«Adam Auto» panākumi un plāni 2008.gadam 8

 
10.janvāris 2008 10:25

Baltijā lielākais Opel, Chevrolet un SsangYong dīleris „Adam Auto” nu jau desmit gadus var priecāties par labiem savas darbības rezultātiem.

Arī 2007. gads ir bijis labvēlīgs uzņēmuma attīstībai- salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu pārdoto automobiļu skaits ir palielinājies, ir gūti ievērojami panākumi reģionālajā attīstībā, uzlabojies arī servisa darbs. SIA „Adam Auto” ģenerāldirektors Māris Varkalis atzīst, ka 2007. gadā Latvijā ir notikusi autotirgus nostabilizēšanās, kura, lai gan likumsakarīga, daudziem dīleriem tomēr ir izrādījusies visai sāpīga. „Iespējams, ka citu marku dīleri bija lolojuši krietni ambiciozākus plānus attiecībā pret 2007. gadu autotirgū, taču mūsu paredzējumi lielā mērā piepildījās un tādēļ arī iecerēto ir izdevies izpildīt,” stāsta M. Varkalis.

Taču labi pārdošanas rezultāti nav vienīgais, kas nosaka uzņēmuma attīstību. 2007. gadu SIA „Adam Auto” aizvadīja filiāļu zīmē- vasarā tika atklāts Liepājas autosalons, rudenī sāka darboties jaunais serviss Rīgā, Krasta ielā 97a, beidzot noskaidrojās arī nākotnes perspektīvas attiecībā pret Jēkabpils filiāli- tās celtniecība tiks uzsākta jau 2008. gada pavasarī. Autosaloni Ventspilī un Liepājā var lepoties ar stabiliem darba rezultātiem, kas pierāda, ka filiālēm reģionos ir perspektīva.



Māris Varkalis ar optimismu raugās nākotnē: „2008. gadā plānojam būvēt mūsu jauno automobiļu tirdzniecības un remonta centru Katlakalnā. Šajā centrā, kas būs četras reizes lielāks par autosalonu Krasta ielā 66, plānojam tirgot un remontēt arī citu marku automobiļus, ne tikai Opel, Chevrolet un SsangYong, taču konkrētāku informāciju par šo jautājumu varēsim sniegt tikai rudenī. 2008. gadā visos mūsu autosalonos notiks vizuālas izmaiņas- saskaņā ar vērienīgiem General Motors plāniem ieviest vienotus standartus attiecībā pret autosalonu korporatīvo identitāti visā Eiropā, pārmaiņas skars arī „Adam Auto”. Ceram, ka jaunais vizuālais tēls patiks ne tikai mums pašiem, bet arī salonu apmeklētājiem. Vēl mūsu plānos 2008. gadam ietilpst arī filiāle Vidzemē- ir jānoprecizē tās potenciālā atrašanās vieta un celtniecības termiņi.”

Šogad ceļu pie pircējiem mēros vairāki ilgi gaidīti automobiļu modeļi- retro stilā ieturētais Chevrolet HHR un ekonomiskā, videi draudzīgā Opel Agila. Izmaiņas piedzīvos arī citi Opel, Chevrolet un SsangYong modeļi- būs gan jauni dzinēji, gan atjaunots dizains. Vēl arvien turpināsies populāru un iemīļotu modeļu tirdzniecība, piemēram, Opel Corsa, kas kļuvusi par iemīļotāko mazās klases automobili Vācijā 2007. gadā, Opel Astra, Chevrolet Lacetti un citu tikpat patīkamu automobiļu tirdzniecība. Iespējams, piemēram, Opel automobiļu kvalitāti vēl papildus varētu apliecināt fakts, ka šogad Vācijā jauniem Opel automobiļiem tiek piešķirta 6 gadu garantija, jo kopš 2001. gada garantijas remontu skaits samazinājies par veseliem 50 %! „Šis fakts gan neattiecas uz mūsu tirgu, taču varētu lieku reizi mūsu klientiem atgādināt, ka, pērkot Opel, viņi ir izdarījuši pareizu izvēli, ja reiz ražotājs savam produktam uzticas tik ļoti, ka izšķiras par šādu soli. Protams, cerēsim, ka jaunās vēsmas kādreiz sasniegs arī Latviju,” tā M. Varkalis.
 
Visi komentāri
 
250157. viesis 10.janvāris 2008 12:57
0 0 Atbildēt

Viss forši , bet servisu vairs nekad neapmeklēšu pēc vakardienas:) Man pateica , lai atstāju atuto uz ielas nevis servisa teritorijā:) Servisa pieņēmēji vienkārši bremzes jautājos uz kādu laiku jārēķinās atbild -dzīvā rinda un labākais , ka serviss paziņo, ja manu auto nozags tad tā būs mana problēma, jo auto vēl nav pieregistrēts LV:)) Tanī pašā laikā HANZA Auto man mašīnu pieņēma un arī vienas dienas laikā sataisīja:)) Domāju , ka ADAM auto vadība varētu pievērsties darbinieku apmācībai, kas ir klients un kā jaapietas ap viņu:)

250167. viesis 10.janvāris 2008 14:40
0 0 Atbildēt

Paldies par komentāru. Diemžēl auto industrijas pieaugums bija smags arī mums kā kompānijai. Jā diemžēl šobrīd visaugstākajā līmenī nespējam tik pat ātri paudzēt servisa un teritorijas apjomus un nodrošināt perfektu klientu servisu. Bet jau 2007. gadā atklājām 2 jaunus servisa centrus Rīgā un Liepājā. Esam ieguldījuši nozīmīgu naudu personāla apmācībās. Un arī 2008. gada laikā uzņēmums plāno pilnveidot šo situāciju. Un ceru ka pēc gada šādu komentārus vairs nebūsim pelnjuši. Adam Auto

250174. viesis 10.janvāris 2008 15:59
0 0 Atbildēt

...domāju, domāju un beidzot izdomāju, ka ir vēl ko papildināt...

Klientu stāvvietā uzrodas puisis, kurš to vienīgo vietu tikko atbrīvojis Klienta mašīnai. Atļaujos izpaust faktu, ka esmu arī klients, bet puisis diezgan uzstājīgi liek saprast, ka tā vis nebūs. Nu galu galā, Elkor stāvvieta ir pustukša, kam mīcīties pa pieblīvēto "sētiņu" Klientu stāvvietā? :)

Dažādas sūdzības par jaunu mašīnu tiek rotaļīgi apspēlētas, piemēram, "kas Jūsuprāt, ir motora tests?" Ar laiku noskaidrojas, ka vainu ir daudz, daudziem un tā tālāk, gluži kā piedāvājot iejusties GM pārstāvja vai AA līdzīpašnieka lomā :)

Izbraucot no servisa, siltas jūtas pārņem, ieraugot strādnieka melnu roku vizītkarti griestu malā virs durvīm, lai gan viss darāmais bijis motora telpā.

Kāds te īsti sakars ar smago industrijas pieaugumu? Vienkārši attieksme pret (jau esošo) klientu ir tāda - ļoti veselīga, pašam gribas smieties līdzi :) Drīzāk jau kā anekdotē - Dakter, mans draudziņš visu laiku skatās uz kurpēm - Nu tak uzlieciet kurpes uz galda! :D

250178. viesis 10.janvāris 2008 17:07
0 0 Atbildēt

Pirms gada manai Fronterai vajadzēja mainīt degvielas sūkni. Iegāju Hansa Auto, piegāju pie rezerves daļu galda. Tur divi tirliņi, lūrēdami Internetā un izliekoties, ka mani neredz, kaut ko svarīgi apspriež (ne par automašīnām). Paiet kādas 5 minūtes, es saku: "Atvainojiet, mani interesē degvielas sūknis 2000. gada Fronterai". Viens no šiem, acis nepacēlis, nomurmina: "Uzgaidiet minūti". Nu, neko, gaidu. Paiet 4 minūtes, abi uz kādu laiku pazūd. Pēc brīža viens atgriežas, piesēžas pie sava kompja un tāpat, it kā manis tur nebūtu, kaut ko perina. Kad atkal lieku par sevi manīt, šis paņem klausuli, piezvana kaut kam un saka: "Pie tevis cilvēks." Pēc kādām 7 minūtēm kaut kāds čalis atnāca. Kopā nogaildīju kādas 15 minūtes. Vai tam pirmajam loham grūti bija uzreiz piezvanīt tam otrajam? Zinādams, ka atkal pirkšu Opeli, uz Hansa vairs negāju, kaut arī salons 100 metru attālumā no mājām. Aizbraucu uz Adam Auto, nopirku jaunu mašīnu, tikko veicu pirmo apkopi, pilnīgi cita attieksme.

250179. viesis 10.janvāris 2008 17:09
0 0 Atbildēt

Adam Auto vismaz kaut ko dara, lai attīstītos. Ver jaunus servisus, salonus. Nupat pieteicos uz apkopi, tiku klāt jau nākamajā dienā. Hansā vismaz nedēļa jāgaida.

250187. viesis 10.janvāris 2008 22:14
0 0 Atbildēt

Ha ha ha!

Esmu izpēries ar abiem šiem servisiem!

Kad sāk likties, ka viens ir labāks, tad nu šie izstrādā tādu vai citādu triku, kas liek strauji mainīt domas! :)

Pēdējo reiz, šķiet, labāk patika AA, jo HA sāka prasīt naudu par garantijas remontu, tipa 10% tā kā vajadzēšot pašam segt! :):):):):):)

250202. viesis 11.janvāris 2008 11:38
0 0 Atbildēt

:) iepēros pāris reizes arī HA (sanāk ideāli pa ceļam), taču 2x redzot gandrīz identisku bildi vakar 17:07 rakstītajai, tur pat zirgs saprastu, ka nav ko kavēties :)

Starp citu, labā ziņa ir tāda, ka HA ir arī Tegee Bremen pārstāvniecība - nu tās mantiņas ir diena pret nakti, salīdzinot ar visu citu širpotrebu.

Par triku meistarību, nejauši dzirdēts par atšķirību atalgojuma progresijā starp veikalniekiem un servisniekiem, sakarā ar ko pēdējie vnk liek visam mīxto...

Vienu laiciņu 90.g. vidū lidostā kādas aviokompānijas daži darboņi prasīja Ls5 skaidrā bez kvītīm - it kā iemaksai kaut kādā sadomātā pasažieru aviācijas attīstības fondā :D

250248. viesis 13.janvāris 2008 15:17
0 0 Atbildēt

Figņa tas viss ir. Neviens neraudās, ka kāds uzmetis lūpu un vairs nebrauks, pie tā a/m skaita, kas ikdienu apgrozās servisā. Izvandīsies pa vēl sū**kiem kantoriem un atvilksies atpakaļ :)

Pārdoto jauno a/m skaits ir kosmisks, bet apkalpošanas kapacitāte tāda pati kā bija. Bēdīgāks moments ir tas, ka vadība acīmredzot neprot un nejēdz strādāt ar saviem kadriem, visi vecie pieredzējušie kadri no servisa ir pazuduši. Rezultātā mēs, klienti, dabonam redzēt galīgi švaku, dzīves apdauzītu un nogurušu stafu pie letes, kas manam 1.7 dīzelim pie 90 000 ar ķēdi piedāvā nomainīt motorsiksnu :).

Bat ja Varkalis mums saka ka 2008 būs labi, ir OK, man prieks un es tam ticu :)

Un nobeigumā ieteikums. Planojiet savu laiku, laicīgi piesakiet savu auto, nekavējiet, dodiet konkrētus darba uzdevus- sagatavo savu veicamo darbu sarakstu- savādāk pieņēmējs interpretēs to pēc sava prāta un savukārt tālāk skrūvju meistars sapratīs to pa savējam, prasiet konkrētus izpildes termiņus, un viss būs labi. Viņiem tak ir ISO 9001:2000 standarts.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti