Rīgas lidostai - jauni pasažieru autobusi 18

 
9.janvāris 2008 10:21

Līdz ar straujo pasažieru skaita pieaugumu, kā arī nepieciešamību pakāpeniski atjaunot autobusu parku, lidosta Rīga starptautiska iepirkuma konkursa rezultātā pērnā gada nogalē iegādājusies un vakar, 8.janvārī, nodevusi ekspluatācijā četrus jaunus autobusus.

Pieaugot pasažieru apjomam, ar esošo 4 autobusu kapacitāti kļuva par maz, lai nodrošinātu kvalitatīvu pasažieru apkalpošanu, skaidroja lidostas pārstāvis Mārtiņš Langrāts. Tādēļ tika izsludināts starptautisks konkurss, kura rezultātā ar Polijas uzņēmumu Solaris tika noslēgts līgums par četru jaunu autobusu iegādi par kopējo līguma summu 760 000 lati.
 
Līdz ar to būs astoņi autobusi, kas nodrošinās pasažieru pārvadāšanu pa peronu. Viens autobuss var pārvadāt līdz sešdesmit pasažieriem.

Jaunie autobusi arī nodrošinās pasažieru plūsmas sadalīšanu, atbilstoši Šengenas līguma noteikumiem.

Noteikumi paredz, ka lidostām ir jāsadala pasažieru plūsma lidojumiem uz valstīm, kuras pievienojušās Šengenas līgumam un valstīm, kuras nav pievienojušās Šengenas līgumam.

Lidosta Rīga Šengenas līguma zonai pievienosies līdz ar pāriešanu uz vasaras lidojuma sarakstu marta beigās.
 
Visi komentāri
 
250087. viesis 9.janvāris 2008 10:57
0 0 Atbildēt

Dzelzsceļu taču būvēšot, nah vieņm autobusi? :)

250088. viesis 9.janvāris 2008 11:02
0 0 Atbildēt

Dzelzceļš būs uz Rīgas centru, bet šeit jau runa laikam ir tikai par pārvadājumiem pa peronu, tas ir, pa lidostas teritoriju.. ;)

250115. viesis 9.janvāris 2008 16:04
0 0 Atbildēt

beidzot buus iepirkushi platos busus? tjip shaadus:

www.used-buses.net/bustypes/img/airport-bus.jpg

250123. viesis 9.janvāris 2008 17:12
0 0 Atbildēt

Svētdien, Stambulas lidosta bija platie busi, tur satilpa vismaz 3/4 no Airbuss-200 pasažīeriem, respektīvi kāds 100 pasažieru ar visu rokas bagāžu..

Rīgā iepirktie drīzāk nav platie.

250136. viesis 9.janvāris 2008 20:45
0 0 Atbildēt

Man tā cena liekas neadekvāti augsta šāda tipa busam-190KLs.Tik daudz varētu maksāt starppilsētnieks,nevis lidostas ložņātājs.

250144. viesis 9.janvāris 2008 23:36
0 0 Atbildēt

Lidostas tehnika vienmēr ir bargi maksājusi, jo tā nedrīkst pēkšņi nolīst, visas sistēmas tiek dublētas

apakšā ir pannas, kas uztver katru iespējamo eļļas pili, lai skrejceļu neeļļo

mūsdienās tiem autobusiem ir jāb ūt baisi zemiem, līdz ar to grīda baisi zema

utt

cena ir adekvāta...

250147. viesis 10.janvāris 2008 9:28
0 0 Atbildēt

Lidosta "rīga" kaut ir Valsts akciju sabiedrība, ir "dabūjusi" izņēmumu uz visiem iepirkumiem, tagad tie notiek bez konkursa un bez IUB, tākā paši spriežiet par cenu! :)

250148. viesis 10.janvāris 2008 9:31
0 0 Atbildēt

Palaidniek, tikai nevajag, strādāju es lidostā, tie ir parasti autobusi, tādā nozīmē, ka nav tur nekādas dubultās sistēmas, un ar eļļu autobus tur nevar neko sagandēt jo atobusi pa skrejceļu nebraukā, bet pa peronu tas nav aktuāli.

Tākā ja nezini....

250149. viesis 10.janvāris 2008 9:42
0 0 Atbildēt

Palaidniek, viesim ir taisnība :) šī nav tā vieta un šis nav tas gadījums.

250151. viesis 10.janvāris 2008 10:34
0 0 Atbildēt

Šīr ir tā vieta un gadījums kārtējai veiksmīgai naudas norakstīšanai.

250153. viesis 10.janvāris 2008 12:38
0 0 Atbildēt

Jauni autobusi - tas protams ir ļoti labi un noderīgi. Lai gan daudz ērtāk un patīkamāk ir ļotenē iekļut pa tiešo terminālu, nekā vēl vizināties pa lidostas teritoriju uz nomaļām lidmašinu stāvvietām. Interesanti, vai tiešo terminaļu būvniecības iespējas lidostā Rīga jau ir izsmeltas ?

250158. viesis 10.janvāris 2008 13:00
0 0 Atbildēt

Tādu vadāšanu piekopj daudzas lidostas-labākais,ko esmu pieredzējis,bija Vašingtonā,Dulles IA,tur "autobuss"ir it kā pārtaisīts vecs metrovilciena vagons,kurš var mainīt augstumu,pielāgojotie konkrētai lidenei,brauc uz priekšu un atpakaļ bez grozīšanās,ietilpina ~200 cilvēkus.

250160. viesis 10.janvāris 2008 13:25
0 0 Atbildēt

lidostu tehnika maksā bargi, taču buss nebūs īsti Highloaders vai Pushers utt....

cena aizdomīga.

250168. viesis 10.janvāris 2008 15:08
0 0 Atbildēt

Ikdienas Viesim - ar autobusiem vadā daudz kur, tas nav nekas īpašs. Jo ne jau 100% visas lidmašīnu stāvvietas ir pie termināla. Bez tam, atsevišķas kompānijas nemaz to negrib izmantot, piemēram, no/uz Ryanair lidmašīnām pasažieri vispār iet kājām, viņi ekonomē pat uz to.

250169. viesis 10.janvāris 2008 15:09
0 0 Atbildēt

Iet kājām ārpus lidostas termināla, tas tā bija domāts :)

250173. viesis 10.janvāris 2008 15:48
0 0 Atbildēt

UUSA [?] 09.01.2008 20:45

Man tā cena liekas neadekvāti augsta šāda tipa busam-190KLs.Tik daudz varētu maksāt starppilsētnieks, nevis lidostas ložņātājs.

==========================

Tie ir parasti autobusi un taa buutiibaa ir standarta cena, taavinji maksaa. Starppilseetniekiem un tuuristu busiem pirmais cipars ir 2,3,4 un tt.. :-) Taa ka cena ir pilniigi adekvaata.

250233. viesis 12.janvāris 2008 16:26
0 0 Atbildēt

Nu nav gan starppilsētniekiem cenas pirmais cipars 2,3,4. Un par 190K Ls var dabūt pilnībā nokomplektētu tūrisma MB Integro. A te kaut kāda poļu bundža, kur pie tam lielākā daļa droši vien ir stāvvietas, nevis sēdvietas. Imo te ir divi varianti - vai nu busiņos ir salikts iekšā viss iespējamais un neiespējamais papildaprīkojums vai arī vienkārši iebāzsts kabatā.

264159. viesis 25.novembris 2008 16:26
0 0 Atbildēt

Mūsējie jau sapirkuši jaunos SOLARIS autobsus, smuki, tādi kā garie trolejbusi!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti