Fiat Scudo izraudzīts par 2008.gada starptautisko autofurgonu

6.novembris 2007 8:59

Iegūstot 108 no 140 iespējamajiem punktiem, 25.oktobrī, Amsterdamā notiekošajā Eiropas komerctransporta žurnālistu ikgadējā starptautiskajā konkursā Fiat Scudo tika izraudzīts par gada autofurgonu.

Nominētos transportlīdzekļus izvēlas kompetenta žūrija, kuras sastāvā ir 20 profesionāli žurnālisti no Eiropas valstīm.



Izstrādāts „Fiat” un „Psa” sadarbības ietvaros un izgatavots franču „Sevel Nord” rūpnīcā Valensjenā, Fiat Scudo autofurgons ir īpaši piemērots mūsdienu Eiropas pilsētu un starppilsētu preču pārvadājumu prasībām. Tas apvieno standarta automobiļa īpašības, manevrējamību un komfortu ar vieglajam komerctransportam raksturīgo kravas kapacitāti, kravas iekraušanas un izkraušanas ērtumu un produktivitāti.

„International Van of the Year 2008” žūrija īpaši novērtēja Fiat Scudo mehāniku, kas izstrādāta, ņemot vērā iespēju autofurgonu izmantot arī pasažieru pārvadājumos, jo Scudo aprīkots ar piekari, kas nodrošina lielisku braukšanas komfortu pat tad, ja transportlīdzeklis ir tukšs. To nodrošina arī autofurgona īpašā virsbūve ar atšķirīgām stingrības zonām, jauna bremžu sistēma ar 4 disku bremzēm, ABS, elektroniskā bremžu spēka sadale (EBD) un drošības spilvens vadītāja pusē. Scudo pieejams arī ar elektronisko trajektorijas stabilizācijas sistēmu (ESP), ko papildina pretslīdēšanas regulēšana (ASR), kā arī drošības spilveni.

Komerciālā transporta sektorā Scudo ieviesis arī vairākus jaunievedumus, piemēram, inovatīvo izvēles pneimatisko aizmugurējo piekari, kas ļauj transportlīdzeklim iebraukt sabiedriskajās vairākstāvu autostāvvietās (Scudo kopējais augstums nepārsniedz 1.90 m) un atvieglo kravas iekraušanu un izkraušanu. Pieejamas arī versijas ar garo garenbāzi un paceltu jumtu, lai nodrošinātu dažādu materiālu pārvadājumus. Visi kravas furgoni ar atdalošo starpsienu pieejami ar kabīnes griestos iebūvētu inovatīvu centrālo uzglabāšanas nodalījumu, kuram var piekļūt no kravas telpas.

Tāpat atzinīgi tika novērtēts trīs pieejamo dzinēju zemais degvielas patēriņš un apkopes izmaksas: 90 ZS 1.6 „Multijet” 16v, 120 ZS 2.0 „Multijet” 16v un 136 ZS 2.0 „Multijet Power” 16v ar dīzeļdegvielas daļiņu filtru (DPF) kā standartu. Visi dzinēji atbilst „Euro 4” standartam.

Prestižā balva apstiprina jaunā „Scudo” panākumus Eiropā, jo 2007.gada pirmajos deviņos mēnešos Eiropā saņemti vairāk kā 30 000 pasūtījumu, kas ir par 82 procentiem vairāk, nekā pērn šajā pašā laika periodā.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravinieku rinda no Grenctāles vismaz 9 km garumā (papildināts 15.50) (+ VIDEO) 17

Aculiecinieka iesūtītajā foto redzama kravas automobiļu rinda, kas stiepjas 9 kilometru garumā. Rinda kļuvusi vēl garāka, iemesli zināmi. Lasīt vairāk

 

Suzuki varētu izlaist piecdurvju Jimny 1

Suzuki gatavojas laist klajā kompaktā apvidus auto Jimny piecdurvju modeli, kas iegūs garāku riteņu bāzi un plašāku salonu. Lasīt vairāk

 

Kravu pārvadājumi var kavēties, taču plūsma turpinās 1

Lai gan autopārvadātājiem pašreiz ir grūti piegādāt kravas noteiktajos termiņos, autopārvadājumu kravu plūsma notiek un Latvijas ražotāji un tirgotāji ir apgādāti ar visu nepieciešamo, intervijā aģentūrai LETA teica satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP). Lasīt vairāk

 

Kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes. (+ VIDEO) 17

Šajā reizē Tavs Auto TV stāsts par to, kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes! Un reālā dzīvē šīs patiesības noskaidrosim kopā ar mūsu testa dalībniekiem - rallija pilotiem Māri Neikšānu un Ivaru Vasaraudzi, kamaniņu braucēju Juri Šicu un LTV laika ziņu redaktori Ramonu Salmiņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti