Statoil degvielas uzpildes stacijās ieviests tirdzniecībā jaunu, kvalitatīvu, netradicionālu ātro uzkodu piedāvājums ar Statoil privāto preču zīmi.
Jaunajā sortimentā iekļauti vairāk nekā 30 dažādi uzkodu veidi, ieskaitot pircēju jau iecienītās trijstūrsviestmaizes, tagad sauktas Statoil Ceļamaizes, un salātus, kā arī Latvijā vēl nebijušus jaunumus ātro uzkodu segmentā – Spilvenmaizes un speciālus piedāvājumus gardēžiem (Gourmet ātro uzkodu līnija).
Īpašs jaunums ir videi draudzīgais bio iepakojums Ceļamaizēm, kas pēc izlietošanas aptuveni pusotra mēneša laikā pilnībā sadalās apkārtējā vidē, tādējādi neradot papildus slogu Latvijas dabai.
„Līdz šim bijām lepni, ka Statoil DUS tīkls ar piedāvāto kafiju un karstajām maltītēm bija kļuvis par „lielāko kafejnīcu” valstī,” stāsta SIA Latvija Statoil Klientu piedāvājuma departamenta vadītāja Dace Lodziņa, „tagad speram nākamo soli, lai Statoil DUS kļūtu par vēl labāku pieturvietu cilvēkam ar auto. Mēs vēlamies pieradināt pircējus pie tā, ka arī benzīntankā iespējams iegādāties ne tikai ātri patērējamu, bet arī īpaši kvalitatīvu un garšīgu maltīti, līdzvērtīgu pilsētas labāko kafejnīcu piedāvājumam.” Izstrādājot jaunā piedāvājuma receptūras, Latvija Statoil darba procesā piesaistīja gan Latvijas šefpavārus, gan arī ārvalstu pārtikas konsultantus.
Statoil rīkojas, lai dabā vairs nenonāktu 15 tonnas plastmasas iepakojuma
Līdz ar ātro uzkodu popularitāti diemžēl palielinās arī produktu iepakojums, kas pēc izmantošanas parasti netiek otrreizēji pārstrādāts un nokļūst apkārtējā vidē. Lai to mazinātu, vienlaikus ar jaunā sortimenta izstrādi Latvija Statoil meklēja arī videi draudzīga ātro uzkodu iepakojuma risinājumus.„Esam vieni no pirmajiem Latvijā, kas piedāvā produktu bio iepakojumā. Pēc produkta izmantošanas tas aptuveni pusotra mēneša laikā pilnībā sadalās apkārtējā vidē,” tā Dace Lodziņa. „Kā pirmos jaunajā iepakojumā likām mūsu vispopulārākos produktus – Ceļamaizes. Esam aprēķinājuši, ka tādējādi šogad dabā vairs nenonāks vismaz 15,6 tonnas ar videi nedraudzīgu plastmasu, jo aptuveni tik liels bija sviestmaižu iepakojuma apjoms, ko „pārdevām” pērn. Tā kā Latvija Statoil ir viens no lielākajiem trijstūrsviestmaižu tirgotājiem Latvijā, līdz ar lēmumu par bio iepakojuma izmantošanu mēs nodrošinām to, ka gandrīz puse Latvijā kopumā pārdoto trijstūrsviestmaižu būs videi draudzīgas.”
Jauno videi draudzīgo iepakojumu uzņēmumam Latvija Statoil piegādā viens no vadošajiem pasaules bio iepakojumu ražotājiem. Tas ir ražots no kukurūzas šķiedras, un gan vizuāli, gan arī pēc taustes pilnībā neatšķiras no plastmasas iepakojuma, un atkarībā no apkārtējās vides apstākļiem sadalās pusotra līdz trīs mēnešu laikā. „Tas ir jaunums ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē kopumā. Piemēram, Lielbritānijā, ko varētu uzskatīt par „ātro uzkodu Meku”, šādu bio iepakojumu vadošie pārtikas uzņēmumi pirmoreiz ieviesa tikai pirms diviem gadiem,” uzsver D. Lodziņa. Latvija Statoil plāno nomainīt arī citu ātro uzkodu piedāvājuma plastmasas iepakojumu pret videi draudzīgo bio iepakojumu jau tuvākajā nākotnē.
Spilvenmaizes, īpašs sortiments gardēžiem, svaigas bagetes un kruasāni...
Darbs pie jaunā ātro uzkodu piedāvājuma ar privāto preču zīmi Statoil tika uzsākts jau pirms gada, radot ātro uzkodu sortimentu, kura izvēle ir daudz plašāka un interesantāka nekā līdz šim pieejamā. Piedāvājums veidots, ņemot vērā atšķirīgas auditorijas – dažādas garšas izjūtas un vēlmes, gan sievietēm, gan vīriešiem. Visa produkcija ir ražota pēc īpašas receptūras, kas pieder tikai Latvija Statoil, tādēļ piedāvājums nebūs pieejams citās tirdzniecības vietās.Viens no interesantākajiem jaunumiem ir Spilvenmaizes. Tās ir liela izmēra maizes, ar četru veidu pildījumu, izmēru dēļ īpaši piemērotas vīriešiem. Spilvenmaizes nesen kļuvušas par iecienītu ātro uzkodu jaunumu arī Skandināvijas reģiona valstīs.
Tāpat sev piemērotu piedāvājumu atradīs arī gardēži. Kā gourmet sortiments minami svaigi kruasāni, bagetes un tortiļas tipa maizītes ar īpaši bagātīgu pildījumu – lasis, garneles, gaļas bumbiņas, kā arī svaigi salāti, kura sastāvdaļas pircējs var sajaukt pats. Īpaša vērība pievērsta produktu kvalitātei. Tie testēti laboratoriski, lai pārliecinātos, ka arī iepakojumā nezaudēs garšas īpašības. Visbeidzot saglabātas arī „klasiskās vērtības” – trīs veidu salāti un trijstūrsviestmaizes, tomēr arī šo iemīļoto produktu receptes ir uzlabotas, bagātinot to pildījumu.
Atziistami, ka shiis drazas pashas sadlaiisies reizinaataajos, citaak taa muusu tautieshu "mode" visa darazas mest pa logu laukaa kur pagadaas ir vienkaarshi pretiiga.