Četri savijušies apļi: šis simbols apzīmēja četru Saksijas automobiļu uzņēmumu Audi, DKW, Horch un Wanderer apvienošanos, kā rezultātā pirms 75 gadiem, 1932. gada 29. jūnijā tika izveidots uzņēmums Auto Union AG.
1930. gadu beigās katrs ceturtais automobilis Vācijā tika izgatavots uzņēmumā Auto Union AG, un uz tā radiatora režģa dižojās četru apļu emblēma. Uzņēmums Auto Union AG tika radīts apvienošanas rezultātā un kļuva par otru lielāko automobiļu ražotāju Vācijā. Mūsdienās šie četri apļi ir AUDI AG firmas zīme.
Tomass Franks, uzņēmuma Audi Tradīciju departamenta vadītājs paskaidro: „Četri apļi pārstāv vienu no vadošajiem starptautiskajiem ekskluzīvu automobiļu ražotājiem un vizuāli pauž zīmola identitāti un kvalitāti, vienlaicīgi iemiesojot tiltu pār pagātni, tagadni un nākotni.”
Vēsture
Spriedze Vācijas automobiļu ražotāju vidū palielinās jau kopš 1920. gadu vidus. Īpaši aktuāla tajā laikā bija automatizācija un montāžas līnijas. Nākotnes vīziju demonstrēja amerikāņu ražotāji. Turklāt automobiļi no ASV ieplūda arī Eiropas tirgū. Tie ražotāji, kas nespēja turēties līmenī vai apvienot spēkus ar citiem, tika izslēgti no spēles. 1929. gadā Lielā depresija ilgstošai spriedzei pakļāva arī četrus Saksijas automobiļu uzņēmumus. To apvienošanās ideju pirmo reizi izteica Saksijas Valsts Banka. 1932. gada 29. jūnijā šie uzņēmumi visbeidzot apvienojās, kļūstot par Auto Union AG. Savienībā dalību ņēma uzņēmums Zschopauer Motorenwerke J.S. Rasmussen AG, kas jau kopš 1928. augusta piederēja uzņēmumam Audiwerke AG, kā arī uzņēmums Horchwerke AG un uzņēmuma Wanderer Werke automobiļu nodaļa Kemnicā.Uzņēmuma firmas zīme sastāvēja no četriem saistītiem apļiem, tādējādi simbolizējot nešķiramu četru dibināšanas uzņēmumu vienotību. Tika saglabāti arī Audi, DKW, Horch un Wanderer zīmolu nosaukumi. Lai jaunās grupas ietvaros novērstu konkurenci, katram no četriem zīmoliem tika iedalīts atsevišķs tirgus segments: motocikli un nelieli automobiļi DKW zīmolam, vidēja lieluma automobiļi Wanderer zīmolam, vidēja izmēra luksus segments Audi zīmolam, bet pašā tirgus augšgalā – luksus automobiļi Horch zīmolam.
Apvienošanās rezultātā, centralizējot administrācijas, attīstības, testēšanas un mārketinga aktivitātes uzņēmuma galvenajā pārvaldes mītnē Kemnicā, izdevīgi tika summēti resursi. Tādējādi uzņēmums Auto Union zinātnes un izpētes jomā bija spējīgs kļūt par celmlauzi: Centrālais Testēšanas Institūts (ZVA) un Centrālais Attīstības un Dizaina birojs (ZEKB) veica būtiskus zinātniskus pētījumus. Jau toreiz plaši tika veikta materiālu tehnoloģiskā izstrāde, degvielas patēriņa izpēte, akustikas mērījumi, vēja tuneļa testi un sadursmju testi.
Četri apļi Audi emblēmā simbolizē Audi, DKW, Horch un Wanderer zīmolus, kas vēlāk tika apvienoti zem Auto Union nosaukuma. Auto Union un NSU, kas, savukārt, tika apvienoti 1969. gadā, ļoti būtiski veicināja automobiļu nozares attīstību. Uz uzņēmuma Audi NSU Auto Union AG bāzes 1985. gadā tika izveidots uzņēmums AUDI AG.
Sveicieni jubilejā!!!