Jaunais Golf kļūs plašāks un lepnāks 45

 
10.jūlijs 2002 12:08

Neskatoties uz to, ka līdz jaunā VW Golf pirmizrādei ir vēl jāgaida gads, tomēr ir "noplūdusi" informācija. VW Golf prezentācija paredzēta 2003. gada rudenī Frankfurtē.

Jau šajā gadā parādīsies jaunais kompaktais hečbeks, kas būvēts uz jaunā VW Golf platformas - Opel Zafira un Renault Scenic konkurents. Pats hečbeks būšot nedaudz lielāks, bet pamatīgi plašāks par savu priekšgājēju. Pie lielākas riteņu bāzes virsbūves garums praktiski nav mainījies. Ārēji jaunais hečbeks stipri atšķirsies no šābrīža modeļa, kaut arī saglabās veco siluetu un kopējo virsbūves dizaina stilistiku. Pie tam jaunais modelis būs līdzīgs VW Passat un pat nedaudz VW Phaeton - no tā Golf aizņemsies gaismas idejas, radiatora restes dizainu, kā arī priekšējā bampera detaļas. Gaidāms, ka nākotnē VW Golf radīs lepna un dārga auto iespaidu. Starp citu, jaunajam Golfam pat bāzes versijā būs 15" riteņu diski. Piektās paaudzes Golfiem paredzēta vesela mūsdienīgu dzinēju gamma. Bāzes versija "saņems" 1,4 litru (75 Zs) dzinēju vai tādu paš, bet ar tiešo iešprici (85 Zs). Tad vēl iespējams parastais un FSI dzinējs - 1,6 (105 / 115 Zs). Ir arī 1,8 litru 150 Zs dzinējs un 2 litru 180 Zs. Gaidāms, ka vēlāk parādīsies vēl jaudīgāki dzinēji: 2,5 2,8 3,2. Arī dīzelisti tiks apmierināti - tiem tiks 100 - 170 Zs dzinēji. Starp daudzajiem interesantajiem VW Golf jaunumiem var atzīmēt jauno ātrumkārbu ar divdisku sajūgu, kas ļauj pārslēgt ātrumus bez sajūga nospiešanas. Bez tam Golf tiks aprīkoti ar jaunās paaudzes 4motion pilnpiedziņas sistēmi, kursa stabilitātes sistēmu un neatkarīgo aizmugures piekari. Starp citu, VW Golf svars būs tikai 1100 kg. Šāds auto maksās tikai 15,000 eiro. iAuto // lenta.ru
 
Visi komentāri
 
30439. viesis 10.jūlijs 2002 12:32
0 0 Atbildēt

Super! ara 21 gadsimts, bet golfus razo ar parastajiem ar roku griezamajiem logiem. AAARPRAAAAC! mazdam jau pirms 10 gadiem elektriskie logi bija standarts. a cena golfiem gandriz ka limo. brinums ka iemanijushies standarta versijam stures pastiprinataju ielikt.

30444. viesis 10.jūlijs 2002 12:52
0 0 Atbildēt

VW gan tadi jocigi konceptualji strada - scenikus Renault driz varbut vairs nerazos, citi brandi jau ari sen stance kompaktos minivenus, bet vini tikai tagad saks konkuret! Toties ir speks un energija taisit 2 tik lidzigus universalus, ka Bora un Golfs - vai kads zinatajs nevar apskaidrot, kada ir atskiriba?

30448. viesis 10.jūlijs 2002 13:18
0 0 Atbildēt

Nesapratu vai taa jaunaa kaarba buus standartaa , parastaas mehaaniskaas vietaa? Kaut kaada evoluucija ir notikusi, revoluucija nee. Tas jau arii bij paredzams. Bildee izskataas pienjemami. Vieniigi, taa kaa auto sagaidaams lepnaaks, jaadomaa ka proporcionaali pret konkurentiem arii daargaaks.

30449. viesis 10.jūlijs 2002 13:20
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-07-10 12:52:50:

priekšējajos lukturos un radiatorrestē + plāksnīte aizmugurē! ;-)

30451. viesis 10.jūlijs 2002 13:22
0 0 Atbildēt

Lepnaks? Tas laikam par tiem hrometajiem ieliktniem priekseja bamperi. Vai ari durvis bus jau standarta un nebus japerk ka papildus fiicha?

30456. viesis 10.jūlijs 2002 13:51
0 0 Atbildēt

>neatkarīgo aizmugures piekari

beidzoooot...golf jau sen to bija pelniijis, iipashi ja dzineeji kljuust jaudiigaaki. cik ilgi vareeja to pakaljeejo balku cilaat liikumos ;)

30457. viesis 10.jūlijs 2002 13:51
0 0 Atbildēt

Ceru ka beidzot panelis buus uzlabots... (tas man visvairaak besii golfos)

30462. viesis 10.jūlijs 2002 14:23
0 0 Atbildēt

izskatās pēc hondas civic tas jaunais golfs

30463. viesis 10.jūlijs 2002 14:29
0 0 Atbildēt

Tas par to paneli, jau ir katra cilveeka gaumes jautaajums...daudziem autinjiem ir stulbaaki panelji nekaa Golf Mk2, nu bet treshajam Golfam (ja nemaldos) panelis naak stipri liidziigs kaa Corrado un Passat - nezinu vai tas ir paaraak debiils.

30464. viesis 10.jūlijs 2002 14:39
0 0 Atbildēt
30481. viesis 10.jūlijs 2002 16:18
0 0 Atbildēt

ē - re ku pegijs

30487. viesis 10.jūlijs 2002 16:49
0 0 Atbildēt

Peugeot kopija?

-----

vzinis

30488. viesis 10.jūlijs 2002 16:50
0 0 Atbildēt

Pegijs smukāks

30507. viesis 10.jūlijs 2002 21:55
0 0 Atbildēt

kewl :P~

30509. viesis 10.jūlijs 2002 22:50
0 0 Atbildēt

Nu bljin, pat III golfs bij labaaks...

Shis golfs nevis radiis lepna un daarga auto iespaidu, bet gan leeta un prasta VW Polo turpinaajuma iespaidu...

Taads ubagu vaagjis... kauns buutu taadaa bumbinjaa iexshaa seesties... Kur nu veel atziit kaadam ka taads pieder tev... :( FUI! PEE KAKA!

30512. viesis 11.jūlijs 2002 8:13
0 0 Atbildēt

ja pilnigi piekritu ka golfs ir parasta automashina-jebkura lauku servisa jebkursh "specs" var sachinjiint! :)

Protmas ka komforts zem jebkuras kritikas! (iznjemot varbut 4.golfu).....nesaprotu kapec biezhi sievietes ar tiem brauc-ne stures pastiprinatajs, ne elektro navaroti....tad jau labak kads japoshka....

ka teica viens pazinja - golfs-motorizetie ratinji :)

30519. viesis 11.jūlijs 2002 9:09
0 0 Atbildēt

Bildee jaunaias Golf's izskataas liidziigs jaunajai Toyota Corolla. Saapiigi biistama tendence.

Kopumaa - shobriideejaa Golf IV ergonomika bija izcila. It sevishki labie glaazhu tureetaaji. Neviena citaa mashiina, arii augstaakas klases, neesmu taadus maniijis.

30521. viesis 11.jūlijs 2002 9:26
0 0 Atbildēt

To Nightwing: Interesanti, ar kādu tad autobūves šedevru un izcilu eksemplāru tu pārvietojies tagad, un par kuru tev nebūtu kauns atdzīties, ka tas pieder tev (no tiem kurus tu tiešām vari atļauties)???

30524. viesis 11.jūlijs 2002 9:45
0 0 Atbildēt

Nekādi devaru saprast kādēļ šiem tizlajiem nekomfortablajiem auto ar taburetēm krēslu vietā un debīlu paneli ir tik augsta cena un tik daudz cienītāju. Un nemaz nemēģiniet pierādīt ko citu.

30531. viesis 11.jūlijs 2002 9:59
0 0 Atbildēt

Golfu jau sen vajadzeeja aizliegt !

30537. viesis 11.jūlijs 2002 10:24
0 0 Atbildēt

Golfa deviize - "minimaals komforts par maximaalu cenu". Un ti elaazhu tureetaaji vispaar ir marasms - kad ieliek iekshaa glaazi tad magjim vairs klaaat nevar tikt.

30548. viesis 11.jūlijs 2002 10:50
0 0 Atbildēt

To eidis:

Attiecībā uz IV golfu tavu devīzi var pārfrazēt "maksimāls komforts par maksimālu cenu" jo komforta ziņā IV golfs bija galvas tiesu pārāks vismaz tad kad viņš parādijās. Kas attiecas uz glāžu turētājiem un magnetafonu, tad šis trūkums bija tikai pirmajie modeļiem, pēc tam tas tika novērsts un glāžu turētāji tika pārvietoti zem rādžiņa.

30553. viesis 11.jūlijs 2002 11:03
0 0 Atbildēt

to: viesis 2002-07-11 10:50:18

Nu ko nu dir$, kads komforts aizmugure ka sprotu bundza... visistaka sauriba - sava klase viens no neietilpigakajiem autiniem...

30554. viesis 11.jūlijs 2002 11:08
0 0 Atbildēt

Pats nedirs: Komforts un ietilpība ir divas dažādas lietas. Golfs ir divvietīga mašīna + mazi bērni aizmugurē, un tā gandrīz visiem viņa konkurentiem. Toties braucēja un blakussēdētāja komforts un apdares materiāli ir galvas tiesu pārāki. Man žēl ka tev visas māšīnas nākas novērtēt pēc sēdēšanas aizmugurē, nekas, gan jau arī tu kādreiz pie stūres tiksi.:)))

30557. viesis 11.jūlijs 2002 11:29
0 0 Atbildēt

Kurš no visiem šeit gudrus komentārus rakstošiem cilvēkiem vismaz 1 reizi ir gājis garām GOLF4/BORA???

Jau 2 gadus priekos un diemžēl bēdās esmu kopā ar VW Bora - esmu samērā nesaudzīgs braucējs, taču neskatoties uz to auto nav parādījis visus šeit uzskaitītos ļaunumus...

Ak jā, ir gan viena problēma šiem auto - tos spēj novērtēt cilvēki visā pasaulē, arī Krievijā, kur nonāk pamatā visi zagtie, kas arī ir radījis pieprasījumu "tumšajās" aprindās...

Komforts, stikli utt utp, ir iespējami dabūt par nelielu, bet taisnīgu samaksu, detaļas (pāris), kuras ir sanācis pirkt ir vienādā cenā ar tēva 1988 golf'u (stabilizators priekšā Ls 13, aizmugurē Ls 10).

Vienkārši ir dāžādas filozofijas Vācu auto ir dārgs pērkot, lēts uzturot, Japāņu lēts pērkot, dārgs uzturot.

Gatis (GK5)

30558. viesis 11.jūlijs 2002 11:30
0 0 Atbildēt

Forshi. Ja liidz shim braucot pa ielu un redzot kautkaadu jaunu auto vareeja mineet kas tas ir - neiisan, mazda, opel vai kaads cic vienaadais, ta tagad varees iekljaut mineejumu skaitaa arii golf. Pilniigi vienaadi, peleeki, bezgaumiigi un idiotiski. Veiksmiigus pirkumus.:DD Godiigi sakot visu sho manis uzskaitiito "lielisko iipashiibu" deelj arii nevaru saprast kaads auto man patiik. Esmu apstaajies pie diviem autinjiem - crysler 33 vai Concorde. Vismaz tie atshkjiras peec dizaina paareejo plastmasbundzu viduu.

30559. viesis 11.jūlijs 2002 11:31
0 0 Atbildēt

hmm, sajuka. Crysler 300

30573. viesis 11.jūlijs 2002 12:18
0 0 Atbildēt

viesis 2002-07-11 11:29:40

cik tu esi braucis ar japani? uzturet leti nevar nevienu masinu. mana mazda pagaidam uzturesana ir loti leta, jo nelust. a pirkt golfa bazi pa 8t ar 2 durvim, ka baiga ekstra tiek uzsverts stures pastiprinatajs, plastmasas kalpaki un logu skidrums bacoka.bendzu bija iepilinajusi lai var izbraukt pa salona durvim un talak butu jastumj. parastie logi. un pat miglinieku spuldzites nav ieskruvejushi. kamer logi ciet vel var pabraukt, bet lidz ko logu ver vala, liekas ka ar helikopteru brauc - skana neiedomajama. Par boru neko nevaru pateikt - neesmu braucis.

30576. viesis 11.jūlijs 2002 12:46
0 0 Atbildēt

man jau četri gadi kā braucu ar 4. Golfu. Un nesūdzos. Par tiem navarotiem, kuru it kā Golfam neesot - ir man i elektriskie logi un spoguļi, i ziemas pakete ar apsild;amiem kr;eskiem, i st;ures pastiptinātājs, AC utt. Panelim nav ne vainas, un zilais apgaismojums ir kičīgs un pirms četriem gadiem tas bij ajaunums. Tie lielākie bļāvēji, kas noliek Golfus un Boras paši laikam tikai 2. Golfā ir braikuši labākajā gadījumā. nespēju iedpmāties, ka manu mašīnu spētu jebkurā lauku servisā sataisīt.

30580. viesis 11.jūlijs 2002 13:04
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-07-11 12:46:51:

Visam piekrītu, taču tās fīčas Tev nāca par IMHO dārgu naudu:

Kondicionieris - 842.00

Ziemas pakete - 221.00

El. logi/spoguļi - 252.00

Priekšējā sēdekļa augstuma reg. - 53.00

PS1. Sorry, par naudas skaitīšanu svešā makā.

PS2. Cenas no www.volkswagen.lv

30581. viesis 11.jūlijs 2002 13:12
0 0 Atbildēt

ja es piekritu ka ceturtais vel ir cieshams, bet specialistam taisniba standarts ari shiem ir "papliks", bet iepriekshejie ir pilnigi nekomfortabli-esmu braucis gan ar 2., gan 3. - neerti kresli abiem, slikts standart aprīkojums....

30583. viesis 11.jūlijs 2002 13:36
0 0 Atbildēt

30584. viesis 11.jūlijs 2002 13:37
0 0 Atbildēt

Piekrītu Speciālistam par to, ka pārmaksāju. BET runa jau bija par to, ka Golfam nekā nav. Ar savu piemēru centos parādīt, ka Golfs var nebūt nekomfortabla mašīna, es pat teiktu, ka komforta ziņā galīgi nesūdzos.

30598. viesis 11.jūlijs 2002 14:28
0 0 Atbildēt

nu, golfs jau nekad nav bijis īsti lēts....agrāk golf2 pliks maksāja dārgāk par savas klases konkurentiem...tā ir bijis. Un ir. Tāpēc es šobrīd vairs nebraucu ar kompakto golfu, bet ar vidējās klases ne-golfu, kuras st. past, lifts, el. stikli/spoguļi ir bāzē.

Tātad, ja iziet no pieņēmuma, ka jebkuru auto var sakompletēt līdz maksimumam, lai arī par papildus naudu, tad var pirkt lexusu, toties viss ir.

30601. viesis 11.jūlijs 2002 14:46
0 0 Atbildēt

Viens no golfa dārgās cenas pamatojuma ir automašīnas otreizējās pārdošanas vērtība. Piemēram nopērkot jaunu golfu par 1000Ls dārgāk nekā piemēram tāpat aprīkotu peugeotu, pēc 2 gadiem šos auto pārdodot jūs par to pašu golfu dabūsiet par 1500Ls vairāk nekā par peugeotu, un gala rezultātā sanāk ka golfs ir 500ls lētāks. Tā ka pērkot jaunu auto nevajag akli skatīties uz tikai uz auto cenu, bet parēķināt vienu soli uz priekšu.

30619. viesis 11.jūlijs 2002 15:50
0 0 Atbildēt

lai dazu labu masinu dabutu ar parastajiem logiem un golfa aprikojumu, ir papildus jaapmaksa mehaniku darbs kas visus labumus nem nost un pec tam liek virsu gadus desmit novecojushu aprikojumu.

30620. viesis 11.jūlijs 2002 15:55
0 0 Atbildēt

viesis 2002-07-11 14:46:35

Respektīvi ir antikvariata cienitaji kas gatavi maksat jebkuru naudu par iespēju pabraugt bez stūres pastiprinātāja. Bet varbut tie pirceji ir sado-mazo cienitaji kuriem patik sevi vai citus (kuriem ar to auto jabrauc) spidzinat.

30629. viesis 11.jūlijs 2002 16:49
0 0 Atbildēt

Viesim 2002-07-11 12:18:56

Sorry par vēlo atbildi...

Esmu nobraucis ar dažādām mazdām 3 gadus 323 (88 gads), 626 (92, 95 gads) uzskatu, ka varu spriest pietiekami daudz, tātad vienkāršam salīdzinājumam: vw golf 88 priekšējais amortizators - Ls 25, mazda 323 - Ls 55 un tā tālāk

Gatis GK5

30632. viesis 11.jūlijs 2002 18:12
0 0 Atbildēt

Klau, mashiina nav vainiiga, ka GOLF tirgotaajiem uriins galvaa sakaapis un shie plikas baazes versijas paardot par nejeedziigi augstu cenu.

Esmu nobraucis garus gabalus ar Golf IV un varu teikt tikai to, ka prieksh savas klases taa ir labaakaa mashiina. Protams saliidzinot 1998.gada Golf IV modeli ar 2002.gada Mercedes-Benz Maybach modeli, var veeleeties kaut ko vairaak.

Golfu kritizee tikai taa iemesla deelj, ka daudzi nevar to atljauties un taadeelj izgaazh savu zhulti kritizeejot.

30654. viesis 12.jūlijs 2002 9:58
0 0 Atbildēt

Nevienam neiesaku trešo golfu, braucu gadu lūst tā miskaste katru mēnesi, izļurkājās visas sviras, jaudas 1,8. motoram arī nav, par komfortu nav ko runāt , plastmasas grab. Ja kāds grib varu pārdot. Pirms tam braucu ar vecāku galantu nekādu problēmu tik kalotkas mainīju, pavisam cits komforts. nu 1l uz 100 vairāk gan rija.

30664. viesis 12.jūlijs 2002 11:42
0 0 Atbildēt

Izklausaas, ka shis buus labs modelis. Ja tieshaam tas buus plashs, viegls un leets, tad tam noteikti buus fani.

30672. viesis 12.jūlijs 2002 13:50
0 0 Atbildēt

To Viesis 9:58:35

Godīgi sakot nezinu kā tu brauc, bet es ar trešo golfu barucu 1,5.gadu (~50 000)un esmu tikai eļļu mainījis, nekas nav lūzis un netaisās lūzt, pietam auto tiek izmantots arī ekstremālos apstākļos (rallija trases rakstīšanai). Tāka es savukārt iesaku trešo golfu un savējo nepārdodu :)))

30696. viesis 12.jūlijs 2002 15:34
0 0 Atbildēt

Nesaprotu kaapeec daudzi taa uzkluup tam Golfam. Auto cena (jauna vai veca) ljoti normalli atspoguljo mashiinas veertiibu.

Un ja ir pieprasiijums, taadat cilveeki ar savu naudu apstiprina, ka taa manta ir taa veerta. A kaada jeega bljaut pa visu pasauli, ja cilveekiem pashiem ne santiima pie dveeseles, tikai pilnas smadzenes ar samazgaam. Pats gan neesmu Golfa piekriteejs un tuvaako 10g laikaa netaisos taadaa seesties, jo lidoju augstaak. Meegjinu veseliigi apluukot arii kompaktklasi.

30700. viesis 12.jūlijs 2002 15:45
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka 90-to sakuma sis ar naudu apstiprinatais pieprasijums tika saskobits VW un Audi virziena ar uzbrukosu PR kampanu no aktivu parstavju puses(zetons viniem!) - un nenoliedzami, tauta iecentrejas uz Golf, ja mazak naudas , vai audi, ja pietiek - tas tak muzigs un neruse! Bet tapec ari neuzzinaja, ka ari piemeram japoskas, un nedod dievs, pat francuzi taisa lietojamus auto-es runaju par tautas klasi, ne lielajiem, dargajiem brandiem. Bet jebkura Eiropas valsti pa ielam braucoso auto parks procentuali ir pavisam savadaks - nekur nav sads augstakmineto ipatsvars!

30738. viesis 14.jūlijs 2002 16:36
0 0 Atbildēt

Lai VW konkurenti varētu iespiesties autotirgū ar saviem autiņiem, tie jāaprīko ar dažādām extrām, jāskalo smadzenes pircējiem, jātērējās taisot dažādas akcijas utt. un pats galvenais, savu autiņu jāpiedāvā par zemāku cenu (labākā gadījumā par tādu pašu). Draugi tie taču ir brīvā tirgus apstākļi un ļaudis izvēlās VW. Extras ir gaumes lieta! Lai aprīkotu ar extrām ir jābūt labam bāzes modelim. Citādi iznāks tā, ka autiņš nespēs vilkt šīs JŪSU extras! Ja kādam vajag zīmēties, tad jāpērk no dārgā gala. Varbūt nevarat ......

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti