Dienvidu tiltu varēs šķērsot 2008. gadā 18

 
3.aprīlis 2007 0:00

Pašlaik pilnā sparā norisinās darbi pie jaunā Dienvidu tilta būvniecības, kuru braucēji šķērsot varēs 2008. gada beigās, ziņo Neatkarīgā rīta avīze.

Šobrīd pabeigta Dienvidu tilta metāla laiduma konstrukcijas nolaišana uz tilta balstiem, kas esot diezgan sarežģīts process. Pēc konstrukciju nolaišanas sāksies tilta veidņu uzstādīšana brauktuves dzelzsbetona plātnes betonēšanai, ar kuru palīdzību tiek izveidota tiltam nepieciešamā forma. Šis process ilgs apmēram 11 mēnešus un tikai tad varēs sākties tilta asfaltēšana.

Daugavas labajā krastā patreiz notiek estakāžu būvēšana pāri Krasta un Maskavas ielai, kas ietver arī lietus un saimniecības kanalizācijas sistēmas, ūdensvada, gāzes apgādes, elektroapgādes pārlikšanu.

Slāvu pārvadam tiks būvēts klāt jauns pārvads ar četrām braukšanas joslām. Sākot tā ekspluatāciju, būvnieki ķersies klāt esošā pārvada rekonstrukcijai, un nākotnē šī būve jau kalpos kā dubulttilts.
 
Visi komentāri
 
230870. viesis 3.aprīlis 2007 0:12
0 0 Atbildēt

a kas ir dubulttilts?

230877. viesis 3.aprīlis 2007 6:49
0 0 Atbildēt

Tas ir brauktuves 3 limenjos.

127.0.0.1 212.93.97.206

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

230886. viesis 3.aprīlis 2007 8:41
0 0 Atbildēt

divi paralēli tilti...

230895. viesis 3.aprīlis 2007 9:00
0 0 Atbildēt

tātad Slāvu tiltam būs papildus vēl četras joslas...tilts dubultosies!!! :)

230898. viesis 3.aprīlis 2007 9:12
0 0 Atbildēt

Zek ka tik ilgi jaagaida

230900. viesis 3.aprīlis 2007 9:16
0 0 Atbildēt

Jaa jaa. Bet kas dariisies kreisajaa krstaa? Vai zinat ka Bauskas shosejai buus T veida krustojums! T veida!

230904. viesis 3.aprīlis 2007 9:40
0 0 Atbildēt

230900. viesim

Tu gribi teikt, ka no labā varēs uzbraukt pa ērtām uzbrauktuvēm nodrošinu optimizeetu plūsmas caurlaidību un mazinot sastrēgumus... lai otrā krastā visi apstātos pie T krustojuma??? Aļo! Kurš auns to ir izdomājis? Tad jau tas tilts būs viens liels stāvplacis...

230907. viesis 3.aprīlis 2007 9:53
0 0 Atbildēt

IMHO... to otru pusi ari buves.. tikai velak :)

230908. viesis 3.aprīlis 2007 10:09
0 0 Atbildēt

a šis tilts būs tikai ar divām joslām katrā virzienā?

vēl tur daži akvedukti un pievedukti ir tik zemu virs tila, ka diezvai tur autobusi varēs izbraukt

bet tā visā visumā ir skaisti :)

230938. viesis 3.aprīlis 2007 11:43
0 0 Atbildēt

230908. viesis

Pats tilts būs ar 3 joslām un laikam 4-tā priekš sabiedriskā-autobusiem laikam. Viss jau ir skaisti, bet kreisā krastā tas tiešām atdursies šaurajā Bauskas ielā, pa kuru var izbraukt vai nu virziena uz Bausku vai uz centra pusi.

Bet uz centra pusi, kur sākās tramvajs tā ir tik šaura, ka tur pat divi vieglie knapi var samainīties... Kas tur darīsies-nevaru pat iedomāties. Katrā ziņā caulauzums tālāk uz Ziepniekkalnu tiks būvēts ne ātrāk par 2012-2014 gadu...Koroče-tilts ar tupiku galā! :D

230966. viesis 3.aprīlis 2007 12:38
0 0 Atbildēt

gaidu ar nepacietību kad pabeigs šo monstru būvēt ....

231044. viesis 3.aprīlis 2007 14:18
0 0 Atbildēt

nesagaidisi.nomirsi.

231080. viesis 3.aprīlis 2007 17:33
0 0 Atbildēt

Te dažiem liekas, ka tas viss beigsies ar T-veida krustu...

derētu palūrēt šo te:

Kreisais krasts līdz Bauskas ielai:

www.rdpad.lv/uploads/dienv.../pic%20(2).jpg

Ziepniekkalna ielas šķērsojum:

www.rdpad.lv/uploads/dienv.../pic%20(7).jpg

Mālu ielas šķērsojums:

www.rdpad.lv/uploads/dienv.../pic%20(8).jpg

Valdeķu ielas šķērsojums:

www.rdpad.lv/uploads/dienv.../pic%20(9).jpg

Vienības gatves šķērsojums:

www.rdpad.lv/uploads/dienv...pic%20(10).jpg

tās visas ielas ir AIZ Bauskas ielas. Protams, ka to visu nevar uzbūvēt vienā dienā, bet to laikam te daži nesaprot...

231103. viesis 3.aprīlis 2007 20:02
0 0 Atbildēt

Palaidniex - labas bildes :) ļoti labi verās vaļā:)

231147. viesis 3.aprīlis 2007 23:41
0 0 Atbildēt

rdpad.lv search ieraksti dienvidu tilts.

Man liekas dīvaini, ka pāri Slāvu aplim viss trafiks tiek aizdzīts uz Lubānas ielu, uz Dārzciema ielu atstājot iespēju braukt pa apli. Neesmu skaitījis mašīnas, bet IMHO lielāka daļa transporta no tilta tomēr dodas Dārzciema ielas virzienā, pat maršruta autobusi Vidzemes virzienā apbrauc centru pa šo maršrutu, izbrauc pie Teikas un tad tālāk pa pleskaveni.

Piedrujas iela, ja viņai būtu normāls savienojums ar Brīvības ielu, būtu ok, bet tas laikam plānojas vēl tālākā nākotnē.

231180. viesis 4.aprīlis 2007 9:52
0 0 Atbildēt

Bildes smukas.Māksla...

231223. viesis 4.aprīlis 2007 12:24
0 0 Atbildēt

to Palaidniex [?] 03.04.2007 17:33

Jā jā, zinam mēs šīs "gaisa pilis"... tas vēl nebūt nenozīmē, ka to ceļu arī uzbūvēs... labais krasts varēja pagaidīt, bet kreisajā vajag tilta pieslēgumu Ziepniekkalna ielai jau tulīt!

A mums kā vienmēr ceļu satiksmē viss cherez žopu!

231442. viesis 6.aprīlis 2007 9:47
0 0 Atbildēt

Plāns ir visai sakarīgs un korekts. Visu monstrozo būvi līdz Jūrmalas šosejai (jā, jā! Tieši tur beigsies "Dienvidu tilts") pāris gados pat uzprojektēt nav iespējams. Bet problēmas ir jau šodien. Tagadējā projekta norise un prioritātes ir manuprāt ļoti labi pārdomātas. Labajā krastā tuvākajā laikā tiks atrisinātas 2 ļoti smagas problēmas - Slāvu aplis un Maskavas/Krasta ielu savienojums. Maskavas ielas dēļ daudz transporta apbrauc šo vietu pa Krustpils un Dārzciema ielām. Dārzciema iela pie kam pagaidām ir sakarīgākais veids kā tikt uz Sarkandaugavu. Ar laiku tā vietā nāks Ziemeļu maģistrāle (pagaidām no tā visa ir tikai Vairoga tilts kas, starp citu, arī beidzas nekur aiz kam nav izmantojams normāli).

Tā pat transporta plūsma no Bauskas puses novirzīsies pa Dienvidu tiltu atslogojot Bauskas apli un Salu tiltu.

Tā pat šķiet ka kautkur bija plānos Lubānas ielu savienot ar Juglas jauno pārvadu. Deglava/Lubānas krusts arī beidzot šogad tiks savests kārtībā, jo patreiz arī Deglava iela beidzas nekur (to kas tur tai tālajā galā nevar nosaukt par krustojumu - tas līdzinās autovadītāju stihiskai cīņai par izlaužšanos uz Lubānas ielu). Un starpcitu jau tagad uz Lubānas ielas ir pamatīga satiksme - Tādēļ plūsma uz Lubānas ielu tiks pacelta virs plūsmas uz Dārzciema ielu, tādējādi tās viena otrai vairs netraucēs kā tagad.

RD vispār varētu salikt uz vienas lielas Rīgas kartes visus projektus, kas ir saplānoti uz tuvākajiem pārdesmit gadiem, UN NOPUBLICĒT lai arī sabiedrībai būtu kopējs priekšstats par to kas tad īsti tiek veidots. Neesmu redzējis šo kopējo karti (zinu ka tā eksistē, tikai laikam baigais nosplēpums - lai kāds nenoskauž?), bet ir aizdomas ka ir būtiski padomāts par kopējo satiksmes plūsmu pilsētā. Ir ieplānots pilnībā mainīt esošo situāciju un tur kur šodien ir liela slodze nākotnē varēs futbolu spēlēt... ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti