Sabiedriskais transports maksās 30 santīmus 22

 
28.decembris 2006 11:02

Sākot ar 2007. gada 1. februāri biļešu cena Rīgas sabiedriskajā transportā tiks paaugstināta līdz 30 santīmiem. To paredz trešdien Rīgas pilsētas Sabiedrisko pakalpojumu regulatora pieņemtais lēmums.

Sākotnēji uzņēmums regulatoram lūdza paaugstināt biļešu cenu līdz 40 santīmiem, tomēr regulators secinājis, ka 10 santīmu paaugstinājums būs pietiekami liels.

Regulatora pārstāvis Matīss Velde intervijā Latvijas Radio norāda, ka "regulators, veicot tarifu projekta analīzi, konstatēja, ka uzņēmums var pilnvērtīgi darboties arī ar 30 santīmu tarifu. Uzņēmums ar trīsdesmit santīmu tarifu var gan attīstīties, normāli darboties, arī nesamazināt sabiedriskā transporta plūsmu."
 
Visi komentāri
 
221713. viesis 28.decembris 2006 11:38
0 0 Atbildēt

Tomēr nepieļāva biļetes cenas noapaļojumu uz 40s. Prieks sab.transp. lietotājiem!

221714. viesis 28.decembris 2006 11:41
0 0 Atbildēt

Gan jau pēc pusgada būs 40 sant.

221722. viesis 28.decembris 2006 12:12
0 0 Atbildēt

Šiem vajadzēja prasīt 60 santīmus, un būtu vienojušies par 40

221736. viesis 28.decembris 2006 13:51
0 0 Atbildēt

Marchik, neskaiti pliku zupas cenu pret biletes cenu... kad sarekina kopumaa, savs auto parliecinoshi sanak dargaak... :(

221740. viesis 28.decembris 2006 14:10
0 0 Atbildēt

To 221736.

Zupa jau ir galvenās izmaksas braucot uz darbu. Mašīnas vērtība krītas tā vai tā vai brauc uz darbu vai stāv stāvvietā. Kasko un octa arī nepārdod brīvdienām, nodoklis jāmaksā par visu gadu brauc vai nebrauc. Sanāk tikai lieka eļļas un filtru maiņa reizi 2 ... 3 gados + logu šķidrums.

221741. viesis 28.decembris 2006 14:34
0 0 Atbildēt

>221736. viesis 28.12.2006 13:51

Ja auto lieto, tikai lai aizbrauktu uz darbu - tad jā sabiedriskais ir lētāk, bet ja auto ir vajadzīgs tā kā tā, tad var rēķināt tikai degvielu un sanāk i lētāk, i ātrāk, i komfortablāk.

221743. viesis 28.decembris 2006 14:43
0 0 Atbildēt

Nezinu nevienu, kas būtu pircis auto lai ar to brauktu tikai uz darbu, ja ir pieejama alternatīva: ērts sabiedriskais tranports. Ja tādi ir, tad tiem ļaužiem ir vienalga cik maksā sabiedriskais transports vai benzīns.

221745. viesis 28.decembris 2006 15:09
0 0 Atbildēt

tad, kad man būs iespēja ar sabiedrisko aizbraukt no sava rajona līdz centram bez grūstīšanās un mīcīšanās vai stāvēšanas kājās visa ceļa garumā (~1h), tad būšu ar mieru maksāt arī kaut latu! Citādi pagaidām izvēlos auto.

221749. viesis 28.decembris 2006 16:34
0 0 Atbildēt

Lai papriekšu RS iemācās strādāt ekonomiski, izvērtē savas prioritātes.Un Rīgas transporta kurētājiem beidzot vajadzētu saprast, ka lielāko naudas daļu notērē trolejbusu satiksmes uzturēšanai! To trolejbusu - autobusu komunistiem, kā to dēvē rietumos, no Rīgas vajag izslaucīt nekavējoties! Tas būtu pirmais solis uz sastrēgumu mazināšanu Rīgā!

Katru dienu tūkstošiem cilvēku tērē laiku un degvielu, stāvot korķos, ko rada trolejbusi Valdemāra ielā, Brīvības un Caka ielās!

221755. viesis 28.decembris 2006 18:09
0 0 Atbildēt

sabiedriskais transports maksā vai arī biļete :)

221764. viesis 28.decembris 2006 20:01
0 0 Atbildēt

latvijas bankai steidzami jāizlaiž 30 santīmu monētas....

p.n.

ne jau veltīgi prīma padomjlaikā maksāja 14 kapeikas + špickastīte kapeiku - 15 kapeiciņu monētiņa bija īstais maksāšanas līdzeklis

221769. viesis 28.decembris 2006 21:02
0 0 Atbildēt

Un no 2.februāra RD SD sāks bļaut - "Izmantojiet maksimāli sabiedrisko transportu, lai atbrīvotu Rīgas centru no pārliekas satiksmes", bet izmantot savu auto, paliek izdevīgāk... Tātad nākamais solis - ieviest Rīgā maksas iebraukšanu centra joslā (par to jau runā sen). Gribi, negribi - jāizmanto sabiedriskais. Rīgas domei papildus ienākumi, un lielīgi izsaucieni nākamajām Pašvaldību vēlēšanām - re kā mēs domes budžetu palielinājām! Tas jau nekas, ka uz Jūsu rēķina noliekot Jūs bezizejas stāvoklī...

221782. viesis 29.decembris 2006 10:03
0 0 Atbildēt

221749. viesi, es atvainojos, stulbs esi? Tajaa pashaa Njujorkaa iepeerk trolejbusus... ...no chehiem, jo tie vinu razhoshanu nepaartrauca...

Un jo vairak necieniisi sabiedrisko transportu, jo Tev vinu vairak piespiediis mileet ar spec sabiedriskaa joslaam... Ta kaa stavi pie ratiem...

221783. viesis 29.decembris 2006 10:05
0 0 Atbildēt

221741. viesi, ja brauc kaut kur aarpus pilsetas, savu auto vajag. Bet pilsetaa atrak un letak ar savejo auto man loti reti izdodas... Tramvajs parasti sanak atraak...

221789. viesis 29.decembris 2006 11:14
0 0 Atbildēt

to 221783. viesis 29.12.2006 10:05

Nu tad tev vecīt braukt ir jāmācās, ja pat tramvajs par tevi ātrāk brauc :DDDDD

221794. viesis 29.decembris 2006 12:08
0 0 Atbildēt

221789. viesi, nee, Tev jamaacaas braukt peec CSN. :D :D

Bet ja nopietni, ja sastregumu stundaas jabrauc pa to pashu marshrutu, kur brauc tramvajs, auto zaudee fatali, pat "spicaakie" brauceji nekur netiek ja jatup korkii. :D

221795. viesis 29.decembris 2006 12:17
0 0 Atbildēt

to 221794. viesis 29.12.2006 12:08

Pēc CSN brauc tikai lūzeri! :D

Rīgu vajag pazīt, tad nebūs jābrauc pa tramvaja ceļu lai tiktu kaut kur! :) Ir simtiem variantu kā nokļūt kādā konkrētā vietā!

2)Kur problēma apdzīt tramvaju, kaut vai braucot pēc CSN???Palaidi pasažierus, un dzen to garām, piemērs-Slokas iela. Kamēr tramvajs uzsāk braukt, tu jau esi 2-3 pieturas tālāk. Nezinu, es no Imantas esmu centrā pēc 10-15 min., kamēr tas pats tramvajs tikai pēc pusstundas!

221798. viesis 29.decembris 2006 12:27
0 0 Atbildēt

221795. viesi, tas tikai viens piemers, kursh arii ne vienmer stradaa- reizem braukaju pa to marshrutu ka ar auto, taa ar tramvaju...

Es arii pietiekami labi zinu kur un kaa var izliist pa Rigu, zinu kad un kur ir korki, bet tik un taa daudzreiz braucu ar tramvaju, jo taa ir atraak un eertaak (taa mashina daudzreiz ir janoparko tur, kur nav kur noparkot, piemirsti arii to- kamer atrodi stavvietu, arii laiks terejas).

221815. viesis 29.decembris 2006 16:07
0 0 Atbildēt

Sakat ko gribat sab transports mani var apdzīt tikai uz akmens tilta. pārējā pilštas daļa ir jābūt baigam lūzerim lai parvietotos lēnāk par sab

221818. viesis 29.decembris 2006 17:02
0 0 Atbildēt

Kādu laiciņu padzīvojos pa plašo pasauli-atgriezos Rīgā-transports pie mums kā visdziļākajā pa***ļā! Riktīgais kolhozs uz ielām. Un ko vien vērts ir brauciens trolejbusā pa Vanšu tiltu-iekšā rēkoņa, ka blakussēdošo var sabļaut tikai pa "maķugaļņiku", salons kā miskastē, aizdzertas sejas, truli skati...

Un galvenais-domnieku totāla nevēlēšanās neko darīt, lai situāciju uzlabotu...

221867. viesis 31.decembris 2006 0:32
0 0 Atbildēt

interesanti, ja savu auto lieto braukshanai uz darbu, vinsh ko- nenolietojas, tik benziins terejas?:D

221875. viesis 31.decembris 2006 6:42
0 0 Atbildēt

Kā domnieki varētu uzlabot aizdzertās sejas? :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 6

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti