Ne īpaši veiksmīgā "Subaru" apvidus automobiļa dizainā veikti uzlabojumi, un nu auto izskatās labi. Varbūt ne gluži izcili, bet daudz labāk gan.
Lielais auto, no kura nosaukuma izņemts indekss B9, tika prezentēts jau Ņujorkas auto šovā aprīļa sākumā. "Tribecai" ir citādāks priekšējās daļas noformējums ar pilnīgi jauna dizaina radiatora režģi un priekšējiem lukturiem. Nedaudz izmainīta aizmugurējo sānu logu forma un lukturu bloki noslēdz modernizāciju aizmugurē.
Tai pašā laikā kopējais masīva, respektabla automobiļa ārējais veidols, augstvērtīgu materiālu apdare salonā un viena no "Subaru Tribeca" lielākajām vērtībām - pastāvīgās pilnpiedziņas sistēma - saglabāti bez izmaiņām.
Modernizācija notikusi arī zem motora pārsega, kur līdzšinējā 3 litru sešu cilindru opozītdzinēja vietā tiks uzstādīts 3,6 litru motors. Jaudas rādītājs tam ir par 11 ZS augstāks un sasniedz 256 zirgspēkus, savukārt griezes moments lēcienveidā līdz ar to palielinājies par 44 Nm, līdz 335 ņutonmetriem.
Lai arī jaunā motora veiktspēja ir augstāka, pateicoties aktīvajai vārstu konstroles sistēmai Dual AVCS, 3,6 litru dzinējs ir par 10% ekonomiskāks nekā vecais jaudas agregāts.
Atjaunotā "Subaru Tribeca" ASV tirgū nonāks jau šā gada vasarā, bet pie mums – nedaudz vēlāk.
Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
iepriekšējais bija pārāk dīvains, šitas pārāk garlaicīgs - no viena grāvja otrā. Abi nesmuki, bet tagad pat grūti teikt - kurš nesmukāks. Cerams, ka vairāk šito mašīnu nemocīs, un drīzāk ķersies klāt kaut kam jaunam...