Kopš 2006. gada SIA „Adam Auto“ tirgo SsangYong automobiļus un pa šo laiku uzņēmumam ir izdevies kļūt par šīs markas vadošo dīleri Baltijā. Klientu uzticību jau ir iemantojuši SsangYong modeļi Rexton, Actyon un vispopulārākais modelis Kyron, tādēļ šoruden ar nepacietību tika gaidīti jaunpienācēji Actyon Sports pikaps un jaunais Kyron.

Lai gan vizuāli Actyons Sports šķiet interesantākais no abiem, arī Kyron ar saviem tehniskajiem jauninājumiem izpelnās lielu pircēju ievērību. Kā atzīst „Adam Auto“ SsangYong tirdzniecības vadītājs Edgars Zvaunis, jaunais Kyron modelis ir attaisnojis uz to liktās cerības: “Lai gan SsangYong ir Latvijas tirgum vēl diezgan jauns un neparasts zīmols, tomēr pircēji arvien vairāk pārliecinās par tā automobiļu tehniskajām priekšrocībām, kuras visskaidrāk demonstrē tieši jaunais Kyron modelis. Pirmā mēneša laikā savus pircējus ir atraduši jau 4 automobiļi.“
Jaunais Kyron noteikti ir vairāk nekā viena skatiena vērts. Ne par velti SsangYong ik gadu visā pasaulē pārdod ap 200 000 automobiļu, kas ir tikpat daudz kā tāda līmeņa automarkai kā Land Rover. Nu SsangYong ir pakļāvis vispārējai tendencei un savam vidēja izmēra SUV Kyron ir piešķīris 2,7 l pašaizdedzes dzinēju- aizvien vairāk cilvēku izvēlas vidēja izmēra apvidus automobiļus ar dzinēju tilpumu virs 2 litriem. Rezultāts ir pārliecinošs. Protams, Kyron ir pieejams arī ar 2 litru dīzeļdzinēju, kuru pazīstam jau no iepriekšējā modeļa.

Jaunajam Kyron labi piestāv izmaiņas gan aizmugurējā, gan priekšējā daļā ar jaunajiem lukturiem un gludāko motora pārsegu. Sānskatā raksturīgākā šī automobiļa iezīme vēl aizvien ir dziļā horizontālā rieva. Jaunā radiatora reste nedaudz atgādina Mercedes Benz automobiļus un šī līdzība jaudīgajam korejietim pat piestāv, jo zem motora pārsega atrodas Štutgartē izstrādāts un Korejā uzlabots dzinējs, kas ražots arī pēc Mercedes Benz licences. “T-Tronic” 5 pakāpju automātiskā pārnesumkārba ar manuālo slēgšanās režīmu tika pilnībā pārņemta no Vācijas sadarbības partneriem.
Salonā ērti jutīsies gan vadītājs, gan pasažieri. Vadītāja sēdekli var elektriski noregulēt 8 pozīcijās, blakussēdētājam pieejamas 4 sēdekļa pozīcijas. Arī sadalīto aizmugurējā sēdekļa atzveltni var regulēt. Salonā ir daudz vietas kājām. Papildpunktus Kyron noteikti iegūst ar savu bagāžas nodalījumu- tā tilpums ir 623 l. Aizmugurējā sēdekļa atzveltni var ļoti vienkārši nolocīt, tādējādi iegūstot bagāžas tilpumu līdz pat 2322 l. Viduskonsole sākumā var šķist pārāk uzkrītoša, taču ātri vien braucējs var pārliecināties, ka tā ir arī ārkārtīgi ērts rokas balsts ar monētu novietni, diviem glāžu turētājiem un atvilktni. Daudzfunkciju stūre nav pārslogota, lai gan uz tās atrodami arī slēdži „T-Tronic” pārnesumkārbai un radio vadībai. Ļoti patīkami pārsteidz divas lielās apaļās slēdžu grupas abās stūres pusēs, lielie slēdži brīdinājuma signāliem, elektroniskajai rokas bremzei, apsildāmajiem ārējiem spoguļiem, kalnā braukšanas kontrolei un dienas nobraukuma skaitītājam. Izmantotie apdares materiāli ir pārsteidzoši augstvērtīgi un kvalitatīvi.

Drošības aprīkojums arī ir ievērības cienīgs, tajā ietilpst adaptīvie vadītāja un blakussēdētāja gaisa spilveni, ABS, ESP un elektroniskais bremžu asistents.
120 kW/165 ZS spēcīgais motors ir galvenokārt ievērojams ar savu griezes momentu. 340 ņūtonmetri ir pieejami no 1800 līdz 3250 apgriezieniem minūtē. Braucot ātri pa šoseju, dīzeļdzinējs ir ārkārtīgi kluss un stūres pastiprinātājs ir krietni patīkamāks nekā ļoti „mīkstajā” pilsētas režīmā. Jāpierod arī pie automātiskās pārnesumkārbas ar tās diezgan ilgajiem slēgšanās laikiem. Kyron 270 ir pieejams ar pastāvīgu pilnpiedziņu. Klasiskā rāmja konstrukcija pieļauj ne tikai veiksmīgu apvidus iekarošanu, bet arī transportlīdzekļu ar masu līdz 2,3 t vilkšanu.
Jaunā Kyron cena ar 2,0 l dīzeļdzinēju „Adam Auto” salonā ir no 25 500 EUR, savukārt par automobili ar 2,7 l dzinēju būs jāmaksā no 30 000 EUR.

SsangYong ik gadu visā pasaulē pārdod ap 200 000 automobiļu, kas ir tikpat daudz kā tāda līmeņa automarkai kā Land Rover.... tā ne ko