Toyota gatavojas kļūt par galveno autoražotāju 6

 
22.decembris 2006 12:28

Kompānija Toyota Motor Corporation plāno, ka pieprasījums pēc viņu ražotajām mašīnām ar zemu degvielas patēriņu 2007. gadā pieaugs par 6% ASV, Āzijas un Eiropas tirgos.

Ja šī prognoze piepildīsies, tad Toyota pārspēs General Motor Corporation un kļūs par pasaulē lielāko autoražotāju.

Šogad Toyota un tās filiāles pārdevušas 8,8 miljonus automašīnu. 2007. gadā tiek plānots pārdot 9,34 miljonus, savā ziņojumā vēsta Toyota. 2007. gadā plānots saražot par 4% vairāk automašīnu, līdz ar to tiks saražoti 9, 42 miljoni Toyota mašīnu. General Motor plāno slēgt 12 rūpnīcas līdz 2008. gadam Ziemeļamerikā, sakarā ar pieprasījuma samazināšanos pēc sporta mašīnām.

Toyota prezidents Katsuaki Vatanabe (Katsuaki Watanabe) novembra mēnesī atklāja rūpnīcu Teksasā par 1,28 miljardiem USD un nākamajā gadā paredzēts sākt ražošanu Krievijā. Toyota paredz rekordlielus ienākumus šajā fiskālajā gadā, ko vaētu stimulēt liels pieprasījums pēc Camry limuzīniem un RAV4 apvidus automašīnām ASV, kas ir lielākais automašīnu tirgus.

Toyota pārstāvji paredz, ka kompānijas ienākumi pieaugs par 13% līdz 13 miljardiem USD līdz nākamā gada 31 martam.

General Motor Corporation pasaules lielākā autoražotāja tituls ir piederējis pēdējo 81 gadu.


bloomberg.com
 
Visi komentāri
 
221573. viesis 22.decembris 2006 12:50
0 0 Atbildēt

Man tomer domat ka lielakais NAV= galvenais

221589. viesis 22.decembris 2006 14:41
0 0 Atbildēt

Vispaar jau reeciigi ka amerikaanji zaudee pashi savaa tirguu, un labaakais tas ka patiesiibaa jau vinjiem bija visas iespeejas notureet nishu, ja vien buutu sekojushi liidz tam kas pasaulee notiek.

221591. viesis 22.decembris 2006 14:45
0 0 Atbildēt

To WALA:

Amerikāņi jau domā, ka viņi ir visa pasaule

221600. viesis 22.decembris 2006 15:43
0 0 Atbildēt

taa teikt veseliiga konkurence:))

221604. viesis 22.decembris 2006 16:23
0 0 Atbildēt

Ja paskatās uz pēdējo gadu GM ražojumiem, tad nav brīnums, ka viņi zaudē pozicijas - Cadiji, ko nevar atšķirt no Opeļa, Saab uz opeļa bāzes, Alfas ar opeļ dzinējiem u.t.t.

Viņi nedaudz pārcentās ar to Globalizāciju.

221681. viesis 26.decembris 2006 16:25
0 0 Atbildēt

Nu nu.Butu labāk dzinusies nevis pēc globalā tirgus, bet gan pēc kvalitates uzlabojumiem... Sūds, ne auto!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti