Hummer parāda mazītiņā apvidus auto prototipu 23

 
10.janvāris 2008 12:39

Pēc nedēļas durvis vērs Detroitas autošovs, kur kompānija Hummer demonstrēs sava paša kompaktākā modeļa HX Concept prototipu. Gaidāms, ka analoģisks sērijveida modelis, ja nonāks līdz konveijeram, sauksies Hummer H4.



Eksperimentālajam Hummer HX Concept ir šīs markas auto salīdzinoši neliels izmērs: prototipa riteņu bāzes garums ir 2,6 metri, bet gabarītplatums – divi metri. Turklāt, auto ir pilnībā neatkarīga piekare, profesionāli Fox amortizatori un atslēdzams priekšējais stabilizators.



Konceptauto aprīkots ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedziņas sistēmu, kā arī tam ir 3,6 litru tilpuma V6 dzinējs ar FlexFuel tehnoloģiju, kas ļauj auto degvielai izmantot benzīnu vai bioetanolu E85.



Galvenā HX Concept īpatnība ir tā noņemamais jumts un paneļi virsbūves aizmugurē, kas ļauj pārvērst auto no slēgta apvidus automobiļa stilīgā pikapā, kā arī demontējamās sānu durvis.



Galvenais šī auto konkurents tā sērijveida ražošanas gadījumā būs Jeep Wrangler.

 
Visi komentāri
 
250156. viesis 10.janvāris 2008 12:52
0 0 Atbildēt

No aizmugures lidzinaas traktoram

250159. viesis 10.janvāris 2008 13:21
0 0 Atbildēt

hvz.. H2 un shitas veel peec auto izskataas :)

bet urodjec H3... veee

250161. viesis 10.janvāris 2008 13:35
0 0 Atbildēt

"...un atslēdzams priekšējais stabilizators."

pareizi jābūt - un atslēdzams priekšējais šķērsstabilizatora stienis...

250162. viesis 10.janvāris 2008 13:36
0 0 Atbildēt

Aizbrauc uz pljazhu ar nonjemtu jumtu... un kaads durvju kolekcionaars veel nemontees nonjemamaas durvis, kameer tu peldies :D

250163. viesis 10.janvāris 2008 14:11
0 0 Atbildēt

tālvadības pults uz kronas?

250164. viesis 10.janvāris 2008 14:12
0 0 Atbildēt

interesanti Vai H6 būs smart konkurents?

250177. viesis 10.janvāris 2008 17:03
0 0 Atbildēt
250180. viesis 10.janvāris 2008 17:29
0 0 Atbildēt

taa jau smux pepeloc , tik kaadi punduri var ieseesties pak aljes kjeblii , ja jumc staau virsuu ?? :)

250184. viesis 10.janvāris 2008 20:10
0 0 Atbildēt
250185. viesis 10.janvāris 2008 20:32
0 0 Atbildēt

Imo bezgaumibas kvintesence...

250188. viesis 10.janvāris 2008 22:22
0 0 Atbildēt

estēts, fcuk...

250189. viesis 10.janvāris 2008 22:26
0 0 Atbildēt

tajaa faaterlabnde lapaa labas bildes... arii etode visu lieko noraveet nah rullee :)

250190. viesis 10.janvāris 2008 23:37
0 0 Atbildēt

smuks zvērēns

250196. viesis 11.janvāris 2008 9:32
0 0 Atbildēt

Jauniessu auto

250197. viesis 11.janvāris 2008 9:37
0 0 Atbildēt

Nu - ja šitam būs trīs bloķējami diferi bez liekas elektronikas, tad varētu būt nopietns konkurenc jaunajam Wrangler;

Lai gan texc "aprīkots ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedziņas sistēmu" neizklausās sevišķi daudzsološi priekš hard-core off-road...

Dizains jau gan - kā kārtīgai off-road mašīnai jābūt - kantains kastux;

sevi cienoši off-road pepelaci visi tā izskatās - G-wagen, Wrangler, Defender, TLC-7x, tā kā par šo aspektu diez vai ir vērc muti dzesināt. :-)

250206. viesis 11.janvāris 2008 14:06
0 0 Atbildēt

Lai gan texc "aprīkots ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedziņas sistēmu" neizklausās sevišķi daudzsološi priekš hard-core off-road...

-----------------------------------

Kaapeec gan? H1 arii ir automaats :-) Un cik ir meegjinaats sliicinaat visaadus pepelacus, automaati nekad nav sagaadaajushi probleemas. Riikiem ar manuaalajaam kasteem gan sjuugi ir degushi un smirdeejushi :-)

250216. viesis 11.janvāris 2008 19:02
0 0 Atbildēt

vairāk varētu mulsināt šis: "...un pilnpiedziņas sistēmu"

250238. viesis 12.janvāris 2008 21:14
0 0 Atbildēt

Man ir iespējas salīdzināt:

Defenderim ir manuālā kārba & trīs manuāli bloķējami diferi. Tanks. Tur, kur tas aparāc netiek cauri, var mēģināt līst tikai ar kko vieglāku vai uz balonriepām montētu.

Isuzu VehiCross - automāts ar "torque on demand" "pilnpiedziņas sistēmu" - priekšteci tam, ko tagad izmanto Volvo, Subaru Impreza, Mitsubishi Evo; Kamēr kustas uz priekšu - tikmēr ir cerības izbraukt; ja dubļos vai smiltīs esi apstājies - meklē lāpstu vai viņču.

TLC 80 ar automātu, bet trīs manuāli bloķējamiem diferiem. Ļoti pārliecinošs off-road verķis līdz brīdim, kamēr tā 2960 kg dzīvsvara nospēlē savu slepkavniecisko lomu - līdzīgi kā H1 :-) ;

Vēl saimniecībā ir Discovery ar manuālo kārbu un manuāli bloķējamu centrālo diferi; neskatoties uz to, ka ir smagāx - ļoti labi konkurē ar VehiCross.

Automātam pašam par sevi off-road ir tikai divas sāpes: spēja novadīt griezes momentu (kārbai+sajūgam jābūt ar lielāku izturības rezervi, kas parasti atstāj iespaidu uz dzīvsvaru), un neērtības ar "šūpošanu".

Lielākā baža, protams, ir par "pilnpiedziņas sistēmu"...

Es neizslēdzu tehnisku iespēju sarūdīt tādu elektronisku+mehānisku brīnumu, kas priekš 95% braucēju 95% gadījumu dzīvē strādās labāk par vecajiem, uzticamajiem "cietajiem bloķiem" - ne velti autobūve pie tā strādā jau >20 gadus. Tomēr pagaidām šādas sistēmas nav peitiekami "ilgspēlējošas" & to remotni ir sarežģīti un dārgi vietējiem "dubļu rūkiem" un "meža dīvainīšiem"... :-)

A sajūga cepināšana ir kreisās kājas svarojuma problēma - pie tās "blīvei" jāpiestrādā! ;-) Man vienīgā reize, kad bija probzas ar sajūgu, iestājās tad, kad sadalenē beidzās pazeminātie...

250240. viesis 12.janvāris 2008 23:21
0 0 Atbildēt

RXE [?] 12.01.2008 21:14

Man ir iespējas salīdzināt:

Defenderim ...blabla..."

ar H4?

250241. viesis 12.janvāris 2008 23:49
0 0 Atbildēt

Ar cirvi izcirsts

250245. viesis 13.janvāris 2008 13:49
0 0 Atbildēt

Shitais Wrangleram atsuukaas !

250247. viesis 13.janvāris 2008 15:12
0 0 Atbildēt

Suukaas vai nē - laiks rādīs

GM USA arī ir kārtīga offroad pieredze, tik viņi nekad nebija nolaidušies līdz zālespļāvēju :D izmēriem.... tirgus dara savu, sāks ražot un tad jau manīs.... tā kā būs jāpagaida ar savām fantāzijām...

250250. viesis 13.janvāris 2008 17:05
0 0 Atbildēt

2 Yetti:

Laikam jau neskaidri izteicos: ir iespējas salīdzināt dažādas "pilnpiedziņas sistēmas".

Var, protams, fanot par "pilnizmēra SUV'iem", bet nopietnam bezceļam irdenās gruntīs (dubļi, purvs, smiltis), kur nozīme ir arī auto svaram, H1, Suburban, Excursion & tamlīdzīgi mastodonti tomēr nav piemēroti bez zemspiediena balonriepu izmantošanas.

Šis turpretī izskatās cerīgs - varētu iet tīri labi arī bez lielām pārbūvēm. (Pieņemot, ka "pilnpiedziņas sistēma" ir lietojama...) :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjautots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 1

km.hiAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 1

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti