Volkswagen Group sniegums 2007. gadā: pieaugums par gandrīz 8 procentiem; pārdošana liela apjoma tirgos Brazīlijā un Ķīnā pieauga par vienu trešdaļu; ļoti spēcīgs 21 procenta pieaugums arī Centrālajā un Austrumeiropā.
Volkswagen Group pirmo reizi pastāvēšanas laikā pagājušajā gadā piegādāja klientiem vairāk kā 6 miljonus transportlīdzekļu. Grupa visā pasaulē pārdeva 6,189 miljonus transportlīdzekļu, palielinot ikgadējo sūtījumu daudzumu par 7,9 procentiem. “Vairāk kā 6 miljonu transportlīdzekļu pārdošana mums simbolizē nozīmīgu pagrieziena punktu. Esmu pārliecināts, ka mūsu lieliskie automobiļi, pievilcīgās cenas un nākotnes modeļi palīdzēs mums pārspēt rekordu arī šogad,“ komentēja Martins Vinterkorns, Volkswagen Aktiengesellschaft vadītājs. Vinterkorns pateicās klientiem visā pasaulē par viņu uzticību Volkswagen Group astoņu zīmolu ražotajiem transportlīdzekļiem.Gruap, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, uz katru no liela apjoma tirgiem Brazīlijā un Ķīnā fiksēja transportlīdzekļu sūtījumu daudzuma pieaugumu par vienu trešdaļu: 581 300 transportlīdzekļi tika pārdoti Brazīlijā (+32 procenti), sūtījumi uz Ķīnu un Honkongu pieauga par 28 procentiem līdz 910 500 pasažieru auto. Ļoti ievērojams pieaugums tika novērots arī Centrālajā un Austrumeiropā, ar 496 400 piegādātiem transportlīdzekļiem veidojot pieaugumu par 20,9 procentiem. Vācijā Volkswagen Group ļoti grūtā tirgus situācijā pārdeva 1,06 miljonus transportlīdzekļu (-4,8 procenti), taču tik un tā pieaudzēja tirgus daļu no 32,6 līdz 32,7 procentiem.
“Gadā, kas visiem auto ražotājiem ir bijis smags, mēs Vācijā atkal esam pārdevuši vairāk kā vienu miljonu transportlīdzekļu. Paredzētā PVN pieauguma ietekme apvienojās ar vispārējo dzīvošanas cenu pieaugumu un, diemžēl, arī ar daudzu klientu nedrošību un nevēlēšanos pirkt dēļ bažām par politikas klimatu,“ piebilda Vinterkorns.
Pārdošanas pieaugums visiem astoņiem zīmoliem
Volkswagen Group zīmoli pagājušajā gadā fiksēja arī dažus augstākos rekordus. Visiem astoņiem Group zīmoliem, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieauga sūtījumu daudzums visā pasaulē, tādējādi sekmējot Grupas jauno sūtījumu rekordu.Volkswagen pasažieru automobiļu zīmols uzstādīja jaunu rekordu ar 3,66 miljoniem transportlīdzekļu sūtījumu uz visu pasauli, kas rada pieaugumu par veseliem 7,8 procentiem. Zīmols ziņoja par ļoti augstu procentu pieaugumu Brazīlijā, Centrālajā un Austrumeirpoā, kā arī Ķīnā. Piegāžu skaits Brazīlijā pieauga par vienu trešdaļu (32,4 procenti), līdz 493 700 transportlīdzekļiem. Zīmola ikgadējo piegāžu skaits Centrālajā un Austrumeiropā pieauga par 29,7 procentiem līdz 151 800 transportlīdzekļiem. 777 500 pasažieru automobiļi tika piegādāti uz Ķīnu un Honkongu, radot 24,5 procentu pieaugumu un uzturot zīmola centrālo pozīciju šajā pasažieru automobiļu tirgū. 519 200 transportlīdzekļi tika piegādāti uz zīmola iekšzemes tirgu Vācijā, radot 9,1 procenta kritumu, līdzīgu vispārējām tirgus attīstības tendencēm (-9,2 procenti).
2007. gadā Audi fiksēja tā divpadsmito piegāžu rekordu pēc kārtas, ar kopā 964 200 piegādātiem transportlīdzekļiem radot 6,5 procentu pieaugumu. Arī Škoda fiksēja jaunu rekordu – 630 000 piegādes, 14,6 procentu pieaugums. Seat klientiem visā pasaulē piegādāja 431 000 transportlīdzekļus (+0,4 procenti).
Bentley kārtējo reizi pārspēj visus rekordus, piegādājot 10 014 transportlīdzekļus, kas rada 6,7 procentu pieaugumu, pirmo reizi sasniedzot 10 000 transportlīdzekļu atzīmi. Itālijas nepārspējamo sporta automobiļu zīmols Lamborghini 2007. gadā arī uzrāda pārliecinošu sniegumu ar 2400 piegādātiem transportlīdzekļiem un 14,8 procentu pieaugumu. Bugatti zīmols klientiem piegādāja 81 transportlīdzekli, kas ir gandrīz divas reizes vairāk kā iepriekšējā gadā, radot 80 procentu pieaugumu.
Volkswagen komercautomobiļu zīmola attīstība pagājušajā gadā arī ir ļoti iepriecinoša: zīmols piegādāja 488 700 transportlīdzekļus, sasniedzot 10,7 procentu pieaugumu, kas ir līdz šim labākais rādītājs.