Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Amerikā sāk ražot «Mini» ar elektromotoru 6

 
17.jūlijs 2007 0:00

Ziemeļkarolīnas štatā bāzētā kompānija "Hybrid Technologies" sākusi masveidā izlaist "Mini Cooper" automobiļus, kam tradicionālā iekšdedzes dzinēja vietā uzstādīts elektromotors un akumulatori.



Kompānijas speciālisti "Mini" apgādājuši ar litija akumulatoru paketi, pašu izstrādātu akumulatoru vadības bloku un elektromotoru. Akumulatoru minimālais kalpošanas ilgums ir 1500 atkārtotas lādēšanas reizes, savukārt motora jauda – 78 kilovati, kas atbilst 106 zirgspēkiem.

Pateicoties elektromotora specifikai – augstam griezes momentam un nepārtrauktai vilkmei – elektriskā "Mini Cooper" paātrinājums līdz 100 km/h ilgst tikai nedaudz vairāk kā 6 sekundes. Tai pašā laikā maksimālais ātrums ir visnotaļ pieticīgs – 130 kilometri stundā.



Saskaņā ar oficiālajiem datiem, ar pilnībā uzlādētām baterijām auto spēj nobraukt aptuveni 200 kilometrus, bet pats lādēšanas process vidēji ilgst 8 līdz 10 stundas, pieslēdzot akumulatorus elektrotīklam.

Tātad atliek vien vakarā pirms gulētiešanas automobili pieslēgt rozetei, un no rīta tas atkal būs gatavs veikt 200 kilometrus ceļa.

"Hybrid Technologies" arīdzan norāda, ka sistēmas izstrādes un pielāgošanas process ildzis divus gadus, tā piesaistījusi plašu pasaules mediju interesi, ar automobili jau paspējis iepazīties mūziķis Džeimss Blānts, taču par to, cik "Mini Cooper" ar elektromotoru maksās, pagaidām klusē.

Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
 
Visi komentāri
 
238595. viesis 17.jūlijs 2007 12:41
0 0 Atbildēt

Cik labi no rīta pamosties un saķert galvu - "Bļin, vakarā aizmirsu uzlikt mašīnu lādēties". Diena izčakarēta.

238606. viesis 17.jūlijs 2007 14:15
0 0 Atbildēt

vai nebūs kā vecajiem telefoniem, kad pirms nākamās lādēšanas vajadzēja pagaidīt, kamēr ir tukša batareja?.. :P bet nu kopumā forši, tikai cik elektrības tiks patērēts lādējot?

238613. viesis 17.jūlijs 2007 16:28
0 0 Atbildēt

nekam nederiigs auto. ar vienu uzlaadi nevar aizbraukt pat liidz Ventspilij un atpakalj.

238616. viesis 17.jūlijs 2007 17:35
0 0 Atbildēt

Prieks ASV plasumiem un attālumu standartiem tiešām 200 km ir visai vājš rādītājs. Cik var spries no nostāstiem, tad lielākā daļa amerikāņu līdz darbam un atpakaļ ar tādu netiktu. :)

Bet varbūt dzīvē viss ir savādāk.

238617. viesis 17.jūlijs 2007 17:37
0 0 Atbildēt

Jauks pasaakums prieksh sievas, nebuus jaauztraucas par paarlieku paarsniegtu aatrumu, bet paatrinaajums liidz 100km/h ir pietiekams, lai nejustos seene kopeejaa pluusmaa+vinjai shis auto dikti patiik. Protams 200km ir dikti maz, ja ir doma divataa bik' paceljot...Vajdzeetu apriikot kaut ar 0.4l benziina shmirgjeli no mocha ;)

238618. viesis 17.jūlijs 2007 18:19
0 0 Atbildēt

:D toties naf bensīna kapsēta... :D Paskat tik, Amerikā ražo superduperekonomistiskos auto! :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

LVC aicina arī satiksmes autobusus un kravas automašīnas aprīkot ar ziemas riepām 27

VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) aicina aprīkot transportu ar ziemas riepām, tostarp arī satiksmes autobusus un kravas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Jaunmārupē uz ielas nogāžas ceļamkrāns, par laimi cietušo nav (+ FOTO) 16

Attēlos tas nav redzams, taču aculiecinieks apgalvo, ka tonnām smagā konstrukcija nogāzusies blakus skolas autobusam. Ja tā, tad esam izvairījušies lielas nelaimes tieši Zolitūdes traģēdijas 11. gadskārtā. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēju spēkrati 4 reizes biežāk nekā elektroauto paliek uz ceļa ar tukšu akumulatoru 29

Elektroauto skaits uz Latvijas ceļiem strauji aug. Un gluži tāpat kā auto ar iekšdedzes dzinējiem, arī elektroauto var nonākt situācijās, kad dažādu iemeslu dēļ tie vairs nevar turpināt ceļu. Apdrošināšanas sabiedrība BALTA (PZU grupa) regulāri sniedz palīdzību uz ceļa elektroauto un apgāž mītus par to, ka biežākais iemesls nespējai turpināt braucienu ir tukša baterija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti