Fiat Scudo izraudzīts par 2008.gada starptautisko autofurgonu

6.novembris 2007 8:59

Iegūstot 108 no 140 iespējamajiem punktiem, 25.oktobrī, Amsterdamā notiekošajā Eiropas komerctransporta žurnālistu ikgadējā starptautiskajā konkursā Fiat Scudo tika izraudzīts par gada autofurgonu.

Nominētos transportlīdzekļus izvēlas kompetenta žūrija, kuras sastāvā ir 20 profesionāli žurnālisti no Eiropas valstīm.



Izstrādāts „Fiat” un „Psa” sadarbības ietvaros un izgatavots franču „Sevel Nord” rūpnīcā Valensjenā, Fiat Scudo autofurgons ir īpaši piemērots mūsdienu Eiropas pilsētu un starppilsētu preču pārvadājumu prasībām. Tas apvieno standarta automobiļa īpašības, manevrējamību un komfortu ar vieglajam komerctransportam raksturīgo kravas kapacitāti, kravas iekraušanas un izkraušanas ērtumu un produktivitāti.

„International Van of the Year 2008” žūrija īpaši novērtēja Fiat Scudo mehāniku, kas izstrādāta, ņemot vērā iespēju autofurgonu izmantot arī pasažieru pārvadājumos, jo Scudo aprīkots ar piekari, kas nodrošina lielisku braukšanas komfortu pat tad, ja transportlīdzeklis ir tukšs. To nodrošina arī autofurgona īpašā virsbūve ar atšķirīgām stingrības zonām, jauna bremžu sistēma ar 4 disku bremzēm, ABS, elektroniskā bremžu spēka sadale (EBD) un drošības spilvens vadītāja pusē. Scudo pieejams arī ar elektronisko trajektorijas stabilizācijas sistēmu (ESP), ko papildina pretslīdēšanas regulēšana (ASR), kā arī drošības spilveni.

Komerciālā transporta sektorā Scudo ieviesis arī vairākus jaunievedumus, piemēram, inovatīvo izvēles pneimatisko aizmugurējo piekari, kas ļauj transportlīdzeklim iebraukt sabiedriskajās vairākstāvu autostāvvietās (Scudo kopējais augstums nepārsniedz 1.90 m) un atvieglo kravas iekraušanu un izkraušanu. Pieejamas arī versijas ar garo garenbāzi un paceltu jumtu, lai nodrošinātu dažādu materiālu pārvadājumus. Visi kravas furgoni ar atdalošo starpsienu pieejami ar kabīnes griestos iebūvētu inovatīvu centrālo uzglabāšanas nodalījumu, kuram var piekļūt no kravas telpas.

Tāpat atzinīgi tika novērtēts trīs pieejamo dzinēju zemais degvielas patēriņš un apkopes izmaksas: 90 ZS 1.6 „Multijet” 16v, 120 ZS 2.0 „Multijet” 16v un 136 ZS 2.0 „Multijet Power” 16v ar dīzeļdegvielas daļiņu filtru (DPF) kā standartu. Visi dzinēji atbilst „Euro 4” standartam.

Prestižā balva apstiprina jaunā „Scudo” panākumus Eiropā, jo 2007.gada pirmajos deviņos mēnešos Eiropā saņemti vairāk kā 30 000 pasūtījumu, kas ir par 82 procentiem vairāk, nekā pērn šajā pašā laika periodā.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Izdosies vai nē? - šķērsot upi pa gājēju iekaramo tiltu (+ VIDEO) 1

Kādam furgona vadītājam Krievijā iešaujas prātā "ģeniāla doma". Lasīt vairāk

 

Baltkrievi ražos elektrisku mikroauto, ko cer pārdot arī Krievijā. 17

Baltkrievijas jaunuzņēmums Sidus izstrādājis 2,25 m garu elektriskās piedziņas automobili, ko cer eksportēt arī uz daudz plašāko Krievijas tirgu. Lasīt vairāk

 

Griežas tur, kur zīmes to neatļauj (+ VIDEO) 11

Sieviete ar Toyota markas automobili mēģina nogriezties pa kreisi ignorējot CSN un izraisa sadursmi ar pretimbraucošo Volvo. Lasīt vairāk

 

Mercedes-Benz plāno līdz 2030. gadam pilnībā pāriet uz elektroautomobiļu ražošanu

“Daimler AG” un “Mercedes-Benz AG” līdz šīs desmitgades beigām tirgos, kur tas iespējams, plāno pilnībā pāriet uz elektroautomašīnu piedāvājumu. 2022. gadā ar akumulatoru darbināmi modeļi tiks piedāvāti visos koncerna pārstāvētajos segmentos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti