Sliktāko auto saraksts 21

 
3.jūlijs 2002 9:32

Kamēr autoritatīvā starptautiskā konkursa Car Of The Year žūrija katru gadu nodarbojas ar pasaulē labākā auto markas noskaidrošanu, žurnāls National Enquirer publicējis visu laiku sliktāko auto sarakstu...

Šī pētījuma rezultāti ļauj secināt, ka līdz Krievijai korespondenti tomēr nav tikuši - pretējā gadījumā sarakta augšgals izskatītos stipri savādāk... Pirmā vieta nešaubīgi tika piešķirta mazlitrāžas Yugo (Krievu "Zapara" Dienvidslāvijas analogs). Sociālistiskās Dienvidslāvijas "atvase" tika ražota no pašām lētākajām detaļām. Arī pati konstrukcija par sevi ir diezgan bēdīga. Vienīgais labums ir apsildāms pakaļējais stikls - stumjot nesalst rokas... Otro vietu ieņem Chevy Vega, kas tika ražots ASV septiņdesmitajos gados. Auto enerģētiskās krīzes laikā tika iecerēts kā konkurents japāņu mazlitrāžniekiem. "Vegas" kaudzēm ceļoja uz izgāztuvēm, jo jau pēc pirmās ekspluatācijas nedēļas, precīzāk - rakāšanās motorā, pircēji centās no tās atbrīvoties. Eļļa no dzinēja lija straumēm, autosalonu strādniekiem nācās nepārtraukti uzslaucīt grīdas. Kāds pat salīdzināja auto ar vienreizējās lietošanas pamperiem: "Jūs to nopērkat, izmantojot pavisam neilgi un uzreiz metat ārā." Ford Pinto, kas parādījās reizē ar Chevy Vega, ieņēma "godpilno" trešo vietu. Šim auto "pielipa" iesauka pulvermuca, jo uzreiz aiz aizmugurējā bufera atrodošās benzīnbāka "solīja" "jauku" sprādzienu pie mazākā trieciena pa auto pakaļpusi. Bez tam, automobīlim bija ļoti šaurs salons un neizturīga konstrukcija. Pinto nevarēja lepoties ar pieprasījumu ne lietotāju ne autozagļu aprindās. Viens no īpašniekiem atzinās: "Es mierīgi atstāju to neaizslēgtu pašos nepiemērotākajos rajonos." Pārējas vietas ieņem sekojoši auto: 4. AMC Gremlin (ASV 1970–1978). "Tipisks lēts traktors". 5. Chevy Chevette (ASV 1976–1987). "66 km stundā - rekords, pēc kura neizbēgami seko vizīte pie mehāniķa". 6. Renault Le Car (Francija 1977–1983). "Var pārvietot vai nu tikai pasažierus, vai tikai bagāžu". 7. Dodge Aspen/Plymouth Volare (ASV 1976–1980). "Auto, kas pēc potenciālo bojājumu skaita pretendē uz rekordu". 8. Cadillac Cimarron (ASV 1982–1988). "Jūs vismaz varat pārbaudīt sava rakstura spēku". 9. Renault Dauphine (Francija 1957–1966). "Neveiksmīga velosipēda un "tačkas" sintēze". 10. VW Bus (Vācija 1950–1979). "Īsta "tačka", kas reizēm spējīga kustēties pati". iAuto
 
21 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
29395. viesis 3.jūlijs 2002 10:53
1 0 Atbildēt

tieshi taa - tas veevee bus ir tas, kas pulkvezha Mikam - dzeltens braukaa! kaa arii ja no 50taa gada, ta ar daliito stiklu, kas vispaar ir mega kuuuuuul! latvijaa taadu vispaar nau! bet nu ir ideja, ka vareetu kaadu atdziit un restaureet!

bildes te: www.beetle.ee/Ajalugu/sugupuu/Type2.html

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

100 vienībās - Range Rover Sport satīna versija 1

Britu autobūves uzņēmums iepriecinās savas tehnikas cienītājus ar krosovera Range Rover Sport īpašo versiju Satin Edition, kas paredzēta Eiropas tirgum un tiks saražota 100 eksemplāru skaitā. Lasīt vairāk

 

Tesla Cybertruck sānu “triecientests” reālos apstākļos (+ FOTO) 7

Spēcīgo sadursmi ar Ford Edge Tesla elektriskais pikaps pārdzīvojis ar salīdzinoši nebūtiskiem bojājumiem. Lasīt vairāk

 

44 505 eiro - Volkswagen Golf GTI pieejams pasūtīšanai 4

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen atklājis pieteikšanos modernizētā Golf sportiskā modeļa GTI iegādei. Cena par bāzes versiju – 44 505 eiro. Lasīt vairāk

 

0,013 procenti – kura Eiropas valsts no e-mobilitātes “turas pa gabalu” 23

Saskaņā ar Eurostat datiem vieglo elektriskās piedziņas transportlīdzekļu daļa Eiropā līdz 2022.gada beigām bija sasniegusi 0,7 procentus. Vācija ir starp līderiem, taču ir valstis, kur e-mobilitāte vēl nav tikusi pat līdz bērnu autiņiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti