Līdz ar Phaeton ieviešanu tirgū Vācijā aizsākās jauna Volkswagen ēra. “Sperot soli” limuzīnu segmentā, līdz šim veiksmīgais Eiropas autoražotājs izveidojis pilnpiedziņas automašīnu un nu pārstāv visus auto segmentus.
Jaunais Phaeton sasniedz ievērojamu kvalitātes, komforta un drošības līmeni. Phaeton pārliecina ar dinamisku dizainu un augstu tehnoloģijas sākumu – V6 un W12 motoriem, visu riteņu pneimatisko balstiekārtu sērijas aprīkojumā. Phaeton W12 ar 309 kW/420 Zs jaudu un pilnpiedziņu 5.06 m garais, 1.90 m platais un 1.45 m augstais limuzīns tā pastāvēšanas sākumposmā piedāvā divu jaudu benzīna motorus. W12 – komfortabls un dinamisks- 6.0 l, 12 cilindru dzinējs, dzinēja jauda - 420 Zs, griezes moments - 550 Nm. W12 motora spēks tiek pārnests ar 5-pakāpju automātiku un pilnpiedziņas 4MOTION. Elektroniski ierobežotais maksimālais ātrums sasniedz 250 km/h. Paralēli W12 Phaeton debitē arī V6, kuru piedāvā ar 3,2 l 6 cilindru dzinēju, jaudu - 177 kW/241 Zs, maksimālo ātrumu – 245 km/h (automātiskā ātrumkārba – 242 km/h). 2002. gada rudenī sekos Phaeton V10 TDI; 230 kW/313 Zs jauda nodrošinās šim modelim pasaulē jaudīgākās vieglās automašīnas dīzeļa statusu. Jaudas sadalījumu 250 km/h ātrajam modelim garantēs 6-pakāpju automātika. Jaunā pilnpiedziņas pneimatiskā balstiekārta standartaprīkojumā Vienreizējais Phaeton pārvadmehānisms sevī ietver jaunu bezpakāpju četru riteņu piedziņas pneimatisko balstiekārtu. Elektriskā Stabilitātes Programma (ESP), bremžu asistents – jaudīgākā bremžu iekārta segmentā –, 8 gaisa spilveni un galvas balsti apvienojumā ar stingro karosēriju garantē optimālus drošības standartus. Karosērijas tērauda elementi ir cinkoti. No alumīnija veidotas durvis un jumts, no augstvērtīgas tehnoloģijas plastmasas – priekšējie spārni un rezerves riteņu muldas. Tāpat kā automašīnas vadība ar nenormētām drošības rezervēm tā arī karosērijas komponenti ir pielāgoti automašīnas vadīšanai līdz ātrumam 300 km/h. Phaeton dizains - paraugs jaunai, pārliecinātai paaudzei Limuzīna dizains ir veidots nevainojami – formas seko jauniem standartiem. Harmoniskās un spēcīgās karosērijas līnijas pasvītro Phaeton dinamiskās īpašības. Progresīvajā automašīnas salonā dominē atsvaidzinoši skaidra un moderna elegance. Tehnoloģiskā interjera koncepcija ir ātri apgūstama. Lai arī Phaeton vienīgā detaļa, kas atgādina par citiem Volkswagen modeļiem, ir logo, visi šīs automašīnas elementi šķiet pazīstami, pārredzami un atbilstoši izvietoti. Jaunā klimata kontrole ir pirmā un vienīgā, kas neizraisa caurvēju Jaunā 4 zonu klimata kontrole Climatronic nodrošina labākās klimata kontroles statusu. Blakus šoferim un priekšējā sēdekļa blakussēdētājam, pateicoties klimata kontrolei, arī aizmugurē sēdošie var individuāli noregulēt sev vēlamo temperatūru gan labajā, gan kreisajā aizmugures sēdekļa daļā. Nākamais šīs klimatautomātikas sasniegums - atdzesētais vai sasildītais gaiss apņem telpu caur automātiski atveramām un aizveramām sprauslām, neizraisot caurvēju. Integrēta gaisa mitruma kontrole automātiski novērš logu aizsvīšanu. Viduskonsolē atrodas informācijas vadības centrs – krāsains displejs formātā 16:9. Šis monitors ir multifunkcionāls. Uz tā galvenokārt tiek attēlota komforta, audio, TV, navigācijas, malu aprēķinātāja un telefona vadība. Zem informācijas centra atrodas tastatūra, kas speciāli domāta audioierīces noregulēšanai. Phaeton pamatfunkcijas tiek aktivizētas ar vienkāršu pogas nospiešanu. Pie šīm funkcijām pieder arī visu riteņu pneimatiskās balstiekārtas regulēšanas iespējas. Ievērojams platības piedāvājums un elektriski regulējami sēdekļi standartā Phaeton piedāvā pietiekami daudz platības. Plašums priekšā un aizmugurē sēdošajiem, optimāla vieta aizmugurē sēdošo ceļgaliem un plecu platumam ir līdz šim labākais piedāvājums klasē. Kā katrai Phaeton detaļai arī sēdekļa ierīcei ir pilnībā jauna koncepcija. Standartā iespējams noregulēt priekšējos sēdekļus, izmantojot 12 pakāpju sistēmu, atbilstoši braucēja vajadzībām. Phaeton W12 standartā un V6 par attiecīgu papildsamaksu tiek piedāvāta 18 pakāpju sistēma ar atmiņas, klimata un ziņojumu funkciju. Vienlaicīgi iespējams izvēlēties divas atšķirīgas sēdekļu konfigurācijas aizmugures sēdekļiem. Īpaši ekskluzīvā līmenī Volkswagen piedāvā Phaeton ar diviem atsevišķiem aizmugures sēdekļiem, kas regulējami ar 10 pakāpju sistēmas (ieskaitot atmiņas loģiku un Easy-Entry sistēmu) palīdzību. Papildaprīkojuma klāstā ietilpst navigācijas sistēma, telefona ierīkošana, TV, automātiskā attāluma regulācija ADR, dažādi ādas sēdekļu varianti, apsildāma stūre, bīdāms jumts u.c. Ar Phaeton individualizācijas programmas palīdzību klientam iespējams izvēlēties vēlamo papildaprīkojumu, piemēram dažādus koka apdares materiālus. Limuzīns ir daļa triloģijas, kas sastāv no produkta, rūpnīcas un servisa Volkswagen nav izgudrojis ievērības cienīgu automašīnu vien; paralēli tika radīta vienreizēja ražošanas un klientu apkalpes koncepcija. Visas trīs sastāvdaļas – produkts, rūpnīca un serviss – veido Volkswagen luksus segmenta triloģiju. No sākuma Phaeton īpašnieki ir iegādājušies augstvērtīgu limuzīnu, kurš radīts vienā no jaunākajām un daudzsološākajām pasaules rūpnīcām – stikla manufaktūrā Drēzdenē. Par triloģijas trešo daļu kļūst Volkswagen neierastā klientu koncepcija, ko pavada Phaeton serviss. Ar to domāta ir mobilitātes garantija. Jebkura apkope tiek koordinēta caur Tehnisko Servisa Centru (TSC), kas katru servisa gadījumu izskata individuāli. Phaeton Latvijā sagaidāms septembrī. iAuto // BCI- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
"(..)stikla manufaktūrā Drēzdenē." - shito verkji razhos stikla ruupniicaa :)
Kaadam radusies maza kljuuda tulkojot?