Jau gandrīz puse Statoil degvielas uzpildes staciju jaunā veidolā 32

 
20.janvāris 2008 10:30

Saskaņā ar SIA Latvija Statoil mazumtirdzniecības koncepciju jau pabeigta 22 Statoil pilna servisa degvielas uzpildes staciju (DUS) veikalu rekonstrukcija, tādējādi jau gandrīz pusē (41%) no visa Statoil DUS tīkla ieviests jaunais veikalu koncepts.

Atbilstoši jaunajam standartam, mainīts veikalu dizains un izkārtojums, lai uzlabotu pārskatāmību, kā arī būtiski palielināts karsto maltīšu un kafijas sortiments, paplašinot to pārdošanas platību. Jaunie veikali ieguvuši ievērojamu pircēju atsaucību un atzinību, palielinot karsto maltīšu un kafijas pārdošanas apjomus par ~10 - 20%.

Jaunā standarta ieviešana noritējusi pakāpeniski. 2006. gadā pārveidotas četras stacijas, pērn – 18, bet 2008. gadā plānots pilnībā pabeigt visu Statoil DUS veikalu rekonstrukciju. Pirmais veikals saskaņā ar jauno standartu tika izveidots 2006. gadā Rīgā, Pērnavas ielā, un bija viens no trim Statoil pilotprojektiem visā Eiropā. Latvija Statoil ir arī pirmais StatoilHydro uzņēmums, kas jau gandrīz pusi no Statoil stacijām valstī pārbūvējis saskaņā ar jaunā veikalu koncepta prasībām.

Jaunajos veikalos pircējiem labāka ēstgriba

Līdz ar jaunā veikalu koncepta ieviešanu ievērojami palielinājušies DUS veikalu pārdošanas apjomi divās kategorijās: karstie dzērieni un ātrās uzkodas. Tas pierāda, ka koncepcija “Statoil DUS – labākā pieturvieta cilvēkam ar auto” ir atzinīgi novērtēta no klientu puses, un ieguldījumi veikalu pārveidē ir bijuši sekmīgi.

Par spīti īslaicīgajām neērtībām, ko rada veikalu pārbūves process, izdevies saglabāt arī klientu lojalitāti un pārliecināt degvielas uzpildes staciju personālu par rekonstrukciju nepieciešamību. Tagad vēl nepārbūvēto staciju darbinieki un pastāvīgie apmeklētāji ar nepacietību gaida savu kārtu, kad viņu DUS veikali iegūs jauno veidolu. Veikalu pārbūves laikā laikā pārdotās degvielas apjomi nav samazinājušies.

Rekonstrukcija tiek veikta saskaņā ar visaugstākajiem Statoil programmas Vide.Veselība.Drošība. standartiem, kas paredz nulles kaitējumu staciju darbiniekiem, apkārtējai videi un celtniecības speciālistiem, kas iesaistīti pārbūves procesā. Rekonstrukciju laikā pārbūvējamās degvielas uzpildes stacijas turpina darbu kioska režīmā, pārdodot degvielu un ierobežotu primārās nepieciešamības produkcijas klāstu.
 
Visi komentāri
 
250537. viesis 20.janvāris 2008 11:15
0 0 Atbildēt

un garāka rinda tiem, kas grib tikai ieliet benzīnu. Lēnām pārorientējos uz nestēm un 123

250538. viesis 20.janvāris 2008 11:39
0 0 Atbildēt

un ne bishki servisa tiem,kam tikai degvielu !

HOTDOGNIICA ! ne benziintanks !

250539. viesis 20.janvāris 2008 11:59
0 0 Atbildēt

Vai tās belašu tirgotavas nevarētu nodalt no degvielas uzpildes ???

Laikam būs jaatsakās no Statoil pakalpojumiem.Tā kā esmu patstāvīgais klients,redzu,ka kvalitāte graujoši iet uz leju.Tirgus daļa sagrābta,tagad klienti pofig......

250540. viesis 20.janvāris 2008 12:26
0 0 Atbildēt

biezhi vien ar rindu ciinaas viens paardeveejs kameel otrs seezh podsobkaa un kasa mantas. tad kad situaacija nokaiteejas, tad sauc aaraa :)

250541. viesis 20.janvāris 2008 13:24
0 0 Atbildēt

taas maizes pazudushas .. submarine laikam saucaas! tagad kaut kaadas bagetes pa divarpus latiem.. kaadreiz vareeja maiziiti brokastiis panjemt pa nepilnu latu,ehh ..:(

250542. viesis 20.janvāris 2008 14:05
0 0 Atbildēt

Un termiņi arī rixtīgi super iepirku vienu rītu maizītes un salātus beigās nācās iepriecināt nevis kuņgi, bet miskasti:)) Un pēc tās reizes neskatos uz tām maizītēm un slātiem zudusi uzticiba:)

250543. viesis 20.janvāris 2008 15:19
0 0 Atbildēt

cenas ar riktīgi pacēla tām pašām bulkām

250545. viesis 20.janvāris 2008 16:37
0 0 Atbildēt

Kad "Statoil" buus atsevisska rinda tikai degvielas pirceejiem? Izveelos Neste, jo ssaubiigas kvalitaates bulkas DUS-aa mani neinteresee.

250546. viesis 20.janvāris 2008 16:45
0 0 Atbildēt

Visu cieņu STATOIL par cenšanos uzlabot klientu servisu, vienīgi šķiet, ka STATOIL menedžments - mērketings ir piemirsis to, ka pēc būtības STATOIL ir degvielas uzpildes tīkls nevis sabiedriskās ēdināšanas uzņēmums. Tapāe nav skaidr, kapēc attīstot vienu servisa jomu ir jāgrauj otra, proti, ja es vēlos nopirkt tikai degvielu, kapēc man ir jāstāv to badīgo rindā, kura kustas 3x lēnēk, nekā , ja tā būtu rinda, kurā maksātu tikai par degvielu. Godātais STATOIL, ludzu nodaliet sava biznesa prioritātes. Sttaoil klients ar padsmit gadu stāžu.

250547. viesis 20.janvāris 2008 16:59
0 0 Atbildēt

Tā pat kā vairākums sakarā ar tiem "tefteļu" pircējiem Statoilā iebraucu aizvien retāk. Tas nekas, ka pagaidām lietoju "zelta karti".

250548. viesis 20.janvāris 2008 17:23
0 0 Atbildēt

kaadreiz statoils rulleeja ar saviem kabanosiem un nerulleeja ar degvielu-tagad sux nemanjaa... ar abiem...

250549. viesis 20.janvāris 2008 18:29
0 0 Atbildēt

Vispār jaunais iekārtojums man ļoti nepatīk.

Rindas ir milzīgas jo no trim divi pērk ēdienus un dzērienus.

Pēc daudzu gadu Statoil klienta, nu degvielu leju nestē

250550. viesis 20.janvāris 2008 18:30
0 0 Atbildēt

Nebūtu slikti jauno veidolu beidzot papildināt ar lielām, pa gabalu saskatāmām izkārtnēm AUTO MAZGĀTAVA NEDARBOJAS.

250551. viesis 20.janvāris 2008 18:34
0 0 Atbildēt

hahaha - nekad ar neesmu pildiijies tajaa statoilaa - es tikai NESTĒ - tur kā cilvēks - ielejies, samaksā automātā. Ja gribas burgeri vai citu draņķa fastfūdu iekāp turpatām Narvesenā ...

VNK nestē degviela bik leetaaka, jo nevajag nopelniit priekš kaut kādu burgeru bodes modernizēšanu. Vislabākais variants takš ir outsourcings - neste nodarbojas tikai ar degvielas lietaam, bet fāstfūdam noslēdz līgumu ar narvessenu ;)

īzī-pīzī viss ira ...

lai gan Narvessens nav tas leetaakais, bet nu imho leetaaks par statoila bodi šams ira ;)

250552. viesis 20.janvāris 2008 18:35
0 0 Atbildēt

p.s. - es tik lieto statoila gaisu riepām un ūdeni, ko stiklus mazgāt :D :D :D

lai jau cilveeki maksā :D

250557. viesis 20.janvāris 2008 21:31
0 0 Atbildēt

Ja gribas atri ko uzkost iebraucu STATOIL, bet ja vajag uzpildit atri degvielu iebraucu NESTE.

250559. viesis 20.janvāris 2008 22:20
0 0 Atbildēt

Tur jau tas suns(belašs) aprakts,ka Statoila(un arī citu pilna servisa DUS) gadījumā 80% peļņas tiek gūts uz veikala un servisa rēķina,nevis uz degvielu.

250560. viesis 20.janvāris 2008 23:25
0 0 Atbildēt

statoils jau no seniem laikiem lielaako pelnju taisa tieshi uz veikalu nevis degvielu.

250563. viesis 21.janvāris 2008 1:18
0 0 Atbildēt

Speciāli, nelasot komentus vēlos savu pievienot, lai neiespaidotos no citiem:

Statoil man personīgi OK, jo dod ar Router karti labu atlaidi, desu cehs mani neinteresē, bet ja tāds ir, lūdzu citu/otru kasi tam. Meitenes ir smaidīgas, pretīmnakošas. WC ir OK, pat vairāk, salīdzinot ar citiem, kaut vai tajā pašā Vecajā Eiropā esošajiem DUS.

Gaiss/Ūdens arī OK, ja neņem vērā ka kāds mēdz "aizņemties" slotiņas, ar kurām es par to labrāt viņam i stiklus notīrītu, i zobus pārskaitītu... (santīmpi$ēji).

Plusu vairāk nekā mīnusu, ja kāds te uztraucas par degvielas cenu, lai brauc ar līkumu!

Esmu runājis :)

250564. viesis 21.janvāris 2008 1:35
0 0 Atbildēt

nu šito vari nestaastiit par to, ka statoils lielaako peļņu gūst no hotdogiem :D :D :D

tjipa nopelna tikpat cik rimčiks kopumā :D :D :D, bet rimčiks raujas mellās miesās - ceļ mega bodes ... a statoils pāris hotdogus noritgo, pāris litrus degvielas un peļņa klāt :D

tad nafif to degvielas biznesu ? Tur takš sarežģītu - jāiegulda nauda visādu drošības prasību ievērošanai utt - labāk sienam šlangas nost un nekāda degviela - tikai burgeri :D

nesmīdini takš tautu! :D

Padomā cik firmu autoparki izmanto statoil degvielas kartes? Cik tūkstošus litru dienā notērē tās firmas kopā !

250565. viesis 21.janvāris 2008 1:47
0 0 Atbildēt

Tak tie burgeri un visi citi drankji labi, ja pat izdevumus atsit!!!

Pareekjiniet cik pelna ir no VIENA litra degvielas un pareekjiniet CIK litrus degvielas katraa stacijaa minuutee ielej!!!

Tur jau tas viss pikjis sanaak, taas strunta kolinjas un citi drankji par paaris santiimiem ir pilniigs meels...

Degviela sastaada vairaak kaa 95% no apgroziijuma un stipri lielaako peljnju

Tak cik stulbam jaabuut, lai iedomaatos ka kautkaads kafijas uudens par 30 santiimiem vai hotdogs par 70 var dot lielaaku pelnju nekaa baaka degvielas :)

250567. viesis 21.janvāris 2008 9:11
0 0 Atbildēt

STEIDZAMI ATTDALĪT HOTDOGUS NO AUTO APKOPES STACIJAS.

250568. viesis 21.janvāris 2008 9:47
0 0 Atbildēt

nee lai paliek man patiuik ka Statoilaa rinda :P jo es meiriigi iebraucu NESTE un pieleju baaku :P

250569. viesis 21.janvāris 2008 9:53
0 0 Atbildēt

drīz jau sāks datortehniku tirgot statoilā, veļas pulverus, šampūnus, ledusskapjus, mikroviļņu krāsnis, LCD televizorus, cementu, krāsas, tapetes un flīzes :D :D :D

250570. viesis 21.janvāris 2008 9:55
0 0 Atbildēt

Jā, tās rindas ir pamatīgs mīnuss visam. Tāpēc Statoilā iegriežos daudz retāk kā agrāk, pamatā tikai vēlu vakarā, naktī vai agrā rītā. Būtu jānodala atsevišķa kase, kurā būtu iespējams norēķināties tikai par degvielu. Desmaizes un biļetes uz pasākumiem ir laba lieta, tomēr aizņem ļoti daudz laika.

250571. viesis 21.janvāris 2008 10:07
0 0 Atbildēt

Es arī atbalstu variantu, ka Statoilā obligati jābūt kasei, kur norēķināties tikai par degvielu. Ne jau visi klienti ir rīmakas, kuriem jārij neveselīgās bulkas un hotdogi. Es vairs no rītiem nebraucu Dubulty statoilā, lai man nebūtu jāskatās uz tur rijošajiem CP darboņiem - tāds skats sabojā omu visai dienai. Līdzīga situacija vērojama arī citos Statoil DUS. ĒRTĀK un ātrāk šodien ir pirkt benzīnu DUS , kuri nenodarbojas ar hamburgeru un hotdogu ražošanu. Sanāk pamatīgs laika ietaupījums.

250586. viesis 21.janvāris 2008 11:13
0 0 Atbildēt

Sen jau esmu uz Nesti pārgajis, zb tās rindas

250587. viesis 21.janvāris 2008 11:17
0 0 Atbildēt

subaru,teikšu rupji-ja nezini neko konkrētu par DUS peļņas sadalījumu,tad vismaz paklusē...

250597. viesis 21.janvāris 2008 12:13
0 0 Atbildēt

Man Sanaak shad tad iebraukt Statoilaa, kursh ir vierzienaa uz Juurmalu pie Lidostas viadukta Ulmanja gatvee. Tad nu tur ir 2 kases un virs vienas uzraksts lieliem burtiem, ka apkalpo tos, kam degviela. Bet reaali tur apkalpo visus un hotdogus arii tur taisa, taapeec ceriibas, ka tiksi pie aatras apkalposhanas ir veejaa. Jo tautieshi jau nemaak lasiit, taapeec vienkaarshi briinos, ka vareeja dabuut tiesiibas, jo CSDD exaamena testaa atbildes uz jautaajumiem ir jaaizlasa!

250641. viesis 21.janvāris 2008 18:28
0 0 Atbildēt

2 UUSA - nu bet tad kapeec vinji veeljoprojaam tirgo degvielu ?

Tur tak čakarēšanās liela! Visi drošības pasaakumi utt utt ... tur liela nauda aiziet ...

Ja ar burgeri var vairaak nopelniit, tad kapeec veel chakareejas ar to degvielu ?

ja sadaliijums buutu 50% un 50%, tad ok, bet ja 80% un 20% tad nesaprotu :D

250661. viesis 21.janvāris 2008 22:29
0 0 Atbildēt

Staoils pārvēršas par pretīgu belašu ēstuvi....

250671. viesis 22.janvāris 2008 6:05
0 0 Atbildēt

subaru,LAI PIEVILKTU AUTOBRAUCĒJUS VISAM,KO TIK VAR PĀRDOT AR ZVĒRĪGU UZCENOJUMU.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 2

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 

Gaidāmā sniegputeņa dēļ Rīgā ievieš "sniega biļetes" un bezmaksas sabiedrisko transportu autovadītājiem 9

Gaidot sniegputeni, Rīgā pirmdien tiek ieviestas "sniega biļetes" un autovadītāji varēs izmantot sabiedrisko transportu bez maksas, aģentūru LETA informēja Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

Latvijas elektrisko automašīnu tirgū ienāk Ķīna; vai rietumu ražotājiem ir ko likt pretī? (+ VIDEO) 5

Pasaulē lielākā elektrisko automašīnu ražotāja Ķīna pagaidām gan mazā apmērā, bet sāk startēt arī Latvijā. Pasaulē otras lielākās ekonomikas pārstāvniecība ar šāda tipa transporta līdzekļiem pagaidām nav sevišķi liela, taču tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti