas pahsaas disciplinaas izpildiisies kaa zvalstiiga govs.

220329. viesis 8.decembris 2006 18:57
0 0 Atbildēt

Es gan domaaju, ka Luksusklasee par kaut kaadu sportiskumu runaat vispaar ir muļķiigi! Tik daudz sporta, cik vajag tai Meerķauditorijai spees nodrošinaat jebkurš no šeit juusu mineetajiem!

220342. viesis 8.decembris 2006 20:40
0 0 Atbildēt

Manas aptuvenas,minetas cenas ir Latos!!!! Taka $o modeli ir dizaineju$i Ferrari(ari motoru) auto ir labzzzzzz gan,ja salidzina ar cenu konkurentu piedavajumiem 4aja laucinja-sanak tads budzeta Ferrari pa MB,vai BMW cenu-tas liek jautri aizdomaties cilvekiem,kuri var atljauties $adus jaunus nopirkt!

220348. viesis 8.decembris 2006 21:17
0 0 Atbildēt

superb- Maserati ir Ferrari meitas uzņēmums, kas izmanto labākās Ferrari tehnoloģijas savos ģimenes sedanos!

Tas nav dārgāks kā MB un BMW, bet kamēr viņu nebūs tik pat daudz( un nebūs), Masarati vismaz liksies klasi augstāks, prestižāks un foršāks!

220372. viesis 9.decembris 2006 9:14
0 0 Atbildēt

no ~65000eiro cenas nesakas

220379. viesis 9.decembris 2006 12:06
0 0 Atbildēt

Hmmm.... man liekas ka cena saakaas no ~90 tuukst EUR

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti