Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Super acīgais policists 91

 
7.jūnijs 2002 12:09

Tā nu ir iekārtots. Mēs tikai braucam. Citi tikai iekasē. Vai mēģina to darīt. Šoreiz gadījums, kuru grūti nosaukt par parastu. CP inspektors redzot, ka apturējis iAuto mašīnu, nolemj "piesieties"...

Viss notika uz Dzirnavu un Gogoļa ielu krustojuma. Galvenie varoņi: Dzintars (VW Scirocco) un CP inspektors Mežals (Suzuki motocikls). Tātad Dzintars brauc pa Dzirnavu ielu Gogoļa ielas virzienā. Viņš ir pirmais pie krustojuma. Uz ielas nav tieši nekādu apzīmējumu, kas norādītu ielas vidu vai cik joslas ir uz šīs ielas. Dzintars ieslēdz kreiso pagriezienu. Pie tam, tieši uz krustojuma iela strauji maina virzienu pa labi. Īpaši nepiedomājot, viņš aptur pie sarkanā, stāvot savā joslā (iespējami tuvu kreisai pusei) un uzskatot, ka šai ielai ir viena josla katrā virzienā. Aiz muguras gan sastājas mašīnas 2 joslās. Zaļais. Dzintars kā jau pirmais un ar ieslēgtu pagriezienu veic kreiso. Viss it kā ir pilnīgi pareizi. Kļūdīties nav iespējams. Jāpiezīmē, ka notikums notiek laikā, kad Gogoļa iela ir pārpildīta. Pie nākošā krustojuma ar Strūgu ielu aptur CP inspektors Mežals, kas novietojis savu motociklu Suzuki uz Strūgu ielas. Visas ievadrunas bija 100% precīzas. Bet... zināt, ko viņš apgalvo? Dzintars veicis kreiso pagriezienu no labās malējās joslas! Ieraugot, ka mašīna ir iAuto trafarēta, policists nezin' kāpēc pēkšņi nolemj piezvanīt pa mobilo tālruni. Pēc sarunas viņš jautā Dzintaram, vai viņam būs 10Ls, ko samaksāt sodu. Bet tajā brīdī Dzintars jau zvana uz iAuto. Policists ar garo kvīti rokā gaida. Nolemjam, lai Mežals sastāda protokolu un tad jau redzēs, ko tur ierakstīt. Kad tas izdarīts, Dzintars lūdz atļauju viņam aiziet uz savu automašīnu, apsēsties un normālos apstākļos aizpildīt šā protokola otru pusi - uz to viņš saņem Mežaļa aizliegumu un saņem pavēli aizpildīt protokolu tepat - stāvot kājās. Papildus Mežals neaizmirst piebilst, ka viņš ja gribēšot, tad viņš "vispār varot Dzintaru arestēt". Protokols tiek aizpildīts, stāvot kājas un atspiežot to pret motocikla kasti. Ļoti civilizēti. Protams, lai ierakstītu visu notikuma aprakstu, 3 rindiņās vietas nepietiek. Uz to Mežals atsaka, ka šeit vispār esot tikai jāraksta "piekrītu" vai "nepiekrītu". Tātad Mežals vienkārši maldina vadītāju, melojot par to, kas tur būtu jāraksta. Tā ir vieta paskaidrojumam! Beigās Mežals padomāja un izrakstīja lēmumu par CSN 125.p. 2. daļas pārkāpumu - 5,00 Ls. (Atcerieties, ka sākumā prasīja 10,00 Ls) Vēl kāds interesants fakts: pievērsiet uzmanību Lēmumam Nr.146207. Tajā Dzintars tiek apsūdzēts par dzelzceļa šķērsošanu ar auto, kas smagāks par 52 tonnām. :)) Un vēl - kā viņš varēja pieprasīt 10 latus, ja LAPK 125.p. 2.daļā ir paredzēts sods no 3 līdz 5 latiem? Kaut kas nesakrīt. Vai nu likumi ir mainījušies, vai arī CP inspektors Mežals tos nezina! Un vēl pievērsiet uzmanību strīpai uz lēmuma stūrīša - ko tas varētu nozīmēt? Tad, kad Mežals saprata, ka šī ir iAuto mašīna, viņš pats vēl "uzprasījās", sakot: "nu ko, vai es kaut ko esmu pārkāpis un vai par šo gadījumu varēs lasīt iAuto portālā?" Mežaļa kungs - kā redzat - var lasīt, tikai tomēr esat kļūdījies! Un tagad kopīgi paskatīsimies fotogrāfijas. Vai no vietas, kur stāvēja Mežals, var redzēt, no kuras joslas tika veikts kreisais pagrieziens? (Fotografēts stundu pēc tam tieši no vietas, kur tobrīd atradās CP inspektors Mežals) Un tagad nolēmām nofotografēt pašu krustojumu no otras puses. Pat no šīs vietas, krustojuma jocīgās uzbūves dēļ, nav iespējams saprast kurš auto atrodas kurā joslā. Pirms krustojuma iela maina virzienu pa labi un tāpēc iznāk, ka mašīnas, kas veic kreiso izskatās, ka stāv labajā pusē. (Apskatiet, kāds ir luksofora leņķis) Vēl pievērsiet uzmanību, ka uz asfalta pat nav pēdu no kaut kādiem trafarējumiem! Šo notikumu var droši pielīdzināt pie "piekasīšanās" gadījumiem. Ikdienas autovadītājs vienkārši būtu bezspēcīgs pret šādiem Mežaļa apgalvojumiem. Interesanti, cik tālu tad drīkst redzēt policisti? Vai arī viņi ir apmācīti par gaišreģiem. Un kopš kura laika CP inspektori sāk strādāt pa vienam? Vadītāji - esiet modri! Ja kāds jums apgalvo, ka esat pārkāpis, bet jums šķiet, ka nē, tad noteikti centieties visu situāciju aprakstīt pirmajā protokolā, jo vēlāk jums teiks: "kāpēc uzreiz nerakstījāt? Tātad tajā brīdī piekritāt pārkāpumam!" Tādas situācijas ir bijušas. Un ja galīgi nekā, tad zvaniet iAuto - mēģināsim palīdzēt. Par šo gadījumu tiek rakstīta sūdzība un tiks pieprasīts atcelt Mežaļa lēmumu (viņš pat lēmumu ir sastādījis nepareizi). P.S. Redzat, cik daudz problēmas var rasties "uz līdzenas vietas" tikai tāpēc, ka kādam "likās". iAuto
 
Visi komentāri
 
26551. viesis 7.jūnijs 2002 12:26
0 0 Atbildēt

TA samaksaaja vai nesamaksaaja tas WV???

26552. viesis 7.jūnijs 2002 12:38
0 0 Atbildēt

Policistiem joprojaam ir ienjeemumu plaans, kas jaapilda?

O`Calibra

26553. viesis 7.jūnijs 2002 12:41
0 0 Atbildēt

Ja liekas, tad var smagi sasisties, lūk tā. Ibiopreso polici-sisti.

26556. viesis 7.jūnijs 2002 12:51
0 0 Atbildēt

iAuto uzlimes butu jalime uz iespejami vairak auto tad menti vismaz raustitos no kljudam, jo zinatu kadas tam varetu but sekas... un kas zin varbut pec paris gadiem tie lohi bus paraudzinati un godpratigi pildis savus pienakumus.... varbut... ceram...

26558. viesis 7.jūnijs 2002 12:55
0 0 Atbildēt

Redaktoram: A ko tad ta linija sturiti nozime?

26559. viesis 7.jūnijs 2002 12:58
0 0 Atbildēt

Dzelzcela parbrauktuve dzirnavu ielā skan loti labi! Driz tur drosi vien bus ari pasazieru osta un lidosta. Ahu...tj.(nu citus vardus gruti atrast)

26560. viesis 7.jūnijs 2002 13:03
0 0 Atbildēt

Tas krustojums vispar ir stulbs. Liela porcija uzgriezas uz Gogla ielas no dzirnavenes, ierauga luksofora sarkano gaismu (pirms parejas) un apstajas. cik es saprotu tad tas luksikis ir domats taisni braucosajiem. Ka tur isti ir???

26562. viesis 7.jūnijs 2002 13:05
0 0 Atbildēt

nu pizdec mentu bezpridzels Rīgā. Ble, nav ko vairs teikt par šiem :(')

/ES/

26565. viesis 7.jūnijs 2002 13:22
0 0 Atbildēt

WAUAHAHAHAHAA. nu atkal norausies!!!

26567. viesis 7.jūnijs 2002 13:26
0 0 Atbildēt

Baigi interesanti, ka zem shiem komentaariem neviens neparakstaas,it iipashi zem tiem, kur tieshaa noziime di%$ uz galvas CP! Es neesmu ar CP nekaadi saistiits, taadeelj nedomaaju nemaz vinjus aizstaaveet, ja vinji vainiigi, bet cienijamie viesi tas arii tieshaam nav smuki, ar shaadu necienju aprunaat un veel pie tam aiz muguras (neparakstoties)...

Bet principaa, es piekriitu, ka shis policists ir vainiigs!

26568. viesis 7.jūnijs 2002 13:28
0 0 Atbildēt

Nu malači. Tas superacīgais CP diez ko gudrs nu gan neilziekas- ideots. Ko vispār tāti kretīni dara iekš CP. Besī laukā.

mellais

26569. viesis 7.jūnijs 2002 13:30
0 0 Atbildēt

jaaa..

Man jau sāk likties, ka strīdīgās (un nelikumīgās) situācijās, CP speciāli izraksta sodu ar kautkādu kļudu (šis gadījums, tad vēl kādu laiku atpakaļ iAuto varēja lasīt par vienu spriedumu, kuru atcēla, jo kaut kāds datums nebija pareizs) nu un tad, atceļot lēmumu nav jāatzīst CP inspektoru būtiskākās kļūdas, bet gan itkā drukas kļūdas.

26573. viesis 7.jūnijs 2002 13:40
0 0 Atbildēt

Interesanti, kādus pantus vēl viņi raksta, ja te iemaukts par kaut kādām tonnām. ******* idiots tas ments!

26574. viesis 7.jūnijs 2002 14:01
0 0 Atbildēt

Vai redaktoras zin atšķirību starp CSN un LAPK? Bildē zem protokola ir redzami CSN, nevis LAPK, tāpēc spriedelēšana par nepareizi sastādītu lēmumu ir vienkārši muļķīga.

26575. viesis 7.jūnijs 2002 14:06
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-06-07 14:01:50 Ja tu papeetiitu sho leemumu, tad tur ir skaidri un gaishi rakstiits, ka tas ir "Leemums par CSN(Celju satiksmes noteikumu) 125p 2d. paarkaapumu...."

Kaads sakars ar LAPK?? Tas, ka peec LAPK 125p 2d. ir noteikts sods?

Kautkas tev ir sajucis manliekas....

26576. viesis 7.jūnijs 2002 14:07
0 0 Atbildēt

Piekriitu viesim 14:01:50 - pirms aplikt polici, no saakuma kaartiigi izlasi leemumu! :))

Otrs - nu var jau saprast ziimeeshanos, tipa, shis bija iauto mashins, taapeec policis riikojaas tur taa un shitaa, mees iauto esam tik baigi kruti, ka visi polichi, muus ieraugot, uzreiz nezkam zvana ... bet nu drusk smiekliigi. Tikai saprast pareizi - es principaa esmu par iauto aktivitaateem, kas saistiitas ar cp darba noveeroshanu un zinjoshanu par kljuudaam, utt.

Lai veicas!

JanisPuu

26580. viesis 7.jūnijs 2002 14:13
0 0 Atbildēt

nu bet nepareizi ir aizpildiita - augshaa ir jaabuut CSN punktam noraadiitam, bet apakshaa LAPK. A noraadiiti ir abi divi vienaadi ...

26586. viesis 7.jūnijs 2002 14:33
0 0 Atbildēt

man ar liekas, ka viss ir pareizi norādīts. Man liekas, ka Jaanis Puu buus ko sajaucis.

mellais

Redaktors 7.jūnijs 2002 14:38
0 0 Atbildēt

nu apskatiet bildes pirmo rindinu tur ir runa par CSN pantu un tas ir ierakstits 125.2.

a tas ir par dzelzcelu :))

26594. viesis 7.jūnijs 2002 14:55
0 0 Atbildēt

Es šovasar priekšroku esmu devis superbaikam un tāpat kā CP neievēroju ceļu satiksmes noteikumus un nenesu par tiem nekādu atbildību, pēc principa- noķer mani. Teiksiet- bravūra, stulbums, neprāts, ideotisms?...varbūt, bet man vismaz neviens nekāpj uz galvas.

dullais

26600. viesis 7.jūnijs 2002 15:05
0 0 Atbildēt

Starp citu ! Interesanta kljuda- uz kuru tiek noradits. Zjel ka man sorit apzaga autinju, aizgaja visas vecas soda kvitis lidzi CD, bet apskatat - vai ari citiem "mezjalji" nav uz fikso raxtijushi CSN un LAPK vienu un to pashu !? Jo zinot CP prata spejas, vinji pat LV himnai vardus noteikti nezin, kur nu vel visus CSN pantus no galvs ! Un raksta sho LAPK punktu visur kur kautkas jaraksta.

26601. viesis 7.jūnijs 2002 15:06
0 0 Atbildēt

Nu dullais , es ari ta dariju , kad man vel bija 16 un menti brauca ar bobikiem . tagad siem ir ari BMW mocisi !!!??? esi uzmanigs !!!

26606. viesis 7.jūnijs 2002 15:25
0 0 Atbildēt

Tadus idiņus kā kaut kādus mežaļus vajag nospārdīt.... (sorre par asumu), bet iedomajos sevi ta Dzintara vieta... un ko darit vienkarsham svetdienas braucejam?? Nabaga onka no laukiem noteikti samaksatu un aizbrauktu dzili nelaimigs, savukart shitam pipukam butu par ko Lidiņā pierīties!!!! VAI TIEŠĀM Nav nevienas augstak stavoshas institucijas, kas varetu kontrolet shos visuvaroshos "varonus"????

Tas ir REKETS gaisha dienas laika no CP puses

26608. viesis 7.jūnijs 2002 15:29
0 0 Atbildēt

Mentiem sūdīgi moči - līdz 160 turās pakaļ, pēc tam vairs viņus spoguļos neredz.

26610. viesis 7.jūnijs 2002 15:43
0 0 Atbildēt

ments = KRĀNS

26630. viesis 7.jūnijs 2002 17:02
0 0 Atbildēt

Abidna! Tas labi ka menti tiek kaut nedaudz padušīti, vismaz kāds priex:)

26635. viesis 7.jūnijs 2002 17:43
0 0 Atbildēt

Super !!! Tiks "padrxxts" vēl viens ments!

Un nav ko mentiem par to uzmest lūpu.

Jo menti runā un priecājas par katru no mums tieši tāpat ! Viņiem pat, katru rītu, "piķiminutkā" tiek likts tas par primāro uzdevumu - "drxxt" mūs un bez 10 kvītiim atpakaļ uz štābu nebraukt !!! Vai ne tā ?!!...;)))

Un nav ko metiem apvainoties, sukši viņi ir un sukši viņi (pagaidām) paliek. punkts un āmen.

Sorry, veči...;)))

26637. viesis 7.jūnijs 2002 17:59
0 0 Atbildēt

Pag pag, ja nav celju apziimeejumu, autovadiitaji pasi sadala to joslaas, veerteejot peec autinju platumiem. Taatad tas noziimee, ka ja man liekas, ka ir viena josla, es taa arii braucu, bet, ja kaadam liekas, ka ir divas joslas, tad tas nenoziimee, ka tas taa arii ir.

Vaardsakot, turpinam ciinju ar tumsonjaam.

26638. viesis 7.jūnijs 2002 18:00
0 0 Atbildēt

A varbuut Mezalam apnicies straadaat CP? Mos vecais to vien gaidiija, kameer ieraudziis iauto autinju, un tad - piu riu, beidzot tiks no savas mociibas valjaa.

26645. viesis 7.jūnijs 2002 18:44
0 0 Atbildēt

heeee

26647. viesis 7.jūnijs 2002 18:50
0 0 Atbildēt

*GuGu - jā tev tak taisnība par joslām !!!

*Red - kā tur ir ?! To tak arī vajag uzsvērt.

Tas tak ir tas pats, kas neredzama (bojāta, aizsnigusi utt) ceļazīme - čuššš tās nav, tātad nav. Un ar līnijām ir tieši tāpat. Nevienam nav jākāp ārā no auto un jāmēra cēļa platums un jārēķina būs vai moška nebūs te divas vai piecas joslas !!! un vispār - tur varbuut pietruukst 10 cm, lai izveidotu divas joslas, tāpēc arī nav līniju ... :DDDDDD

Redaktors 7.jūnijs 2002 19:05
0 0 Atbildēt

upene: pareizi.

mes to vel kustinasim talak - bus sudziba pirmdien!

26660. viesis 7.jūnijs 2002 20:50
0 0 Atbildēt

Cik es sapratu, Mežaļa k-gs tā īsti neatbilst ieņemamajam amatam, ko?

26672. viesis 8.jūnijs 2002 12:39
0 0 Atbildēt

Mazala kunga bija iestaajies mazaa priekschieka sindroms.

Jajadzeetu publiskot CP izgliitiibas datus, tad arii visiem buutu skaidrs KAADI IDIOTI UN SALASCHAS un jefinni ar MAZO PRIEKSCHIEKU SINDROMIEM TUR STRAADAA.

Ceru ka CP un citu policistu izgliitiibas liimenis nav kofidenciaala informaacija

26673. viesis 8.jūnijs 2002 12:57
0 0 Atbildēt

man tā jau viņi riebj, ka es pat ejot ar kājām gribu viņiem kasīties klāt..... :|

līdz šim esmu apturēts vienu reizi (5 gadu laikā), un to pašu netiku sodīts...:P

laikam būs jāiegādājās Antiradars.....:)

26674. viesis 8.jūnijs 2002 13:08
0 0 Atbildēt

maza beeda, liela breeka, nu ir jaasamaksaa kaadreiz tai CP nodoklis :), labi tas taa, protams CP jau uzdarbojas paaraak traki, bet es iipashi suudzeeties nevaru, it sevishkji par v-pils polichiem, citi normaali vechi, citi ne tik normaali, bet par riidziniekiem nemaaku teikt. tomeer shis gadiijums ar to policistinju ir kaarteejais smiekliigais, kad vecis nezin par ko iisti sodiit, tad panjem uz shaaru izveelas un nosoda!!! taa tas ir un buus, neko nevar dariit :))

26685. viesis 9.jūnijs 2002 0:56
0 0 Atbildēt

Hej, vai kaads var ieskriceleet sheit to "pareizo"atbildi par to luxoforu. Kam vinjsh paredzeets? Gaajeejiem, vai taisni braucoshiem? Man liekas, ka gaajeejiem, jo tur vinjiem arii ir sava sekcija, un paareja apziimeeta ar ziimi pie luxofora. Kad es tur pie sarkanaa piebremzeeju -aizmuguree saak taureet! Bet dazas dienas tur pat CeePee ir maniiti, naakoshreiz kad buusu Latvijaa, apluukoshos kaartiigaak.

---n*

26686. viesis 9.jūnijs 2002 1:01
0 0 Atbildēt

Peec kviits spriezot, Dzintars ir samaksaajis 5ciiti, un protokolaa ieraxtiijis paskaidrojumus/iebildumus. Kas notiks, un par to esmu paarliecinaats, ja tiesa atziis CP vainu? Vai tiesas seede beigsies ar CP veerstiem vaardiem:" Nu, Jums, cieniitie, PIECI LATINJI buus uz vietas ko samaksaat aptakalj??" :)

---n*

Redaktors 9.jūnijs 2002 10:10
0 0 Atbildēt

Dzintars 5iti vel nav samaksajis. Vispirms tiek iesniegta sudziba un jautajums parskatits.

Par to luxoforu: ieverojiet, ka tas atrodas tikai brauktuves kreisaja puse un tapec ir jauzskata par visa liela krustojuma luxoforu un braucot pa dzirnavu ielu un griezoties uz gogola, tas sarkanais nav jaievero, protams, palaizot gajejus, kam tur ir zalais!

26710. viesis 10.jūnijs 2002 0:53
0 0 Atbildēt

nabaga policis uztraukumaa sajaucis CSN ar LAPK, bet ja taa nebutu, tad gan iauto tiesaa aplauztos, jo visi tie foto netiek nemti veeraa, kaa pieraadiijumi un mezala milzigaa :) CPista pieredze noteikti butu lielaka svaraa nekaa iauto spriedelesana par stulbo krustojumu, diemzel

26716. viesis 10.jūnijs 2002 8:56
0 0 Atbildēt

respect mix. menti=krāni

mellais

26752. viesis 10.jūnijs 2002 12:40
0 0 Atbildēt

1) pareizi saka Reds - tas luksafors nav jaaieveero!!! Pirms kaadiem 4 gadiem zem vinja bija baltaa STOP ziime - tad bija jaaieveero, bet tagad vinju nonjeema... par to arii staastiija Zebraa, ja nemaldos pirms 4 gadiem, kad nonjeema... bet tur veel ljoti daudzi staajas...

2) priex, ka atkal kaac CP darbonis buus iz*****s... :o)

26754. viesis 10.jūnijs 2002 12:43
0 0 Atbildēt

To berzinre. Palasi Civilprocesa likumu, tad redzēsi, kas ir pierādījumi, un kas nav uzskatāmi par pierādījumiem. No Redaktora puses viss ir OK.

26757. viesis 10.jūnijs 2002 12:47
0 0 Atbildēt

Šajā gadījumā gan Administratīvā procesa likums, kas stāsies spēkā 2003. gada 1. jīlijā. Derēs arī administratīvā procesa noteikumi!

26760. viesis 10.jūnijs 2002 12:50
0 0 Atbildēt

Rezultāts būs elementārs: sodu atcels un administratīvo lietu izbeigs tādēļ, ka piemērots neatbilstošs pants. Savukārt policista rīcība un piemērotā soda pamatotība netiks izvērtēta, jo formāli, iepriekš minēto apstākļu dēļ, sods nemaz neeksistē.

26776. viesis 10.jūnijs 2002 13:50
0 0 Atbildēt

Tas par to mazo priekšnieķeļu komplexu bij` labs!

26782. viesis 10.jūnijs 2002 14:23
0 0 Atbildēt

Axel - tiešām policista rīcība un soda pamatotība netiks izvērtēta? nav gan info, ko policija dara savā iekšienē - pārrunā CP rīcību, secina, rezumē, izvērtē vai nē, bet tas gan būtu gaužām nepareizi, ja tā nebūtu, jo kā gan tad var kautkas mainīties, kā gan mēs varam runāt un aizstāvēt savas procesuālās tiesības, ja šāda CP izdots akts neizraisa subjektam/iem par labu sekas. Tāds jau ir administratīvo tiesību mērķis - regulēt sabiedriskās attiecības. Bet ja šim gadījumam nav nekādas sekas ( piem. netiek savilktas baltās līnijas uz ceļa), tad netiek pildīts vēl viens mērķis - kopējās intereses ir augstākas par privātājām. Tātad ir jābūt sekām, lai arī citiem subjektiem nerastos šādi gadījumi.

Un vēl ko gribu uzsvēt - CP ir jāievēo šāds princips: ja rodas šaubas un CP nevar tieši un 100% apgalvot, ka ir noticis pārkāpums, ka subkjekts ir griezies no labās joslas, jo tur nav ne labās ne kreisās joslas, tad lieta ir jāvērtē PAR LABU SUBJEKTAM!

26784. viesis 10.jūnijs 2002 14:28
0 0 Atbildēt

Kur tadu gramatinju var nopirk, vaj, *.doc failinju ar shtrafiem dabut? Nu ljooootin interesanta gramatinja. ja nav gruti uz ezik@inbox.lv aizzsutiit.

26789. viesis 10.jūnijs 2002 14:55
0 0 Atbildēt

To Rozalija.

Iesaku vismaz pāris reizes saskarties ar policistu nejēdzībām klātienē, pārsūdzēt atsevišķus policijas lēmumus augstākai amatpersonai, un tad Tu sapratīsi, ka skaistie adm. tiesību principi pagaidām pastāv tikai uz papīra AAPN, jaunajā Adm. proc. likumā, LAPK un vēl šur tur.

Par tiesību principiem sākas runa tikai tad, kad lieta nonāk tiesā.

26793. viesis 10.jūnijs 2002 15:12
0 0 Atbildēt

Kapēc tu domā ka neesu saskārusies???? Līdz šim visi mani pārsūdzētie lēmumi ir mainīti jau pirmajā instancē. Un pateicoties tikai LAPK un AAPN principiem. :):):)

Un Axel, neesi tāds pesimists, ja tu pastāvēsi uz likumību, tad agri vai vēlu CP būs tā jāatzīst un jāievēro.

26795. viesis 10.jūnijs 2002 15:17
0 0 Atbildēt

Īsāk sakot, lai principā varētu sākt runāt par kautkādām tiesībām, lietai jānonāk līdz tiesai.

Kamēr lieta ir zemākās instances t.i. policijas kompetencē, nekas nemainās.

26797. viesis 10.jūnijs 2002 15:21
0 0 Atbildēt

A kā var pārsūdzēt lēmumu pirmajā instancē? (konkrēti!)

26798. viesis 10.jūnijs 2002 15:26
0 0 Atbildēt

uz akta ir jābūt rakstītai kārtībai! Parasti otrā pusē!

Sāc ar iesniegumu augstākai amatperonai, kuru obligāti pie iesniegšanas piereģistrē pie sekretāres! Un ievēro iesnieguma formu, kaut arī tas nevar būt par šķērski nepieņemšanai!

26799. viesis 10.jūnijs 2002 15:27
0 0 Atbildēt

Un var ne tikai iesniegumu, bet arī sūdzību un priekšlikumu!

26803. viesis 10.jūnijs 2002 15:36
0 0 Atbildēt

To Rozalija. Jāteic, Tev ir paveicies. Iespējams, ka dāmu sūdzības tiek vērtētas savādāk :), jebšu esmu pārāk stulbs vai lecīgs... Policijas iekšienē man ir izdevies nokārtot tikai pāris lietas, toties pārējās lietās bija jādodas uz tiesu.

26804. viesis 10.jūnijs 2002 15:43
0 0 Atbildēt

Tātad, vajadzēja vienkārši precīzāk pateikt no paša sākuma, (pirmājā instancē augstākai amatpersonai)

Bet istenība ir skarba, varbūt Tev kā sievietei tas ir savādāk, bet manus argumentus, lai arī juridiski korektus, reti kad ņem vērā, neskatoties uz to vai pārstāvu sevi vai kādu citu, un diemžēl tie (argumenti) tiek akceptēti tikai tad, kad lieta jau ir nonākusi un tiek izskatīta tiesā.

26805. viesis 10.jūnijs 2002 15:50
0 0 Atbildēt

Un kā ir ar precedentiem? Ir nācies saskarties? Kāds viņus ņem vērā?

26806. viesis 10.jūnijs 2002 16:05
0 0 Atbildēt

. . .argumentus (bez izņēmuma)

26866. viesis 11.jūnijs 2002 9:25
0 0 Atbildēt

Nu gan iAuto nošāvis greizi paņemot Satiksmes noteikumu grāmatiņu, nevis LAPK un pārmet policistiem, ka nepareizi uzliek sodu.

Redaktors 11.jūnijs 2002 9:44
0 0 Atbildēt

viesis 2002-06-11 09:25:17

tiesam jalamajas: $%^&* apskaties fotografiju uzmanigi un izlasi tekstu pa burtiem, ja savadak nevari!!! Gramatina ir panemta pareiza!!! Sakuma tiek rakstits par ko tiek sodits un tikai pec tam pec kada LAPK panta, skaidrs? varbut vel skola jaiet, vai?

26891. viesis 11.jūnijs 2002 11:17
0 0 Atbildēt

Es nebuut negribu aizstaaveet CP, bet ja kaads ieskatiitos APK tad konstateetu, ka 125.p. skan shaadi Satiksmes noteikumu paarkaapumi, kuru deelj bojaati transportliidzeklji vai citaada manta, kaa arii citi satiksmes noteikumu paarkaapumi. Par satiksmes noteikumu paarkaapumiem iznjemot shajaa kodeksaa noraadiitos- uzliek naudas sodu no trim liidz pieciem latiem.

26893. viesis 11.jūnijs 2002 11:21
0 0 Atbildēt

nav saubu, bet izlasi PAR KADU CSN pantu ir pieskirts sods! Pirma rindina!

26947. viesis 11.jūnijs 2002 14:50
0 0 Atbildēt

Un kaads luudzu buutu iAuto telefons, ja gadiijumaa saskaros ar shaadaam probleemaam?

Redaktors 11.jūnijs 2002 23:12
0 0 Atbildēt

9282919

27000. viesis 11.jūnijs 2002 23:25
0 0 Atbildēt

NU UN KO JUUS GRIBEETU, LAI CP VISPAAR NEBUUTU, NU, TAD ES PASKATIITOS, KAA JUUSU VIIRUS, SIEVAS UN BEERNUS TRIEKTU NOST PIEDZEERUSSIES VADIITAAJI. UN JAUTAAJUMS VAI IAUTO MASSIINAAM PIEKASIITIES NEDRIIKST, PAR KAADIEM NOPELNIEM? KO TAD JUUS ESAT IEDOMAAJUSSIES. UN KAA JUUS DOMAAJAT PALIIDZEET TIEM, KAS IEKLLUVUSSI PROBLEEMAAS, SNIEGSIET LABUS PADOMUS, ESMU PAARLIECINAATA, KA LIELAAKAA TIESA SSII RAKSTA IR VIENKAARSSI IZDOMAATA, KO JUUS DOMAAJAT, KA CSN PAARKAAPEEJU TRUUKST, LAI IZDOMAATU NEZ KAADAS PASAKAS PAR ITKAA NENOTIKUSSAJIEM PAARKAAPUMIEM. JUUS PASI RAKSTAT, KA IERAUGOT, KA TAA IR IAUTO MASIINA, VINSS TOMEER NOLEMJ PIEKASIITIES, JUUS NOTEIKTI BIJAAT LJOTI PAARSTEIKTI, TAA KAA JAU SEN ESAT PIERADUSSI PAARKAAPT CELLU SAT. NOT. JO JUUS TACJU ESAT IAUTO.

27001. viesis 11.jūnijs 2002 23:28
0 0 Atbildēt

STARP CITU, TAA IR NORMAALA PARAADIIBA, KA TIEK PIESPRIESTS SODS PAR CITU PAARKAAPUMU, JA ATBILST SODA NAUDAS IZMEERS. TAAKAA NEKO JAUNU NEPATEICAAT.

27002. viesis 11.jūnijs 2002 23:30
0 0 Atbildēt

JUUS CIINATIES AR VEEJDZIRNAVAAM, TAAPAT NEKO NEPANAAKSIET NO MALAS IZSKATAATIES VIENKAARSSI SMIEKLIIGI.

27003. viesis 11.jūnijs 2002 23:33
0 0 Atbildēt

AK TAD NAV JOSLU DAUDZUMS NORAADIITS, NAV APZIIMEEJUMU? A TIESIIBAS PAR CIK NOPIRKAAT, VAI SMADZENJU NAV, KA JOSLU DAUDZUMS IR VIZUAALI JAANOSAKA.

27005. viesis 12.jūnijs 2002 0:20
0 0 Atbildēt

zoss...

27012. viesis 12.jūnijs 2002 8:07
0 0 Atbildēt

atļaušos būt rupjš: stulbā kaza, tādai vieta ir tikai mentenē, nevis pie normāliem cilvēkiem. varbūt kādam šķiet arī smieklīgas iauto darbības, bet policijai jau nu noteikti nē... meitene slimo ar tadiem mazvērtības kompleksiem, ka pat CAPS LOCK ieslēgusi, baidīdamās, ka viņas aktuāli stulbais komentārs pazudīs starp normālajiem komentāriem. meitenīt - skolā tev vēl jāiet un pēc tam pie psihoterapeita. grūta bērnība? dārziņā no dzelzs šūpolēm izkriti? visi tevi abižo? nekas, nekas - gan jau būs labi.

27014. viesis 12.jūnijs 2002 8:37
0 0 Atbildēt

vareetu paluugt viesi 2002-06-11 23:25:01; 2002-06-11 23:28:48; 2002-06-11 23:30:40; 2002-06-11 23:33:35 sheit neaurot?!?!? to veel retu reizi vareetu piedod regjistreejushamies cilveekiem, kas par saviem vaardiem parakstaas...

anonimitaates sheit anyway ir iluuzija, bet luugtum izteikt vismaz pamatotu viedokli, nevis vienkaarshi kaut kaa iespaidaa piekliegt visu www...

kas attiecas uz sho gadiijumu un iAuto vispaar - nekas tur nav izdomaats un ir mulkjiigi to apgalvot; arii iAuto cilveeki ir cilveeki, arii vinji savu reizi paarkaapj, bet vajag atskjirt savu vainu no policistu patvaljiigaas piekasiishanaas

un vispaar... vajag iedzert nomierinoshu teeju vai arii agraak iet guleet

btw - sekss arii paliidz nonjemt stresu - iesaku kaadreiz pameegjinaat

27017. viesis 12.jūnijs 2002 8:51
0 0 Atbildēt

Ai MENTI MENTI! LATVIJA VINU IZDARIBAS IR BEZPRIGELS!

27019. viesis 12.jūnijs 2002 8:54
0 0 Atbildēt

atkal kaadam Caps Lock iespruudis :(((((

27020. viesis 12.jūnijs 2002 8:55
0 0 Atbildēt

Kads ministrs, tadi padotie!!!!!

27076. viesis 12.jūnijs 2002 11:23
0 0 Atbildēt

* Ei Tu, viesene 202-06-11 23.25.02utt...

Neviens te, un citur visā Latvijā, necīnās PRET Policijas vajadzību ! Un neviens nekad nav teicis, ka mums Policiju nevajag !

MUMS VAJAG KĀRTĪBAS UN MIERA SARGU !!!

GODĪGUS, NEKORUMPĒTUS, AR SIRDSAPZIŅU UN AR VISAUGSTĀKO INTELEKTA LĪMENI, AR VISAUGSTĀKO BIJĪBU PRET VALSTI !!!

MUMS JŪS VAJAG TĀDUS AR KURIEM VAR LEPOTIES, UN BĒRNIEM PAR PIEMĒRU RĀDĪT. JUMS JĀBŪT KĀ LATVIJAS ĢĒRBONIM UN KAROGAM !!!

BĀC, KĀ JŪS VARAT NESAPRAST, KA JŪSU PAGONI UZLIEK JUMS VISS AUGSTĀKO VĒRTĪBAS LĪMENI SABIEDRĪBĀ, BET JŪS AR SAVU ATTIEKSMI TO ESAT IEMINUŠI DUBĻOS, UN MUMS IR KAUNS.

Tāpēc arī nav rezultāta jūsu darbam.

KĀ JŪS (POLICISTI) TO NESAPROTAT !!!

Un Tu, sieviete-viesis, esi vienkārši nikna, jo esi "ierakumiem" tai pusē, tāpēc arī te tā atsabargaini runā, ja tu buutu šai pusē, tu runātu citādu valodu. (varu tevi saprast, biki)

Bet šis kāšķis nekad nebeigsies ! Jo viss jau ir aizgājis arī kā abpusējs spīts...

(es te nerunāju par kriminālu, bet gan par CSN pārkāpšanu)

27079. viesis 12.jūnijs 2002 11:25
0 0 Atbildēt

sorry par kļūdām tekstā !

27087. viesis 12.jūnijs 2002 11:53
0 0 Atbildēt

DĀRGĀ POLICIJA !

Protam Jūs teiksiet, ka es arī tagad meloju viss tas ir izdomāts, bet man pofig, fakts ir bijis un manā dzīvē tas ir atstājis savas "pēdas"... izvērtējiet paši, kā man justies un kā justos Jūs parasta pilsoņa statusā kurš tic Policijai...

* .... Nodevu savu auto Kriminālpolicijai uz diennakti, pirkstu nospiedumu noņemšanai.... kad drīkstēju ierasties saņemt auto atpakaļ, tur salonā esošās mantas kautkā vairs nebija ! .... * Kā tas beidzās es nestāstīšu, bet faks ir noticis. Un man par Policiju ir kauns un dusmas uz mūžu.

27226. viesis 12.jūnijs 2002 17:22
0 0 Atbildēt

tas tas ir par lēmumu?! Policista kungs laikam ļoti steidzās un tādēļ ir kaut ko stingri saputrojis (iespējamais pārkāpums neatbilst CSN 125. p. 2. d. pārkāpumam un arī sods par iespējamo pārkāpumu nevar būt pamatots ar LAPK 125. p. 2.d, jo šis pants nosaka pavisam citu soda apmēru par citu pārkāpumu). Nu bet tas jau nekas juristiem no tā tikai prieks, ka kārtējo reizi viņiem ienāk $ un, ka atkal ir lieliska iespēja "izdrātēt mentus"

27228. viesis 12.jūnijs 2002 17:29
0 0 Atbildēt

Iauto: LAPK punkts 125.2 ir sods 3-5 Ls par citiem šinī kodeksā naminētiem pārkāpumiem.

Tā ka ja šādu rakstu gribat rakstīt arī pašiem kaut ko vajag zināt.

27249. viesis 12.jūnijs 2002 19:44
0 0 Atbildēt

respect Kiska!!! Vislabaka piebilde sekoja aiz btw!!! :) Lai gan kursh ar tadu stresaino gribetu...??? , ja nu vienigi kadam žigolo labi piemaksā..... :P

27250. viesis 12.jūnijs 2002 19:47
0 0 Atbildēt

JankaE - atslabsti, viss ir korekti - labak gan butu ja pats kaut ko nejauktu, bet... tas jau uz tavas sirdsapzinas!

*mix*

27253. viesis 12.jūnijs 2002 21:08
0 0 Atbildēt

to CAPS LOCKeri, atslābstiet, nav jau tik traki . . .

bet ja nopietni, ar nomierinošajām tējiņām šeit vairs laikam nebūs līdzams . . .

Nu ko, iauto ir jau kautko panācis !!!

27501. viesis 14.jūnijs 2002 12:55
0 0 Atbildēt

To JankaE: mums te laikam viens baigais jurists ir uzradies! :))) Vajag nedaudz fišku rubīt, lai varētu lekties. Jābūt taču tomēr ir kaut kādai sakarībai starp CSN pantu, kurš ir pārkāpts un LAPK pantu, par kuru vainīgais tiek sodīts. Varbūt tev ir kādreiz gadījies ielūkoties arī Administratīvo aktu procesa noteikumos, tad 63.p. ir teikts, kam ir jābūt pieņemtajā lēmumā.

brabus

brabuslv@yahoo.com

27503. viesis 14.jūnijs 2002 13:10
0 0 Atbildēt

Ak tad tu biji tas mudaks kas man priekšā pa divaām joslām brauca un bieži tu tā dari? tapēc jau ir tie sastrēgumi, jo daudz tādi. Policists ir vienkārši iedomīgs bremze var jau kasīties ar pašpārliecinātajiem satiksmes kavētājiem, bet tad pašam jābūt perfektam.

27588. viesis 14.jūnijs 2002 16:05
0 0 Atbildēt

Cik atceros, no manas rodņas viens CP reiz stāstīja, ka šiem (ja nemaldos) gada laikā esot viens pārbaudījums uz CSN zināšanu. Nedrīkst būt neviena kļūda un jautājumi esot 2x vairāk kā eksī liekot tiesības. Ja pārbaudījums neesot nokārtots, tad sūdi konkrētie (?).

Varbūt kāda augstāk stāvoša persona var ieteikt viņiem (lasīt LOXIEM) pārbaudījumu skaitu dubultot, jeb pieckāršot. Tad varbūt šitāds loxs pa ceļu nemētātos...

28096. viesis 19.jūnijs 2002 14:15
0 0 Atbildēt

Es arii gribeeju kljuut par Celju Policistu, tachu noleemu no saakuma pabeigt pamatskolu. Peec tam vairs nenjeema- teica, ka paarak izgliitots esot, kaapshot priekshnieciibai uz galvas...;-)

28193. viesis 19.jūnijs 2002 21:27
0 0 Atbildēt

Man komentars bu tads cienijamais iAUTO jus laikam nevarat atskirt Celu satiksmes noteikumus no Latvijas administrativo parkapumu kodeksa, velreiz paskataties uz kada pamata tika izrakstita soda nauda un tad rakstat savu rakstu .

Redaktors 20.jūnijs 2002 0:30
0 0 Atbildēt

laikam turibas augstskola macas cilveki, kas tiesam ir "Tanki" un neprot lasit nesasteidzot... zel... likas, ka skolu vada pietiekami autoritativas personibas, bet laikam tomer katru stulbeni pienem, kas pats neatskir CSN no LAPK. Man jus zel... izlasiet visu velreiz un apskatiet ari bildites ar redzes pastiprinatajiem - brillitem :)

Kas attiecas uz atskirsanu, es protu atskirt, bet jus laikam nee. Kada ir jusu redze? -5?

28200. viesis 20.jūnijs 2002 7:17
0 0 Atbildēt

TO:Redaktors 2002-06-20 00:30:49

Turiibaa par 80% apmekleetaam lekcijaam iaeskaita eksaamenu un zinaashanas nemaz neparbuda. Te nu ir rezultaats - dzeks tos 80% noguleejis un tiesiibu zinaatnes kaukaa garaam pasliidejushas..:(:(

28859. viesis 27.jūnijs 2002 16:21
0 0 Atbildēt

Fakts: vai tu brauc godīgi vai ne - tevi tāpat sodīs! Neticu ka šis vadītājs būs tas godīgais braucējs, kas dienā ne reizi nepārkāpj CSN. Tāpēc neredzu nekādu jēgu šitai muldēšanai. Labāk godīgi būtu pateicis, cik Ls dienā šamais ieekonomē uz CP rēķina, nevis par sūda piecīti juties baigi apbižots un vēl izliekas par pensionāru-stagnātu, kas brauc bez avārijām.

31027. viesis 16.jūlijs 2002 18:01
0 0 Atbildēt

Sveiki,

Es domaju, ka šāda rakstura (acīgu) policistu ir ne mazums.

Gadījums no manas prakses. Braucu diennakts tumšajā laikā no Ogres uz Rīgu caur Tīnūžiem. Ārpus apdzīvotas vietas ātrums tā ap 110 - 120, bet zinot, ka Tīnūžos bieži ir CP ātrumu samazināju uz likumīgajiem starp 50 un 60km/h. Protams Tīnūžos pie krustojuma(viens vien ir) apturēja. Esot apdzīvotā vietā 89km/h. Es mēģināju apstrīdēt. Bet policijas inspektors bija nelokāms. Pat radaru parādīja ar ātrumu ārpus apdzīvotas vietas un apdzīvotā vietā. Jautājums ir tikai viens, kā CP inspektors var noteikt tumšā laikā aptuveni 300-400 metru attālumā ātrumu apdzīvotas vietas robežas šķērsošanas brīdī? Varbūt šim inspektoram ir fenomenāla redze.

Toreiz gan šķīrāmies relatīvi nesāpīgi gan vienam, gan otram.

Tikai paliek mieles pēc šāda veida komunikācijas.

Edza

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Latvijas autotirgū sevi piesaka jauns Ķīnas zīmols Dongfeng, kuru tirgos Wess Select 30

Latvijas auto tirgū ienāk jauns automašīnu zīmols - Ķīnā ražotās "Dongfeng" automašīnas, piedāvājot jaunus un līdz šim neredzētus modeļus - gan elektroauto, gan hibrīdus, gan automobiļus ar klasisko iekšdedzes dzinēju, proti - benzīna un dīzeļdegvielas. Zīmola sauklis ir "Drive your dreams", un par tā pirmo dīleri Latvijā ir kļuvis "Wess Select". Lasīt vairāk

 

No amata atkāpjas "Stellantis" izpilddirektors Tavārešs 2

Francijas un ASV autobūves uzņēmums "Stellantis" ziņo, ka izpilddirektors Karlušs Tavārešs svētdien atkāpies no amata, ņemot vērā domstarpības par autoražotāja finansiālā stāvokļa uzlabošanās iespējām. Lasīt vairāk

 

Stāsta speciālists - kam bija nepieciešama un kā tika izmantota dzelzceļa platforma (+ VIDEO) 2

Vārdam “platforma” ir vairākas nozīmes, taču, ja runājam par dzelzceļa ritekļiem, tad ir pilnīgi skaidrs, par kādu kravas vagonu veidu būs stāsts. Lasīt vairāk

 

Amazon "Melnās piektdienas" iepirkumu grozs - video filmēšanas gadžeti viedierīcēm (+ FOTO) 12

Ieskaties manā Amazon iepirkumu grozā un labākajos "Melnās Piektdienas" piedāvājumos! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti