Tā nu ir iekārtots. Mēs tikai braucam. Citi tikai iekasē. Vai mēģina to darīt. Šoreiz gadījums, kuru grūti nosaukt par parastu. CP inspektors redzot, ka apturējis iAuto mašīnu, nolemj "piesieties"...
Viss notika uz Dzirnavu un Gogoļa ielu krustojuma. Galvenie varoņi: Dzintars (VW Scirocco) un CP inspektors Mežals (Suzuki motocikls). Tātad Dzintars brauc pa Dzirnavu ielu Gogoļa ielas virzienā. Viņš ir pirmais pie krustojuma. Uz ielas nav tieši nekādu apzīmējumu, kas norādītu ielas vidu vai cik joslas ir uz šīs ielas. Dzintars ieslēdz kreiso pagriezienu. Pie tam, tieši uz krustojuma iela strauji maina virzienu pa labi. Īpaši nepiedomājot, viņš aptur pie sarkanā, stāvot savā joslā (iespējami tuvu kreisai pusei) un uzskatot, ka šai ielai ir viena josla katrā virzienā. Aiz muguras gan sastājas mašīnas 2 joslās. Zaļais. Dzintars kā jau pirmais un ar ieslēgtu pagriezienu veic kreiso. Viss it kā ir pilnīgi pareizi. Kļūdīties nav iespējams. Jāpiezīmē, ka notikums notiek laikā, kad Gogoļa iela ir pārpildīta. Pie nākošā krustojuma ar Strūgu ielu aptur CP inspektors Mežals, kas novietojis savu motociklu Suzuki uz Strūgu ielas. Visas ievadrunas bija 100% precīzas. Bet... zināt, ko viņš apgalvo? Dzintars veicis kreiso pagriezienu no labās malējās joslas! Ieraugot, ka mašīna ir iAuto trafarēta, policists nezin' kāpēc pēkšņi nolemj piezvanīt pa mobilo tālruni. Pēc sarunas viņš jautā Dzintaram, vai viņam būs 10Ls, ko samaksāt sodu. Bet tajā brīdī Dzintars jau zvana uz iAuto. Policists ar garo kvīti rokā gaida. Nolemjam, lai Mežals sastāda protokolu un tad jau redzēs, ko tur ierakstīt. Kad tas izdarīts, Dzintars lūdz atļauju viņam aiziet uz savu automašīnu, apsēsties un normālos apstākļos aizpildīt šā protokola otru pusi - uz to viņš saņem Mežaļa aizliegumu un saņem pavēli aizpildīt protokolu tepat - stāvot kājās. Papildus Mežals neaizmirst piebilst, ka viņš ja gribēšot, tad viņš "vispār varot Dzintaru arestēt". Protokols tiek aizpildīts, stāvot kājas un atspiežot to pret motocikla kasti. Ļoti civilizēti. Protams, lai ierakstītu visu notikuma aprakstu, 3 rindiņās vietas nepietiek. Uz to Mežals atsaka, ka šeit vispār esot tikai jāraksta "piekrītu" vai "nepiekrītu". Tātad Mežals vienkārši maldina vadītāju, melojot par to, kas tur būtu jāraksta. Tā ir vieta paskaidrojumam! Beigās Mežals padomāja un izrakstīja lēmumu par CSN 125.p. 2. daļas pārkāpumu - 5,00 Ls. (Atcerieties, ka sākumā prasīja 10,00 Ls) Vēl kāds interesants fakts: pievērsiet uzmanību Lēmumam Nr.146207. Tajā Dzintars tiek apsūdzēts par dzelzceļa šķērsošanu ar auto, kas smagāks par 52 tonnām. :)) Un vēl - kā viņš varēja pieprasīt 10 latus, ja LAPK 125.p. 2.daļā ir paredzēts sods no 3 līdz 5 latiem? Kaut kas nesakrīt. Vai nu likumi ir mainījušies, vai arī CP inspektors Mežals tos nezina! Un vēl pievērsiet uzmanību strīpai uz lēmuma stūrīša - ko tas varētu nozīmēt? Tad, kad Mežals saprata, ka šī ir iAuto mašīna, viņš pats vēl "uzprasījās", sakot: "nu ko, vai es kaut ko esmu pārkāpis un vai par šo gadījumu varēs lasīt iAuto portālā?" Mežaļa kungs - kā redzat - var lasīt, tikai tomēr esat kļūdījies! Un tagad kopīgi paskatīsimies fotogrāfijas. Vai no vietas, kur stāvēja Mežals, var redzēt, no kuras joslas tika veikts kreisais pagrieziens? (Fotografēts stundu pēc tam tieši no vietas, kur tobrīd atradās CP inspektors Mežals) Un tagad nolēmām nofotografēt pašu krustojumu no otras puses. Pat no šīs vietas, krustojuma jocīgās uzbūves dēļ, nav iespējams saprast kurš auto atrodas kurā joslā. Pirms krustojuma iela maina virzienu pa labi un tāpēc iznāk, ka mašīnas, kas veic kreiso izskatās, ka stāv labajā pusē. (Apskatiet, kāds ir luksofora leņķis) Vēl pievērsiet uzmanību, ka uz asfalta pat nav pēdu no kaut kādiem trafarējumiem! Šo notikumu var droši pielīdzināt pie "piekasīšanās" gadījumiem. Ikdienas autovadītājs vienkārši būtu bezspēcīgs pret šādiem Mežaļa apgalvojumiem. Interesanti, cik tālu tad drīkst redzēt policisti? Vai arī viņi ir apmācīti par gaišreģiem. Un kopš kura laika CP inspektori sāk strādāt pa vienam? Vadītāji - esiet modri! Ja kāds jums apgalvo, ka esat pārkāpis, bet jums šķiet, ka nē, tad noteikti centieties visu situāciju aprakstīt pirmajā protokolā, jo vēlāk jums teiks: "kāpēc uzreiz nerakstījāt? Tātad tajā brīdī piekritāt pārkāpumam!" Tādas situācijas ir bijušas. Un ja galīgi nekā, tad zvaniet iAuto - mēģināsim palīdzēt. Par šo gadījumu tiek rakstīta sūdzība un tiks pieprasīts atcelt Mežaļa lēmumu (viņš pat lēmumu ir sastādījis nepareizi). P.S. Redzat, cik daudz problēmas var rasties "uz līdzenas vietas" tikai tāpēc, ka kādam "likās". iAuto- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
TA samaksaaja vai nesamaksaaja tas WV???