Jaunā «SsangYong Kyron» pirmie panākumi Latvijā 22

 
13.novembris 2007 10:12

Kopš 2006. gada SIA „Adam Auto“ tirgo SsangYong automobiļus un pa šo laiku uzņēmumam ir izdevies kļūt par šīs markas vadošo dīleri Baltijā. Klientu uzticību jau ir iemantojuši SsangYong modeļi Rexton, Actyon un vispopulārākais modelis Kyron, tādēļ šoruden ar nepacietību tika gaidīti jaunpienācēji Actyon Sports pikaps un jaunais Kyron.



Lai gan vizuāli Actyons Sports šķiet interesantākais no abiem, arī Kyron ar saviem tehniskajiem jauninājumiem izpelnās lielu pircēju ievērību. Kā atzīst „Adam Auto“ SsangYong tirdzniecības vadītājs Edgars Zvaunis, jaunais Kyron modelis ir attaisnojis uz to liktās cerības: “Lai gan SsangYong ir Latvijas tirgum vēl diezgan jauns un neparasts zīmols, tomēr pircēji arvien vairāk pārliecinās par tā automobiļu tehniskajām priekšrocībām, kuras visskaidrāk demonstrē tieši jaunais Kyron modelis. Pirmā mēneša laikā savus pircējus ir atraduši jau 4 automobiļi.“ 

Jaunais Kyron noteikti ir vairāk nekā viena skatiena vērts. Ne par velti SsangYong  ik gadu visā pasaulē pārdod ap 200 000 automobiļu, kas ir tikpat daudz kā tāda līmeņa automarkai kā Land Rover. Nu SsangYong ir pakļāvis vispārējai tendencei un savam vidēja izmēra SUV Kyron ir piešķīris 2,7 l pašaizdedzes dzinēju- aizvien vairāk cilvēku izvēlas vidēja izmēra apvidus automobiļus ar dzinēju tilpumu virs 2 litriem. Rezultāts ir pārliecinošs. Protams, Kyron ir pieejams arī ar 2 litru dīzeļdzinēju, kuru pazīstam jau no iepriekšējā modeļa. 



Jaunajam Kyron labi piestāv izmaiņas gan aizmugurējā, gan priekšējā daļā ar jaunajiem lukturiem un gludāko motora pārsegu. Sānskatā raksturīgākā šī automobiļa iezīme vēl aizvien ir dziļā horizontālā rieva. Jaunā radiatora reste nedaudz atgādina Mercedes Benz automobiļus un šī līdzība jaudīgajam korejietim pat piestāv, jo zem motora pārsega atrodas Štutgartē izstrādāts un Korejā uzlabots dzinējs, kas ražots arī pēc Mercedes Benz licences. “T-Tronic” 5 pakāpju automātiskā pārnesumkārba ar manuālo slēgšanās režīmu tika pilnībā pārņemta no Vācijas sadarbības partneriem.

Salonā ērti jutīsies gan vadītājs, gan pasažieri. Vadītāja sēdekli var elektriski noregulēt 8 pozīcijās, blakussēdētājam pieejamas 4 sēdekļa pozīcijas. Arī sadalīto aizmugurējā sēdekļa atzveltni var regulēt. Salonā ir daudz vietas kājām. Papildpunktus Kyron noteikti iegūst ar savu bagāžas nodalījumu- tā tilpums ir 623 l. Aizmugurējā sēdekļa atzveltni var ļoti vienkārši nolocīt, tādējādi iegūstot bagāžas tilpumu līdz pat 2322 l. Viduskonsole sākumā var šķist pārāk uzkrītoša, taču ātri vien braucējs var pārliecināties, ka tā ir arī ārkārtīgi ērts rokas balsts ar monētu novietni, diviem glāžu turētājiem un atvilktni. Daudzfunkciju stūre nav pārslogota, lai gan uz tās atrodami arī slēdži „T-Tronic” pārnesumkārbai un radio vadībai. Ļoti patīkami pārsteidz divas lielās apaļās slēdžu grupas abās stūres pusēs, lielie slēdži brīdinājuma signāliem, elektroniskajai rokas bremzei, apsildāmajiem ārējiem spoguļiem, kalnā braukšanas kontrolei un dienas nobraukuma skaitītājam. Izmantotie apdares materiāli ir pārsteidzoši augstvērtīgi un kvalitatīvi.



Drošības aprīkojums arī ir ievērības cienīgs, tajā ietilpst adaptīvie vadītāja un blakussēdētāja gaisa spilveni, ABS, ESP un elektroniskais bremžu asistents.

120 kW/165 ZS spēcīgais motors ir galvenokārt ievērojams ar savu griezes momentu. 340 ņūtonmetri ir pieejami no 1800 līdz 3250 apgriezieniem minūtē. Braucot ātri pa šoseju, dīzeļdzinējs ir ārkārtīgi kluss un stūres pastiprinātājs ir krietni patīkamāks nekā ļoti „mīkstajā” pilsētas režīmā. Jāpierod arī pie automātiskās pārnesumkārbas ar tās diezgan ilgajiem slēgšanās laikiem. Kyron 270 ir pieejams ar pastāvīgu pilnpiedziņu. Klasiskā rāmja konstrukcija pieļauj ne tikai veiksmīgu apvidus iekarošanu, bet arī transportlīdzekļu ar masu līdz 2,3 t vilkšanu.

Jaunā Kyron cena ar 2,0 l dīzeļdzinēju „Adam Auto” salonā ir no 25 500 EUR, savukārt par automobili ar 2,7 l dzinēju būs jāmaksā no 30 000 EUR.

 
Visi komentāri
 
247026. viesis 13.novembris 2007 10:28
0 0 Atbildēt

SsangYong ik gadu visā pasaulē pārdod ap 200 000 automobiļu, kas ir tikpat daudz kā tāda līmeņa automarkai kā Land Rover.... tā ne ko

247027. viesis 13.novembris 2007 10:29
0 0 Atbildēt

Jaa izreklameets jau labi, tikai nevietaa saliidzinaats ar Land Rover, jo liidz taadam liimenim shitam korejieshu briinumam netikt nekad. Kaa arii nezkaapeec nekur nau uzrakstiits kapeec mashiina izskataas tik negliita , vareetu pat teikt kropla, veikli pamaniijushies nosleep stap pukjeet. Arii motoru labaaku vareeja nospert - 165 zs no 2.7 ???? bik smiekliigi... Ja taa godiigi tad jeegu shitaadam briinumam vispaar neredzu...

247028. viesis 13.novembris 2007 10:37
0 0 Atbildēt

Kā saprast to bildi kur rakstīts optometrists (redzes ārsts) :))

247029. viesis 13.novembris 2007 10:39
0 0 Atbildēt

bildes labaas 1 ajaa paariitis mierina viens otru - gan jau iemiiljosim shito skaistuli , galvenais ka sirc(mators) laps :) ,2 ajaa -meegjina pamest kalnos/oslicinaat upee , jo nevar miileet taadu urodovaanu :) , 3ajaa -peec pirmajiem diviem variantiem , kad neizdevaas ne sevi apmaaniit ne atkratiities no taa dizaina shedevra ,aizbrauca pie optimetrista peec roozaa brileem :):)

bet , ja nopietni , viss buutu laps , bet nu vizuaalais peeee....

TDI

247045. viesis 13.novembris 2007 11:48
0 0 Atbildēt

Šis Kyron vēl ciešams pēc skata,paskaties uz RODIUS-īsts urodius!

247121. viesis 13.novembris 2007 16:28
0 0 Atbildēt

brinumaainaka *******

247124. viesis 13.novembris 2007 16:49
0 0 Atbildēt

Šis jau vēl nav tas pats kroplākais eksemplārs...ir jau viņiem vēl tas brīnums,kuram grūti saprast kur ir priekša,kur pakaļa...ja nekļūdos tad laikam sauca to ACTION...tur nu gan pat Fiat Multipla nobāl :D

247127. viesis 13.novembris 2007 16:51
0 0 Atbildēt

Sorry,Actyon... :D

247130. viesis 13.novembris 2007 16:59
0 0 Atbildēt

otrreizējais tirgus parādīs, cik veiksmīga ir šī marka..

247131. viesis 13.novembris 2007 17:00
0 0 Atbildēt

Vismaz novāca tos muļķīgos, aizmugurējos lukturus!

247141. viesis 13.novembris 2007 17:53
0 0 Atbildēt

Vadītāja sēdekli var elektriski noregulēt 8 pozīcijās, blakussēdētājam pieejamas 4 sēdekļa pozīcijas. Nu ļoti sūdīgi laikam piemeklēt ērtu sēdēšanas pozīciju pasažierim no 4 iespējamām.

Raksts tikpat labs kā auto, vai auto kā raksts?

247142. viesis 13.novembris 2007 17:55
0 0 Atbildēt

suzuki gan rulzzzzz :)

247145. viesis 13.novembris 2007 18:54
0 0 Atbildēt

Second hand tirgus paradis tikai to ka sis brinums,vai ari kas palicis pari no ta maksas nevairak ka 1.30Ls kilograma pec kadiem paris gadiem...!:):) Taka atliek tik apskatit cik pa4massa tabula above un viss bus skaidrs.............,laimigu naudas izme4anu veja kirik pirceji!:):)

247173. viesis 13.novembris 2007 22:12
0 0 Atbildēt

Neko labu par iepriekšējiem modeļiem (2000 gads) nevaru pateikt, divlitru diizeltis pie orģ. 70000 noklapēja .... itkaa merša dzinējs ... , bet ...

Par ritošo , aleluja ....

Es tad labāk ar Opel Frontera 1996 gada pārvietojos , nekā ar sangjangu 2000 gada ...

Un redzot šo marku uz ielas , atmiņas nav taas labākaas ...

247227. viesis 14.novembris 2007 11:19
0 0 Atbildēt

nesaprotu kāpēc cilvēki tādus šrotus pērk..

tiešām dzīvei tik ļoti nepieciešams džips?? vai vienkārši liekas, "kruti" braukt ar džipu un nesaprast, ka tā ir miskaste?

uz ielas esmu redzējis džekus ar šitādiem - acīs var lasīt tādu lepnumu ar sevi, liekas, ka ar G klasi brauc!!!

247233. viesis 14.novembris 2007 11:39
0 0 Atbildēt

Te ir arī kāds cits nokomentājis, kas nav stulbs....???

No pieredzes zinu, ka visi šitie no@@rsēji paši brauc ar kaut kādā piecgadīgām Astrām vai citādiem lūžņiem, jaunā mašīnā 2reiz mūžā sēdējuši, viena no tām bija MB Solaris. :DD

Nav jau nemaz tik sūdīgs jaunais Kyron, lūgums savus uzbraucienus rakstīt, ja esot spējīgi kaut ko objektīvi salīdzināt, nevis kā pīles brēkāt, cik slikts, cik slikts.

247235. viesis 14.novembris 2007 11:44
0 0 Atbildēt

esmu braucis ar kyron..

motors rūc smuki, tikai vispā neiet.

otrkart, konkretajam uato ar kuru braucu nobraukums bija 8000, bet ritoshaa dalja kaut kaa galiigi nepatika - ja celja ir kads nelidzenums, bedre, ielaps liikuma tad juut, ka iisti labi neturas uz taa celja sis aparaats..

p.s. ppiecagdiiga astra toch ir labaaka par atbilsothaas klases nebrenda mashiinu..

pat citroeni pec 1-2 gadiem jauni pilniibaa sabruuk, kur nu veel shitaads..

razhoti arii vini tiek vairaak prieksh aafrikas valstiim, jo tur visiem viss pofigs un naudas nav nevienam..

247238. viesis 14.novembris 2007 12:03
0 0 Atbildēt

tehniski varbuut ok, bet nu tas izskats, pretiigs :)

247240. viesis 14.novembris 2007 12:08
0 0 Atbildēt

Varbūt tas vēl bija vecais Kyron, kurš dēļ rāmja tiešām bija nestabīls un piekare stipri nepatīkamāka nekā jaunajam?

Bet galvenais!!! Jaunajam ir BEIDZOT normāla pakaļa. :D

247241. viesis 14.novembris 2007 12:09
0 0 Atbildēt

p.s. Šovasar biju Spānijā, tur padaudz SSY...

247328. viesis 15.novembris 2007 17:41
0 0 Atbildēt

Pie mums vairums jau tomēr pērk jauno Hyundai santa Fe. Cik var redzēt no statistikas, šogad jau pārdot ap 400 santa fe džipu. Un cilvēki ir apmierināti.

247461. viesis 20.novembris 2007 13:21
0 0 Atbildēt

Second hand tirgu var nočekot mobile.de. Vācijas tirgū Ssang Yong jau kādu laiciņu ir ar modeli Musso. Tā nevar teikt, ka pārdotos par metāllūžņu cenu (protams, nevaram zināt, cik ir likviējušies).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti