Lasītājs Arvis atsūtījis fotogrāfijas - uz VEF tilta tramvajs spēkojās ar Porsche Cayenne. Kurš uzvarēja, skatamies paši.
Bet ja nopietni - tramvaju jums neuzveikt...
Foto: Arvis Z., iAuto lasītājs
Lasītājs Arvis atsūtījis fotogrāfijas - uz VEF tilta tramvajs spēkojās ar Porsche Cayenne. Kurš uzvarēja, skatamies paši.
Tramvaja vadītājs rīkojās ļoti tipiski Rīgas sabiedriskajam transportam. Esi pa ceļam? Pats vainīgs.
Tas, ka tev ir Porche vēl NEKO nenozīmē!
Tramvaja vadītājs pēc tam, droši vien, taisnojās, ka jau tā ņēma pa kreisi, taču . . .
Vispar vajadzetu specialu kontroli tramvaju vaditajiem, jo pedeja laika biezi notiek sadursmes ar tramvajiem, kaa rezultataa - tramvajs nekad nav vainigs :) divas avarijas zinu kuras ir bijusi vainigi tramvaji, bet beigas paliek vainigs vieglas masinas vaditajs.
"235648. viesis 13.06.2007 08:57
Bet numurs izskatās ārzemju"
Man gan izskatās ka neārzemju 9090 OK
Speciālais numurs pats par sevi nepiepilda galvu ar smadzenēm un respektu neiedzen (par ko kājenes vadītājs/a droši vien ilgi vēl brīnīsies) :D
Njā, pēdējā laikā tramvaji iespārda! Malači! Mačiķ gadov! :D :D
poršam uzlaida porču :)
galīgi stulbi tie vadītāji - neskatās un tik mauc. Principā, tramvajam būtu jādod tiesības stumt nost no sliedēm idiņus, kuri nekaunīgi uzlien uz sliedēm, iebrauc krustojumā zinot ka neizbrauks laicīgi un kavēs tramvaju.
p.s. pats esmu autovadītajs, bet vēl ar smadzeņu atlikumiem :)
Ja ziiimes nenoraada savadaak, tad uz tramvaja sliedem kas ir vienaa liimenii ar brauktuvi driikst uzbraukt un pa taam braukt. UN nospljauties par stulbiem tramvaju vadiitaajiem. Man ar jau sen ZB gan tie kas nezina CSN gan tie kas "vienliidziigaaki".
Gudreniek WALA - varbūt izlasi beidzot satiksmes noteikumus? Tramvajam uz sliedēm VIENMĒR ir priekšroka, un tas ka pa tām drīkst braukt nedod tev tiesības mēģināt kantēt tramvaju.
Nu ja, tas tramvajs piezagās nabaga Porsche nemanot un uzgrūdās ar savu masu. Gatavā cūcība! Tramvajam bojājumi par 10 latiem (noberzta krāsa), Porsche par pāris tūkstošiem.
Aizliegt Rīgā Tramvajus. Tie izmaksā dārgi, aizņem daudz vietas un taisa putekļus.
Aizliegsim tramvajus tiksim vaļā no sastrēgumiem.
Viss kārtibā... normāls tramvajs.
Neviens vaģila jau neidomajas,ka tramvajam vajag vismaz 3x garāku bremzēšanas celju un šķērso tā traektoriju... sakarā ar ko arii notiek ieberziens.
Tāpēc jau viņam vienmēr ari ir taisniba,ka tas ir tramvajs... :D:D:D
Uzskatu, ka taisnībā šādās situacijās ir tramvajniekiem. Kapitālists-ekspluatators, kurš VIENS sēž poršikā, viennozīmīgi uzskata sevi par pasaules varoni, kuram piešķirta visatļautība, un nemaz nedomā, ka 16 reiz 2- tonnīgais "mini-titāniks" ar 300 darbaļaudīm "bortā", nu nekādi nespēj momentā apstāties. VIENĪGĀ cerība - ka pēc auto remonta , tā vadītājs būs izdarījis attiecīgus secinājumus.
Mani tikai interese to satiksmes noteikumu "zinaataaju" izteicieni par teemu ka tramvajam priekshroka pastaasties man luudzu kuras situaacijas tramvajam ir pirekshroka, un tad peec tam luudz pastaastat kaa un vai jebkad tramvaja priekshroka attiecas piemeeram uz vietaam kur jaanogriezjas pa kresi no tramvaja sliedeem. Esat tik laipni.
Un tieshi tapaat vareetu paskaidrot kaa izpauzjas tramvaja pirkeshroka peec CSN atieciiba prat mashinaam kas brauc pa tramvaja sliedeem tur kur tas ir atljauts.
Nu es domāt tā ka ja auto uzgriežas uz sliedēm lai iekreisotu pagriezienu (tur kur tas atļauts), tātad ja auto uzbrauc uz sliedēm kamēr nebija tramvaja, bet tas pielido iznīcinātāja ātrumā un sāk zvanīt - lai iet dilles grauzt tas tramvaja vadītājs. Bet ja auto izlien tramvajam deguna priekšā uz sliedēm tad sorry šoferīc pac vainīgs jo traucē tā monstra kustībai.
Nu kaut kā tā.
Aizliegt vajaga tramvajus - paskatieties cik daudz vietas tie aizņem, un vēl visas tās štelles vajag uzturēt kārtībā - tas taču ir dārgi - ļoti dārgi.
WALA, esi viens no tiem, kuri pie luksofora ar 2 riteņiem stāv uz tramvaja sliedēm ? Tramvajnieks iegruzīs ar bomi, varēsi tiesāties ar TTP - un varbūt pēc 3 gadiem atzīs ka bija abu vaina un ka TTP neko nesedz, TTP vicina gar degunu savu prasību apmaksāt dīkstāvi. Tev vēl regress no apdrošinātāja, trahtungs līdz ausīm. Toties apziņa, ka esi vienlīdzīgs ar tramvaju :)
uupi, iedzer vēsu limonādi - sapratīsi, cik lielas glupības ir "tramvajs ir dārgi" :)
Cien. viesi - manam auto nevajag ne BMW joslu ( jo man nau BMW) nedz arii 1,5 joslas, tachu objektiivi, ja ir korkjis tad tas ir visiem vienaads, gan tramvajiem gan visiem citiem. NU nau muusu likumi uzrakstiiti taa kaa travajam visur un vienmeer butu priekshrociibas.
Un lidiz ar to visi shitie tramvaji beztolkaa zvanitaaji vienkaarshi kriit uz nerva.
P.S. Es starp citu Riiga ar auto paarvietojos ljooti maz ( videeji 6-8 bezapstaashanas braucieni/marshruti pa nedeelju), un sab. transu. vienalga ciest nevaru - eju ar kaajaam.
P.P.S. Un kaa juusupraat vajadzetu vertet idiotus pie tramvaja "ruljiem", kad piemeeram cilveeks ir nonaacis ielas viduu ( pie luksafora) un divi trambulji megjina vinju bemaz pilnaa hodaa iespiest pa vidu, tikai zvana. Ljoti daudz shitadus bezsmadzenju gajienus esmu redzeejis paarvietojoties ar kaaajaam.
Es tramvaja pusē uz 1000000%!!
Kaut pats braucu ikdienā un pamatīgi ,tracina tie nemākuļi CSN neievērotāji. Un tādus ir jābelž pa sāniem cik tas ir iespējams. Naudiņa mašīnītei un tiesībiņām sanāk ,bet prāti'mu diemžēl nenopirksi...
WALA - tramvajs kā jau sab. TL pārvadā ļoti daudz cilveku un tas arī izskaidro, kādēļ tam ir jābūt prieksrocībām. Tas var patikt vai nepatikt, bet tam ir loģisks pamatojums.
Savukārt autiņš, kas ielīdis krustojumā, nejēdzot vai spēs no tā izbraukt, netraucējot veselai gūzmai citu TL, t.sk. sab.transam, tikai palielina korķus.
Nu pacietieties vēl gadus 3.Tad drimbulis tiks novākts no tā konkrētā tilta un posma gar VEF-u.
hehe, tad zobus varēs klabināt visa VEF tilta platumā ?
*******i, blj***, vareetu domaat ka tramvajs var apbraukt un apstaaties momentaa, besii shitaadi pieradushi neesaaties no joslas uz joslu neskatoties ne pal labi ne pa kreisi
Tāpēc aizliegt tramvajus.
Lai dzīvo Rīga bez tramvajiem.
arvis;vispar ir kautkaada ziime kad drikst nogriesties pa kreisi NO tramvaja sliedem un kad jagriezas pa kreisi no brauktuves ;
UN vispar tas dzips tur pus dienu staaveeja .jo vadiitaaja(blondiine) bija aizmukusi =-0]
Tramvajs izmaksā krietni dārgāk par to pašu trolejbusu un autobusu kopā.
to uupis
Cik tuvredzīgs skatijums uz lietām. Drīzāk vismaz no centra ir jāizvāc trolejbusi, mikriņi un daļēji ari autobusi, bet jāpaplašina tramvaju tīkls.
Tomēr eksperti pasaulē ir nonākuši pie secinājuma, ka nav nekas labāks priekš pilsētu transporta kā tramvajs, kuru daļēji var laist arī pa pazemi.
Metro jau sen vairs nav topā gan tā dārdzības dēl, gan arī laika zuduma dēļ ko patērē nolaižoties/paceļoties no tuneļiem.
Tā kā Rīgā viss ir čikiniekā, jaunus zemgridas čimbuļus tik vajag un viss! :D
uupis [?] 13.06.2007 14:14
Tramvajs izmaksā krietni dārgāk par to pašu trolejbusu un autobusu kopā.
================================
Ja salīdzina vienu autobusu, trolejbusu vai tramvaju vagonu cenu, tad tramvajs izmaksā dārgāk, tas tiesa, bet autobusa kalpošanas laiks ir 9 gadi, trolejbusa 11gadi, bet tramvaja vagona 20gadi un vēl 15 gadi pēc kapitalkas.
Otrkārt pēc Rīgas satiksmes datiem vismazākās izmaksas uz 1km nobraukumu ir tramvajam, tad praktiski tādas pašas trolejbusam un krietni augstākas autobusam.
WALAM un citiem alternatīvi apdāvinātājiem noteikumu nelasītājiem:
82. Ārpus krustojumiem, kur tramvaja sliežu ceļa klātne šķērso bezsliežu transportlīdzekļu brauktuvi, tramvajam ir
priekšroka.
102. Ja braukšanas joslās ceļu satiksme ir intensīva, apbraucot vai apsteidzot atļauts braukt pa tramvaja sliežu ceļa
klātni tajā pašā virzienā vietās, kur sliežu ceļa klātne atrodas pa kreisi vienā līmenī ar brauktuvi. Šādā gadījumā
nedrīkst traucēt tramvaja braukšanu.
103. Tramvajam atļauts taranēt transportlīdzekļus, kuri pārkāpj 82. un 102. punktos aprakstītos noteikumus.
2 Guzis
Un tagad nodiefinee kas ir tramvaja braukshanas trauceeshana.
Ja es paarvietojos ar auto pa sliedeem, un priekshaa deg sarkana gaisma - kaadaa veidaa taa skaitas tramvaja trauceeshana, peec kada CSN punkta ???
235740. viesis 13.06.2007 14:24
Otrkārt pēc Rīgas satiksmes datiem vismazākās izmaksas uz 1km nobraukumu ir tramvajam, tad praktiski tādas pašas trolejbusam un krietni augstākas autobusam.
========================================
Šajās izmaksās ir ierēķināts tikai ritošā sastāva ekspluatācijas un remont izmaksas. Šeit nav ierēķināts sliežu ceļa apkalpošana un uzturēšana un zemes platību izmaksas, kuras aizņem tramvajs. Pareizāk sakot kādus labumus varētu gūt ja atbrīvotos šīs mežonīgās platības kuras aizņem tramvajs.
Kā mēs redzam gadījumā ar pasažieru vilcieniem kur LDz ierubījis ir pasažieru pārvadātājiem tādu cenu par sliežu izmantošanu ka tie knapi galus savelk kopā un tāpēc visos galos kauc ka pasažieru pārvadājumi ir nerentabls pasākums.
WALA - elementāri.
Tu stāvi uz tramvaja sliedēm un traucē viņa kustībai tāpēc ka tu gribi nogriezties pa kreisi un gaidi kamēr tevi palaidīs pretimbraucošie. Tikmēr tramvajam ir traucēta kustība pa viņa sliedēm.
WALA - tieši pēc tā paša 102 panta "apbraucot vai apsteidzot atļauts braukt pa tramvaja sliežu ceļa klātni"
Ko tu apbrauc vai apsteidz stāvot pie sarkanā?
Par visu ieprieksheejo - es neuzskatu ka es braucu ideali, un taapat droshi vien ir reizes kad esmu trauceejis sab. trans kustiibai. Tachu tas ko es redzu ikdienaa RIigaa, ko dara sab. trans. nerada ne mazaako veelmi griezt tam celju, lai arii lielaakoties esmu pieklaajiigs un parasti arii censhos netrauceet vai pat palaist sab.trans.. Un man nau ne mazaaka respekta pret idiotiem sab. trans. vadiitaajiem, lai cik pasazhieru arii jamie nevestu. Ir pat reizes kad braucot ar sab. trans. gribas aiziet pie vadiitaaja un iedot bietee, par visadiem straujiem un stulbiem manevriem.
P.S. tiesa peedeejos meenshus 4 es sab. transaa neesmu pat iekshaa bijis- nu necieshu es jamos,
Es PRET tramvajiem.
Paskatieties cik plata ir Barona iela.
Novācam tramvaju un dabūjam otru Valdemāra vai Čaka ielu.
Daudzi sab. tr. vadītāji uzskata ka viņi strādā, bet pārējie vieglie atpūšas pa ielām un traucē viņiem veikt savu darbu.
WALA "nu necieshu es jamos," - tās ir tikai tavas mentālās problēmas.
Protams ka sab.tr izpildās brīžiem nejēdzīgi, bet ne bez dažādu privāto braucēju līdzdalības šo situāciju radīšanā kas nespēj padomāt tālāk par sava auto bamperi.
2 Guzis
Paga nu principaa nekas jau neliedz braukt pa sliedeem un nogriezties pa kreisi, tur kur atljauts par sho kaut kaa neatceros ka buutu kaut kaadi ierobezjojumi..
Bet ja ir noteikumi varetu man atgaadinaat kaa tur bija vai regulejamos krustojumos driiksteeja apdziit, atminjaa kaut kaa palicis ka ne
WALA- pareizi atceries:
123. Aizliegts apdzīt šādās vietās:
123.1. regulējamos krustojumos;
123.2. neregulējamos krustojumos, izņemot gadījumus, kad apdzen uz galvenā ceļa attiecībā pret šķērsojamo ceļu;
123.3. uz dzelzceļa pārbrauktuvēm un tuvāk par 100 m pirms tām;
123.4. augšupceļu beigās, bīstamos pagriezienos un citos ceļa posmos, kur redzamību ierobežo apturēti
transportlīdzekļi, ēkas, apstādījumi u.tml.;
123.5. uz gājēju pārejām un tuneļos.
ok, tas neattiecas uz šo gadījumu (jo te nedrīgst griezties pa kreisi), bet gadījumos, kur nav zīme, kas nosaka, ka jānogriežas pa kreisi no brauktuves, tad jānogriežas no sliedēm. varbūt esmu patiešām muļķis satiksmes noteikumos, jo pasen nav sanācis tos lasīt, bet šādā situācijā, manuprāt, nemaz nav atļauts veikt pagriezienu no brauktuves. un, ja a/m jau ieņēmusi šo pozīciju uz sliedēm, lai pagrieztos pa kreisi, trambulim ir jāpagaida, vai attiecīgajām iestādēm jāuzstāda atbilstoša zīme...
da nē, runa par situāciju, kad pirms krustojuma autiņš pie sarkanā pilnība vai daļēji stāv uz sliedēm un tramvajs nevar iebraukt pieturā. Lai arī noteikumi autiņam atļauj braukt pa sliedēm, tomēr šajā gadījumā auto traucē tramvajam.
Piesakās pie manis. Vienu aplīti pavedīšu pie kabīnes un paskataties, kas un kā ir reāli. Varbūt kaut kas tomēr tiks skaidrāks...
Punkts otrais... tauta, beidziet mūs mocīt ar tām vienas biļetes pirkšanām, tas ļoti aizkavē. Vai nu pērciet vairākas vai ejiet pirkt uz kiosku. Sorry!!!!
Paldies par sapratni. Tramvaja vadītāja.
P.S. es zvanu praktiski neizmantoju, pamirkšķinu ar gaismām. Parasti ar to pietiek, bet ir jau arī kurli un akli po....isti. Un tad jau nu sirdsapziņa neatļauj neuzzvanīt...
tramvaja vadītājs nebija nospārdīts un dzīvoklis viņam atņemts?
Guzis tugan esi auns, interesanti kad ir jagriežas pakreisi no tramvaja sliedem viņam ari ir priekšroka ?
Guzis CSN ir jāskata kompleksi un jāievēro termini . apdzīt nozīmē iebraukt pretējā kustības jolsā , tramvajsa sliedes ir pretējā josla ? nē tātad tā ir apsteigšana un regulējamā krustojumā apsteidzam cik uziet.
BTW ja trambulis iebrauca stāvoša bobī , tad TTP var iet atpūsties
Tramvaja vadītājs no gūtām traumām miris uz vietas!
uupis - a davaj nojauksim daudzstaavu maajas! traucee tik skatu. paskatieties pashi - nojauktu mezciemu, sanaktu vel viens Baltezers!
bembermember - jēēē !
pie viena nosaucam centru - tik nejēdzīgi un šauri. Uzceltu visu no plika skuma, ar saprātīgu plānojumu un bez šaurajām vietām. Acīmredzami, ka pie visām Rīgas problēmam, ieskaitot bomžus un alkānus, vainīgs viņš - TRAMVAJS !
Tramvaja sliedes vietās, kur tās ir pa vidu brauktuvei un vienā līmenī ar to ir tāda pati braukšanas josla, kā citas. No tās ir jānogriežas pa kreisi, no tās var braukt taini. Tramvajs šinī gadījumā ir tāds pats kā citi tr.līdz bez īpašām priekšrōcībām.
Ja braukšanu joslās regulē ceļa zīmes tad jārīkojas saskaņā ar tām.
Katru dienu braucu pāri VEF tiltam gan ar auto, gan ar sabtransu ka nu kuro reizi. Tramvajs beztolkā zvana ārkārtīgi reti, lai gan gadās, protams, savukārt autobraucēji jūtas "vienlīdzīgāki" nu daudz daudz biežāk, sevišķi visādi "biezie" ar jauniem Getziem un sievietes, kuras drīzāk nosprāgs uz vietas nekā palaidīs uzgriezties uz tilta no tiltapakšas, trolejbusu, kur tam josla beidzas vai paskatīsies spogulī, lai ieraudzītu tramvaju... Just IMHO.
to 235826. viesis (IeM)
Viss pareizi, tikai viena piebilde-no tramvaja sliedēm nogriezties pa kreisi var tikai KRUSTOJUMOS! ĀRPUS krustojumiem tev jānpgriežas no savas joslas-ielas.
Tāpat tas attiecās uz vietām, kur ir vienvirziena ielas un tramvaja sliedes ir vienā līmenī pa kreisi no brauktuves. Piemēram Slokas iela dzegužkalna raj., Pētersalas iela, Aspazijas bulv.pie Operas u.c.vietās!
Ko jūs varat ņemties? Tramvajam ir priekšroka, gan ja gribi nogriezties pa kreisi, gan apsteidzot... pa kreisi griežoties vari uzbraukt uz sliedēm, ja tajā brīdī pa tām nebrauc tramvajs, gadījumā ja tu ilgi gaidi savu pagriezienu un tad piebrauc tramvajs tad viņam arī ir jāgaida, bet pārējos gadījumos viņam ir priekšroka....
un konkrētajā bildē džips nedrīkst braukt pa sliedēm...
Sab. transportu neesmu izmantojis jau vairāk par gadu, bet ja ir jāzvēlas ko iznīdēt, tad tie vienozīmīgi ir trolejbusi... visu laiku čakarējas ar saviem vadiem, bremzē, lien kur nevajag un gandrīz nekad nevienu nekur nelaiž, bet tramvajs ir viens no ātrakajiem pārvietošanās līdzekļiem...
to 235835. viesis
Precīzāk ir tā, ka ārpus krustojuma apgriezties braukšanai pretējā virz. vajag no joslas. Savukārt iegriezties teiksim pa kreisi blakusteritorijā gan vajag no sliedēm. Pretējā gadījumā rodas strīds vai konkrētā vieta ir krustojums vai nav. Tipisks piemērs ir Basteja bul. stāvvieta pie kazarmām. Cilvēki velk pa sliedēm bet citi no labās malas cenšas grizties. Vispār CSN 84.pants šinī ziņā ir neloģisks un prasītos to mainīt, jo bieži vien grūti ir noteikt vai konkrētā viea ir krustojums vai nav. Arī no satiksmes plūsmas viedokļa nav loģiski, ka pa sliedēm var barukt taisni, bet pa kreisi nez kapēc griež no labās malas.
Attiecībā uz Slokas ielu un Aspazijas bulv. tev nav taisnība. 84.pants skaidri norāda, ka Aspazijas bulv. kur sliedes krustojumā ir brauktuves vidū jāgriežas no tām. Tāpat attiecībā uz Slokas ielu 102.pants atļauj braukt pa sliedēm, attiecīgi pieleitojot loģiku, ka jāgriežas no joslas, pa sliedēm drīkst apbarukt tos, kur gaida kreiso pagriezienu, tāpat Aspazijas bulv. Tas nu galīgi nebūtu pareizi.
Dēļ tā, ka liela daļa šeit komentējošo neciena sab.transportu arī RD izdomā arvien jaunus drastiskus noteikumus autovadītāju patvaļas ierobežošanai! Tuvredzīga domāšana jums! Iedomājieties, kas darītos, ja Rīgā nebūtu sab.transporta un visi brauktu ar saviem auto - sastrēgumiem nebūtu ne gala, ne malas! Sab. transports pārvadā vienā rāvienā daudz vairāk pasažieru, nekā privātais, aizņemot daudz mazāk vietas uz vienu cilvēku! Tāpēc aicinu tomēr būt saprātīgiem un iespēju robežās dot priekšroku sabiedriskajam transportam un nečīkstēt.
Pats sab.transportu izmantoju ļoti reti, bet noteikti respektēju to vēlmes izgriesties man priekšā, palaižu, kad iespējams un vispār neapvainojos, kad kāds no tiem izdara kādu muļķību, jo saprotu, ka to vada cilvēks un viņš arī kļūdās reizēm, arī viņam mēdz būt slikts garīgais un tāpēc tas dažkārt izpaužas neloģiskos sab.tr. manevros, bet tāda ir dzīve, neko tur nepadarīsi. Vienīgais manevrs, ko es necienu no viņu puses un vēl mazāk no autovadītāju puses, ir iebraukšana un palikšana krustojumā, tas tiešām bessī.
235842. viesis (IeM) 14.06.2007 11:46 >>>bieži vien grūti ir noteikt vai konkrētā viea ir krustojums vai nav
nu kā tad tā - iebrauktuve stāvvietā vai blakusteritorijā nav krustojums, to nosaka CSN.
tajā vietā noteiktos laikos pa sliedēm nevar braukt, par to liecina "ķieģelis ar laikiem", ja kāds no "WALAS" veidīgajiem to nav pamanijis...
CIen 235860. viesis.
Ja tu to nezinaaji, tad kjieelis ir brajeras tipa ziime, t.i. ta attiecas tiehsi uz konkreto vietu kur uzstaadiita. Ja shai ziimei likumiigi var pabraukt garaam ( apbraukt) tad tiiliit kau metru peec zimes tu driiksti braukt pa shi sliedeem lidz naakamajam taadam kjiegjelim.
ZInu ka tas taa nau domaats konkreetajaa vietaa, bet peec noteikumiem ir tieshi taa kaa es rakstu. Ja tur atrastos arii baltaa nepratrauktaa liinija ( kaa uz Akmens tilta, kur vispar pa tr. sliedem nedriikst braukt) tad gan cita runa ( tiesa tad atkal jaaliek veel kaut kas klaat lai atljautajaa laikaa vareetu uzbraukt uz sliedeem).
Un tomēr man nav īsti skaidrs kā jānogriežas no Barona ielas pa kreisi uz Aspazijas bulvāri (virzienā uz 13. Janvāra ielu) - it kā ir sliedes, tās ir vienā līmenī, bet tās sliedes neiet taisni, bet gan arī nogriežas! Kad tu aizbrauc līdz nogriešanās vietai, tad vairs tur sliežu nav!
Par Barona ielu uz Aspazijas bulvaari pa kreisi ir jaanogriezjas no sliedeem ( nekur CSN nekas shaada situaacijaa nau mineets par to kas ir jaadara savaadaak ja tramvaja sliedes maina virzienu), kaut gan njemot veeraa ka tur mierigi taapat saiet auto divaas joslaas nemaz uz sliedeem neuzbraucot, tad nu skaties no situaacijas, ja otro joslu kaads jau ir nodefineejis pa sliedeem, tad brauc no sliedeem, ja pats esi tas pirmais - tad no sliedeem, bet ja divas joslas ir "iedefineejushaas" liidz sliedeem, tad nu seko shim piemeeram - taa buus droshaak tavam auto.
iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk
Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk
Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk
iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk
Izskataas, ka trambulis pieripinaajis nenjemot veeraa porsche atrashanos tik tuvu sliedeem. Droshi vien vadiitaaja atkal lasiija graamatu un klausiijaas muuziku.